Főmenü
· Fórum
· Linkek
Keresés
Szavazás

Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?

- Naponta egyszer

- Naponta többször is ránézek

- Hetenten többször

- Hetente maximum egyszer

- Max. havonta egyszer

- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni

- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor

- Nem látogatom...

A szavazás korlátozva csak tagoknak

szavazat: 135 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
Mobile Version
e107mobile You can now visit us on your mobile phone! Simply goto cbf-egyesulet.hu/ on your mobile phone or PDA to get started!
Hogyan lehetsz tag?
Kedves CBF-es márkatársunk!

E rövid kis üzenetben összefoglaltunk néhány hasznos információt a Magyar Honda CBF Egyesülettel, az egyesületi tagsággal kapcsolatban.

[klikk ide]

Először is egy kis ismétlés a céljainkkal kapcsolatban, ugyanis sosem árt felidézni újra és újra bizonyos időközönként, hogy miért is jöttünk létre. Ez a mozgató rugónk – mondhatni központi rugóstagunk.

1. Balesetmentes motorozás propagálása
2. A HONDA CBF márka típus magyarországi képviselete, népszerűsítése, a túramotorok - elsősorban a HONDA CBF szellemiségének – propagálása, anonim CBF tulajdonosok összegyűjtése
3. A HONDA Hungary értékesítésének támogatása
4. A rendőrséggel történő együttműködés, kölcsönös támogatás, közreműködés a motoros balesetek megelőzésében
5. Oktatások szervezése, folyamatos továbbképzés az egyesület tagjai részére
6. Elsősegély oktatásokon való részvétel biztosítása
7. Rendezvények, pályanapok szervezése
8. Rendezvények (futóverseny, kerékpárverseny, autós felvonulás stb.) motoros biztosítása
9. Felkérés alapján rendezvényeken történő reprezentáció
10. Az egyesület tagoknál a kategóriának megfelelő jogosítvánnyal rendelkezés vizsgálata

Nos, ezek közül bárki találhat kedvére való célt, amiért érdemes közénk tartozni. Hiszen a cél nem csak egy légből kapott ötlet, hanem egy követendő, elérendő dolog. És együtt sokkal többre megyünk. Ezért alapítottuk az egyesületet.

Fontosnak tartjuk, hogy az egyesületet tagjai egyenrangú felek legyenek, és mindenki úgy érezze, hogy értékes tagja kíván és tud is lenni a csapatnak. Ha így érzed, köztünk a helyed. Ettől lesz jó ez egy csapat, vagyis Tőled.

Mi, akik megalapítottuk az egyesületet, komolyan vesszük a céljainkat, ezért tag csak az lehet aki:
- 2 tag írásbeli ajánlásával rendelkezik
- elfogadja az alapszabályzatban leírtakat
- egy közös guruláson részt vesz (betartja a "ha velünk motorozol"-t)
- befizeti a tagdíjat

Miért van erre szükség? Nos, rendkívül egyszerű. Ez nem egy virtuális egyesület. Hús vér emberek alkotják, ezért szükség van arra, hogy találkozzunk élőben is. Erre remek alkalom egy közös gurulás, ahol képet tudunk alkotni a motorozási kultúrádról, illetve Rólad. Egyszerűen csak meg akarunk ismerni. Ez fontos.
A két tag írásbeli ajánlása pedig pillanatok alatt meg lehet szerezni, hiszen mesélsz egy viccet Natan-nak, és megdícséred Tibor hasidomját
A tréfát félretéve ilyesmi akkor fordulhat elő, ha nem a nagy csapattal gurulsz, hanem csak 2 CBF-essel, és ők vállalják a felelősséget azért, hogy jó arc vagy.
Az alapszabályban leírtak elfogadása és a tagdíj befizetése egyértelmű, ezért erre külön nem térek ki.

Ugye nem túl nagy próbatétel?


Ejtsünk pár szót arról, miért érdemes belépni közénk.

Azon kívül, hogy tagságoddal támogatod a közös célokat – és ez óriási dolog -, egyéb előnyökkel is gazdagodhatsz.
Rendszeres túrákat, gurulásokat, találkozókat szervezünk, melyeken részt vehetsz – remek szórakozást biztosítva ezzel magadnak – és remélhetőleg nekünk is.
Rendszeres oktatásokon vehetsz részt, hiszen képződni mindig kell.
Önreklámozás lenne, ha azt mondanám, egy remek csapat része lehetsz. Mégis ez a helyzet, így nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy tényleg frankó kis társaság verődött össze az elmúlt egy év alatt, ezért ha van szándékod hozzátenni valamit, és élvezni ennek gyümölcsét, akkor szívesen látunk.
Egyedi gyártású CBF-es pólót adunk, amelyet büszkén viselhetsz bármelyik motoros találkozón, vagy a közös motorozások alkalmával. Persze strandra is mehetsz benne.
Egyesületi szinten van lehetőségünk kedvezményeket biztosítani a tagoknak motoros boltoknál, szervizeknél, és motoros továbbképzéseken. Ezek közül több már meg is valósult, és további kilátások vannak újabb előnyök megszerzésére. Persze ne ez motiváljon, de ha értékes tagja vagy a társaságnak, mi örömmel segítünk, amiben csak tudunk.
Folytassam? Ha ennyi nem volt elég, akkor felesleges.
Ha viszont már tűkön ülsz, hogy csatlakozhass, akkor ne habozz, olvass bele a fórumba, hol tudsz csatlakozni a legközelebbi gurulásra, és üssük nyélbe a boltot!

Ha további kérdés merülne fel a tagsággal kapcsolatban, állunk rendelkezésre.

Motoros üdvözlettel:

A nagy fő-fő-fő titkár
[Beküldte Jaga]


Írta Doky - 2008 április 28, hétfő - 00:04:50 | Hozzászólás: 1 | email valakinek Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
Facebook
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj


Sanyi
aug 16 : 11:18
Sziasztok.Cbf 500 ra keresek első indexeket, jobb és bal oldalit.Tudna valaki segiteni?

oxylog
júl 31 : 09:28

Hal
júl 12 : 20:29
Sziasztok!
Szeretném elcserélni CBF 1000-es motoromról Leovince sport kipufogó páromat,gyári,sérülésm entes dobokra.

FeSa
júl 11 : 00:18
Tetszik az optimizmusod !
Drukkolok neked !!!:)

fakopacs60
júl 10 : 18:08
Kedves Hondások! Tudom hogy morbid amit írok, de hiszek a "lehetetlenben" Vasárnap délután jöttem haza motorral a hetes főúton Budapest felé. Tankoltam Balatonszentgyörgynél és elfelejtettem kivenni a hátsó dobozból a kulcs csomót. Sajnos nagyon későn vettem észre, vissza menni már nem volt érdemes Agárdtól. Csak doboz kulcsok voltak rajta és egy lánclezáró speciális kulcsa. Az egészet egy piros Honda szalag fogta össze kis karabinerrel. Ha valakit esetleg ismerőse értesítene hogy megtalálta, kérem szóljon nekem! Várom a "csodát" Köszönettel!

Hondacbf
júl 09 : 22:17
Köszi az ötletet!

amatoregy
júl 09 : 16:47
"Sziasztok! Tud valaki nekem cbf 1000 hátsó sárvédőt ha lehet gyárit! Köszi előre!"

jofogas vagy batszi motor (idomok, váznyúlványok)

Hondacbf
júl 08 : 20:12
Sziasztok! Tud valaki nekem cbf 1000 hátsó sárvédőt ha lehet gyárit! Köszi előre!

Laci30
júl 07 : 08:08
Az tartály alatt

Hondacbf
júl 01 : 15:52
Sziasztok! Hol található a CBF 1000 a DLC csatlakozo

Papamaci
jún 27 : 20:24
Sziasztok !
Tudna valaki tanácsot adni, hogy mivel érdemes a bowdent kenni ? Olajjal vagy zsírral ?

Thora
jún 15 : 00:12
Sziasztok!

Igaz, nem egyesületi rendezvény, de hátha valakinek lenne kedve:
[klikk ide]

Vasárnapig még lehet nevezni!

Csaszi04
jún 05 : 23:09
Sziasztok! Adriára jönne még valaki? Van egy pótágyunk 12500Ft/fő/4éj. Részletek: [klikk ide]

csiko70
máj 17 : 21:29
Hali!
Megy valaki a HKT-re?
Üdv, Csiko

Gabi
máj 15 : 15:34
Sziasztok!
Május 21.én HKT!
Változott az indulási hely!
Bővebb info fb.on!

Csaszi04
máj 11 : 22:48
Némá, a cikket olvasam, de a készítő tényleg lemaradt! Bob, ha tényleg Te voltál akkor hihetsz magadnak!

zolko004
máj 10 : 22:01
Hátha van még itt valaki... holnap mennék gumishoz, de már annyira ereszt(defekt) a hátsó, hogy inkább nem indulok el vele, csak a kereket vinném.
Mire kell figyelni a kerék kiszerelésnél? Gondolom nem csak a tengelyt kell kicsavarni és kész? Még sosem csináltam ilyet. A hátsó kerékről van szó. Köszi a segítséget!

Doky
máj 07 : 22:35
Szerintem Csaszi ezt nem vette le, mivel nem kacsintott már mindjárt az elején...

Chrisy
máj 07 : 18:53
A tesztet Bob irta...
Vagy lemaradtam valami poénrol?

Csaszi04
máj 07 : 10:05
Bob Mester!
Én elolvasnék egy egyfogulatlanabb tesztet is, de igazándiból rá kell ülni, és ki kell próbálni. Én a mai napig meg vagyok elégedve az 500ammal 10éve nyúzom, és nem tervezem cseréjét, de ha mégis tuti nem lépnék 100-110le fölé! Feleslegesnek érzem a többet! Sőt! az NC750 is partiban van nálam! Sok sikert! Nekem tetszik a forma, a stílus és amikert írt az újságíró!

sutyi.1
máj 06 : 14:26
Köszönöm szépen.

FeSa
máj 06 : 11:34
Sutyi.1 !

Isten éltessen !
Szép kerek szám !

Sanyi & Zita

zolko004
máj 03 : 19:07
Mennyire gáz, ha a fent levő Michelin PR3 első gumihoz hátra egy PR4-est rakok?
Vagy jobb lenne együtt cserélni az első -hátsót? Az eleje még egész jó, hátra meg összeszedtem egy defektet.

Gabi
máj 02 : 13:59

csontimontir
ápr 16 : 21:53
Nem csúnya darab!


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, ami a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.
-= © 2007 - 2015 CBF Egyesület =-
-= Hungarian HONDA CBF Club =-

   
Oldal létrehozási idõ: 0.0508 másodperc, 0.0082 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 29. Memória használat: 4,173kb