Főmenü
· Fórum
· Linkek
Keresés
Szavazás

Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?

- Naponta egyszer

- Naponta többször is ránézek

- Hetenten többször

- Hetente maximum egyszer

- Max. havonta egyszer

- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni

- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor

- Nem látogatom...

A szavazás korlátozva csak tagoknak

szavazat: 135 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
Mobile Version
e107mobile You can now visit us on your mobile phone! Simply goto cbf-egyesulet.hu/ on your mobile phone or PDA to get started!
A biztonságos motorozásért...
...avagy szösszenet vezetéstechnika oktatásaimról

Van, aki szerint már annyi vezetéstechnika tréningen jártam, hogy már Nekem is oktatnom kéne. Végül is, tavaly kipróbáltam néhányat. Pontosabban 5-öt. Jártam a motoros oktatóm és barátai által szervezett Movemotors-os képzésen háromszor, voltam a Safety Hungary első szintjén és voltam egy bemutató napon a Monitoring Vezetéstechnika iskolában.
Tehát okítottak épp elegen, eleget.
Ahova tavaly nagyon szerettem volna eljutni, az a Pest megyei Baleset-megelőzési Alosztály szervezésében tartott ingyenes képzés volt. Miért is? Egyszerűen imádom a rendőrmotorosokat!

Ha tavaly nem is, idén végre sikerült!!! Így megvan a hatodik képzésem is.
Nagyon örültem a visszaigazoló e-mailnek, és ez csak fokozódott, mivel a megadott helyen és időben több hölgy motorossal is összemosolyoghattam. Kicsit aggódva vártam a folytatást, a tavalyi 13.000 km-hez képest, idén, gyakorlatilag egyszer ültem motoron, az időjárásnak hála a múlt héten egyszer se… És még a nap is kisütött!
Nagyon kíváncsi voltam az oktatásra és a saját teljesítményemre. Háááát, kellemesen csalódtam. Főleg magamban!
Fél kilenc körül két csapatban nekiálltunk a bemelegítésnek, itt és most „csak” motorral. A tornagyakorlatok elmaradtak, de ezt nem igazán bántam. Ennek során a Nekem már-már szokásos gyakorlatokkal mentünk körbe-körbe, és azt kell mondanom, hogy egyik-másiknál remegett a gyomrom, pedig tudtam, hogy ezt már többször sikeresen megcsináltam.
Akit érdekel, a téma a gyakorlatok egy részét ismeri, akit meg nem, azt nem untatom részletekkel. Legyen elég annyi, hogy volt pl.: szlalom, megfordulás nyolcas. Azért „csak” egy részét, mert minden vezetéstechnikai képzés más-más tematikára épül, más-más gyakorlatokkal.
Persze a fiúk arattak, de mi lányok is sikeresen vettük az akadályokat. Róttuk a köröket, gyakoroltunk, mindenki lelkesedésének megfelelően.
Délutánra jól elfáradtunk és a MOL-os rendezvény is csábító volt, így a kezdőcsapat 30-as létszáma erősen lecsökkent, de aki lelkes volt és élvezte, hogy remek oktatóktól rengeteg fogást leshetett el, az maradt gyakorolni. Így került sor az én „egyéni képzésemre” is, melynek megörökítését külön köszönöm a többieknek!
Aztán volt olyan is, hogy Miklóssal, a trénerünkkel, aki 30 éve motorozik, ebből 24 éve motoros rendőr, körbesétáltuk a feladatot, elmagyarázta mikor mire kell figyelni!
Volt idő, amikor mindenki mindenkit figyelt, bíztatott, javítgatott! Főleg azokra fért rá a bíztatás, akik kezdő vezetőként kerültek a tréningre. Emlékszem az első ilyenen én is eléggé el voltam keseredve, még a másodikon is. Hiába mondták, hogy a kilométerekkel jön meg a tudás, akkor nem hittem el. Most már tudom, hogy igazuk van! A kilométerek mellett, sok-sok gyakorlásra is szükség van, de nem azért ülünk motorra, hogy 3 méteren körözgessünk nap, mint nap.
Hogy miért született meg ez az írás? Elsősorban azért, hogy megköszönhessem minden oktatómnak a rengeteg segítséget! Így KÖSZÖNÖM:
- a Movemotors csapatának a rengeteg türelmet, és az alapok megfelelő belém nevelését;
- a Safety-s csapatnak, azt, hogy ezeket a gyakorlatokat más motorral, és más technikával is kipróbálhattam,
- és a Monitoring és az PM Baleset-megelőzési csapatának, hogy a hétvégi képzésen még többet, és még jobban megtanulhattam a motorozásról!
Másodszor azért, mert láttam hozzám hasonló „elveszett” kezdőket a hétvégén és remélem, ha eljut e néhány sor a hasonló cipőben járókhoz, kicsit lelkesebbek lesznek.
Igen, ezek a dolgok tanulhatók! Érdemes gyakorlott motoros, tréner segítségét kérni, de sok-sok gyakorlással mindenki képes kifejleszteni ezt a rutint! És utána sokkal, de sokkal jobban érzed majd magad a motorodon, mind a városban, mind túrázás közben!
Képek: [klikk ide]

[Beküldte Judy]

Írta Judy - 2010 június 09, szerda - 08:29:05 | Hozzászólás: 8 | email valakinek Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
Facebook
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj


gyula
okt 08 : 08:12
üdv.van egy felesleges cbf 500-ra való bal hátsó műanyag idom-om ezüst szinben.

gyula
okt 08 : 08:01
üdv minden motoros társnak.segítséget szeretnék kérni.2005.ös cbf600s-ről van szó.a víz meleg a hűtőben is de a ventilátor kapcsoló nem kapcsol be (vadi új,működik,letesztelte m)annak ellenére,hogy a vízműszer jócskán a pirosban van.tudna valaki segíteni mil ehet az oka .előre is köszönöm gyufa.

stikli73
okt 02 : 16:43
Sziasztok!
2007-es CBF 1000-hez keresek jó állapotú gyári kipufogókat.
Csere is lehetséges, LASER Duo-tech tuningra E-szabványos.
Üdv.: ....

amatoregy
szept 22 : 20:41
kepesmotor, jófogas, batszi motor ahol alkatrészeket találsz

turborudi04
szept 10 : 22:21
Sziasztok!
Cbf 500hoz keresek alkatreszdket. Sajnos a hetvdgen elcsúsztam vele Paradsasváron.Az a fránya oldalaztender felult a kanyarban. 🙁
Amit keresek :olajdekki fokepp az olajbeonto oldsli de ha van amasik fele az is erdekel.
Aztan elso fekkar es hatso fekpedal.
Elore is koszonom szepen ha vslaki tud valamit.
Udv
Bence

Köme
szept 08 : 22:55
Motul 5100-ast.

taYlor
szept 07 : 11:27
Üdv.
2005-ös cb600s-ba milyen olajat ajánlotok?
Köszi

stikli73
aug 31 : 18:05
Üdv! Sziasztok!
CBF 1000 (2007) keresek gyári kipufogókat és gyári plexit, valamint gyári Honda oldaldoboz tartót.
Ha tud valaki üzenjen.
Előre is köszi......!lol

csiko70
aug 30 : 21:50
Csapás csapás hátán!
Én kérek elnézést.
Ez a tény egyébként jelentősen meghosszabbítja a parkolás folyamatát.

Dui
aug 30 : 21:44
Asszony a vezérigazgató

csiko70
aug 30 : 21:22
Te jó ég, remélem nem pont a Vezérigazgató Úr helyére állt be valaki! Hát csoda, ha késnek a vonatok, amikor a főnöknek parkolóhelyet kell keresgélnie valami hülye motoros miatt?

Dui
aug 30 : 19:09
MÁV vezérigazgatóság mélygarázsában kinek állt lent az ezüst 600asa, egyesületi matricával?

Sanyi
aug 16 : 10:49
Sziasztok.Cbf 500 ra keresek első indexeket, jobb és bal oldalit.Tudna valaki segiteni?

oxylog
júl 31 : 08:59

Hal
júl 12 : 20:00
Sziasztok!
Szeretném elcserélni CBF 1000-es motoromról Leovince sport kipufogó páromat,gyári,sérülésm entes dobokra.

FeSa
júl 10 : 23:49
Tetszik az optimizmusod !
Drukkolok neked !!!:)

fakopacs60
júl 10 : 17:38
Kedves Hondások! Tudom hogy morbid amit írok, de hiszek a "lehetetlenben" Vasárnap délután jöttem haza motorral a hetes főúton Budapest felé. Tankoltam Balatonszentgyörgynél és elfelejtettem kivenni a hátsó dobozból a kulcs csomót. Sajnos nagyon későn vettem észre, vissza menni már nem volt érdemes Agárdtól. Csak doboz kulcsok voltak rajta és egy lánclezáró speciális kulcsa. Az egészet egy piros Honda szalag fogta össze kis karabinerrel. Ha valakit esetleg ismerőse értesítene hogy megtalálta, kérem szóljon nekem! Várom a "csodát" Köszönettel!

Hondacbf
júl 09 : 21:48
Köszi az ötletet!

amatoregy
júl 09 : 16:18
"Sziasztok! Tud valaki nekem cbf 1000 hátsó sárvédőt ha lehet gyárit! Köszi előre!"

jofogas vagy batszi motor (idomok, váznyúlványok)

Hondacbf
júl 08 : 19:43
Sziasztok! Tud valaki nekem cbf 1000 hátsó sárvédőt ha lehet gyárit! Köszi előre!

Laci30
júl 07 : 07:39
Az tartály alatt

Hondacbf
júl 01 : 15:23
Sziasztok! Hol található a CBF 1000 a DLC csatlakozo

Papamaci
jún 27 : 19:54
Sziasztok !
Tudna valaki tanácsot adni, hogy mivel érdemes a bowdent kenni ? Olajjal vagy zsírral ?

Thora
jún 14 : 23:43
Sziasztok!

Igaz, nem egyesületi rendezvény, de hátha valakinek lenne kedve:
[klikk ide]

Vasárnapig még lehet nevezni!

Csaszi04
jún 05 : 22:40
Sziasztok! Adriára jönne még valaki? Van egy pótágyunk 12500Ft/fő/4éj. Részletek: [klikk ide]


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, ami a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.
-= © 2007 - 2015 CBF Egyesület =-
-= Hungarian HONDA CBF Club =-

   
Oldal létrehozási idõ: 0.0518 másodperc, 0.0087 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 29. Memória használat: 4,173kb