|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
yano |
2015.12.02. Wednesday , 18:57:29 |
|
|
|
s.szilasi írta ... yano írta ...
Nem könnyű ez a gumi kérdés. A Pilot power 2ct nekem eddig megfelel de az is igaz, hogy döntően még csak nagy melegben használtam. Már 3 éves,defektjavítózót (de lassan még így is enged), így lehet egy új road2 még ha nem is olyan jó mint ahogy sokan mondják, jobb lehet.
Az a baj, hogy egy esetleges rossz döntés miatt évekig is szenvedhetsz vele, ha nem tetszik. Nekem a mostani Dunlop Roadsmart II annyira bejött, hogy legközelebb is ilyet veszek, nem kockáztatok Ujan hany mm-es volt aprofilja a roadsmart 2-nek mert hirdetnek egy parat 2014-es gyartasut alig hasznaltan. K
|
Vissza az elejére |
|
yano |
2015.12.03. Thursday , 10:28:21 |
|
|
|
s.szilasi írta ... Nem tudom, nem mértem
Elso 4mm kozepen es szelen hatso 5-5.5 mm elmondas alapjan. Az meg egesz jo lehet igaz? Dot 4814 |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2015.12.03. Thursday , 11:32:29 |
|
|
|
Általában 11-13mm újonnan, és motoroknál a minimál profilmélység nem 1,5mm mint autóknál, hanem több. 2-3? Nem tudom pontosan.
[ Módosítva 2015.12.03. Thursday , 11:33:39 ]
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
yano |
2015.12.03. Thursday , 13:13:07 |
|
|
|
Csaszi04 írta ...
Általában 11-13mm újonnan, és motoroknál a minimál profilmélység nem 1,5mm mint autóknál, hanem több. 2-3? Nem tudom pontosan.
A 11-13 mm kicsit azért sok mert az autó téli gumi 8-10 mm.
Egy hegylakók.hu-s tesztben ezt irták
" A Michelin Pilot Road 3 és a Metzeler Z8 Interact új állapotban közel hét milliméteres mintázattal rendelkezett a gumi középső futófelületén"
Ezért lennék kíváncsi milyen egy Dunlop Roadsmart II újan.
|
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2015.12.03. Thursday , 14:17:56 |
|
|
|
Meg mertem volna esküdni, hogy a PR2-m megvolt 1cm mikor felkerült. Bár lehet csak az emlék szépült meg!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
yano |
2015.12.03. Thursday , 14:55:57 |
|
|
|
Csaszi04 írta ... Meg mertem volna esküdni, hogy a PR2-m megvolt 1cm mikor felkerült. Bár lehet csak az emlék szépült meg!
Közben kiderítettem, hogy PR 4-nek ~5.5-6 mm a kopásjelzőtől az új profilja. Így mondhatjuk, hogy átlagosan 5.5-7mm-es egy új gumi. |
Vissza az elejére |
|
yano |
2015.12.11. Friday , 15:33:59 |
|
|
|
Lezárult a gumi mizèriám. Dunlop Roadsmart II lett használtan Dot 4714 ès elöl 4mm hátul 5-5.5mm. gyakorlatilag teljesen újszerű. Igy mèg nehezebb lesz kivárni a szezon kezdetet. |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2015.12.12. Saturday , 20:29:26 |
|
|
|
"Független" gumiteszt igy télviz idején
Azért független mert leirom a társam véleményét aki mögöttem jön, a páromét aki mögöttem ül és a sajátomat.
Contiental Road Attact 2
Megtett km: 12.000. Kb ennyit is bir, bár a termékajánlóban mást irnak irgalmatlanul kockásra kopott. Eleinte birta az autópályát is (bővebben erről képekkel együtt itt 2014 októberi beirásoktól), aztán a hegyekben kockásra kopott.
Ahogy a motorostárs látta - és ez kávézás közben többször előjött, akár egyedül mentünk, akár mindketten a párjainkkal.
Úristen, ezek vagy a motort dobják el vagy a szemközti árokban kötnek ki. Ilyen nincs! Megy mint a meszes, már messziről látszik hogy nekem (mármint a társnak) sok lenne, ezek meg döntenek rajta még 10 centit és gálánsan beveszik a kanyart. No itt az a sebesség kevés lesz. Vajon mi lehet a kanyarban? Kavics, bukkanó? Ezek sebesség hiányában mindjárt eldőlnek! No mi a fene? Kiemelték és mennek tovább. Hogy csinálják?
Az utas: Hiába mondom, hogy menjünk lassabban. Nem félek, de minek kell még lejjebb dönteni a kanyarban? Ha lassabban menne akkor erre nem lenne szükség.
Én: mint egy tangó. Ha kel finoma tovább döntöm, ha kell kiemelem. Hideg, meleg vagy eső szinte mindegy. Igaz 40 közelébben hajlamos nyúlóssá válni ha nagyon húzom neki.
Pirelli Angel Gt: Megtett km 3.000 km. A conti után jött.
A motoros társ: semmi különös. Kicsit mereven megy. Előtte (meg tavaly sem) nem volt ennyire görcsös. Öregszik biztosan.
Az utas: végre normálisan megy. Nincsennek döntögetések, iven fordulunk.
Én: egyszerűen nem birom bevenni a kanyart. Dönteném de nem lehet, már a felező vonalon is átmentem. Pedig hely még lenne de nem értem. Ráz. Ledöntve főleg, de egyenesben is. Mintha fogaskerék lenne a motor alatt. Túl nagyok a szélén a minták? Centirozva többször volt. Egyszerűen mint egy bot úgy megy. Lehet a motor könnyú a GT változathoz? |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2015.12.13. Sunday , 11:10:24 |
|
|
|
Hasonlóan éreztem magam a Pilot Power 2ct-vel, mint te a Pirellivel. Nem rázott, de görcsöltem és nem élveztem vele a motorozást. Sokan meg ódákat zengenek róla. Ezért mondom mindig, hogy a gumi választás nagyon személyes dolog, mások tapasztalata csak egy nagyon halvány segítség, de igazán nem mérvadó. |
Vissza az elejére |
|
GPeti |
2015.12.13. Sunday , 20:28:45 |
|
|
|
Ma felébresztettem csipkerózsika álmából a gépet. és mentem egy 40 km-es kört vele. A hőmérő végig 3 fok körül mutatott. Szárazak voltak az utak, amikor elindultam, de azért nagyon óvatosan döntögettem, mert ilyen hidegben nagy tapadásra nem számítottam. Azért egy két rendes gyorsítást lezavartam, nem volt gond. Aztán beértem egy nedvesebb szakaszra, ott még óvatosabb lettem. Nem volt vizes az út, de száraz sem. Olyan taknyos volt, na. Utolértem egy autót, visszaraktam ötösbe, kb 90-ről indítottam egy előzést. Odahúztam neki, baj nem lehet, mivel nem kapcsoltam vissza, mégse nagypapa stílusban előzzünk már. Az MT-07 piszok nyomatékos gép, de azért meglepett, hogy elkezdett fickándozni a motor feneke. Nem pörgött ki a kerék, de tapadáshatáron lehetett, mert eléggé riszálta a popóját. A gumi Michelin Pilot Road 3, gyári szerelés. Hideg tulajdonságai nem valami fényesek, de nyáron piszkosul tapad.
Konklúzió: télen ne motorozzunk, amúgy is k..va hideg van. |
Vissza az elejére |
|
Lali |
2015.12.15. Tuesday , 16:42:56 |
|
|
|
"Utolértem egy autót, visszaraktam ötösbe, kb 90-ről indítottam egy előzést. Odahúztam neki, baj nem lehet, mivel nem kapcsoltam vissza, mégse nagypapa stílusban előzzünk már. Az MT-07 piszok nyomatékos gép, de azért meglepett, hogy elkezdett fickándozni a motor feneke."
Ezt a pár mondat ellentmondásban van. Szerintem gyorsan írtad, nem olvastad át. Az életérzés viszont átjött. |
Vissza az elejére |
|
GPeti |
2015.12.15. Tuesday , 20:53:04 |
|
|
|
Javítok:
...mivel nem kapcsoltam vissza annyit, amennyit szoktam....
Ritkán előzök kis gázzal. Vannak olyan arcok, akik finoman odalépnek, ha van idejük felfogni az előzést. Inkább vissza hármasba, kis csavarintás és nyomkodhatja a jobb pedált kedvére. Nincs konfliktus, mindenki megy a dolgára. |
Vissza az elejére |
|
telok83 |
2016.01.20. Wednesday , 09:53:01 |
|
|
|
yano írta ... Csaszi04 írta ...
Általában 11-13mm újonnan, és motoroknál a minimál profilmélység nem 1,5mm mint autóknál, hanem több. 2-3? Nem tudom pontosan.
A 11-13 mm kicsit azért sok mert az autó téli gumi 8-10 mm. Egy hegylakók.hu-s tesztben ezt irták " A Michelin Pilot Road 3 és a Metzeler Z8 Interact új állapotban közel hét milliméteres mintázattal rendelkezett a gumi középső futófelületén" Ezért lennék kíváncsi milyen egy Dunlop Roadsmart II újan.
Sziasztok!
Én is Dunlop Roadsmart II. újítottam be tavaly áprilisban, de én megbántam. Most van a gumiban 8000 km és kb. 3,5-4 mm a profilja a hátsó guminak középen. "O" kilométeres korában 7,5-8 mm volt. Másrészt nyáron melegben jó útviszonyok közt is különösen érzékeny a csíkokra és egyéb felfestésekre. Ezt eddig más gumiknál nem nagyon tapasztaltam. Legközelebb újra Pirelli Angel lesz, azzal 100 %-ig meg voltam elégedve.
|
Vissza az elejére |
|
PP |
2016.01.20. Wednesday , 15:30:54 |
|
|
|
Ha valakinek új gumira van szüksége szóljon PÜ-ben. Február vége március elejére tervezem a beszerzést (nálam ismét Pilot road 4 lesz) Németországból szoktam minden alkalommal és kb 20 % olcsóbb még küldéssel együtt is mint itthon. Szívesen megadom a kontaktot ill. ha kell segítek a beszerzésben.Esetleg ha többen összeállunk lehet le tudom alkudni a küldés 16Euro / pár díját.
[ Módosítva 2016.01.20. Wednesday , 15:35:49 ] |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2016.01.20. Wednesday , 18:46:29 |
|
|
|
telok83 írta ... yano írta ... Csaszi04 írta ...
Általában 11-13mm újonnan, és motoroknál a minimál profilmélység nem 1,5mm mint autóknál, hanem több. 2-3? Nem tudom pontosan.
A 11-13 mm kicsit azért sok mert az autó téli gumi 8-10 mm. Egy hegylakók.hu-s tesztben ezt irták " A Michelin Pilot Road 3 és a Metzeler Z8 Interact új állapotban közel hét milliméteres mintázattal rendelkezett a gumi középső futófelületén" Ezért lennék kíváncsi milyen egy Dunlop Roadsmart II újan. Sziasztok! Én is Dunlop Roadsmart II. újítottam be tavaly áprilisban, de én megbántam. Most van a gumiban 8000 km és kb. 3,5-4 mm a profilja a hátsó guminak középen. "O" kilométeres korában 7,5-8 mm volt. Másrészt nyáron melegben jó útviszonyok közt is különösen érzékeny a csíkokra és egyéb felfestésekre. Ezt eddig más gumiknál nem nagyon tapasztaltam. Legközelebb újra Pirelli Angel lesz, azzal 100 %-ig meg voltam elégedve.
de ne pirelli angel gt-t vegyel
|
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2016.01.26. Tuesday , 19:24:36 |
|
|
|
Hát sok értelme nincs az ilyen összehasonlításoknak. Ha megtetszik egy robogó gumi, az hogy megy fel a CBF-re? |
Vissza az elejére |
|
yano |
2016.04.03. Sunday , 00:20:54 |
|
|
|
Valaki használt tartósan Pirelli Diablo Strada-t? Most 46.450,- párban ami nagyon kedvező ár egy pár új gumièrt. |
Vissza az elejére |
|
Ubal |
2016.04.03. Sunday , 11:42:04 |
|
|
|
Ez tényleg kedvező (ÁFÁ-s ár) , szerintem ha nem vagy extrém felhasználó ne habozz.
Ludolph-féle szám : 3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 |
Vissza az elejére |
|
yano |
2016.04.03. Sunday , 20:01:34 |
|
|
|
Ubal írta ...
Ez tényleg kedvező (ÁFÁ-s ár) , szerintem ha nem vagy extrém felhasználó ne habozz.
Nem használom lábtartóig a motort annyira mèg nem vagyok rutinos. Mèg arra is gondoltam be spajzolok egy párat legfeljebb és jövőre felrakom. |
Vissza az elejére |
|
Ubal |
2016.04.03. Sunday , 20:28:52 |
|
|
|
Ez sem rossz ötlet, ha jól eltudod tárolni. Bár a tapasztalat azt mutatja , hogy ezek a gumik rendkívül gyorsan "öregednek". De ugye vannak gyártók akik ezt cáfolják olvass utána mielőtt a spájzba teszed.
Ludolph-féle szám : 3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 |
Vissza az elejére |
|
BobMaster |
2016.04.22. Friday , 16:10:22 |
|
|
|
Megrendeltem a BT023 után a T30 Evot. Ha minden igaz, májusban már lesz benne néhány ezer km, majd beszámolok a tapasztalatokról. A BT023 22.000 km-t bírt, bírta is volna még, de már 3000 km óta cipeltem benne egy szöget, ezért döntöttem úgy, nem kisértem tovább az égieket.
Egyszer élünk, és ez már az. |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2016.06.06. Monday , 09:16:02 |
|
|
|
Mennyi a nagy túra és mekkora súllyal? És milyen utakon? Nem olyan egyértelmű ez, és ebből a szögből nem is látszik sok |
Vissza az elejére |
|
Doky |
2016.06.06. Monday , 09:38:10 |
|
|
|
Az a bajom, hogy én sehol nem látok kopásjelzőt ezen a gumin [klikk ide] Egyébként 2-3000 km, túra, utassal, felcuccolva.
|
Vissza az elejére |
|
Nikolaj |
2016.06.06. Monday , 10:18:27 |
|
|
|
Én a 3. képen látok kopásjelzőt, és szerintem ez még egy túrát tud |
Vissza az elejére |
|
PP |
2016.06.06. Monday , 14:49:00 |
|
|
|
A könnyebb észrevehetőség érdekében az oldalfalon vagy a futófelület szélén egy kis háromszög vagy a T.W.I. (Tread Wear Indicator) felirat jelöli a futófelület mintaárkaiban megbúvó kopásjelzőt.
Én a háromszöget - az első képen - a 69W fölött látom!
A második kép közepén is látni vélem a kopásjelzőt , szerény véleményem szerint a kopásjelzőig 2000km még benne kell legyen(persze ennek ellenére csak óvatosan) .
[ Módosítva 2016.06.06. Monday , 14:55:23 ] |
Vissza az elejére |
|
Lacy |
2016.06.06. Monday , 15:40:24 |
|
|
|
Sziasztok!
Nekem hasonló kopással ContiRoadAttack van fenn, de Szlovákiában szenvedtem vele. Egyedül csomaggal túráztam, de nem tudtam tartani ua. a kanyarsebességet mint a többiek, nem tapadt, nem lehetett úgy dönteni és képes volt csúszkálni.2011-es gyártású gumi így ezért is újat keresek. Valakinek van tapasztalata a Michelin PR4 ről...mennyire szitál az első kormány vele, úgy gondolom a tesztek alapján stabil egyenesfutást eredményez.
Ui Nagyon óvatosan!
[ Módosítva 2016.06.06. Monday , 15:41:25 ] |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|