Főmenü
· Fórum
· Linkek
Keresés
Szavazás

Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?

- Naponta egyszer

- Naponta többször is ránézek

- Hetenten többször

- Hetente maximum egyszer

- Max. havonta egyszer

- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni

- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor

- Nem látogatom...

A szavazás korlátozva csak tagoknak

szavazat: 132 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
Mobile Version
e107mobile You can now visit us on your mobile phone! Simply goto cbf-egyesulet.hu/ on your mobile phone or PDA to get started!
Alakuló közgyűlés
Az alakuló közgyűlést megtartottuk. Sokan voltunk, jókedvűek voltunk, ügyesek voltunk.
A tisztségviselőket megválaszottuk, és megbeszéltünk még egy csomó fontos dolgot.



Elindult valami az interneten, valami megállíthatatlan és visszavonhatatlan. A közös szenvedély neve: motorozás; ha egy mód van rá, Honda CBF-en. Jó időtöltés, kellemes kikapcsolódás, erős csapatépítés…
Azonban az idő telt, és kevés lett csupán a világháló; elég ember, elég élmény és elég közös cél gyűlt össze ahhoz, hogy továbblépjünk. Így hosszas szervezkedés, és megfelelő előkészítés után úgy döntöttünk, motoros egyesületté alakulunk.
2008. február 15-én 18 órától egy szigetszentmiklósi étterem különtermében összeült a 19 alapító tag, és megalapítottuk a Magyar Honda CBF Egyesületet. (Természetesen a kör a jövőben bővíthető, sőt támogatótagokra is számítunk.) A jelenlévők mindannyian ismerték már egymás nicknevét, viszont személyesen még ezelőtt nem találkozott a teljes társaság. Rövid bemutatkozás után megválasztottuk az elnököt, az elnökségi tagokat, illetve a felügyelő bizottságot. Ezt követően az elnök levezetésével közösen határoztuk meg az egyesület céljait, írásba foglalva azokat. A legfontosabbnak a balesetmentes biztonságos motorozás propagálását tűztük ki. Emellett a rendőrség munkájának támogatása, a Honda CBF márkatípus magyarországi képviselete, és esetleges felkérés alapján rendezvényeken történő reprezentáció is a céljaink között szerepel.
A célok mellett a kizáró okok meghatározása sem maradhatott ki; ilyenek az ittas vezetés, kábítószeres befolyásoltság vagy az összeférhetetlenség.
A hivatalos rész a tagdíjak befizetésével végződött, hiszen az induláshoz (ügyvéd, cégbíróság, bankszámla, egyen póló stb.) némi tőke is szükséges.
Miután mindenki aláírta a hivatalos jelenléti ívet, a beszélgetés máris visszatért a régi - a netről jól ismert - mederbe. Téma: mikor és hova legyen a következő gurulás…

szerző:deni

Írta Doky - 2008 február 21, csütörtök - 17:26:54 | Hozzászólás: 3 | email valakinek Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
Facebook
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj


Thora
jún 14 : 23:55
Sziasztok!

Igaz, nem egyesületi rendezvény, de hátha valakinek lenne kedve:
[klikk ide]

Vasárnapig még lehet nevezni!

Csaszi04
jún 05 : 22:52
Sziasztok! Adriára jönne még valaki? Van egy pótágyunk 12500Ft/fő/4éj. Részletek: [klikk ide]

csiko70
máj 17 : 21:12
Hali!
Megy valaki a HKT-re?
Üdv, Csiko

Gabi
máj 15 : 15:17
Sziasztok!
Május 21.én HKT!
Változott az indulási hely!
Bővebb info fb.on!

Csaszi04
máj 11 : 22:31
Némá, a cikket olvasam, de a készítő tényleg lemaradt! Bob, ha tényleg Te voltál akkor hihetsz magadnak!

zolko004
máj 10 : 21:44
Hátha van még itt valaki... holnap mennék gumishoz, de már annyira ereszt(defekt) a hátsó, hogy inkább nem indulok el vele, csak a kereket vinném.
Mire kell figyelni a kerék kiszerelésnél? Gondolom nem csak a tengelyt kell kicsavarni és kész? Még sosem csináltam ilyet. A hátsó kerékről van szó. Köszi a segítséget!

Doky
máj 07 : 22:18
Szerintem Csaszi ezt nem vette le, mivel nem kacsintott már mindjárt az elején...

Chrisy
máj 07 : 18:37
A tesztet Bob irta...
Vagy lemaradtam valami poénrol?

Csaszi04
máj 07 : 09:49
Bob Mester!
Én elolvasnék egy egyfogulatlanabb tesztet is, de igazándiból rá kell ülni, és ki kell próbálni. Én a mai napig meg vagyok elégedve az 500ammal 10éve nyúzom, és nem tervezem cseréjét, de ha mégis tuti nem lépnék 100-110le fölé! Feleslegesnek érzem a többet! Sőt! az NC750 is partiban van nálam! Sok sikert! Nekem tetszik a forma, a stílus és amikert írt az újságíró!

sutyi.1
máj 06 : 14:09
Köszönöm szépen.

FeSa
máj 06 : 11:17
Sutyi.1 !

Isten éltessen !
Szép kerek szám !

Sanyi & Zita

zolko004
máj 03 : 18:51
Mennyire gáz, ha a fent levő Michelin PR3 első gumihoz hátra egy PR4-est rakok?
Vagy jobb lenne együtt cserélni az első -hátsót? Az eleje még egész jó, hátra meg összeszedtem egy defektet.

Gabi
máj 02 : 13:42

csontimontir
ápr 16 : 21:36
Nem csúnya darab!

BobMaster
ápr 15 : 20:28
Gyerekek, jövőre lesz egy eladó CBF500, és hát bevallom, hogy... [klikk ide]

Köme
ápr 15 : 18:38
Szép Húsvétot mindenkinek!

fakopacs60
ápr 14 : 09:24
Köszönöm az infókat!
Jövő héten lesz a "műtét", Nagy szerviz és elektromos felújítás, hogy ne legyen gond a nyári túrákon.

Madi
ápr 12 : 16:42
Az ezredeshez a kezelési könyv 131. oldala szerint leeresztés és szűrőcsere után 3,5 liter, szétszerelés után 3,6 liter

Doky
ápr 12 : 10:06
emlékeim szerint 2.8 liter

fakopacs60
ápr 11 : 10:31
Valaki informálna mennyi olaj kell a motorba, szűrő cserével együtt? 2007-es CBF 1000-es Köszi

Natan
ápr 02 : 22:31
10. CBF Honda Majális kiírva! Jelentkezzetek!
[klikk ide]

Natan
márc 31 : 13:26
Évadnyitó - 2017
[klikk ide]

amatoregy
márc 30 : 20:56
kanduur:

muhely topikban én és szilasi is linket alkatrészes oldalakat, ahol a motor kiválasztva a robbantott rajzokon látod a gyári rendelési számokat is. Ha beleklikkelsz akkor összesíti, hogy milyet tipusokhoz jó még...

kanduur
márc 29 : 16:40
Nem tudja valaki, hogy változtattak-e a CBF600SA fékkarján és kuplungkarján az évek során? 2004-eshez jó a 2007-es, ill 2010-es fék és kuplungkar?

FeSa
márc 18 : 22:52
Én is tag vagyok a Motoglobe.EU-n.


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, ami a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.
-= © 2007 - 2015 CBF Egyesület =-
-= Hungarian HONDA CBF Club =-

   
Oldal létrehozási idõ: 0.0580 másodperc, 0.0107 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 29. Memória használat: 4,170kb