|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Tábortűz mellett Oldal:
1
[2]
3
4
5
|
|
TZZR |
2009.08.23. Sunday , 07:49:56 |
|
|
Vendég |
Ricsi a király .Én nem tudok ennyit gépelni,mert egyesével keresem a karaktereket a klaviatúrán,és mire meglelem őket elfelejtem mit akartam írni,kavinton vagy gyakorlás |
Vissza az elejére |
|
Koko |
2009.08.23. Sunday , 18:20:50 |
|
|
Vendég |
Szép volt Ricsi! Ui:Tegnap találkoztam Ricsivel életemben először.és 1 órát bírtunk beszélgetni-DE NEM BÁNTAM. Remélem lesz még folytatás!!! |
Vissza az elejére |
|
gezu |
2009.08.23. Sunday , 19:54:40 |
|
|
Vendég |
Köszi az újabb történetet Ricsi! A Balaton valóban varázslatosan szép! |
Vissza az elejére |
|
Szabó Ricsi |
2009.08.23. Sunday , 22:04:30 |
|
|
|
Örülök hogy tetszett! A történetnek azonban erős csattanója is van... Filmekben hogy is szokták?Ja igen... Two days later... A vasárnapi Balaton kerülés után hétfőn és kedden dolgozni mentem,persze motorral.Utoljára valahol a tó partján tankoltam és mire vasárnap késő este hazaestem,már 300 km körül mutatott a full tanknál nullázott napi számláló. Hétfő reggel munkába indulás előtt vetettem rá egy pillantást.Bírja ez még...Majd este megtöltöm... De estére bitangul elfáradtam és csak a hazajutás érdekelt.Majd holnap... Kedden irány ismét Pesterzsébet.Marhasok taliga beton kikeverése után még jelenésem volt Kedvesem szüleinél Zuglóban.Mikor ezt is letudtam,útnak egyengettem magam Budaörs felé. Az M1-M7 közös szakaszának elején beugrott,hogy sürge tankolni valóm van.A számláló 360 km körül mutatott.Naívan azt gondoltam,hogy elmegy ez még a Budaörsi Agip kútig és elhúztam két kút mellett is. Na aztán kb a Virágpiac mögött ért a hideg zuhany... Az emelkedő elején,a középső sávban (hol máshol...) kb 80-as tempónál drága masinám annyit mondott egyszerűen hogy: bóóóóóóóóó..khhmmmm...khmmm...
bóóóbóóóóbóóóóóóó.... És a 80-ból hihetetlen gyorsasággal 70-60-50....lett. Pillanatokra elfogott a pánik.Körülöttem mindenki ezerrel tépett dolgára.Na ha ez itt áll meg a középsőben,engem beletaposnak a flaszterbe...hipergyors vészvillogó kapcsolás,kuplung behúz és erősen verejtékezve valahogy sikerült a leálló sávba menekülnöm. Ott aztán már magamat szidtam.Ezt a hülyeséget,hogy "azt a pár kilométert már csak kibírja a kútig..." már egy jópárszor eljátszottam.Toltam az MZ-t,toltam az RF600-at,toltam a CBF600-at.De úgy látszik,a sok tolás közepette elfelejtettem tanulni a saját hülyeségemből...Hát akkor nosza,merthogy a benzinkút nem jön ide... Emelkedőn a motor súlya érdekesen viselkedik toláskor.A gyári 240 kiló 20 méter után 300,100 méter után 500,sok méter után pedig mérhetetlen kilóra dagad...Természetesen káromkodtam olyanokat eleinte,hogy a szomszéd falu amúgy fehér templomtornyán elpirult a vakolat.Később már ezt se,mert nem maradt rá energiám. A motorosok külön fejezet.Az első száz mellettem elhaladó "biker" egyenes ági felmenői valószínűleg csuklanak azóta is,különösen azoké,akik még dudáltak és integettek nagy vidáman.Ha fog az átkom,csúnya jövő vár rájuk... Aztán az első aki megállt,produkált olyat,hogy ihaj...A belső sávból,100 feletti tempóról,gyakorlatilag derékszögben váltva két sávot úgy állt meg előttem 20 méterre,hogy a hátsó kereke másodpercekre elvesztette a talajkapcsolatot. Ez igen,ez segíteni akar...Már a megállásával a életét kockáztatta,ezek után azon sem csodálkoznék ha idehúzná nekem a benzinkutat...Kérdezte,hogy mi a baj.Mondtam:pusztán annyi,hogy elfelejtettem tankolni.De mostmár eltolom a kútra...Köszi hogy megálltál. -Igazán nincs mit.Azt hittem komolyabb a baj...Hát részvétem!-mondotta s azzal elhúzott mint a Millenium Falcon,midőn fénysebességre kapcsol. A következő segítő egy 45 körüli,igazi Öreg Róka volt egy kb 25 éves XJ 900 nyergében.Ő csak együttérzően mosolygott,megnyugtatott hogy ez bárkivel előfordulhat.Aztán jót röhögött mikor elárultam,hogy ezt velem majd az összes eddigi motorom eljátszotta...Csak épp nem okultam az esetekből. Végül beestem a kútra...Ott egy tejfogú kutas kölök-talán poénkodni akart-azzal a szöveggel fogadott,hogy így aztán lehet spórolni!Hehe... Mire én villámló tekintettel és fáradtságtól eltorzult hangon rámordultam hogy: - Mit mondtál?!? Mire Ő - Izé....őőőő...semmit,semmit...
-és félrehúzódott. Ezután hitelesítettem a tankot:peremig töltöttem,18,99 liter ment bele,úgyhogy mindenki megnyugodhat,tényleg 19 lityi a tartály.Ja és az injektoros vas nem úgy áll meg benzinkifogyáskor,mint a karbis,hogy egyenként leállnak a hengerek,hanem egyszerre minden...Olyan érzés,mintha satuznál egy nagyot... Szóval vigyázzatok.Marha ciki egy ilyen mutatvány,egy zsúfolt út szélén.Ha meg pl egy szerpentinen,kanyarban ér utól az empty,abból akár bukta is lehet. Hát ennyi voltam mára.
Vigyázzatok Magatokra mert más nem vigyáz Rátok! |
Vissza az elejére |
|
Mark91 |
2009.08.24. Monday , 22:18:51 |
|
|
|
Akkor én is megosztom veletek eddigi motoros pályafutásom. Első motorom egy Babetta volt. Nagyszüleim garázsába porosodott gondoltam kipróbálom,de mivel a tankja erősen rohadt ezért 1 karbi tisztítással indítottunk.Utána elég jól muzsikált a gép de 14 éves korom miatt akkoriban erdőben nyomtuk csak. Átjártunk Parádra az erdész úton keresztül és hasonlók. Alapjába véve nem volt rossz gép aki tudta szerelni.Bele is hajtottam 1500Km-t 2 év alatt. Utána meguntam,összegyűlt egy kis pénzem is úgy hogy belevágtam egy Honda liszenszes robogóba(most is ezzel járok).16 évesen örültem mint majom a farkának. Négyütemű 70-80 körül megy utazóba. Szerelgetni ezt is kell de jól jön majd később a tapasztalat, hála istennek olcsó az alkatrész.Eddigi 3 év alatt 18.000 Km-t hajtottam bele.Aztán valahogy megvakult Hondássá váltam.Akkoriba mikor keresgéltem jelenlegi motorom már megtetszett a CBF-600s és az 1000s.Így gondoltam regisztrálok hozzátok h. mik a tapasztalatok vele,mert már több szerelős motorra nem vágyok. Inkább nyugodtan motoroznék. De a társaság nagyon jó így mindig feljárok szétnézni ide remélem egyszer sikerül szert tenni egy CBF-re. Ez lett volna eddigi pályafutásom. Kössz a figyelmet. |
Vissza az elejére |
|
Szabó Ricsi |
2009.08.29. Saturday , 14:14:53 |
|
|
|
Mark91 írta ...
Akkor én is megosztom veletek eddigi motoros pályafutásom. Első motorom egy Babetta volt. Nagyszüleim garázsába porosodott gondoltam kipróbálom,de mivel a tankja erősen rohadt ezért 1 karbi tisztítással indítottunk.Utána elég jól muzsikált a gép de 14 éves korom miatt akkoriban erdőben nyomtuk csak. Átjártunk Parádra az erdész úton keresztül és hasonlók. Alapjába véve nem volt rossz gép aki tudta szerelni.Bele is hajtottam 1500Km-t 2 év alatt. Utána meguntam,összegyűlt egy kis pénzem is úgy hogy belevágtam egy Honda liszenszes robogóba(most is ezzel járok).16 évesen örültem mint majom a farkának. Négyütemű 70-80 körül megy utazóba. Szerelgetni ezt is kell de jól jön majd később a tapasztalat, hála istennek olcsó az alkatrész.Eddigi 3 év alatt 18.000 Km-t hajtottam bele.Aztán valahogy megvakult Hondássá váltam.Akkoriba mikor keresgéltem jelenlegi motorom már megtetszett a CBF-600s és az 1000s.Így gondoltam regisztrálok hozzátok h. mik a tapasztalatok vele,mert már több szerelős motorra nem vágyok. Inkább nyugodtan motoroznék. De a társaság nagyon jó így mindig feljárok szétnézni ide remélem egyszer sikerül szert tenni egy CBF-re. Ez lett volna eddigi pályafutásom. Kössz a figyelmet.
Végre egy "ifjonc" aki képes és hajlandó végigjárni a szamárlétrát és nem valami 200 pacis seggrakétára ül kapásból-helyes!
Vigyázzatok Magatokra mert más nem vigyáz Rátok! |
Vissza az elejére |
|
huszi |
2009.08.29. Saturday , 16:02:53 |
|
|
Vendég |
Mark91, milyen típusú a Honda robogód? Jól hangzik a 70-80-as tempó utazóban. Nekem annó a Kymco Spacerem sajna csak a tiltott piros sávban járatva érte el ezt a tempót - igaz 50cm3-vel 130Kg önsúly létére.
|
Vissza az elejére |
|
Imó |
2009.08.29. Saturday , 16:15:57 |
|
|
Vendég |
Sziasztok, üdv mindenkinek! Szabó Imre (Imó) vagyok, Békés Tamás által jutottam el ide. Én vagyok az a bizonyos (még csak 42 éves Öreg Róka) a (még csak 20 éves XJ 900-assal), aki megált a Szabó Ricsinek a pályán. Bocsi, hogy többet nem tudtam hirtelen segíteni, melóból jöttem haza, és éppen elegem volt a városból. |
Vissza az elejére |
|
Mark91 |
2009.08.29. Saturday , 16:58:19 |
|
|
|
huszi írta ...
Mark91, milyen típusú a Honda robogód? Jól hangzik a 70-80-as tempó utazóban. Nekem annó a Kymco Spacerem sajna csak a tiltott piros sávban járatva érte el ezt a tempót - igaz 50cm3-vel 130Kg önsúly létére.
Csak a liszensze Honda,és 125ös. |
Vissza az elejére |
|
Mark91 |
2009.08.29. Saturday , 17:04:34 |
|
|
|
Szabó Ricsi írta ... Mark91 írta ...
Akkor én is megosztom veletek eddigi motoros pályafutásom. Első motorom egy Babetta volt. Nagyszüleim garázsába porosodott gondoltam kipróbálom,de mivel a tankja erősen rohadt ezért 1 karbi tisztítással indítottunk.Utána elég jól muzsikált a gép de 14 éves korom miatt akkoriban erdőben nyomtuk csak. Átjártunk Parádra az erdész úton keresztül és hasonlók. Alapjába véve nem volt rossz gép aki tudta szerelni.Bele is hajtottam 1500Km-t 2 év alatt. Utána meguntam,összegyűlt egy kis pénzem is úgy hogy belevágtam egy Honda liszenszes robogóba(most is ezzel járok).16 évesen örültem mint majom a farkának. Négyütemű 70-80 körül megy utazóba. Szerelgetni ezt is kell de jól jön majd később a tapasztalat, hála istennek olcsó az alkatrész.Eddigi 3 év alatt 18.000 Km-t hajtottam bele.Aztán valahogy megvakult Hondássá váltam.Akkoriba mikor keresgéltem jelenlegi motorom már megtetszett a CBF-600s és az 1000s.Így gondoltam regisztrálok hozzátok h. mik a tapasztalatok vele,mert már több szerelős motorra nem vágyok. Inkább nyugodtan motoroznék. De a társaság nagyon jó így mindig feljárok szétnézni ide remélem egyszer sikerül szert tenni egy CBF-re. Ez lett volna eddigi pályafutásom. Kössz a figyelmet.
Végre egy "ifjonc" aki képes és hajlandó végigjárni a szamárlétrát és nem valami 200 pacis seggrakétára ül kapásból-helyes!
Valamiért nem tetszenek seggrakéták,lehet azért is mert motoros pályafutásom kezdetén láttam egy elég durva balesetet Sástón(Mátrafüred és Mátraháza között van aki nem ismeretes errefelé). Ezt majd később leírom.Én valahogy nem is vágyok a CBF-1000től nagyobb motorra,talán majd egy CB1300S-t de nem biztos. De mindenesetre már most be vagyok sózva h. mikor lesz CBF-em pedig még kell várnom 3 évet a korlátlanig. De minden esetre nekem nagyon bejönnek,motorkiállításon rájuk is ültem kényelmesek is, ahogy hallom erőnek sincsenek híjján és túrázni is tökéletes ahogy olvasom. Nekem ettől jobb motor nem kell.
[ Módosítva 2009.08.30. Sunday , 14:18:21 ] |
Vissza az elejére |
|
huszi |
2009.08.29. Saturday , 17:17:12 |
|
|
Vendég |
Mark91 írta ... huszi írta ...
Mark91, milyen típusú a Honda robogód? Jól hangzik a 70-80-as tempó utazóban. Nekem annó a Kymco Spacerem sajna csak a tiltott piros sávban járatva érte el ezt a tempót - igaz 50cm3-vel 130Kg önsúly létére.
Csak a liszensze Honda,és 125ös.
Á, így már értem a tempót. Jól választottál, hogy a 125cm3 mellett tetted le a voksodat. Nekem az 50cm3 eléggé nyűg volt. Sajnáltam a mocit is, na meg a közlekedőket az országúton, mert kénytelenek voltak teljes sávban kikerülni a nagytest és kis tempó miatt. Ahogy látom a CBF600-at tervezed majd a következő motorodnak - biztos vagyok benne, hogy nem fogsz csalódni
|
Vissza az elejére |
|
Mark91 |
2009.08.29. Saturday , 18:00:09 |
|
|
|
Remélem nem csalódok, formailag nagyon bejönnek ezek a motorok főleg az első lámpái az vmi állati . Ezen a motoromon is egyenes háttal ülök így a 190 cm-es magasságom mellett szempont volt a testtartás is. De remélem h. minnél előbb meglesz a jogsi és a moci is. Nagyon jó a társaság így számítógépen keresztül is.Hála istennek nem lettem az a száguldozós fajta. Ma amúgy volt valaki a Mátrában? Kivételesen hiányoztak az új Rossi v. donor jelöltek így nagyon élvezetesen lehetett gurulni. |
Vissza az elejére |
|
Szabó Ricsi |
2009.08.29. Saturday , 22:00:33 |
|
|
|
Imó írta ...
Sziasztok, üdv mindenkinek! Szabó Imre (Imó) vagyok, Békés Tamás által jutottam el ide. Én vagyok az a bizonyos (még csak 42 éves Öreg Róka) a (még csak 20 éves XJ 900-assal), aki megált a Szabó Ricsinek a pályán. Bocsi, hogy többet nem tudtam hirtelen segíteni, melóból jöttem haza, és éppen elegem volt a városból.
Imó! Szeretettel üdvözöllek körünkben és külön megtiszteltetés hogy ebben a topikban olvashatom az első hozzászólásodat! Mégegyszer köszönöm hogy megálltál segíteni.Sajnálom hogy a mai (29.-ei) gurulás Tomival nem jött össze,de ahogy lehet pótoljuk.Ígérem tele tankkal megyek!
Vigyázzatok Magatokra mert más nem vigyáz Rátok! |
Vissza az elejére |
|
Imó |
2009.08.29. Saturday , 22:11:50 |
|
|
Vendég |
Köszönöm az üdvözletet! Én is sajnálom, jó lett volna. Vagy legalább a sörözés este, de itthon kellett dolgozni egy kicsit. Legközelebb bepótoljuk mind a kettőt!
Üdv: Imó |
Vissza az elejére |
|
tomicham |
2009.08.30. Sunday , 22:09:19 |
|
|
|
Üdvözöllek Imó, a CBF honlapon is! A szombati hidegfront jól alátett a szerveződésnek, még az a tűrhető esti budaörsi Republik koncert sem vigasztalt. No de majd legközelebb!
Motorozom, tehát vagyok. |
Vissza az elejére |
|
Mark91 |
2009.09.04. Friday , 19:50:34 |
|
|
|
Motorrevü fórumon körbekérdeztem a jogsival kapcsolatba,de mivel csak 18 vagyok és nincs fölösleges 80ezrem így sokallottam a hártalévő 3 évet a korlátlanig.Erre valamelyik tahó ilyet ír:'Az, hogy mit hogy tudsz visszaigényelni, az a te dolgod. De: Ádegy: azt mondja 80 000 sok, inkább vár három évet. Ha leosztod, ez 26 667 Ft. egy évre. Ez sok? A motorozás nem arról híres, hogy olcsó! Ki az, akinek évi 26 667 Ft-on, havi 2 222 Ft-on, napi 73 Ft-on múlik a hobbija, hogy azt ne mondjam, a szerelme? 80 000 Ft. egy garnitúra gumi ára, tessenek már megírni, ki meddig használ egy garnitúrát! Nekem speciel egy év, akkor most ne motorozzak, mert drága? Én sem vagyok újgazdag milliárdos, de tudomásul kell venni, hogy ha nekem ez kell, az bizony ennyibe kerül! Ádkettő: 80 000 sok pénz a rutinért cserébe? Most spórolásból vár három évet, azután meglesz a korlátlan. Felülhet bármire, és fel is fog! GSXR, Kawa Z, Yamaha R, de lehetőleg a legerősebb legyen. Ismerős? Igazából nem a jogosítványunkal, netán a tudásunkal akarunk villogni a haverok előtt, hanem a motorral. A halálnemet mindenki megválaszthatja magának, ez magánügy, de az már nem magánügy, ha engem, vagy bárki mást ver le az útról, azért, mert egyszerűen elszaladtak vele a paripák! A paripák pedig el fognak szaladni, mert jellemzően se esze, se rutinja nincs a motorozáshoz. Ha pedig csak rutinja nincs, de esze van, akkor meg olyan lábújjhegyen fog motorozni, hogy a szocreál MZ-sek fogják körbemotorozni- na majd akkor száll el az agya! Bocsánatot kérek mindenkitől, ha indulatosnak tűnök (az is vagyok), de akinek nem inge, ne vegye magára. De akinek inge, az öltözködjön gyorsan!!!' Ez első sort az előtte hozzászólónak írta. De pont az ilyenekkel van a baj aki azért vesz motort h. a haveroknak menőzzön, meg már királynak képzeli magát attól h. neki Fazer 1000je van.Ez a felháborító!
[ Módosítva 2009.09.04. Friday , 19:51:17 ] |
Vissza az elejére |
|
Szabó Ricsi |
2009.09.04. Friday , 21:13:39 |
|
|
|
Mark91 írta ...
Motorrevü fórumon körbekérdeztem a jogsival kapcsolatba,de mivel csak 18 vagyok és nincs fölösleges 80ezrem így sokallottam a hártalévő 3 évet a korlátlanig.Erre valamelyik tahó ilyet ír:'Az, hogy mit hogy tudsz visszaigényelni, az a te dolgod. De: Ádegy: azt mondja 80 000 sok, inkább vár három évet. Ha leosztod, ez 26 667 Ft. egy évre. Ez sok? A motorozás nem arról híres, hogy olcsó! Ki az, akinek évi 26 667 Ft-on, havi 2 222 Ft-on, napi 73 Ft-on múlik a hobbija, hogy azt ne mondjam, a szerelme? 80 000 Ft. egy garnitúra gumi ára, tessenek már megírni, ki meddig használ egy garnitúrát! Nekem speciel egy év, akkor most ne motorozzak, mert drága? Én sem vagyok újgazdag milliárdos, de tudomásul kell venni, hogy ha nekem ez kell, az bizony ennyibe kerül! Ádkettő: 80 000 sok pénz a rutinért cserébe? Most spórolásból vár három évet, azután meglesz a korlátlan. Felülhet bármire, és fel is fog! GSXR, Kawa Z, Yamaha R, de lehetőleg a legerősebb legyen. Ismerős? Igazából nem a jogosítványunkal, netán a tudásunkal akarunk villogni a haverok előtt, hanem a motorral. A halálnemet mindenki megválaszthatja magának, ez magánügy, de az már nem magánügy, ha engem, vagy bárki mást ver le az útról, azért, mert egyszerűen elszaladtak vele a paripák! A paripák pedig el fognak szaladni, mert jellemzően se esze, se rutinja nincs a motorozáshoz. Ha pedig csak rutinja nincs, de esze van, akkor meg olyan lábújjhegyen fog motorozni, hogy a szocreál MZ-sek fogják körbemotorozni- na majd akkor száll el az agya! Bocsánatot kérek mindenkitől, ha indulatosnak tűnök (az is vagyok), de akinek nem inge, ne vegye magára. De akinek inge, az öltözködjön gyorsan!!!' Ez első sort az előtte hozzászólónak írta. De pont az ilyenekkel van a baj aki azért vesz motort h. a haveroknak menőzzön, meg már királynak képzeli magát attól h. neki Fazer 1000je van.Ez a felháborító!
Mark! Én a helyedben nem törődnék vele.Sajnos ezek az előítéletek nem alaptalanok,de Te is tudod magadról és mi is tudjuk Rólad hogy nem az a fajta gyerek vagy,akit a T.Fórumozó leírt.Ennyi...Esetleg megüzenhetnéd neki azt,amit itt is leírtál fentebb az eddigi motoros múltadról...De mivel az úriember indulatos volt,és az agya mélyén is ugyan az van amit leírt,valszeg azt fogja válaszolni,hogy "peeersze,minden hozzád hasonló ezt írja!Aztán vesz egy seggrakétát és kinyír mindenkit a megyében..." Egyéb iránt azt javasolnám,hogy most tedd le az A korlátozottat,vegyél egy olcsóbb 250-est,(akár egy MZ-t...)hajkurászd 2-3 évig aztán ess neki a korlátlannak.Hidd el,NEM a motoros iskolában fogsz megtanulni motorozni,hanem a nyeregben töltött kilométerek alatt,a jogsi pedig akkor is ennyibe kerül ha a nap leesik az égről... Pénzed nincs ugye...Viszont a most meglévő robogót esetleg eladhatod,vagy beszámíttatod a nagyobbik vas árába.Ha van melóhely,nem gond a hitel sem.A jogsit is össze lehet gyűjteni némi melóval,pár hónap alatt.Aztán ha letellik az a 2-3 év,a meglévő géppel kb ugyan ezt csinálod...Beszámíttatod,elado
d és az árát beleépíted a CBF-be. Én kb ugyanígy csináltam. Az ilyen hozzászólókkal meg nem kell foglalkozni...Te tudod magadról hogy mi a helyzet és ennyi.
Vigyázzatok Magatokra mert más nem vigyáz Rátok! |
Vissza az elejére |
|
TZZR |
2009.12.22. Tuesday , 16:12:28 |
|
|
Vendég |
232-es jelentkezz Milyen az új munkahelyed?Sikerült megoldani a problémákat? És amúgy hogy vagy ? |
Vissza az elejére |
|
Szabó Ricsi |
2009.12.26. Saturday , 12:19:58 |
|
|
|
TZZR írta ... 232-es jelentkezz Milyen az új munkahelyed?Sikerült megoldani a problémákat? És amúgy hogy vagy ?
Itt a 232-es!
Az új munkahely tetszik,a melót is szeretem,csak hát az időjárás...Sebaj,jön a tavasz.A decemberi már kezd elmúlni,most várom a márciusit... A problémák megvannak,sőt egy-két újabb is jött csak hogy ne unatkozzak.De van meló,remélhetőleg tartós és így már el kezdhetek újra felépíteni mindent...
Amúgy pedig egész jól vagyok,a karácsonyi náthám is múladozik.
Majd írogatok a futár élet szépségeiről...
Vigyázzatok Magatokra mert más nem vigyáz Rátok! |
Vissza az elejére |
|
Mark91 |
2009.12.26. Saturday , 12:43:26 |
|
|
|
Akkor csak rendbe leszel Ricsi! Nátha nekem is megvan . Remélem nemsokára összejön az új motorod is. |
Vissza az elejére |
|
Szabó Ricsi |
2010.01.13. Wednesday , 21:40:14 |
|
|
|
Csak röviden elmesélem a jan 12.-ei első fuvaromat.
Hív a diszpécser: -El kéne menni az Üllői út 26-ba,ott kapsz egy csomagot,azt át kell vinni a 11. ker Daróczi utcába. -Oké!Az Üllői 26 alatt melyik céget keressem? -1.sz. Patológiai Intézet... - -Azt meg se merem kérdezni mi lesz a csomagban... -Mi se mertük!! Elindultam,de előbb a diszpécser még odaszólt,hogy: -Ha végeztek veled a patológián,szólj ide!
Haha... Nos,kiérek a címre.A kapus felküld az emeletre. Felérek és az első dolog amit meglátok,az egy faltól-falig vitrin,amiben megszámlálhatatlan mennyiségű,kipreparált emberi szervek voltak kiállítva. Elsőre fura látvány.Egy agy metszetet sikerült felismernem,a többit nem,főleg mert mindnek latinul volt kiírva a neve. Elő került a megrendelő.Kedves,szinpatikus fiatal ember,utcai ruhában. Így kezdte: -Üdvözlöm!Kövessen kérem,a csomagért le kell mennünk a hűtőházba!! Na itt azért megijedtem kissé. Leértünk,kezembe nyomott egy kb 30x30-as hungarocell dobozt. Amíg töltögettem a szállítót,nem állhattam meg hogy meg kérdezzem: -Szabad tudni,hogy mi van a dobozban? Valamit láthatott az arcomon,mert azt mondta: -Nyugalom!Csak RNS minták! -Végül is mindegy!Elviszek én bármit,csak a felelősséget egy donor szervért nem vállalnám.És nem is vállalhatom. Meg hát egy kívül állónak fura ez a hely így első látásra. -Pedig még nem is látott semmit.
Aztán még elmondta,hogy a patológián a fő hangsúly a betegségek kutatásán van.A boncolás csak kb 10%. Búcsú után azért mégis fellélegeztem amikor újra a szabad levegőn voltam. Amikor elhagytam a sorompót is,akkor döbbentem rá,hogy végül ide mindenki eljut egyszer...
Hát a futár élet szépségei ilyenek is tudnak lenni.
Vigyázzatok Magatokra mert más nem vigyáz Rátok! |
Vissza az elejére |
|
Imó |
2010.01.14. Thursday , 08:03:14 |
|
|
Vendég |
Ricsi, majd amikor szülinapi 20-30 szálas rózsacsokrot kell vinned, az az igazi! |
Vissza az elejére |
|
Szabó Ricsi |
2010.01.14. Thursday , 21:52:43 |
|
|
|
Imó írta ...
Ricsi, majd amikor szülinapi 20-30 szálas rózsacsokrot kell vinned, az az igazi!
Azt nálunk szigorúan autós viszi,mert nem garantálható,hogy motoron épségben célba ér...
Vigyázzatok Magatokra mert más nem vigyáz Rátok! |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2010.01.14. Thursday , 23:01:19 |
|
|
|
Érdekes dolog történt velem minap!
Egy egyirányú főutcán akartam keresztben áthajtani kocsival, de sorban jöttek az autók hozzám képest jobb kéz felől! Szép lassan megfogott mindenkit a lámpa, így 1 rendes autós rövidebb féktávot vett, hogy míg ők várakoznak szabadon keresztben áthaladhassak közöttük! El is indultam szépen, határozottan, megköszönve jóságát, és abban a pillanatban 1 robis az elengedő autó jobb oldalán megérkezett, és engem leszarva, fék nélkül tovább szaladt vagy 40-el! Ha nem taposok a fékbe esküszöm fellöktem volna! Szívem szerint ledudáltam volna, hogy mit csinál, de ekkor jött a meglepetésem, hogy az új KRESZ szerint lehet én vagyok a hunyó!? Így most csak annyit konstatáltam, hogy jobb ha nem 2x, hanem 5x figyelmesebb leszek mint eddig, és reménykedem, hogy nem mindegyik egész nap rohanó robotoló motoros vezet így!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Imó |
2010.01.15. Friday , 07:44:28 |
|
|
Vendég |
Ricsi, annak idején volt ilyen fuvarom, érdekes volt megoldani, sikerült épségben leszállítanom. Meg volt sok egyéb dolog, amit nem is gondolna az ember. |
Vissza az elejére |
|
Szabó Ricsi |
2010.04.20. Tuesday , 21:33:31 |
|
|
|
Ahoj!
Egészen friss,ropogós mai történés.Muszáj elmesélnem,tanulságos.
A mai első fuvarom az V. kerületi Anker közből a XIII. Váci út 76-ba küldött.Ez rövid kanyar,nem is kapkodtam...Felvettem az Anker közben a küldeményt,kiléptem az ajtón és kezdetét vette a dili. Újabban kevesen vagyunk motorosok a cégnél és sűrűn zúdítják ránk a fél várost-persze egyszerre.Ebből aztán kapkodás keletkezik,fejetlen rohanás,mert fuvarral késni nem lehet!Mégis kénytelenek vagyunk késni,aztán sűrű elnézéseket kérni az ügyfelektől.Persze ez óhatatlanul magában hordozza,hogy feszült vagyok,ingerlékeny,plusz sokszor nincs időm enni egész nap és ez súlyosan rontja a koncentrálást,stb. Szóval,jött az infó:az V. kerületből,mielőtt letenném az egyik XIII.-at,vegyek föl egy másik XIII.-at,ami az I. ker-be visz,majd vissza a XIII.-ba.Ez még lement simán.Aztán a XIII.-ból expressz rohanjak a III.-ba,onnan el kell mennem a XV.-be,de mielőtt letenném az első XV.-kerületi címet,vegyek föl sürgősen egy II.-kerület Cimbalom közi címet,az úgyis a XVI-ba küld és a II.-ból fénysebességgel,mert kiemelt ügyfél,vegyek fel egy másik XV.-kerületi címet,s majd csak azután tegyem le az első XV.-kerületet,a második felvett XV.-kerületi anyag úgy is tovább visz a X.-kerületbe,és közben le tudom tenni a XVI.-kerületi anyagot.Szóval hajrá!Elrohantam a III.-ba,majd a II.-be,onnan lóhalálában a XV.-be.Ott föl vettem a kiemelt fuvart és kezdtem megnyugodni.Útnak indultam letenni a másik XV.-kerületet.Félútig se jutottam,mikor is jött az ukáz:szintén kiemelt ügyfél,mindent félre,hanyatt homlok roham a Kerepesi-Hungária krt sarok.Az is a XV.-be küld.Oké. Hatályon kívül helyeztem a KRESZ-szabályokat és kérem a XV.-ker Késmárk útról a Papp László Sportarénáig kevesebb mint 20 perc alatt estem be. Ott megálltam és jött az új infó.Mielőtt elkezdeném letenni a felvett anyagot,fel kell vennem egy XVII.-kerületi szintén fontos küldeményt,az majd a végén behoz a VI.-kerületbe. No itt egy kissé összeakadtak a mutatók.Mondtam a diszpécsernek,hogy ezt mégis hogyan gondolja? -Nyugi!Most fölkapod a Hungária krt-i anyagot,kirombolsz a XVII.-be,azt is felkapod és visszafelé ledobod szépen a két XV.-et,majd a XVI.-at,onnan a X.-et és végül befutsz a VI.-ba.Sitty-sutty... Persze minden rámzúdított cím késésben volt már,mind leadásilag,de ami rosszabb,felvételileg is.Ekkor kb delet írhattunk,és a reggelire bekapott egy szem csirkecomb már rég nem volt sehol.Plusz jött a feszültség...Roham a XVII.-be.Hungária-Kőbányai-
Gyömrői-Csévéző-Lőrinci. És persze befut egy újabb telefon,miközben 65 km/h-val pörkölök a Lőrincin.(Headset a sisakban...) Az egyik operátor hívott,hogy egy mérges ügyfél a Cimbalom közből érdeklődik hogy ugyan mikor érek a XVI. Lándzsa utcába,merthogy már vagy két órája elvittem tőle a borítékot.És különben is miért nem tettem le már régen azt a címet. Na erre lelökte az agyam a szíjat.Elkezdtem kiabálni,hogy azért waze mert eddig csak felvennem kellett,ráadásul nem éppen egymáshoz közeli címeket,hanem biza pont egymástól homlok egyenest a legmesszebb eső pontokról. És ahogyan így évődtünk a kollegával,kissé lelassultam olyan 50-re és így az előttem haladó kisteher némileg lehagyott.No ekkor nyílt kerekre az összes látószervem,de pislogni már nem volt időm-CSATT... Telibe vertem egy kb 60-70 centi hosszú,30-centi széles és nagyjából 15-20 centi mély kátyút. Az egész nem tartott 1 másodpercig és ahogy kijöttem a lyukból a moci felpattant az útról,kisebb haláltáncba kezdett,de valahogy sikerült megfogni és bő 100 méterrel arrébb félrehúzódva meg tudtam állni,a kollegát kinyomtam a telefonból,bár mintha kérdezte volna hogy mi lelt engem(ugyanis hirtelen ordítottam valami nem hittan órára valót) de ezzel már nem foglalkoztam. Az út túloldalán álldogáló két "munkáslány" felkapta fejét a csattanásra.Közelebb jöttek és kérdezték hogy jól vagyok-é. Mondtam hogy oké minden,csak kissé megrekedt bennem a levegő,meg a vérkeringés és hogy őszinte legyek a sz*r is. Kissé megvártam míg a tagjaim abbahagyják a remegést,a paripát pedig áttoltam a túloldalra. Hívtam a cég eme ügyekben jártas tagját.Instrukció:azonnal rendőrt hívni,helyszínelés,jegyzőkönyv
,a közútkezelő fizet,hiszen kátyúkár történt. Hívom a 107-et,adatok felvétele,stb.-"Hamarosan ott lesz a járőr!"-bíztatott az ügyeletes és valóban,kb 45 perc múlva megjelent a kéklámpás.Komolyan többre számítottam,hiszen személyi sérülés nem történt. Mit tehettem mást,megpróbáltam kommunikálni a lányokkal.Pár mondat után elhalt a beszélgetés és egy fél óra múlva megkértek hogy álljak arrébb,mert rontom a boltot.Hát rajtam ne múljék,pár méterrel arrébb toltam a vasat. Megjelent a yard,elkérték az irataimat,az egyik írt,a másik fotózott,lyukat,motort,mindent
,majd aláírtam egy nyomtatványt,aminek az egyik fele a zsaruknál maradt,a másik meg nálam.Beszéltünk pár szót még,azzal egyenruhák jobbra el.Az egész procedúra nem tartott 15 percet.Beszóltam a központba,hogy küldjenek értem egy puttonyost,közölték hogy kb egy óra és ott a kocsi. Mialatt várakoztam,a lányoknak adtam néhány gepárdos kulcstartót és mobiltelefon tartót,mintegy engesztelésül és közöltem,hogy egyébre se pénz,se energia,különben is hűséges vagyok a páromhoz.Erre kissé megenyhültek,némi mosoly is kipréselődött belőlük. No,nem tellik el 20-25 perc,egy szép nagy BMW éppen a kátyú felé halad és szerencsésen meg is találja,ahogyan kell telibe.A jobb első gyári alufelni szempillantás alatt megadja magát,fújtat egy nagyot a gumi és kissé jobbra dőlve kisántikál mellém a nagy autó.Bentről éles szitkok záporoznak... Szóba elegyedünk,az újonnan jötteknek fogalmuk sincs mi ilyenkor a teendő.Én rutinból magyarázom hogy mit s hogyan.Mikor megtudják,mi történt velem és hogy nemrég mentek el a rendőrök,nem hisznek a fülüknek. A két örömlánynak több se kell,cuccolnak és távoznak,de az ajándékokat még egyszer megköszönik. Innentől a megszokott rendszer szidás következett amíg megjött értem a mentés.A BMW sofőrje segített betenni a motort a Caddybe,azzal irány Csepel. Most majd kezdetét veszi a harc a közútkezelővel,de az ügy tiszta,casco is van,tehát fizetniük kell. A tanulság:NINCS TÖBB ROHANÁS! Ha kisebb a szerencsém,pofára esek és akkor nagyobb baj is történhetett volna velem.Innentől megpróbálok kevesebbet stresszelni és kötelezően időt szakítok legalább pár falat kajára.Nem lehet éhesen motorozni... A károk:a bal oldali dekli eltört,némi olaj csepeg alóla,ez asszem a hajtás takaró deklije.A hátsó felni csúnyán meg lett csapva,kihajlott a perem,ovális az egész kerék,a gumi ereszti a levegőt.A hátsó dobfék megszorult,valószínűleg az is tojás lett.A hátsó fék a fentiek miatt használhatatlan,de valami lett az első fékkel is.A motor nem indítható,lehet hogy az önindító is leszakadt. Ez egy alig 5 hónapos Honda Leadnél igen jelentős kár,plusz nincs tartalék motor,ezért pár napra kiesek a melóból,teljesítmény alapú bérezésnél ez is érvágás,különösen nekem.Mondhatni:egyéb se hiányzott... A múltkori esős napok alatt és a térdig érő hóban is sűrűn jegyeztem meg a főnökeimnek,hogy nem ér annyit az egész hogy egy sürgős fuvar miatt elessek és magamat,vagy a motort tönkre zúzzam.Akkor kiesik még egy ember és amúgy is kevesen vagyunk...Most tessék,itt van.Mindenki szarul járt... Én jól vagyok és reménykedek hogy tényleg csak 1-2 nap az egész. Hát ennyi! Nagyon vigyázzatok magatokra,még a felújított utakon is ott lehet a gödör.Szerintem az utak még a sok éves átlagnál is rosszabbak a kemény télnek köszönhetően és különösen igaz ez a buszsávokra is! Szóval csak óvatosan.
Vigyázzatok Magatokra mert más nem vigyáz Rátok! |
Vissza az elejére |
|
wolfsophie |
2010.04.21. Wednesday , 06:31:17 |
|
|
Vendég |
Hú Ricsi! Ez nagyon durva... de sajnos megesik az ilyen, ilyenek a hazai utak Részvétem (a biciglidnek is)! Fel a fejjel és tényleg nem érdemes steresszelni és nem enni se... |
Vissza az elejére |
|
Resuah |
2010.04.21. Wednesday , 06:45:39 |
|
|
Vendég |
Ricsi, nem írtad, mi lett a kiemelt ügyfelekkel?
Bocs, jobbulást, és mielőbbi motorozást! |
Vissza az elejére |
|
Szabó Ricsi |
2010.04.21. Wednesday , 16:49:42 |
|
|
|
Resuah írta ... Ricsi, nem írtad, mi lett a kiemelt ügyfelekkel? Bocs, jobbulást, és mielőbbi motorozást!
Ilyenkor átveszi másik kollega és hírül adja az ügyfeleknek,hogy azért késtünk,mert a másik futárt baleset érte.Ezzel igazolva van minden,az ügyfelek ijedt tekintetéről és sűrű jókívánságairól már nem is beszélve.Egy-kettőnek ilyenkor talán eszébe jut,hogy az ő borítékjával rohantam és eközben történt a baj...Amiről persze nem ő tehet,de a futárokról alkotott véleményét remélhetőleg jó irányba tereli.
Ma voltunk ügyintézni. Tegnap a rendőr azt mondta,hogy ez főútvonal,tehát az ügy a Főv. Közt. Felügyelet XI.-kerületi irodájához tartozik. A csatt a XVII.-ben volt ugyan,de ez most mindegy... A köztereseknél sorszám nélkül bejutottunk,véletlenül senki sem volt előttünk.Külön pult van nyitva az ilyen esetekre,rajta bazi tábla "KÁTYÚKÁROK" felirattal. Erről Douglas Adams híres-hírhedt 5 részes trilógiája,a "Galaxis Útikalaúz Stopposoknak" jut eszembe.Ebben említ az író egy útikalaúzt,amiben annyi a hiba,hogy a Kalauz Panasz Iroda 1000X jövedelmezőbb,mint maga a könyvet kiadó cég... A budapesti kátyúk külön fogalommá-és extrém méretűvé-nőttek.A számukról nem beszélünk,az megbecsülhetetlen.Külön hivatal,azon belül külön ügyintéző létesült és a helyzetet tekintve ez a hivatal stabil állást jelent. Már csak az nem hagy nyugodni,hogy ha az ilyen hivatalokra és ügyintézőkre költött pénzt minőségi utak építésére költenénk,akkor hol tartana az ország vajh? No mindegy. Az ügyintéző hölgy kedves volt és segítőkész,továbbá mélyen dekoltált blúzban feszített,ezt gondolom az idegesebb ügyfeleknek találták ki,hang- és lélegzet elakasztónak.Jegyzőkönyv,adato
k,pontos helyszín leírás,majd a kérdéses terület térképéről készített fénymásolaton ikszeljem be,hol is történt a dolog... Aztán néhány aláírás.Azonnal hívni kellett a biztosítót,hogy ugyan menjenek már ki a Honda Dreamhez kárfelmérésre. Ha a kárfelmérés megtörtént,sürge neki lehet esni a javításnak és ha a jó szerencse VÉGRE VALAHÁRA rám néz akkor talán pénteken már dolgozhatok. Maga a kártérítési ügyintézés,tehát mire kitalálják mennyi pénz illeti a céget, kb egy hónap.Aztán mire megjön a pénz...De az engem már nem érint. Én csak motort akarok hogy dolgozhassak,mert felkopik az állam. Csak mellékesen,felmerült pár kérdés bennem. Ha jól tudom,a benzinben benne vala az útadó is,amit az én naív agyam járása szerint az útra kéne költeni. Ehhez képest a város úgy néz ki mint egy harckocsizó lőtér.Felmerült bennem,hogy az "ÚTHIBÁK" feliratú táblákat kijavítom oly módon,hogy az első két betűt eltüntetem és csak annyi marad hogy "..HIBÁK".Mert út már nincs,csak hibák...Óhatatlan,hogy sűrű forgalomban eltalálsz egy likat és kár ér.Tegyük fel,hogy te megúszod,de a járműved nem.Rendőrt hívsz és utána lejárod a lábad a hivatalokba,a csillagos egekbe küldöd a telefonszámládat,esetleg még a melóból is kiesel X ideig.Ezek után lehetne egy külön misét nyitni arról,mi van ha megsérülsz... Mindezt azért,mert az államnak egy fontos:hogy adózz mint az állat.Cserébe szinte semmi,amitől az adódért jól éreznéd magad.Beállsz a kútra és nem hiszel a szemednek az árlista láttán.Megkapod a teljesítmény adó csekket és a szívedhez kapsz.Veszel egy új,vagy használt vasat és a regadótól a szék mellé ülsz,utána a szalon még benyújt egy üzembe helyezésről és névre írásról szóló számlát közel 100 ezer forintról. Aztán kimész az útra és elnyel egy kráter.Miután kis híján még neked kell elnézést kérni hogy meló után kis felüdülés gyanánt motoroztál volna egyet... HÁT AZ AGYAM ELSZÁLL... De mindegy is.Itt minálunk ez már csak így megy... Megint sokat dumáltam...Megyek iszom egy fröccsöt!
Vigyázzatok Magatokra mert más nem vigyáz Rátok! |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|