 |
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 146 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
 |
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="

".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
 |
A biztonságos motorozásért...
|
 |
 |
 |
 |
...avagy szösszenet vezetéstechnika oktatásaimról
Van, aki szerint már annyi vezetéstechnika tréningen jártam, hogy már Nekem is oktatnom kéne. Végül is, tavaly kipróbáltam néhányat. Pontosabban 5-öt. Jártam a motoros oktatóm és barátai által szervezett Movemotors-os képzésen háromszor, voltam a Safety Hungary első szintjén és voltam egy bemutató napon a Monitoring Vezetéstechnika iskolában. Tehát okítottak épp elegen, eleget. Ahova tavaly nagyon szerettem volna eljutni, az a Pest megyei Baleset-megelőzési Alosztály szervezésében tartott ingyenes képzés volt. Miért is? Egyszerűen imádom a rendőrmotorosokat!
Ha tavaly nem is, idén végre sikerült!!! Így megvan a hatodik képzésem is. Nagyon örültem a visszaigazoló e-mailnek, és ez csak fokozódott, mivel a megadott helyen és időben több hölgy motorossal is összemosolyoghattam. Kicsit aggódva vártam a folytatást, a tavalyi 13.000 km-hez képest, idén, gyakorlatilag egyszer ültem motoron, az időjárásnak hála a múlt héten egyszer se… És még a nap is kisütött! Nagyon kíváncsi voltam az oktatásra és a saját teljesítményemre. Háááát, kellemesen csalódtam. Főleg magamban! Fél kilenc körül két csapatban nekiálltunk a bemelegítésnek, itt és most „csak” motorral. A tornagyakorlatok elmaradtak, de ezt nem igazán bántam. Ennek során a Nekem már-már szokásos gyakorlatokkal mentünk körbe-körbe, és azt kell mondanom, hogy egyik-másiknál remegett a gyomrom, pedig tudtam, hogy ezt már többször sikeresen megcsináltam. Akit érdekel, a téma a gyakorlatok egy részét ismeri, akit meg nem, azt nem untatom részletekkel. Legyen elég annyi, hogy volt pl.: szlalom, megfordulás nyolcas. Azért „csak” egy részét, mert minden vezetéstechnikai képzés más-más tematikára épül, más-más gyakorlatokkal. Persze a fiúk arattak, de mi lányok is sikeresen vettük az akadályokat. Róttuk a köröket, gyakoroltunk, mindenki lelkesedésének megfelelően. Délutánra jól elfáradtunk és a MOL-os rendezvény is csábító volt, így a kezdőcsapat 30-as létszáma erősen lecsökkent, de aki lelkes volt és élvezte, hogy remek oktatóktól rengeteg fogást leshetett el, az maradt gyakorolni. Így került sor az én „egyéni képzésemre” is, melynek megörökítését külön köszönöm a többieknek! Aztán volt olyan is, hogy Miklóssal, a trénerünkkel, aki 30 éve motorozik, ebből 24 éve motoros rendőr, körbesétáltuk a feladatot, elmagyarázta mikor mire kell figyelni! Volt idő, amikor mindenki mindenkit figyelt, bíztatott, javítgatott! Főleg azokra fért rá a bíztatás, akik kezdő vezetőként kerültek a tréningre. Emlékszem az első ilyenen én is eléggé el voltam keseredve, még a másodikon is. Hiába mondták, hogy a kilométerekkel jön meg a tudás, akkor nem hittem el. Most már tudom, hogy igazuk van! A kilométerek mellett, sok-sok gyakorlásra is szükség van, de nem azért ülünk motorra, hogy 3 méteren körözgessünk nap, mint nap. Hogy miért született meg ez az írás? Elsősorban azért, hogy megköszönhessem minden oktatómnak a rengeteg segítséget! Így KÖSZÖNÖM: - a Movemotors csapatának a rengeteg türelmet, és az alapok megfelelő belém nevelését; - a Safety-s csapatnak, azt, hogy ezeket a gyakorlatokat más motorral, és más technikával is kipróbálhattam, - és a Monitoring és az PM Baleset-megelőzési csapatának, hogy a hétvégi képzésen még többet, és még jobban megtanulhattam a motorozásról! Másodszor azért, mert láttam hozzám hasonló „elveszett” kezdőket a hétvégén és remélem, ha eljut e néhány sor a hasonló cipőben járókhoz, kicsit lelkesebbek lesznek. Igen, ezek a dolgok tanulhatók! Érdemes gyakorlott motoros, tréner segítségét kérni, de sok-sok gyakorlással mindenki képes kifejleszteni ezt a rutint! És utána sokkal, de sokkal jobban érzed majd magad a motorodon, mind a városban, mind túrázás közben! Képek: [klikk ide]
[Beküldte Judy]
|
 |
|
 |
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
amatoregyJan 12 : 18:36Nem vetődött még fel senkiben hogy (Covid után) egy nosztalgia túrát/ összejövetelt szervezzen?
amatoregyJan 03 : 16:52shox, puig, m0moto, Jelcsa bont, Sugomotor
amatoregyJan 03 : 16:51A régi CBF 600-ra jó a varadero plexi. Nekem az volt rajta.
amatoregyJan 03 : 16:49Melyik évjárat, mert nem egyforma.... ha jól emlékszem...
imarci52Jan 01 : 21:22Honnan lehetne plexit beszerezni 600-ashoz? Ki, mit javasol? Kinek van tapasztalata?
amatoregyDec 27 : 13:52Sziasztok,
gyári Honda topcase 45 literes eladó. Képek az "Eladó" topikban.
KömeDec 24 : 09:57Boldog Karácsonyt mindenkinek!
fakopacs60Nov 23 : 21:42Eladó a 2007-es Hondám. 1000-es jó állapotban van, típus váltás miatt eladó. telefonon tudunk egyeztetni: 0630 5351577 az ára:1 200 000Ft
MoricAug 19 : 07:26Sziasztok! 2004-es CBF600SA motorom van. Erre a típúsra keresek plexirögzítő csavart takarót balost.
MaszkaloJul 06 : 09:57Hello! valakinek eladó 2004 cbf 500ra hátsó kapaszkodó?
a.leventeJun 16 : 15:54Hali, van esetleg valakinek egy CB600F 2004 service manual? Elore is koszi!
amatoregyMar 15 : 12:27CBF 1000 service és user manual link mindkét tipusra. Nem tudom meddig érhető el. [klikk ide]
amatoregyFeb 10 : 07:18Szia Agisz!
A regi szamod nem el. Kuldenel privatban egy elerhetoseget? (Viber, messenger, mail, stb)
amatoregyJan 31 : 20:22+ valaki Taksony környékéről ir ide esetleg?
amatoregyJan 31 : 20:21Sziasztok,
tudtok olyan linkeket ahol a külföldi (külföldről behozott) motorok km futás teljesítményét lehet(ne) ellenőrizni alvázszám vagy a kinti rendszám alapján?
KömeJan 01 : 09:23BÚÉK mindenkinek!
DokyDec 31 : 20:53BÚÉK 2020
DokyDec 14 : 20:19E10 benzin info: Honda All Honda motorcycles and mopeds produced for the EU market since 1993 can use ethanol-blended gasoline up to 10% although carburettor-equipped models could experience poor driveability in cold weather conditions.
agiszNov 16 : 09:54Nékem még CBF 600 SA van. Csak a távolság nőtt meg.
amatoregyNov 16 : 09:05Kihaltak a CBF-ek mint a dinoszauruszok? Ha nyitó gurulást kellene szervezni lehet senki se jönne már el, mert más motorja van?
scorpyoOct 12 : 12:41Sziasztok! Közben megérkezett, és jó lett az 1000-es fejidom (64210-MFA-D000 ) a 600-asra.
|
 |
|