Főmenü
· Fórum
· Linkek
Keresés
Szavazás

Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?

- Naponta egyszer

- Naponta többször is ránézek

- Hetenten többször

- Hetente maximum egyszer

- Max. havonta egyszer

- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni

- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor

- Nem látogatom...

A szavazás korlátozva csak tagoknak

szavazat: 132 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
Mobile Version
e107mobile You can now visit us on your mobile phone! Simply goto cbf-egyesulet.hu/ on your mobile phone or PDA to get started!
A biztonságos motorozásért...
...avagy szösszenet vezetéstechnika oktatásaimról

Van, aki szerint már annyi vezetéstechnika tréningen jártam, hogy már Nekem is oktatnom kéne. Végül is, tavaly kipróbáltam néhányat. Pontosabban 5-öt. Jártam a motoros oktatóm és barátai által szervezett Movemotors-os képzésen háromszor, voltam a Safety Hungary első szintjén és voltam egy bemutató napon a Monitoring Vezetéstechnika iskolában.
Tehát okítottak épp elegen, eleget.
Ahova tavaly nagyon szerettem volna eljutni, az a Pest megyei Baleset-megelőzési Alosztály szervezésében tartott ingyenes képzés volt. Miért is? Egyszerűen imádom a rendőrmotorosokat!

Ha tavaly nem is, idén végre sikerült!!! Így megvan a hatodik képzésem is.
Nagyon örültem a visszaigazoló e-mailnek, és ez csak fokozódott, mivel a megadott helyen és időben több hölgy motorossal is összemosolyoghattam. Kicsit aggódva vártam a folytatást, a tavalyi 13.000 km-hez képest, idén, gyakorlatilag egyszer ültem motoron, az időjárásnak hála a múlt héten egyszer se… És még a nap is kisütött!
Nagyon kíváncsi voltam az oktatásra és a saját teljesítményemre. Háááát, kellemesen csalódtam. Főleg magamban!
Fél kilenc körül két csapatban nekiálltunk a bemelegítésnek, itt és most „csak” motorral. A tornagyakorlatok elmaradtak, de ezt nem igazán bántam. Ennek során a Nekem már-már szokásos gyakorlatokkal mentünk körbe-körbe, és azt kell mondanom, hogy egyik-másiknál remegett a gyomrom, pedig tudtam, hogy ezt már többször sikeresen megcsináltam.
Akit érdekel, a téma a gyakorlatok egy részét ismeri, akit meg nem, azt nem untatom részletekkel. Legyen elég annyi, hogy volt pl.: szlalom, megfordulás nyolcas. Azért „csak” egy részét, mert minden vezetéstechnikai képzés más-más tematikára épül, más-más gyakorlatokkal.
Persze a fiúk arattak, de mi lányok is sikeresen vettük az akadályokat. Róttuk a köröket, gyakoroltunk, mindenki lelkesedésének megfelelően.
Délutánra jól elfáradtunk és a MOL-os rendezvény is csábító volt, így a kezdőcsapat 30-as létszáma erősen lecsökkent, de aki lelkes volt és élvezte, hogy remek oktatóktól rengeteg fogást leshetett el, az maradt gyakorolni. Így került sor az én „egyéni képzésemre” is, melynek megörökítését külön köszönöm a többieknek!
Aztán volt olyan is, hogy Miklóssal, a trénerünkkel, aki 30 éve motorozik, ebből 24 éve motoros rendőr, körbesétáltuk a feladatot, elmagyarázta mikor mire kell figyelni!
Volt idő, amikor mindenki mindenkit figyelt, bíztatott, javítgatott! Főleg azokra fért rá a bíztatás, akik kezdő vezetőként kerültek a tréningre. Emlékszem az első ilyenen én is eléggé el voltam keseredve, még a másodikon is. Hiába mondták, hogy a kilométerekkel jön meg a tudás, akkor nem hittem el. Most már tudom, hogy igazuk van! A kilométerek mellett, sok-sok gyakorlásra is szükség van, de nem azért ülünk motorra, hogy 3 méteren körözgessünk nap, mint nap.
Hogy miért született meg ez az írás? Elsősorban azért, hogy megköszönhessem minden oktatómnak a rengeteg segítséget! Így KÖSZÖNÖM:
- a Movemotors csapatának a rengeteg türelmet, és az alapok megfelelő belém nevelését;
- a Safety-s csapatnak, azt, hogy ezeket a gyakorlatokat más motorral, és más technikával is kipróbálhattam,
- és a Monitoring és az PM Baleset-megelőzési csapatának, hogy a hétvégi képzésen még többet, és még jobban megtanulhattam a motorozásról!
Másodszor azért, mert láttam hozzám hasonló „elveszett” kezdőket a hétvégén és remélem, ha eljut e néhány sor a hasonló cipőben járókhoz, kicsit lelkesebbek lesznek.
Igen, ezek a dolgok tanulhatók! Érdemes gyakorlott motoros, tréner segítségét kérni, de sok-sok gyakorlással mindenki képes kifejleszteni ezt a rutint! És utána sokkal, de sokkal jobban érzed majd magad a motorodon, mind a városban, mind túrázás közben!
Képek: [klikk ide]

[Beküldte Judy]

Írta Judy - 2010 június 09, szerda - 08:29:05 | Hozzászólás: 8 | email valakinek Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
Facebook
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj


Thora
jún 14 : 23:55
Sziasztok!

Igaz, nem egyesületi rendezvény, de hátha valakinek lenne kedve:
[klikk ide]

Vasárnapig még lehet nevezni!

Csaszi04
jún 05 : 22:52
Sziasztok! Adriára jönne még valaki? Van egy pótágyunk 12500Ft/fő/4éj. Részletek: [klikk ide]

csiko70
máj 17 : 21:12
Hali!
Megy valaki a HKT-re?
Üdv, Csiko

Gabi
máj 15 : 15:17
Sziasztok!
Május 21.én HKT!
Változott az indulási hely!
Bővebb info fb.on!

Csaszi04
máj 11 : 22:31
Némá, a cikket olvasam, de a készítő tényleg lemaradt! Bob, ha tényleg Te voltál akkor hihetsz magadnak!

zolko004
máj 10 : 21:44
Hátha van még itt valaki... holnap mennék gumishoz, de már annyira ereszt(defekt) a hátsó, hogy inkább nem indulok el vele, csak a kereket vinném.
Mire kell figyelni a kerék kiszerelésnél? Gondolom nem csak a tengelyt kell kicsavarni és kész? Még sosem csináltam ilyet. A hátsó kerékről van szó. Köszi a segítséget!

Doky
máj 07 : 22:18
Szerintem Csaszi ezt nem vette le, mivel nem kacsintott már mindjárt az elején...

Chrisy
máj 07 : 18:37
A tesztet Bob irta...
Vagy lemaradtam valami poénrol?

Csaszi04
máj 07 : 09:49
Bob Mester!
Én elolvasnék egy egyfogulatlanabb tesztet is, de igazándiból rá kell ülni, és ki kell próbálni. Én a mai napig meg vagyok elégedve az 500ammal 10éve nyúzom, és nem tervezem cseréjét, de ha mégis tuti nem lépnék 100-110le fölé! Feleslegesnek érzem a többet! Sőt! az NC750 is partiban van nálam! Sok sikert! Nekem tetszik a forma, a stílus és amikert írt az újságíró!

sutyi.1
máj 06 : 14:09
Köszönöm szépen.

FeSa
máj 06 : 11:17
Sutyi.1 !

Isten éltessen !
Szép kerek szám !

Sanyi & Zita

zolko004
máj 03 : 18:51
Mennyire gáz, ha a fent levő Michelin PR3 első gumihoz hátra egy PR4-est rakok?
Vagy jobb lenne együtt cserélni az első -hátsót? Az eleje még egész jó, hátra meg összeszedtem egy defektet.

Gabi
máj 02 : 13:42

csontimontir
ápr 16 : 21:36
Nem csúnya darab!

BobMaster
ápr 15 : 20:28
Gyerekek, jövőre lesz egy eladó CBF500, és hát bevallom, hogy... [klikk ide]

Köme
ápr 15 : 18:38
Szép Húsvétot mindenkinek!

fakopacs60
ápr 14 : 09:24
Köszönöm az infókat!
Jövő héten lesz a "műtét", Nagy szerviz és elektromos felújítás, hogy ne legyen gond a nyári túrákon.

Madi
ápr 12 : 16:42
Az ezredeshez a kezelési könyv 131. oldala szerint leeresztés és szűrőcsere után 3,5 liter, szétszerelés után 3,6 liter

Doky
ápr 12 : 10:06
emlékeim szerint 2.8 liter

fakopacs60
ápr 11 : 10:31
Valaki informálna mennyi olaj kell a motorba, szűrő cserével együtt? 2007-es CBF 1000-es Köszi

Natan
ápr 02 : 22:31
10. CBF Honda Majális kiírva! Jelentkezzetek!
[klikk ide]

Natan
márc 31 : 13:26
Évadnyitó - 2017
[klikk ide]

amatoregy
márc 30 : 20:56
kanduur:

muhely topikban én és szilasi is linket alkatrészes oldalakat, ahol a motor kiválasztva a robbantott rajzokon látod a gyári rendelési számokat is. Ha beleklikkelsz akkor összesíti, hogy milyet tipusokhoz jó még...

kanduur
márc 29 : 16:40
Nem tudja valaki, hogy változtattak-e a CBF600SA fékkarján és kuplungkarján az évek során? 2004-eshez jó a 2007-es, ill 2010-es fék és kuplungkar?

FeSa
márc 18 : 22:52
Én is tag vagyok a Motoglobe.EU-n.


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, ami a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.
-= © 2007 - 2015 CBF Egyesület =-
-= Hungarian HONDA CBF Club =-

   
Oldal létrehozási idõ: 0.0540 másodperc, 0.0076 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 29. Memória használat: 4,173kb