|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Fester |
2008.08.27. Wednesday , 10:54:58 |
|
|
Vendég |
Mi a különbség markolatfűtés és markolatfűtés között? Ha szeretnék egyet mire figyeljek vásárláskor? |
Vissza az elejére |
|
Lui |
2008.08.27. Wednesday , 13:37:28 |
|
|
Vendég |
Fester,
Véletlenül se quadra vedd a markolatfűtést. Másnak sikerült. |
Vissza az elejére |
|
Fester |
2008.08.27. Wednesday , 16:58:32 |
|
|
Vendég |
Köszi Lui, de mivel megtetszett ezért már gyorsan meg is vettem. Nem hasonlít quadra . El is kezdtem felszerelni, de rögtön megakadtam. Hogyan kell levenni a régi markolatot? Az enyém úgy néz ki oda van ragasztva. És ha valóban oda van ragasztva, akkor az újat is oda kell? És ha igen mivel, mert azt nem adtak a csopmagban. Mondjuk palmatex? Az mindent ragaszt. Please help! |
Vissza az elejére |
|
huszi |
2008.08.27. Wednesday , 17:03:07 |
|
|
Vendég |
Hú Fester de jó, hogy megelőztél - így megoszthatod a felszerelés részleteit, amit előre is nagyon köszönök!
Hol sikerült és milyen árban beszerezni? |
Vissza az elejére |
|
Jimy |
2008.08.27. Wednesday , 17:10:20 |
|
|
Vendég |
leveszed a kormány súlyokat, ball oldalt egy dróttal benyulsz a markolat és a kormány közzé és egy kis olajaat csűrgatsz közé, ezt több szögben ismétled, jól megmarkolod, csavarod, lehúzod
,
jobb oldal hasonló, de előtte lekell szerelni a gázkart, valószínü egy csavar tartja a helyén, ezért e csavar kicsavarása után a gázbowdent kell kiakasztani, ha már a kezedben van a "gázcső" ua. mint a ball oldal,
ha lent van megtisztítodd az olajtól és a fütőt markolatot egy kis vízzel tudod rátolni, ami később kiszárad és nem mozdul el
|
Vissza az elejére |
|
Fester |
2008.08.27. Wednesday , 17:49:43 |
|
|
Vendég |
Kösz Jimy, most gyerekfürcsi van, de este megprobálom úgy ahogy írtad. A bal oldalon már leszedtem a kormányvéget és ott tapasztaltam erős ragasztó szagot illetve ragysztó maradványokat. Remélem csak a végsúlyt pöccintették oda pár cseppel.
[ Módosítva 2008.08.27. Wednesday , 17:50:16 ] |
Vissza az elejére |
|
Fester |
2008.08.27. Wednesday , 17:56:04 |
|
|
Vendég |
huszi írta ...
Hú Fester de jó, hogy megelőztél - így megoszthatod a felszerelés részleteit, amit előre is nagyon köszönök!
Hol sikerült és milyen árban beszerezni?
Ha megvagyok leírom szenvedéseimet !
Louis-os, SAITO II. Bázismotor 11.790.- Br. |
Vissza az elejére |
|
Fester |
2008.08.27. Wednesday , 18:01:20 |
|
|
Vendég |
Amin azért még egy kicsit dilemmázok, hogy a rajz szerint, ha jól értelmeztem, közvetlenül az aksira kell kötni a betápot. De, ha én, jó szokásom szerint elfelejtem kikapcsolni (a cateye-t is gyakran elfelejtem), akkor megeszi az aksimat és mehet a tologatás, amit imád a katalizátor. Jimy szerinted hova kössem? |
Vissza az elejére |
|
doki |
2008.08.27. Wednesday , 18:35:00 |
|
|
|
Speciel én az aksira kötöttem, de szokták a lámpára is kötni egy gyorscsatlakozóval, ami ugye csak gyújtáson üzemel. Az én markolatom is le volt ragasztva, egy vékony fém pálcát körbejárattam alatta, silicon spray-el adtam neki, majd lecuppant. Visszafelé nem kért vizet, de kénytelen voltam egy vékony szig.szalag csíkot rátenni alá, mert elforgott és az a gázadásnál nem egy jó dolog. Az enyém a Louis-os Saito, asszem 40 euro körül mozgott.
"Watashi wo korosanai mono wa wathasi wo tsuyoku suru!" |
Vissza az elejére |
|
Józsi |
2008.08.27. Wednesday , 19:05:12 |
|
|
|
Én is szereltem markolatfűtést: 1. Egyszerűen lenyúztam a gyári markolatot. Tehát ha vissza akarom rakni, vissza kell fordítani, mert most a belseje van kívül. 2. A markolatfűtést gumikalapáccsal felkocogtattam. 3. Én is a lámpa vezetékre gyorcsatlakoztattam, így csak gyújtáson műxik. Így nem marad "égve" véletlenül.
(kormányvég-
súlyok értelemszerűen)
"Akárhogy is, ezeket a motorokat épelméjű emberek készítik épelméjű embereknek." /Motorozás mesterfokon/ |
Vissza az elejére |
|
huszi |
2008.08.27. Wednesday , 19:58:46 |
|
|
Vendég |
Olvasok és okosodom Jó ötlet Józsi a lámpától a tápellátás - úgy tényleg nem lehet elfelejteni. A szivargyújtó csatlakozóját is oda érdemes rakni, vagy arra van jobb ötlet? Dokynál láttam jó megoldást a szivargyújtó ajzat elhelyezésére, de a bekötését elfelejtettem megnézni. |
Vissza az elejére |
|
Józsi |
2008.08.27. Wednesday , 20:12:23 |
|
|
|
Szivargyújtó-aljzatot éppen a múlt hét végén szereltem. Én az ülés alá tettem, de ezt direktben az akksira kötöttem, egy biztit közbe iktatva, mert ha pl. mobilt kell tölteni, akkor akár még az ülés alatt is tudom, míg kávézok, nem kell gyújtást ráadni. Menet közben meg amúgy is lifeg a kábel, nem valószínű, hogy valamit rajta felejtek megállás után.
"Akárhogy is, ezeket a motorokat épelméjű emberek készítik épelméjű embereknek." /Motorozás mesterfokon/ |
Vissza az elejére |
|
Fester |
2008.08.27. Wednesday , 22:41:46 |
|
|
Vendég |
A mechanikus részével megvagyok. A jobb oldal könnyen, a baloldal nehezen jött le, ott kapott egy kis olajat utána simán. Alapban végsúly le, vékony csavarhúzó be a cső és a gumi közé, körbeforgat és lehúz. Bal oldal könnyen fel, jobb oldal szenvedés. Hosszabb az új markolat picit levágtam belőle, felcsiszoltam, de még így is alátéteket kellet raknom a kormányvég alá, hogy vissza álljon alaphelyzetbe a gázkar. Legmacerásabb a kapcsoló volt, úgy szerettem volna elhelyezni, hogy felfelé nézzen, de úgy sehol sem fért el. Sok próbálkozás után most szembe néz. A többi maradt holnapra. Vennem kel gyors csatlakozókat, hogy rá tudjam kötni a világításra, meg zsugorcsövet a kötésekhez, mert kivágom a gyári csatlakozókat és direktbe kötöm úgyis meg kell rövidíteni a kábeleket. |
Vissza az elejére |
|
Viktor |
2008.08.28. Thursday , 14:27:57 |
|
|
|
Szerény véleményem a lámpára kötésről, szerintem ha gyújtásra kapcsolunk és szemben állsz a motorral észreveszed ha valaki bekapcsolja a markolat fűtést, halványodik hiszen a kábelezés nem erre a teljesítményre lett méretezve. Én biztos közbe rakok egy relét és direktbe az aksiról, biztin keresztül fogom bekötni , így szintén nem tud bekapcsolva maradni hiszen ha a gyújtást lekapcsolom a relé megfogja szakítani a markolat fűtés áramkörét. Kicsit több idő bekötni de üzembiztosabb!! |
Vissza az elejére |
|
Fester |
2008.08.31. Sunday , 17:22:58 |
|
|
Vendég |
Elkészült. Így utólag nem tűnik bonyolultnak, persze hamarabb is ment volna, ha nem fogy el a fekete szigszalag az utolsó kötés előtt (nem vágtam ki a csatlakozókat csak betekertem szigszalaggal). |
Vissza az elejére |
|
huszi |
2008.09.04. Thursday , 14:35:05 |
|
|
Vendég |
Na megvagyok a kormányfűtés felszerelésével! "leveszed a kormány súlyokat, ball oldalt egy dróttal benyulsz a markolat és a kormány közzé és egy kis olajaat csűrgatsz közé..."
Köszi Jimy Te Mester vagy! Egy szempillantás alatt lejött a módszereddel! Köszönet Neked is Fester az infókért, a lámpára kötöttem végül én is.
A szivargyújtó csatlakozót pedig a motor megfúrása nélkül sikerült az univerzális pda tartó hátuljára felszerelni. Íme a kép rólla:
|
Vissza az elejére |
|
Fester |
2008.09.07. Sunday , 19:48:32 |
|
|
Vendég |
Huszi, hol vetted a szivargyújtó csatlakozót? Azt hiszem nem ártana nekem is beszerelnem egyet. Biztos, ami biztos ugye... |
Vissza az elejére |
|
huszi |
2008.09.08. Monday , 08:37:42 |
|
|
Vendég |
Fester, az Euromotornál vettem. Ezt a fajtát fixen lehet felcsavarozni (akár az ülés alá is), de van olyan is ami egy plusz kiegészítővel a kormányra szerelhető, itt láthatod [klikk ide] és [klikk ide]
[ Módosítva 2008.09.08. Monday , 08:38:39 ] |
Vissza az elejére |
|
Viktor |
2008.09.09. Tuesday , 06:28:12 |
|
|
|
A tapasztalatom erről a Interphone kütyüről nagyon jó! Komolyan tudja azt, amit leírnak róla, legnagyobb dolog az a zavarszűrése, ugyanis akivel beszélek az nem hall zajt hiába éppen 120km/h a sebességem vagy akár még több is, másik pedig nagyszerű dolog ha telefonon keresnek , nem kell hozzá kéz! Ami viszont nem tetszik, ha két motoros beszélget vele egymás közt, akkor hiába cseng a telcsije azt nem tudja fogadni , csak miután bontom a két motoros közti kapcsolatot, utána tudja fogadni a hívást.
|
Vissza az elejére |
|
Doky |
2008.10.16. Thursday , 14:12:51 |
|
|
|
azon töröm a kis fejemet, hogy a telefont vagy a GPS-t bekötöm a PMR rádióba (Alan 456R) Mivel van neki interkom csatlakozója a GPS-t (PDA) valószínüleg egyszerű megoldani. Azért nem ártana tudni, hogy ai interkom csatlakozón (3,5 jack) milyen inputot vár.
A telefon már bonyolultabb lehet. (Nokia 2,5-ös jack fülessel, amin nyomógomb is van). Szerintetek lehet...??? kompromisszumos megoldás, ha csak hallgatni tudom rajta az MP3-at...
|
Vissza az elejére |
|
Dui |
2008.10.16. Thursday , 15:57:35 |
|
|
|
Én összedugtam jack-jack kábellel a rádiót és a gpst,de folyamatos sistergés volt hallható,elviselhetetlen volt. Nem tudom mi lehet a problémája. |
Vissza az elejére |
|
Tibor |
2008.10.16. Thursday , 16:16:12 |
|
|
|
Doky! Én is próbálkoztam a rádiót direktben összekötni a GPS-el, de olyankor tényleg van egy elég nagy alapzaj. Szerintem csak az intercomos kütyüvel lehet rendesen megcsinálni. Nekem azzal tök jól működik.
Üdv: Tibor |
Vissza az elejére |
|
gaberto |
2008.10.20. Monday , 21:08:57 |
|
|
Vendég |
Ez egy elég komoly fejkamera a tudása alapján ára szerintem elég durva lehet ! [klikk ide]
|
Vissza az elejére |
|
Józsi |
2008.10.21. Tuesday , 05:01:52 |
|
|
|
Ilyen van nekem is, meg Twisternek is ilyen volt a guruláson. Én ~30k körül vettem. Annyira nem nagy szám, amatőr kategória. Dokumentálni viszont egész jó. Én főleg autóban használom "fekete doboz"-ként.
"Akárhogy is, ezeket a motorokat épelméjű emberek készítik épelméjű embereknek." /Motorozás mesterfokon/ |
Vissza az elejére |
|
kaloz |
2008.11.06. Thursday , 18:07:23 |
|
|
Vendég |
Sziasztok!
Hol tudok venni és kb mennyiért cordurához mosószert és impregnáló sprayt? Úgy érzem rámtört a higiénia és most erre van szükségem.
Köszi,
kaloz |
Vissza az elejére |
|
doki |
2008.11.06. Thursday , 18:09:50 |
|
|
|
Decatlon. Mosószer kb. 3600 Ft. Impregnáló spray árát nem tudom.
"Watashi wo korosanai mono wa wathasi wo tsuyoku suru!" |
Vissza az elejére |
|
pompo75 |
2008.11.07. Friday , 04:08:57 |
|
|
Vendég |
Én ezt használtam és még ugyanaz a ruhám van
Granger's 2in1 Cleaner és a mountexben vettem. 4000 pénz Ez mosószer és impregnáló egyben.
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|