Főmenü
· Fórum
· Linkek
Keresés
Szavazás

Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?

- Naponta egyszer

- Naponta többször is ránézek

- Hetenten többször

- Hetente maximum egyszer

- Max. havonta egyszer

- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni

- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor

- Nem látogatom...

A szavazás korlátozva csak tagoknak

szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
e107mobile ".LAN_EMP_10.""; $ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text); } ?>
Fórumok
Magyar Honda CBF Egyesület :: Fórumok :: CBF Társasági fórum
<< Előző téma | Következő téma >>   

CBF Egyesület 250-es szekció.

Oldal:  [1] 2
Szerző Üzenet
Vitya
2010.01.23. Saturday , 13:04:43
Vendég Egy külön topik 250-es CBF tulajoknak!
Vissza az elejére
cbf250
2010.01.27. Wednesday , 11:38:49
Vendég Üdw Tagtársak! Lenne egy röpke kérdésem aztán remélem beindul itt is a társalgás.Csináltatott már vlki kidörrentőt de "E" szabványosat?
Jah és ha vlkinek gumira van szüksége tudok adni egy telszámot ahol tudtok válogatni a pénz és igényeitekhez mérten.Jászságban lakik az illető. Remélem tok segíteni ezzel mkinek.

Vissza az elejére
lucius
2010.05.12. Wednesday , 19:45:34
Vendég én nem csináltattam ,hanem a meglévőből vettem ki egy kis sípot.Hát nagyon brutál lett.
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.05.12. Wednesday , 21:23:17
Vendég Berakom ide is:

Sziasztok,

30 éves fejjel jutottam el odáig, hogy motorozásra adtam a fejem. Ebből adódóan bár kezdő motoros vagyok, nyilván mások az igényeim, mintha tizenévesen kezdtem volna a kétkerekezést.
És itt lenne szükségem a segítségetekre, tapasztalataitokra. Egy CBF 250-est vettem és nem igazán tudom, hogy mi az ami ennek a típusnak a jellemzője csak, vagy az egész "fajtának".
Most konkrétan a szélvédelme érdekelne. Van rajta egy kisebb plexi és nem is vagyok túl magas (nyugodtan mondhatom, hogy alacsony vagyok) de mégis 80 körül már zavart a szél. Ezt kell megszoknom, vagy érdemes nagyobb plexire cserélni?
A másik téma a bukógomba/bukócső kérdése. Gombából csak utángyártottat találtam (amit itt a fórumon ajánlottak), bukócsőből pedig még azt sem. Tudnátok segíteni ebben a témában?

Előre is kössz,

AndrásBandi

ui: majd lesz kép is
Vissza az elejére
puk65
2010.05.13. Thursday , 11:10:59

Hali !

80 körül zavar a szél ? ? ? ? Igaz a sok eső miatt pár napja nem motoroztam de asszem 80 nál még nem is fúj.

ÜdvPA.

Ami nem öl meg, az megedz !
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.05.13. Thursday , 16:54:53
Vendég
puk65 írta ...

Hali !

80 körül zavar a szél ? ? ? ? Igaz a sok eső miatt pár napja nem motoroztam de asszem 80 nál még nem is fúj.

ÜdvPA.


sejtettem, hogy én vagyok nyápic na akkor összeszedem magam, kezdésnek egy esőben motorzással - muszályból
Vissza az elejére
Motoman
2010.05.14. Friday , 13:07:54

Csak óvatosan azzal az esőben motorozással, főleg kezdésnek!!!
Nekem is CBF 250-em volt. A gyári Pirelli gumikkal nagyon óvatosan kell bánni, mert szerintem elég kemények. Nem melegszik olyan hamar és a vizes útburkolati jeleken nagyon csúszik. Körforgalomból kifelé döntött motorral egy vizes zebra nagyon tud ám csúszni.
Szélvédelmen pedig sokat segít egy plexi. Nem feltétlenül kell gyárit venni (drága), enyémen egy Puig márkájú sötétített példány volt. Sokat javított a komfortérzetemen (főleg hűvösebb időkben).
További jó motorozást!

Soha ne menj olyan gyorsan, hogy a védőangyalod lemaradjon!
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.05.19. Wednesday , 08:57:05
Vendég
Motoman írta ...

Csak óvatosan azzal az esőben motorozással, főleg kezdésnek!!!
Nekem is CBF 250-em volt. A gyári Pirelli gumikkal nagyon óvatosan kell bánni, mert szerintem elég kemények. Nem melegszik olyan hamar és a vizes útburkolati jeleken nagyon csúszik. Körforgalomból kifelé döntött motorral egy vizes zebra nagyon tud ám csúszni.
Szélvédelmen pedig sokat segít egy plexi. Nem feltétlenül kell gyárit venni (drága), enyémen egy Puig márkájú sötétített példány volt. Sokat javított a komfortérzetemen (főleg hűvösebb időkben).
További jó motorozást!


végül csak szemerkélés volt. nekem már új -goodyear - gumik vannak fel (köszönet az előző tulajnak) ezzel egyenlőre nincs bajom. plexi is van fent, gondolkodom egy nagyobbra cserében de elég horror árak vannak+sztem azzal már bénán nézne ki.
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.05.27. Thursday , 11:59:24
Vendég most már biztos: létezik olyan cbf 500-as aminek (szemre jó 10 centivel) lejebb van az ülése,mint a 250esnek. Ez általános vagy kivételes példány?
Vissza az elejére
Koko
2010.05.27. Thursday , 12:09:21
Vendég
andrasbandi írta ...

most már biztos: létezik olyan cbf 500-as aminek (szemre jó 10 centivel) lejebb van az ülése,mint a 250esnek. Ez általános vagy kivételes példány?


Tegnap egy Transalp mellett parkoltam és bizony az enyémnek(125-ös) feljebb volt az ülés pozíciója.
Elképzelhető, hogy a tied is feljebb van!
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.05.27. Thursday , 13:28:45
Vendég
Koko írta ...

andrasbandi írta ...

most már biztos: létezik olyan cbf 500-as aminek (szemre jó 10 centivel) lejebb van az ülése,mint a 250esnek. Ez általános vagy kivételes példány?


Tegnap egy Transalp mellett parkoltam és bizony az enyémnek(125-ös) feljebb volt az ülés pozíciója.
Elképzelhető, hogy a tied is feljebb van!


nekem mondjuk azt mondta az előző tulaj - meg is mutatta - hogy nem állítható az ülés - se lefele, se felfele. nem tudtam vitába szállni vele - én végül is nem értek a motorokhoz
Vissza az elejére
Motoman
2010.05.27. Thursday , 21:39:07

Ez így van! A 250-es cbf-é nem állítható.

Az 500-as gyárilag tuti nem alacsonyabb 10 centivel.

A Transalpon kicsit meglepődtem, mert mikor mentem egy 650-es pédánnyal eléggé lábújjhegyesre kellett vennem hozzá a figurát. (176 cm testmagassággal). Az új XL 700 V-n csak ültem, ez némileg alacsonyabbnak tűnt, de nem túl megnyugtatóan(számomra legalábbis). Valószínűleg ez is egy "ültetett" példány lehetett....!dodge

Soha ne menj olyan gyorsan, hogy a védőangyalod lemaradjon!
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.06.07. Monday , 09:52:09
Vendég Hello,

netán tán hülye kérdés de lehet állítani a fék/kuplungkar távolságát? kicsi a markom, ez van )

üdv
Vissza az elejére
puk65
2010.06.07. Monday , 10:38:41

Szia !



Az 500 ason a féket lehet, elvileg a kuplungot is csak ott
másra is kell figyelni.

ÜdvPA.

Ami nem öl meg, az megedz !
Vissza az elejére
tomicham
2010.06.08. Tuesday , 22:30:13

Koko írta ...

andrasbandi írta ...

most már biztos: létezik olyan cbf 500-as aminek (szemre jó 10 centivel) lejebb van az ülése,mint a 250esnek. Ez általános vagy kivételes példány?


Tegnap egy Transalp mellett parkoltam és bizony az enyémnek(125-ös) feljebb volt az ülés pozíciója.
Elképzelhető, hogy a tied is feljebb van!


Én amikor a CBF600-asozás után haver Transalp-járól le akartam szállni, majdnem eldőltem, mire talajt fogtam...nem alacsony motor az.

Motorozom, tehát vagyok.
Vissza az elejére
Natan
2010.07.19. Monday , 06:54:04

Valaki írta valahol (?), hogy a 125-ös 1000-es szervíze 15000 volt.
Aztán Resuah-tól kérdezte valaki, hogy mennyi az ezres, de nem válaszolt.
Ejnye-bejnye! Esetleg Elynye-belynye!

Tényleg, mennyi?
Olajcsere OK, de azt mondták, o,8 l olaj kell bele.
A többi csak ránézés. Lehet ennyi?


Széles utat, gumifákat
Vissza az elejére
Resuah
2010.07.19. Monday , 10:54:57
Vendég
Natan írta ...

Valaki írta valahol (?), hogy a 125-ös 1000-es szervíze 15000 volt.
Aztán Resuah-tól kérdezte valaki, hogy mennyi az ezres, de nem válaszolt.
Ejnye-bejnye! Esetleg Elynye-belynye!

Tényleg, mennyi?
Olajcsere OK, de azt mondták, o,8 l olaj kell bele.
A többi csak ránézés. Lehet ennyi?


Natan, duplájára hízott Hófehérke? (ez a 250-es topik) Amúgy írtam már tessék figyelni, 10ezer volt a szervíz, a 15ezres már index-szel együtt értendő
Esetleg aki nem figyel, annak irgum-burgum?
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.09.23. Thursday , 14:04:17
Vendég Sziasztok,
nektek mennyire okoz problémát a kishölgy (csak nő lehet,ha ennyi baj van vele ) alapjárata? Nekem iszonyú problémát jelent az első 10km túlélése (néha szó szerint kell érteni - mikor menet közben lefullad) és városban ez nem túl szerencsés. szerelő szerint ez típushibája a lelkemnek és ráadásul mindegyiknél máshogy kell játszani vele. mehetek én full szivatóval, egyenletesen visszanyomva soxor mükszik, soxor nem.
Nektek mi a tapasztalatotok?
Vissza az elejére
Vitya
2010.09.23. Thursday , 16:47:13
Vendég
andrasbandi írta ...

Sziasztok,
nektek mennyire okoz problémát a kishölgy (csak nő lehet,ha ennyi baj van vele ) alapjárata? Nekem iszonyú problémát jelent az első 10km túlélése (néha szó szerint kell érteni - mikor menet közben lefullad) és városban ez nem túl szerencsés. szerelő szerint ez típushibája a lelkemnek és ráadásul mindegyiknél máshogy kell játszani vele. mehetek én full szivatóval, egyenletesen visszanyomva soxor mükszik, soxor nem.
Nektek mi a tapasztalatotok?


Én azt mondom neked, hogy teljes karburátor szétszedés, rendes kitisztítás és jól beállítani!
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.09.23. Thursday , 17:16:13
Vendég Nem is tudom, hogy most örüjek-e? Lehet, hogy van megoldás de -nekem- nem egyszerű!sad (műszaki antitálentum vagyok)
mikor,ki, mennyiért? - tud ilyent csinálni
egyébként kössz az ötletet, nem vagyok én telhetetlen már az is segítség, ha tudom mit kérjek a szerelőtől
Vissza az elejére
Vitya
2010.09.23. Thursday , 18:10:26
Vendég Akár mi is megcsináljuk!
[klikk ide]

Át kell nézni, tisztítani, aztán jónak kell lennie..
Ezt mióta csinálja?


[ Módosítva 2010.09.23. Thursday , 18:14:07 ]
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.09.24. Friday , 11:28:22
Vendég Működik a márkák közti átjárás? )
nálam április óta van a "gépállat" de már az előző tulaj is jelezte,hogy problémás a dolog ... mondjuk az ő elmondása alapján ez akkor nem hibának, hanem csak kellemetlenségnek tűnt.
autó szerelési árakkal jobban képben vagyok, egy ilyen művelet milyen árkategóriába esik? Hívjam a személyi bankáromat vagy pár e-ből megúszható a dolog?
kössz
Vissza az elejére
Vitya
2010.09.24. Friday , 15:57:09
Vendég Persze , hogy működik! A japán márkákat javítjuk.
6500 /óra a munkadíjunk, szerintem 2 órába beleférhet!

Az oldalon megtalálod a szervízvezetőnk elérhetőségét, kérj időpontot! Hívd Czikkely Zoltán-t!
[klikk ide]
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.10.28. Thursday , 13:27:57
Vendég Hello,
kössz az ajánlást de végül is máshová mentem. Nem titok a Karasnához vittem, pusztán logisztikai okokból --- gyalog is csak 10 percre vannak. Hozzátok elég problémás lett volna kijutni - de majd a jövőben.
És a tanulság, mi is volt a motor baja? Azért csak most írom,mert csak tegnap lett kész. Szval volt szelephézag nézés - teljesen rendben volt, volt karbi tisztítás - nem volt igazán mocskos. Végül a vezérmű lánc ill feszítő cseréje oldotta meg a dolgot - vagyis legalább is most a tesztelt kb 20km alatt úgy tűnt. Tartok tőle az igazi teszt már csak tavasszal lesz. De egy biztos, sokkal finomabb lett a a hangja már üresben is mint előtte.
Kössz a javaslatokat, üdv

AndrásBandi
Vissza az elejére
cbf250
2010.12.04. Saturday , 20:33:55
Vendég Andrasbandi és mennyiből úsztad meg a szelephézag állítást meg a vez. láncos mókát.nekem is érett már a dologra
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.12.10. Friday , 12:36:08
Vendég
cbf250 írta ...

Andrasbandi és mennyiből úsztad meg a szelephézag állítást meg a vez. láncos mókát.nekem is érett már a dologra


fú teljesen elfelejtettem a kérdést, ha hazaértem rögtön megírom
Vissza az elejére
andrasbandi
2010.12.10. Friday , 18:13:28
Vendég
cbf250 írta ...

Andrasbandi és mennyiből úsztad meg a szelephézag állítást meg a vez. láncos mókát.nekem is érett már a dologra


nos a lánc + feszítő 39e HUF volt (ÁFA-val) és pont 25e (4 óra) volt a munkadíj. Ebben volt benne a szelephézag állítás és a karbi átnézés (+ egy olajdekni fedél csere és gyújtás kapcsoló - világítás átnézés is)
basszus ez nem volt olcsó na persze akkor is fájt, nem kellett volna feltépni a régi sebeket.:((
mindegy tanuló pénz jövőre (remélhetőleg egy új motorral) már okosabb leszek. Aki meg megveszi a kispirost örülhet, hogy ezzel már nem lesz gondja.
Vissza az elejére
Kisvirag
2011.01.31. Monday , 10:10:48
Vendég Sziasztok!
középsztendert keresnék a Tücsökömhöz, lehetőleg a gyárinál olcsóbbat (ha nem lesz más, kénytelen leszek azt megvenni) ha van valakinek egy fölösleges eladó, vagy tudna segíteni...
előre is köszi!
Kisvirág
Vissza az elejére
audiw12a8
2011.03.21. Monday , 21:33:57
Vendég Sziasztok!!! 250-es cbf-em van egy ezüst színű 2006-os. Gyári dobból hogyan lehet hangot kicsalni ez érdekelne.(remélem nem kell szétvágni)
Vissza az elejére
cbf250
2011.03.23. Wednesday , 11:55:50
Vendég Audi vedd le a dobot nekem 25e km alatt nem égett ki annyira h legyen vlmi emberes hangja :/ dobot csináltatni huszanharmincezrekért én nem fogok ezzel tuti nem kapnak el a zsaruk és keresik a bizonylatokat.
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Facebook
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj


fakopacs60
Jul 26 : 08:22
A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.

fakopacs60
Jul 26 : 08:03
Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577

amatoregy
Apr 16 : 05:58
Juhi600

válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..

fakopacs60
Apr 11 : 17:12
Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577

amatoregy
Apr 04 : 13:28
Ennél azért több infót irjál:
- hidegen és melegen is csinálja
- nem megy minden henger
- egyéb?

Juhi600
Apr 02 : 17:05
Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)

dave0723
Mar 24 : 12:13
Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!

BRobert74
Mar 18 : 15:49
Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513

amatoregy
Mar 06 : 11:59
Szia fakopacs60!

igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...

fakopacs60
Mar 04 : 07:46
Kedves Tagok! Itt a tavasz a nyakunkon.... Szeretett, és sok élményt adó motorom cbf/1000-es eladóvá vállt fiatalabbra cserélés miatt. Áprilisba lesz új vizsgája, tavaly még magamnak fel lett újítva az első teleszkóp, féktárcsák és betétek újakra, és az akkumulátor is. Aki szeretne túrára-indulásra kész motort a tavaszra, keressen telefonon:30 5351577

amatoregy
Jan 12 : 18:36
Nem vetődött még fel senkiben hogy (Covid után) egy nosztalgia túrát/ összejövetelt szervezzen?

amatoregy
Jan 03 : 17:18
CBF alkatrészek

[klikk ide]

amatoregy
Jan 03 : 16:52
shox, puig, m0moto, Jelcsa bont, Sugomotor

amatoregy
Jan 03 : 16:51
A régi CBF 600-ra jó a varadero plexi. Nekem az volt rajta.

amatoregy
Jan 03 : 16:49
Melyik évjárat, mert nem egyforma.... ha jól emlékszem...

imarci52
Jan 01 : 21:22
Honnan lehetne plexit beszerezni 600-ashoz? Ki, mit javasol? Kinek van tapasztalata?

imarci52
Jan 01 : 20:34
BÚÉK!

Csaszi04
Dec 31 : 23:54
BÚÉK CBF!

amatoregy
Dec 27 : 13:52
Sziasztok,

gyári Honda topcase 45 literes eladó. Képek az "Eladó" topikban.

Köme
Dec 24 : 09:57
Boldog Karácsonyt mindenkinek!

fakopacs60
Nov 23 : 21:42
Eladó a 2007-es Hondám. 1000-es jó állapotban van, típus váltás miatt eladó. telefonon tudunk egyeztetni: 0630 5351577
az ára:1 200 000Ft

Moric
Aug 19 : 07:26
Sziasztok! 2004-es CBF600SA motorom van. Erre a típúsra keresek plexirögzítő csavart takarót balost.

Maszkalo
Jul 06 : 09:57
Hello! valakinek eladó 2004 cbf 500ra hátsó kapaszkodó?

a.levente
Jun 16 : 15:54
Hali, van esetleg valakinek egy CB600F 2004 service manual? Elore is koszi!

amatoregy
Mar 15 : 12:27
CBF 1000 service és user manual link mindkét tipusra. Nem tudom meddig érhető el.

[klikk ide]


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, ami a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.
-= © 2007 - 2020 CBF Egyesület =-
-= Hungarian HONDA CBF Club =-

   
Oldal létrehozási idõ: 0.0729 másodperc, 0.0244 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 32. Memória használat: 1,597kb