Főmenü
· Fórum
· Linkek
Keresés
Szavazás

Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?

- Naponta egyszer

- Naponta többször is ránézek

- Hetenten többször

- Hetente maximum egyszer

- Max. havonta egyszer

- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni

- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor

- Nem látogatom...

A szavazás korlátozva csak tagoknak

szavazat: 141 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
Mobile Version
e107mobile You can now visit us on your mobile phone! Simply goto cbf-egyesulet.hu/ on your mobile phone or PDA to get started!
A biztonságos motorozásért...
...avagy szösszenet vezetéstechnika oktatásaimról

Van, aki szerint már annyi vezetéstechnika tréningen jártam, hogy már Nekem is oktatnom kéne. Végül is, tavaly kipróbáltam néhányat. Pontosabban 5-öt. Jártam a motoros oktatóm és barátai által szervezett Movemotors-os képzésen háromszor, voltam a Safety Hungary első szintjén és voltam egy bemutató napon a Monitoring Vezetéstechnika iskolában.
Tehát okítottak épp elegen, eleget.
Ahova tavaly nagyon szerettem volna eljutni, az a Pest megyei Baleset-megelőzési Alosztály szervezésében tartott ingyenes képzés volt. Miért is? Egyszerűen imádom a rendőrmotorosokat!

Ha tavaly nem is, idén végre sikerült!!! Így megvan a hatodik képzésem is.
Nagyon örültem a visszaigazoló e-mailnek, és ez csak fokozódott, mivel a megadott helyen és időben több hölgy motorossal is összemosolyoghattam. Kicsit aggódva vártam a folytatást, a tavalyi 13.000 km-hez képest, idén, gyakorlatilag egyszer ültem motoron, az időjárásnak hála a múlt héten egyszer se… És még a nap is kisütött!
Nagyon kíváncsi voltam az oktatásra és a saját teljesítményemre. Háááát, kellemesen csalódtam. Főleg magamban!
Fél kilenc körül két csapatban nekiálltunk a bemelegítésnek, itt és most „csak” motorral. A tornagyakorlatok elmaradtak, de ezt nem igazán bántam. Ennek során a Nekem már-már szokásos gyakorlatokkal mentünk körbe-körbe, és azt kell mondanom, hogy egyik-másiknál remegett a gyomrom, pedig tudtam, hogy ezt már többször sikeresen megcsináltam.
Akit érdekel, a téma a gyakorlatok egy részét ismeri, akit meg nem, azt nem untatom részletekkel. Legyen elég annyi, hogy volt pl.: szlalom, megfordulás nyolcas. Azért „csak” egy részét, mert minden vezetéstechnikai képzés más-más tematikára épül, más-más gyakorlatokkal.
Persze a fiúk arattak, de mi lányok is sikeresen vettük az akadályokat. Róttuk a köröket, gyakoroltunk, mindenki lelkesedésének megfelelően.
Délutánra jól elfáradtunk és a MOL-os rendezvény is csábító volt, így a kezdőcsapat 30-as létszáma erősen lecsökkent, de aki lelkes volt és élvezte, hogy remek oktatóktól rengeteg fogást leshetett el, az maradt gyakorolni. Így került sor az én „egyéni képzésemre” is, melynek megörökítését külön köszönöm a többieknek!
Aztán volt olyan is, hogy Miklóssal, a trénerünkkel, aki 30 éve motorozik, ebből 24 éve motoros rendőr, körbesétáltuk a feladatot, elmagyarázta mikor mire kell figyelni!
Volt idő, amikor mindenki mindenkit figyelt, bíztatott, javítgatott! Főleg azokra fért rá a bíztatás, akik kezdő vezetőként kerültek a tréningre. Emlékszem az első ilyenen én is eléggé el voltam keseredve, még a másodikon is. Hiába mondták, hogy a kilométerekkel jön meg a tudás, akkor nem hittem el. Most már tudom, hogy igazuk van! A kilométerek mellett, sok-sok gyakorlásra is szükség van, de nem azért ülünk motorra, hogy 3 méteren körözgessünk nap, mint nap.
Hogy miért született meg ez az írás? Elsősorban azért, hogy megköszönhessem minden oktatómnak a rengeteg segítséget! Így KÖSZÖNÖM:
- a Movemotors csapatának a rengeteg türelmet, és az alapok megfelelő belém nevelését;
- a Safety-s csapatnak, azt, hogy ezeket a gyakorlatokat más motorral, és más technikával is kipróbálhattam,
- és a Monitoring és az PM Baleset-megelőzési csapatának, hogy a hétvégi képzésen még többet, és még jobban megtanulhattam a motorozásról!
Másodszor azért, mert láttam hozzám hasonló „elveszett” kezdőket a hétvégén és remélem, ha eljut e néhány sor a hasonló cipőben járókhoz, kicsit lelkesebbek lesznek.
Igen, ezek a dolgok tanulhatók! Érdemes gyakorlott motoros, tréner segítségét kérni, de sok-sok gyakorlással mindenki képes kifejleszteni ezt a rutint! És utána sokkal, de sokkal jobban érzed majd magad a motorodon, mind a városban, mind túrázás közben!
Képek: [klikk ide]

[Beküldte Judy]

Írta Judy - 2010 június 09, szerda - 08:29:05 | Hozzászólás: 8 | email valakinek Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
Facebook
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj


Mark91
júl 24 : 16:28
Még nem késő!
Köszönöm szépen !

PirosBp
júl 24 : 13:53
Márk! Ha még aktuális, akkor egyetlen egy embert javaslok. Sebestyén Andrást. Korrekt. Javítás megkezdése előtt árajánlatot ad. Nekem a karasnában és a szallerbeckben is rossz tapasztalatom volt, amit hosszú lenne leírni, mert egyik helyre évekig jártam, bízva, hogy majd velem tuti korrektül bánnak. Hát nem. Szóval Őt keresd, és várd ki inkább az időpontját, mint bevidd egy kóklerhez: [klikk ide]

Mark91
júl 18 : 20:11
Köszi a válaszokat! Lehet még nagyobb műtét elébe is néz majd a vas, mert rettenetesen elkezdett rezonálni a lábtartó. Csavarok pedig megvannak húzva és a láncfeszesség is jó.

CsotiGabi
júl 13 : 10:53
Karasnában nekem úgy számolták fel az olaj- és szűrőcserét, hogy az olajszűrő ugyanolyan koszos volt, mint ahogy bevittem. Ezek után már az olaj lecserélésében sem bízok!

csontimontir
júl 10 : 20:01
Én a Karasnába hordom, és eddig nem okoztak csalódást.

Mark91
júl 09 : 09:35
Igy h ennyire ketes a hiruk egyeb javaslatokat is szivesen meghallgatok.

Mark91
júl 08 : 08:20
Koszonom a valaszod!

csiko70
júl 05 : 21:55
Hali!
A Wilkerbe egy lábbal hajtós gyerek motort sem vinnék, az biztos! A másik kettőről nincs személyes szerviz tapasztalatom. Karasna alkatrész értékesítés viszont eddig ötös.
Üdv, Csiko

Mark91
júl 04 : 21:13
Sziasztok!
Bocsi hogy ide írom, de a wilker karasna szallerbeck trióból ki mit ajánl 54.000-es szervízhez? A Dreamben teltház van...

RLaca
jún 15 : 15:43
Sziasztok! SC58 (CBF1000) gyári kipufogók eladóak. Részletek az adok-veszekben.
Széles utakat...!

glev
máj 10 : 00:15
Sziasztok! CBF 600 (pc43) keresek gyári kipufogót. Esetleg csere GPR sportdobra.

Mark91
ápr 10 : 07:07
Sziasztok!

Még mindig eladó:
[klikk ide]

Fórumtagoknak rugalmasabb az ár

dodó
ápr 07 : 14:48
Eladóvá vált!
[klikk ide]

Laci30
márc 16 : 20:47
Srácok, idén majálisra készül a nép?

dodó
márc 01 : 13:14
ELADÓ 600-as!
[klikk ide]

Csaszi04
jan 05 : 20:40
Kicsit megcsúszva, de Boldog Új Évet Kívánok én is minden motoros cimbinek! Brumm, bruummmmm!

Köme
dec 31 : 11:39
Boldog Új Esztendőt mindenkinek!

fakopacs60
dec 26 : 21:34
Boldog Karácsonyt, eredményekben és motorozásban gazdag új esztendőt minden motorosnak!

sutyi.1
dec 24 : 14:38
Boldog Karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek!

Köme
dec 24 : 09:53
Boldog Karácsonyt mindenkinek!

fakopacs60
dec 23 : 07:53
Kérésre ki írok egy "kerek összeget" a Pirelli első köpenyre: 20.000Ft. De alkuképes marad hogy "találkozhassanak az elképzelések" Dui-nak köszönöm a segítséget, bíztatásnak vettem!

Dui
dec 12 : 08:51
Korrektebb, ha írsz árat, felesleges egymást túráztatni, ha nem találkoznak az elképzelések.

fakopacs60
dec 08 : 22:43
Típus csere miatt eladó lett az első gumim: Egy szezont ment, hibátlan,Pirelli 120/70 ZR 17 M/C 58W. Szándékosan nem írok árat. Hívj fel ha érdekel:06 30 5351577

BobMaster
szept 16 : 17:41
Ha unjátok a CBF-et, próbáljatok CRF-et: [klikk ide]

Blake
aug 22 : 19:46
Sziasztok!

eladó a motorom:
[klikk ide]


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, ami a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.
-= © 2007 - 2015 CBF Egyesület =-
-= Hungarian HONDA CBF Club =-

   
Oldal létrehozási idõ: 0.0629 másodperc, 0.0166 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 29. Memória használat: 4,175kb