Főmenü
· Fórum
· Linkek
Keresés
Szavazás

Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?

- Naponta egyszer

- Naponta többször is ránézek

- Hetenten többször

- Hetente maximum egyszer

- Max. havonta egyszer

- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni

- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor

- Nem látogatom...

A szavazás korlátozva csak tagoknak

szavazat: 135 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
Mobile Version
e107mobile You can now visit us on your mobile phone! Simply goto cbf-egyesulet.hu/ on your mobile phone or PDA to get started!
Alakuló közgyűlés
Az alakuló közgyűlést megtartottuk. Sokan voltunk, jókedvűek voltunk, ügyesek voltunk.
A tisztségviselőket megválaszottuk, és megbeszéltünk még egy csomó fontos dolgot.



Elindult valami az interneten, valami megállíthatatlan és visszavonhatatlan. A közös szenvedély neve: motorozás; ha egy mód van rá, Honda CBF-en. Jó időtöltés, kellemes kikapcsolódás, erős csapatépítés…
Azonban az idő telt, és kevés lett csupán a világháló; elég ember, elég élmény és elég közös cél gyűlt össze ahhoz, hogy továbblépjünk. Így hosszas szervezkedés, és megfelelő előkészítés után úgy döntöttünk, motoros egyesületté alakulunk.
2008. február 15-én 18 órától egy szigetszentmiklósi étterem különtermében összeült a 19 alapító tag, és megalapítottuk a Magyar Honda CBF Egyesületet. (Természetesen a kör a jövőben bővíthető, sőt támogatótagokra is számítunk.) A jelenlévők mindannyian ismerték már egymás nicknevét, viszont személyesen még ezelőtt nem találkozott a teljes társaság. Rövid bemutatkozás után megválasztottuk az elnököt, az elnökségi tagokat, illetve a felügyelő bizottságot. Ezt követően az elnök levezetésével közösen határoztuk meg az egyesület céljait, írásba foglalva azokat. A legfontosabbnak a balesetmentes biztonságos motorozás propagálását tűztük ki. Emellett a rendőrség munkájának támogatása, a Honda CBF márkatípus magyarországi képviselete, és esetleges felkérés alapján rendezvényeken történő reprezentáció is a céljaink között szerepel.
A célok mellett a kizáró okok meghatározása sem maradhatott ki; ilyenek az ittas vezetés, kábítószeres befolyásoltság vagy az összeférhetetlenség.
A hivatalos rész a tagdíjak befizetésével végződött, hiszen az induláshoz (ügyvéd, cégbíróság, bankszámla, egyen póló stb.) némi tőke is szükséges.
Miután mindenki aláírta a hivatalos jelenléti ívet, a beszélgetés máris visszatért a régi - a netről jól ismert - mederbe. Téma: mikor és hova legyen a következő gurulás…

szerző:deni

Írta Doky - 2008 február 21, csütörtök - 17:26:54 | Hozzászólás: 3 | email valakinek Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
Facebook
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj


Sanyi
aug 16 : 11:18
Sziasztok.Cbf 500 ra keresek első indexeket, jobb és bal oldalit.Tudna valaki segiteni?

oxylog
júl 31 : 09:28

Hal
júl 12 : 20:29
Sziasztok!
Szeretném elcserélni CBF 1000-es motoromról Leovince sport kipufogó páromat,gyári,sérülésm entes dobokra.

FeSa
júl 11 : 00:18
Tetszik az optimizmusod !
Drukkolok neked !!!:)

fakopacs60
júl 10 : 18:08
Kedves Hondások! Tudom hogy morbid amit írok, de hiszek a "lehetetlenben" Vasárnap délután jöttem haza motorral a hetes főúton Budapest felé. Tankoltam Balatonszentgyörgynél és elfelejtettem kivenni a hátsó dobozból a kulcs csomót. Sajnos nagyon későn vettem észre, vissza menni már nem volt érdemes Agárdtól. Csak doboz kulcsok voltak rajta és egy lánclezáró speciális kulcsa. Az egészet egy piros Honda szalag fogta össze kis karabinerrel. Ha valakit esetleg ismerőse értesítene hogy megtalálta, kérem szóljon nekem! Várom a "csodát" Köszönettel!

Hondacbf
júl 09 : 22:17
Köszi az ötletet!

amatoregy
júl 09 : 16:47
"Sziasztok! Tud valaki nekem cbf 1000 hátsó sárvédőt ha lehet gyárit! Köszi előre!"

jofogas vagy batszi motor (idomok, váznyúlványok)

Hondacbf
júl 08 : 20:12
Sziasztok! Tud valaki nekem cbf 1000 hátsó sárvédőt ha lehet gyárit! Köszi előre!

Laci30
júl 07 : 08:08
Az tartály alatt

Hondacbf
júl 01 : 15:52
Sziasztok! Hol található a CBF 1000 a DLC csatlakozo

Papamaci
jún 27 : 20:24
Sziasztok !
Tudna valaki tanácsot adni, hogy mivel érdemes a bowdent kenni ? Olajjal vagy zsírral ?

Thora
jún 15 : 00:12
Sziasztok!

Igaz, nem egyesületi rendezvény, de hátha valakinek lenne kedve:
[klikk ide]

Vasárnapig még lehet nevezni!

Csaszi04
jún 05 : 23:09
Sziasztok! Adriára jönne még valaki? Van egy pótágyunk 12500Ft/fő/4éj. Részletek: [klikk ide]

csiko70
máj 17 : 21:29
Hali!
Megy valaki a HKT-re?
Üdv, Csiko

Gabi
máj 15 : 15:34
Sziasztok!
Május 21.én HKT!
Változott az indulási hely!
Bővebb info fb.on!

Csaszi04
máj 11 : 22:48
Némá, a cikket olvasam, de a készítő tényleg lemaradt! Bob, ha tényleg Te voltál akkor hihetsz magadnak!

zolko004
máj 10 : 22:01
Hátha van még itt valaki... holnap mennék gumishoz, de már annyira ereszt(defekt) a hátsó, hogy inkább nem indulok el vele, csak a kereket vinném.
Mire kell figyelni a kerék kiszerelésnél? Gondolom nem csak a tengelyt kell kicsavarni és kész? Még sosem csináltam ilyet. A hátsó kerékről van szó. Köszi a segítséget!

Doky
máj 07 : 22:35
Szerintem Csaszi ezt nem vette le, mivel nem kacsintott már mindjárt az elején...

Chrisy
máj 07 : 18:53
A tesztet Bob irta...
Vagy lemaradtam valami poénrol?

Csaszi04
máj 07 : 10:05
Bob Mester!
Én elolvasnék egy egyfogulatlanabb tesztet is, de igazándiból rá kell ülni, és ki kell próbálni. Én a mai napig meg vagyok elégedve az 500ammal 10éve nyúzom, és nem tervezem cseréjét, de ha mégis tuti nem lépnék 100-110le fölé! Feleslegesnek érzem a többet! Sőt! az NC750 is partiban van nálam! Sok sikert! Nekem tetszik a forma, a stílus és amikert írt az újságíró!

sutyi.1
máj 06 : 14:26
Köszönöm szépen.

FeSa
máj 06 : 11:34
Sutyi.1 !

Isten éltessen !
Szép kerek szám !

Sanyi & Zita

zolko004
máj 03 : 19:07
Mennyire gáz, ha a fent levő Michelin PR3 első gumihoz hátra egy PR4-est rakok?
Vagy jobb lenne együtt cserélni az első -hátsót? Az eleje még egész jó, hátra meg összeszedtem egy defektet.

Gabi
máj 02 : 13:59

csontimontir
ápr 16 : 21:53
Nem csúnya darab!


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, ami a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.
-= © 2007 - 2015 CBF Egyesület =-
-= Hungarian HONDA CBF Club =-

   
Oldal létrehozási idõ: 0.0552 másodperc, 0.0077 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 29. Memória használat: 4,170kb