|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
CBF Egyesület 250-es szekció. Oldal:
[1]
2
|
|
Vitya |
2010.01.23. Saturday , 13:04:43 |
|
|
Vendég |
Egy külön topik 250-es CBF tulajoknak! |
Vissza az elejére |
|
cbf250 |
2010.01.27. Wednesday , 11:38:49 |
|
|
Vendég |
Üdw Tagtársak! Lenne egy röpke kérdésem aztán remélem beindul itt is a társalgás.Csináltatott már vlki kidörrentőt de "E" szabványosat? Jah és ha vlkinek gumira van szüksége tudok adni egy telszámot ahol tudtok válogatni a pénz és igényeitekhez mérten.Jászságban lakik az illető. Remélem tok segíteni ezzel mkinek.
|
Vissza az elejére |
|
lucius |
2010.05.12. Wednesday , 19:45:34 |
|
|
Vendég |
én nem csináltattam ,hanem a meglévőből vettem ki egy kis sípot.Hát nagyon brutál lett. |
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.05.12. Wednesday , 21:23:17 |
|
|
Vendég |
Berakom ide is:
Sziasztok,
30 éves fejjel jutottam el odáig, hogy motorozásra adtam a fejem. Ebből adódóan bár kezdő motoros vagyok, nyilván mások az igényeim, mintha tizenévesen kezdtem volna a kétkerekezést. És itt lenne szükségem a segítségetekre, tapasztalataitokra. Egy CBF 250-est vettem és nem igazán tudom, hogy mi az ami ennek a típusnak a jellemzője csak, vagy az egész "fajtának". Most konkrétan a szélvédelme érdekelne. Van rajta egy kisebb plexi és nem is vagyok túl magas (nyugodtan mondhatom, hogy alacsony vagyok) de mégis 80 körül már zavart a szél. Ezt kell megszoknom, vagy érdemes nagyobb plexire cserélni? A másik téma a bukógomba/bukócső kérdése. Gombából csak utángyártottat találtam (amit itt a fórumon ajánlottak), bukócsőből pedig még azt sem. Tudnátok segíteni ebben a témában?
Előre is kössz,
AndrásBandi
ui: majd lesz kép is |
Vissza az elejére |
|
puk65 |
2010.05.13. Thursday , 11:10:59 |
|
|
|
Hali !
80 körül zavar a szél ? ? ? ? Igaz a sok eső miatt pár napja nem motoroztam de asszem 80 nál még nem is fúj.
ÜdvPA.
Ami nem öl meg, az megedz ! |
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.05.13. Thursday , 16:54:53 |
|
|
Vendég |
puk65 írta ...
Hali !
80 körül zavar a szél ? ? ? ? Igaz a sok eső miatt pár napja nem motoroztam de asszem 80 nál még nem is fúj.
ÜdvPA.
sejtettem, hogy én vagyok nyápic na akkor összeszedem magam, kezdésnek egy esőben motorzással - muszályból |
Vissza az elejére |
|
Motoman |
2010.05.14. Friday , 13:07:54 |
|
|
|
Csak óvatosan azzal az esőben motorozással, főleg kezdésnek!!! Nekem is CBF 250-em volt. A gyári Pirelli gumikkal nagyon óvatosan kell bánni, mert szerintem elég kemények. Nem melegszik olyan hamar és a vizes útburkolati jeleken nagyon csúszik. Körforgalomból kifelé döntött motorral egy vizes zebra nagyon tud ám csúszni. Szélvédelmen pedig sokat segít egy plexi. Nem feltétlenül kell gyárit venni (drága), enyémen egy Puig márkájú sötétített példány volt. Sokat javított a komfortérzetemen (főleg hűvösebb időkben). További jó motorozást!
Soha ne menj olyan gyorsan, hogy a védőangyalod lemaradjon! |
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.05.19. Wednesday , 08:57:05 |
|
|
Vendég |
Motoman írta ...
Csak óvatosan azzal az esőben motorozással, főleg kezdésnek!!! Nekem is CBF 250-em volt. A gyári Pirelli gumikkal nagyon óvatosan kell bánni, mert szerintem elég kemények. Nem melegszik olyan hamar és a vizes útburkolati jeleken nagyon csúszik. Körforgalomból kifelé döntött motorral egy vizes zebra nagyon tud ám csúszni. Szélvédelmen pedig sokat segít egy plexi. Nem feltétlenül kell gyárit venni (drága), enyémen egy Puig márkájú sötétített példány volt. Sokat javított a komfortérzetemen (főleg hűvösebb időkben). További jó motorozást!
végül csak szemerkélés volt. nekem már új -goodyear - gumik vannak fel (köszönet az előző tulajnak) ezzel egyenlőre nincs bajom. plexi is van fent, gondolkodom egy nagyobbra cserében de elég horror árak vannak+sztem azzal már bénán nézne ki.
|
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.05.27. Thursday , 11:59:24 |
|
|
Vendég |
most már biztos: létezik olyan cbf 500-as aminek (szemre jó 10 centivel) lejebb van az ülése,mint a 250esnek. Ez általános vagy kivételes példány?
|
Vissza az elejére |
|
Koko |
2010.05.27. Thursday , 12:09:21 |
|
|
Vendég |
andrasbandi írta ...
most már biztos: létezik olyan cbf 500-as aminek (szemre jó 10 centivel) lejebb van az ülése,mint a 250esnek. Ez általános vagy kivételes példány?
Tegnap egy Transalp mellett parkoltam és bizony az enyémnek(125-ös) feljebb volt az ülés pozíciója. Elképzelhető, hogy a tied is feljebb van! |
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.05.27. Thursday , 13:28:45 |
|
|
Vendég |
Koko írta ... andrasbandi írta ...
most már biztos: létezik olyan cbf 500-as aminek (szemre jó 10 centivel) lejebb van az ülése,mint a 250esnek. Ez általános vagy kivételes példány?
Tegnap egy Transalp mellett parkoltam és bizony az enyémnek(125-ös) feljebb volt az ülés pozíciója. Elképzelhető, hogy a tied is feljebb van!
nekem mondjuk azt mondta az előző tulaj - meg is mutatta - hogy nem állítható az ülés - se lefele, se felfele. nem tudtam vitába szállni vele - én végül is nem értek a motorokhoz
|
Vissza az elejére |
|
Motoman |
2010.05.27. Thursday , 21:39:07 |
|
|
|
Ez így van! A 250-es cbf-é nem állítható.
Az 500-as gyárilag tuti nem alacsonyabb 10 centivel.
A Transalpon kicsit meglepődtem, mert mikor mentem egy 650-es pédánnyal eléggé lábújjhegyesre kellett vennem hozzá a figurát. (176 cm testmagassággal). Az új XL 700 V-n csak ültem, ez némileg alacsonyabbnak tűnt, de nem túl megnyugtatóan(számomra legalábbis). Valószínűleg ez is egy "ültetett" példány lehetett....!dodge
Soha ne menj olyan gyorsan, hogy a védőangyalod lemaradjon! |
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.06.07. Monday , 09:52:09 |
|
|
Vendég |
Hello,
netán tán hülye kérdés de lehet állítani a fék/kuplungkar távolságát? kicsi a markom, ez van )
üdv |
Vissza az elejére |
|
puk65 |
2010.06.07. Monday , 10:38:41 |
|
|
|
Szia !
Az 500 ason a féket lehet, elvileg a kuplungot is csak ott másra is kell figyelni.
ÜdvPA.
Ami nem öl meg, az megedz ! |
Vissza az elejére |
|
tomicham |
2010.06.08. Tuesday , 22:30:13 |
|
|
|
Koko írta ... andrasbandi írta ...
most már biztos: létezik olyan cbf 500-as aminek (szemre jó 10 centivel) lejebb van az ülése,mint a 250esnek. Ez általános vagy kivételes példány?
Tegnap egy Transalp mellett parkoltam és bizony az enyémnek(125-ös) feljebb volt az ülés pozíciója. Elképzelhető, hogy a tied is feljebb van!
Én amikor a CBF600-asozás után haver Transalp-járól le akartam szállni, majdnem eldőltem, mire talajt fogtam...nem alacsony motor az.
Motorozom, tehát vagyok. |
Vissza az elejére |
|
Natan |
2010.07.19. Monday , 06:54:04 |
|
|
|
Valaki írta valahol (?), hogy a 125-ös 1000-es szervíze 15000 volt. Aztán Resuah-tól kérdezte valaki, hogy mennyi az ezres, de nem válaszolt. Ejnye-bejnye! Esetleg Elynye-belynye!
Tényleg, mennyi? Olajcsere OK, de azt mondták, o,8 l olaj kell bele. A többi csak ránézés. Lehet ennyi?
Széles utat, gumifákat |
Vissza az elejére |
|
Resuah |
2010.07.19. Monday , 10:54:57 |
|
|
Vendég |
Natan írta ... Valaki írta valahol (?), hogy a 125-ös 1000-es szervíze 15000 volt. Aztán Resuah-tól kérdezte valaki, hogy mennyi az ezres, de nem válaszolt. Ejnye-bejnye! Esetleg Elynye-belynye! Tényleg, mennyi? Olajcsere OK, de azt mondták, o,8 l olaj kell bele. A többi csak ránézés. Lehet ennyi?
Natan, duplájára hízott Hófehérke? (ez a 250-es topik) Amúgy írtam már tessék figyelni, 10ezer volt a szervíz, a 15ezres már index-szel együtt értendő Esetleg aki nem figyel, annak irgum-burgum?
|
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.09.23. Thursday , 14:04:17 |
|
|
Vendég |
Sziasztok, nektek mennyire okoz problémát a kishölgy (csak nő lehet,ha ennyi baj van vele ) alapjárata? Nekem iszonyú problémát jelent az első 10km túlélése (néha szó szerint kell érteni - mikor menet közben lefullad) és városban ez nem túl szerencsés. szerelő szerint ez típushibája a lelkemnek és ráadásul mindegyiknél máshogy kell játszani vele. mehetek én full szivatóval, egyenletesen visszanyomva soxor mükszik, soxor nem. Nektek mi a tapasztalatotok? |
Vissza az elejére |
|
Vitya |
2010.09.23. Thursday , 16:47:13 |
|
|
Vendég |
andrasbandi írta ... Sziasztok, nektek mennyire okoz problémát a kishölgy (csak nő lehet,ha ennyi baj van vele ) alapjárata? Nekem iszonyú problémát jelent az első 10km túlélése (néha szó szerint kell érteni - mikor menet közben lefullad) és városban ez nem túl szerencsés. szerelő szerint ez típushibája a lelkemnek és ráadásul mindegyiknél máshogy kell játszani vele. mehetek én full szivatóval, egyenletesen visszanyomva soxor mükszik, soxor nem. Nektek mi a tapasztalatotok?
Én azt mondom neked, hogy teljes karburátor szétszedés, rendes kitisztítás és jól beállítani! |
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.09.23. Thursday , 17:16:13 |
|
|
Vendég |
Nem is tudom, hogy most örüjek-e? Lehet, hogy van megoldás de -nekem- nem egyszerű!sad (műszaki antitálentum vagyok) mikor,ki, mennyiért? - tud ilyent csinálni egyébként kössz az ötletet, nem vagyok én telhetetlen már az is segítség, ha tudom mit kérjek a szerelőtől |
Vissza az elejére |
|
Vitya |
2010.09.23. Thursday , 18:10:26 |
|
|
Vendég |
Akár mi is megcsináljuk! [klikk ide]
Át kell nézni, tisztítani, aztán jónak kell lennie.. Ezt mióta csinálja?
[ Módosítva 2010.09.23. Thursday , 18:14:07 ] |
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.09.24. Friday , 11:28:22 |
|
|
Vendég |
Működik a márkák közti átjárás? ) nálam április óta van a "gépállat" de már az előző tulaj is jelezte,hogy problémás a dolog ... mondjuk az ő elmondása alapján ez akkor nem hibának, hanem csak kellemetlenségnek tűnt. autó szerelési árakkal jobban képben vagyok, egy ilyen művelet milyen árkategóriába esik? Hívjam a személyi bankáromat vagy pár e-ből megúszható a dolog? kössz |
Vissza az elejére |
|
Vitya |
2010.09.24. Friday , 15:57:09 |
|
|
Vendég |
Persze , hogy működik! A japán márkákat javítjuk. 6500 /óra a munkadíjunk, szerintem 2 órába beleférhet!
Az oldalon megtalálod a szervízvezetőnk elérhetőségét, kérj időpontot! Hívd Czikkely Zoltán-t! [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.10.28. Thursday , 13:27:57 |
|
|
Vendég |
Hello, kössz az ajánlást de végül is máshová mentem. Nem titok a Karasnához vittem, pusztán logisztikai okokból --- gyalog is csak 10 percre vannak. Hozzátok elég problémás lett volna kijutni - de majd a jövőben. És a tanulság, mi is volt a motor baja? Azért csak most írom,mert csak tegnap lett kész. Szval volt szelephézag nézés - teljesen rendben volt, volt karbi tisztítás - nem volt igazán mocskos. Végül a vezérmű lánc ill feszítő cseréje oldotta meg a dolgot - vagyis legalább is most a tesztelt kb 20km alatt úgy tűnt. Tartok tőle az igazi teszt már csak tavasszal lesz. De egy biztos, sokkal finomabb lett a a hangja már üresben is mint előtte. Kössz a javaslatokat, üdv
AndrásBandi |
Vissza az elejére |
|
cbf250 |
2010.12.04. Saturday , 20:33:55 |
|
|
Vendég |
Andrasbandi és mennyiből úsztad meg a szelephézag állítást meg a vez. láncos mókát.nekem is érett már a dologra |
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.12.10. Friday , 12:36:08 |
|
|
Vendég |
cbf250 írta ...
Andrasbandi és mennyiből úsztad meg a szelephézag állítást meg a vez. láncos mókát.nekem is érett már a dologra
fú teljesen elfelejtettem a kérdést, ha hazaértem rögtön megírom |
Vissza az elejére |
|
andrasbandi |
2010.12.10. Friday , 18:13:28 |
|
|
Vendég |
cbf250 írta ...
Andrasbandi és mennyiből úsztad meg a szelephézag állítást meg a vez. láncos mókát.nekem is érett már a dologra
nos a lánc + feszítő 39e HUF volt (ÁFA-val) és pont 25e (4 óra) volt a munkadíj. Ebben volt benne a szelephézag állítás és a karbi átnézés (+ egy olajdekni fedél csere és gyújtás kapcsoló - világítás átnézés is) basszus ez nem volt olcsó na persze akkor is fájt, nem kellett volna feltépni a régi sebeket.:(( mindegy tanuló pénz jövőre (remélhetőleg egy új motorral) már okosabb leszek. Aki meg megveszi a kispirost örülhet, hogy ezzel már nem lesz gondja.
|
Vissza az elejére |
|
Kisvirag |
2011.01.31. Monday , 10:10:48 |
|
|
Vendég |
Sziasztok! középsztendert keresnék a Tücsökömhöz, lehetőleg a gyárinál olcsóbbat (ha nem lesz más, kénytelen leszek azt megvenni) ha van valakinek egy fölösleges eladó, vagy tudna segíteni... előre is köszi! Kisvirág |
Vissza az elejére |
|
audiw12a8 |
2011.03.21. Monday , 21:33:57 |
|
|
Vendég |
Sziasztok!!! 250-es cbf-em van egy ezüst színű 2006-os. Gyári dobból hogyan lehet hangot kicsalni ez érdekelne.(remélem nem kell szétvágni) |
Vissza az elejére |
|
cbf250 |
2011.03.23. Wednesday , 11:55:50 |
|
|
Vendég |
Audi vedd le a dobot nekem 25e km alatt nem égett ki annyira h legyen vlmi emberes hangja :/ dobot csináltatni huszanharmincezrekért én nem fogok ezzel tuti nem kapnak el a zsaruk és keresik a bizonylatokat. |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|