|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Pályamotorozás Oldal:
[1]
2
3
... 10
11
12
|
|
jaga |
2008.04.29. Tuesday , 11:14:19 |
|
|
Vendég |
Ez a topic azoknak szól, akik biztonságos körülmények közt szeretnék gyakorolni a kanyarodás helyes technikáját, és csiszolni a már meglévő tudást.
A versenypálya erre ideális, hiszen az aszfalt jó minőségű, nincsenek rajta hibák, jól tapad, és ha mégis elmérnél egy féktávot, akkor sincs nagy baj, hiszen kiengeded a fűre, és szépen lelassulsz. Mondjuk ilyenkor van egy érdekes enduro feelingje a dolognak, és dolgozni kell, nehogy eldobd a vasat huplik közt, de jobb, mint az aszfalton hempergés Gyakorolhatod a fékezést (féktávot) - ez ugyanis a fő-fő biztonsági elem, hiszen nem mindegy, hogy a kikanyarodó autó előtt 1 méterrel, vagy "benne" állsz meg.
További előnye, hogy ellesheted a technikát a "nagyoktól", milyen íveket húznak, mennyire döntik, hogyan ülnek ki, stb.
Ezen felül ha itt kiéled magad, kevésbé fogod kívánni a száguldozást az országúton. Olyan ez, mint védőfelszerelésben motorozni, utána meg pólóban. Vagyis, kicsit visszaveszel, ha átérzed a helyzet veszélyességét.
Rettenetesen növeli a rutint, így magabiztosabb leszel a hétköznapi közlekedésben.
Röviden ennyi jutott eszembe.
Várom a tapasztalatokat, illetve itt tudjuk megszervezni a pályázós napokat, amikor együtt megyünk ki, mert annak azért meg van a hangulata, ha azonos típusu motorokkal együtt lehet kanyarogni
És persze fontos, hogy segítsük egymást hasznos tanácsokkal, mint egyesületi tagok.
|
Vissza az elejére |
|
jaga |
2008.04.29. Tuesday , 11:15:24 |
|
|
Vendég |
amennyiben jó idő lesz jövő hétvégén, akár le is mehetünk Kakucs city-be bár hétvégén mindig többen vannak, azért az sem rossz. |
Vissza az elejére |
|
Doky |
2008.04.29. Tuesday , 11:41:34 |
|
|
|
Én nagyon szeretném kipróbálni magamat, de egy félelmem van: Az ilyen pályázások során a hozzám hasonló kezdők mennyire zavarják a profikat, okoz-e konfliktust a mazsolák bénázása? Lehet, hogy az első kör után elzavarnak a sunyiba...?
|
Vissza az elejére |
|
Timcsi |
2008.04.29. Tuesday , 11:43:33 |
|
|
Vendég |
Doky írta ...
Én nagyon szeretném kipróbálni magamat, de egy félelmem van: Az ilyen pályázások során a hozzám hasonló kezdők mennyire zavarják a profikat, okoz-e konfliktust a mazsolák bénázása? Lehet, hogy az első kör után elzavarnak a sunyiba...?
sztem ha hasonlóakkal mész a pályára, nem lehet gond. Amúgy is, minden épeszű ember tisztában van vele, hogy ő is kezdte valahogy... épp, mert tanulni lehet ott, tisztában kell, hogy legyenek vele, hogy nem csak profik mennek, nem? bár én még nem voltam, de igy gondolom, erősitsetek v cáfoljatok meg... |
Vissza az elejére |
|
Lui |
2008.04.29. Tuesday , 11:52:19 |
|
|
Vendég |
Sziasztok,
A pályanapon a nagyobb vagy felügyeltebb pályákon (Euroring, Hungaroring) külön szedik a kezdőket és a gyakorlottakat, de akár motorfajta szerint is válogatnak.
A pályán nem ildomos azért erősebbnek túntetni fel magad, mint amilyen vagy, mert komoly balesetek lehetnek belőle. |
Vissza az elejére |
|
Madi |
2008.04.29. Tuesday , 12:08:13 |
|
|
|
1. Nem szabad használni a visszapillantót tükröt. Mindig annak kell figyelni rád aki előzni akar. Ha figyeled hogy jön, akkor rosszul reagálhatsz arra, hogy előzni akar. 2. Kiszámíhatóan kell motoroznod, hogy ha valaki előzni akar, tudja hogy mit akarsz csinálni. 3. A tudásodnak megfelelően válaszd meg a sebességed és a döntést. Mindig lesznek gyorsabbak és jobbak, csak magadnak kell bizonyítani és nem másnak. Az első köröket lassan, óvatosan és fokozatosan lehet egy kicsit gyorsítani. 4. Külön jelezned kell, ha a pályáról le szeretnél menni. 5. Figyelni kell a pályafelügyelők zászló jelzését egy esetleges baleset, vagy azonnali pályaelhagyás miatt.
Így hirtelen ennyi. Tény, hogy néha vannak meleg pillanatok, de megéri.
Nem számit, hogy milyen gyors, a lényeg, hogy milyen gyorsan mered hajtani! |
Vissza az elejére |
|
jaga |
2008.04.29. Tuesday , 12:49:56 |
|
|
Vendég |
azért javasoltam a kakucs ringet, mert ez ideális a kezdőknek. rövid, 1 km-es, és egyáltalán nem gyors. a hringen vagy euroringen azért lehet repeszreni, ott jobban el tudod magad számítani a nagyobb kanyarsebességek miatt. legalábbis én így tapasztaltam.
Doky: nyugi, nem zavarnak el. mindenki elkezdte valahogy. vasárnap volt velünk két chopperes is, és ők is feljöttek a pályára egyébként pedig majd figyelnek arra, hogy kikerüljenek.
Röviden reagálnék egy dologra Madi írásából: abban igazad van, hogy a mögötted jövő figyeljen. de azért ha nem okoz gondot figyeld te is a tükröt, ha csak annyira is, hogy lásd, érkeznek-e mögötted, mert nem mindenki profi, aki megelőz (lehet ugyanolyan amatőr, mint te, csak gyorsabb), így a biztonság kedvéért mindig tudd, mi történik körülötted. olyan ez mint az elsőbbségadási kötelezettség - nem mindenki tartja be.
ami még fontos, hogy pályázás előtt mindig légy alaposan kipihent, ugyanis nagyon fárasztó dolog. nem egy átlagos utcai motorozás, pláne nem egy túra. és mivel onnan még haza is kell jutni, így nem árt, ha marad energiád a végére is |
Vissza az elejére |
|
jaga |
2008.04.29. Tuesday , 12:51:50 |
|
|
Vendég |
ja, és Madi által említett meleg pillanatok tényleg vannak legalábbis eddig nekem mindig voltak. most is kétszer kimentem a pályáról, de szerencsére ügyesen visszaendúróztam magam a következő kanyarban némi adrenalin löketet ad, de semmi több |
Vissza az elejére |
|
Madi |
2008.04.29. Tuesday , 12:58:45 |
|
|
|
Szerencsérre a pályát még nem hagytam el, de félelmetes tud lenni, amikor a sport motorosok konvojban megelőznek. Akkor ijedtem meg nagyon, amikor leért a kanyarban a lábtartóm. Jó kis hangja volt. Nem is gondoltam, hogy annyira döntök. Mindenesetre hamar megszoktam. Nulla volt a majrécsikom sokáig.
Nem számit, hogy milyen gyors, a lényeg, hogy milyen gyorsan mered hajtani! |
Vissza az elejére |
|
bagiracbf |
2008.04.29. Tuesday , 13:11:09 |
|
|
Vendég |
Jaga! Nagyaon biztató amit irtál de én eddig mindig csak turáztam, és közuton kanyarogtam, és őszintén megmondom, nem a kedvencem a "Fellegvári" szerpentin stb akkor is élhető lenne a pálya szted? még életemben nem pályamotoroztam, no mindeegy végülis a kandy kamera müsorokba is kell szereplő:-) |
Vissza az elejére |
|
Lui |
2008.04.29. Tuesday , 13:20:33 |
|
|
Vendég |
Mindenkinek egyszer legalább kikell próbálni a pályázást. Nagyon jó.
Bagira gyere el te is egyszer. |
Vissza az elejére |
|
bagiracbf |
2008.04.29. Tuesday , 13:27:18 |
|
|
Vendég |
Oksi, legalább tudnátok tanitani pár dologra, mindenesetre van klassz bukócsövem stb.meg eszembe jutott fester Riga-s vicce is... |
Vissza az elejére |
|
Blake |
2008.04.29. Tuesday , 13:30:24 |
|
|
|
Bagira, én 1000 km! motorozás után mehettem 5 kört a Hungaroringen-en, felejthetetlen élmény, pedig még a mostaninál is tapasztalatlanabb voltam!
[ Módosítva 2008.04.29. Tuesday , 13:33:02 ]
always look on the bright side of life |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2008.04.29. Tuesday , 14:57:39 |
|
|
|
Akkor jövő hét hétvégéje az időpont??? Azaz Május 10 vagy 11?
Egyébként Én is fosok, hogy bénázok, sőt, hogy mást is magammal rántok! JAJ! De tudom, hogy muszály megtanulnom biztonságosan kanyarodnom, megtanulnom mi az a megcsúszás, mi az az elég és ne tovább, és egyébb ilyen helyzetekben, hogy mit tehetek meg, és mit nem, és ha már egy koszos parkolóban is le tudom tenni a lábtartót az aszfaltra (és nem álló helyzetben ) akkor van esélyem a zártpályán is! Szóval inkább itt próbálgatom ki magam, és teszem le a vasat a földre, mint egy erdős vagy forgalmas részen ahol tuti a komolyabb sérülés!!
Szóval várom az első pályanapot, hogy legyen Nekem is élménybeszámolóm!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Zolee_70 |
2008.04.29. Tuesday , 15:27:09 |
|
|
|
A Kakucsi pályázásban benne vagyok, tőlem kb 5 km-re van..... (még én sem voltam pályán...) |
Vissza az elejére |
|
gabisz |
2008.04.29. Tuesday , 15:38:07 |
|
|
Vendég |
én úgy tudom, hogy kell egy összecipzározható ruha is. Nekem nem lehet összecipzározni, tök más márka a kabát meg a gatya. |
Vissza az elejére |
|
Lui |
2008.04.29. Tuesday , 15:43:58 |
|
|
Vendég |
Motoros ruha a kötelező. Amibe a bőrruha is beletartozik, de a cordura is megfelel. |
Vissza az elejére |
|
jaga |
2008.04.29. Tuesday , 16:42:02 |
|
|
Vendég |
Bagira: nyugi, fogsz tanulni, és élvezni is fogod a kanyargást. ha mégsem, akkor legalább lesz fotósunk
nem kötelező az összecippzárazható ruha, csak fedje a tested. ennyi.
Csaszi: ne fossál, nem fogsz magaddal rántani senkit. mész a saját tempódban és kész. aki meg hátulról érkezik, az figyel. lényeg, hogy ne az első körön akarj rekordot döndeni, mert abból perec lesz
na akkor ha jól számolom már vagyunk legalább 10-en.
- Jaga - Doky - Timcsi - Madi - Bagira - Gabisz - Zoli - Csaszi - Hakapeszi
ez szép menet lesz
[ Módosítva 2008.04.29. Tuesday , 20:07:10 ] |
Vissza az elejére |
|
doki |
2008.04.29. Tuesday , 18:26:18 |
|
|
|
Ha nincs meló szívesen Veletek tartok én is, ráadásul ismerem a ring tulajdonosát, szerintem egy kis kedvezményt is ki tudok csikarni tőle.
"Watashi wo korosanai mono wa wathasi wo tsuyoku suru!" |
Vissza az elejére |
|
jaga |
2008.04.29. Tuesday , 19:28:39 |
|
|
Vendég |
doki: elfogadjuk
illetve segíthetsz majd leszervezni egy cbf-es pályanapot, amikor csak mi vagyunk ott - mert egy ilyet is jó volna csinálni. |
Vissza az elejére |
|
doki |
2008.04.29. Tuesday , 19:49:29 |
|
|
|
ez csak természetes!
"Watashi wo korosanai mono wa wathasi wo tsuyoku suru!" |
Vissza az elejére |
|
Timcsi |
2008.04.29. Tuesday , 21:32:04 |
|
|
Vendég |
Jaga, mikor lenne...? nekem 10-én du. dolgoznom kell, meg juni 1-jén is egész nap de szeretnék menni... ma este kanyarogtam rutinpályán, hazsnos volt, érdekes próbálgatni a moci és a saját határaimat, köszönet Ancsának és Sziminek! |
Vissza az elejére |
|
jaga |
2008.04.30. Wednesday , 07:56:39 |
|
|
Vendég |
javaslatom szerint egyelőre 10-11-ei hétvége valamelyik napján, 12-e pedig pünkösd hétfő. egyelőre szép időt mondanak eső nélkül. persze ez változhat, de egyelőre tervezzen mindenki így..
egyébként pedig nem kell agyontervezni, ha már 3-4 embernek jó egy időpont, akkor le lehet ruccanni bármikor. |
Vissza az elejére |
|
kissg |
2008.04.30. Wednesday , 08:53:45 |
|
|
Vendég |
Lehet csak én vagyok ennyire anyagias, de milyen költséggel jár egy ilyen móka És mennyi ideig használható a pálya?
|
Vissza az elejére |
|
jaga |
2008.04.30. Wednesday , 10:53:11 |
|
|
Vendég |
nem vagy anyagias. a nagyobb ringek (hring, euroring) drágábbak, ott kb 10-15 ezer körül van egy teljes nap.
amiről mi itt beszélünk - Kakucs ring - az 5000 Ft / nap. de nincs szükség teljes napra, elég egy délutáni etap - 13:00-tól 18:00-ig - ami mindössze 3000 Ft.
ezért minimum 5X20 percet lehetsz a pályán. mondjuk elsőre valszeg elég lesz 3-4 futam, mert nagyon fárasztó. óránként kerül rád a sor, mivel gokartosok és supermotosok is használják a pályát, szintén 20-20 percig.
plusz a benzin, amit elfüstölsz (max egy tank lejutással együtt), és az aznapi kaja, pia. vagyis úgy kb. 7-8000 Ft mindenestől. ez szerintem nagyon baráti, az élmény pedig frenetikus
|
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2008.04.30. Wednesday , 13:19:55 |
|
|
|
Néztem a pálya vonalvezetését, és sztm. Nekem kezőnek tökéletes! 2dimenziós, nincs lejtő, emelkedő, bukkanó, és minőségi az aszfaltcsík. Menjünk!
Ja olvastam, hogy sportdobosokat nem engednek fel rá! Közel vannak a házak!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
jaga |
2008.04.30. Wednesday , 13:41:16 |
|
|
Vendég |
te csaszi, ez milyen pálya? mert nem kakucs, az biztos. |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2008.04.30. Wednesday , 13:56:22 |
|
|
|
Ne máá!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2008.04.30. Wednesday , 14:01:52 |
|
|
|
Most keresem a másik pályát...
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2008.04.30. Wednesday , 14:03:29 |
|
|
|
jaga írta ...
te csaszi, ez milyen pálya? mert nem kakucs, az biztos.
Hehe! Kecsó Ring!!!! Bocsika!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|