Főmenü
· Fórum
· Linkek
Keresés
Szavazás

Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?

- Naponta egyszer

- Naponta többször is ránézek

- Hetenten többször

- Hetente maximum egyszer

- Max. havonta egyszer

- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni

- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor

- Nem látogatom...

A szavazás korlátozva csak tagoknak

szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
e107mobile ".LAN_EMP_10.""; $ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text); } ?>
A biztonságos motorozásért...
...avagy szösszenet vezetéstechnika oktatásaimról

Van, aki szerint már annyi vezetéstechnika tréningen jártam, hogy már Nekem is oktatnom kéne. Végül is, tavaly kipróbáltam néhányat. Pontosabban 5-öt. Jártam a motoros oktatóm és barátai által szervezett Movemotors-os képzésen háromszor, voltam a Safety Hungary első szintjén és voltam egy bemutató napon a Monitoring Vezetéstechnika iskolában.
Tehát okítottak épp elegen, eleget.
Ahova tavaly nagyon szerettem volna eljutni, az a Pest megyei Baleset-megelőzési Alosztály szervezésében tartott ingyenes képzés volt. Miért is? Egyszerűen imádom a rendőrmotorosokat!

Ha tavaly nem is, idén végre sikerült!!! Így megvan a hatodik képzésem is.
Nagyon örültem a visszaigazoló e-mailnek, és ez csak fokozódott, mivel a megadott helyen és időben több hölgy motorossal is összemosolyoghattam. Kicsit aggódva vártam a folytatást, a tavalyi 13.000 km-hez képest, idén, gyakorlatilag egyszer ültem motoron, az időjárásnak hála a múlt héten egyszer se… És még a nap is kisütött!
Nagyon kíváncsi voltam az oktatásra és a saját teljesítményemre. Háááát, kellemesen csalódtam. Főleg magamban!
Fél kilenc körül két csapatban nekiálltunk a bemelegítésnek, itt és most „csak” motorral. A tornagyakorlatok elmaradtak, de ezt nem igazán bántam. Ennek során a Nekem már-már szokásos gyakorlatokkal mentünk körbe-körbe, és azt kell mondanom, hogy egyik-másiknál remegett a gyomrom, pedig tudtam, hogy ezt már többször sikeresen megcsináltam.
Akit érdekel, a téma a gyakorlatok egy részét ismeri, akit meg nem, azt nem untatom részletekkel. Legyen elég annyi, hogy volt pl.: szlalom, megfordulás nyolcas. Azért „csak” egy részét, mert minden vezetéstechnikai képzés más-más tematikára épül, más-más gyakorlatokkal.
Persze a fiúk arattak, de mi lányok is sikeresen vettük az akadályokat. Róttuk a köröket, gyakoroltunk, mindenki lelkesedésének megfelelően.
Délutánra jól elfáradtunk és a MOL-os rendezvény is csábító volt, így a kezdőcsapat 30-as létszáma erősen lecsökkent, de aki lelkes volt és élvezte, hogy remek oktatóktól rengeteg fogást leshetett el, az maradt gyakorolni. Így került sor az én „egyéni képzésemre” is, melynek megörökítését külön köszönöm a többieknek!
Aztán volt olyan is, hogy Miklóssal, a trénerünkkel, aki 30 éve motorozik, ebből 24 éve motoros rendőr, körbesétáltuk a feladatot, elmagyarázta mikor mire kell figyelni!
Volt idő, amikor mindenki mindenkit figyelt, bíztatott, javítgatott! Főleg azokra fért rá a bíztatás, akik kezdő vezetőként kerültek a tréningre. Emlékszem az első ilyenen én is eléggé el voltam keseredve, még a másodikon is. Hiába mondták, hogy a kilométerekkel jön meg a tudás, akkor nem hittem el. Most már tudom, hogy igazuk van! A kilométerek mellett, sok-sok gyakorlásra is szükség van, de nem azért ülünk motorra, hogy 3 méteren körözgessünk nap, mint nap.
Hogy miért született meg ez az írás? Elsősorban azért, hogy megköszönhessem minden oktatómnak a rengeteg segítséget! Így KÖSZÖNÖM:
- a Movemotors csapatának a rengeteg türelmet, és az alapok megfelelő belém nevelését;
- a Safety-s csapatnak, azt, hogy ezeket a gyakorlatokat más motorral, és más technikával is kipróbálhattam,
- és a Monitoring és az PM Baleset-megelőzési csapatának, hogy a hétvégi képzésen még többet, és még jobban megtanulhattam a motorozásról!
Másodszor azért, mert láttam hozzám hasonló „elveszett” kezdőket a hétvégén és remélem, ha eljut e néhány sor a hasonló cipőben járókhoz, kicsit lelkesebbek lesznek.
Igen, ezek a dolgok tanulhatók! Érdemes gyakorlott motoros, tréner segítségét kérni, de sok-sok gyakorlással mindenki képes kifejleszteni ezt a rutint! És utána sokkal, de sokkal jobban érzed majd magad a motorodon, mind a városban, mind túrázás közben!
Képek: [klikk ide]

[Beküldte Judy]

Írta Judy - 2010 June 09, Wednesday - 06:29:05 | Hozzászólás: 8 | email valakinek Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
Facebook
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj


fakopacs60
Jul 26 : 08:22
A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.

fakopacs60
Jul 26 : 08:03
Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577

amatoregy
Apr 16 : 05:58
Juhi600

válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..

fakopacs60
Apr 11 : 17:12
Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577

amatoregy
Apr 04 : 13:28
Ennél azért több infót irjál:
- hidegen és melegen is csinálja
- nem megy minden henger
- egyéb?

Juhi600
Apr 02 : 17:05
Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)

dave0723
Mar 24 : 12:13
Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!

BRobert74
Mar 18 : 15:49
Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513

amatoregy
Mar 06 : 11:59
Szia fakopacs60!

igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...

fakopacs60
Mar 04 : 07:46
Kedves Tagok! Itt a tavasz a nyakunkon.... Szeretett, és sok élményt adó motorom cbf/1000-es eladóvá vállt fiatalabbra cserélés miatt. Áprilisba lesz új vizsgája, tavaly még magamnak fel lett újítva az első teleszkóp, féktárcsák és betétek újakra, és az akkumulátor is. Aki szeretne túrára-indulásra kész motort a tavaszra, keressen telefonon:30 5351577

amatoregy
Jan 12 : 18:36
Nem vetődött még fel senkiben hogy (Covid után) egy nosztalgia túrát/ összejövetelt szervezzen?

amatoregy
Jan 03 : 17:18
CBF alkatrészek

[klikk ide]

amatoregy
Jan 03 : 16:52
shox, puig, m0moto, Jelcsa bont, Sugomotor

amatoregy
Jan 03 : 16:51
A régi CBF 600-ra jó a varadero plexi. Nekem az volt rajta.

amatoregy
Jan 03 : 16:49
Melyik évjárat, mert nem egyforma.... ha jól emlékszem...

imarci52
Jan 01 : 21:22
Honnan lehetne plexit beszerezni 600-ashoz? Ki, mit javasol? Kinek van tapasztalata?

imarci52
Jan 01 : 20:34
BÚÉK!

Csaszi04
Dec 31 : 23:54
BÚÉK CBF!

amatoregy
Dec 27 : 13:52
Sziasztok,

gyári Honda topcase 45 literes eladó. Képek az "Eladó" topikban.

Köme
Dec 24 : 09:57
Boldog Karácsonyt mindenkinek!

fakopacs60
Nov 23 : 21:42
Eladó a 2007-es Hondám. 1000-es jó állapotban van, típus váltás miatt eladó. telefonon tudunk egyeztetni: 0630 5351577
az ára:1 200 000Ft

Moric
Aug 19 : 07:26
Sziasztok! 2004-es CBF600SA motorom van. Erre a típúsra keresek plexirögzítő csavart takarót balost.

Maszkalo
Jul 06 : 09:57
Hello! valakinek eladó 2004 cbf 500ra hátsó kapaszkodó?

a.levente
Jun 16 : 15:54
Hali, van esetleg valakinek egy CB600F 2004 service manual? Elore is koszi!

amatoregy
Mar 15 : 12:27
CBF 1000 service és user manual link mindkét tipusra. Nem tudom meddig érhető el.

[klikk ide]


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, ami a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.
-= © 2007 - 2020 CBF Egyesület =-
-= Hungarian HONDA CBF Club =-

   
Oldal létrehozási idõ: 0.0395 másodperc, 0.0096 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 29. Memória használat: 907,616b