|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Tipusjellemzők, avagy mi jó ill. rossz a mocimon Oldal:
1
[2]
3
... 11
12
13
|
|
Vitya |
2009.03.05. Thursday , 20:06:57 |
|
|
Vendég |
Az a helyzet, hogy nem tudnak olyan futóművet csinálni ami minden tartományban egyformán működik, van ahol jobb van ahol rosszabb! A kormányszitálásra igen ráerősíthet a hátsó doboz, kormánycspágy állapota és a gumi nyomás is! Addig nincs gond míg úgy nem jelentkezik, hogy fogod a kormányt, ha már akkor is az már probléma!! |
Vissza az elejére |
|
Resuah |
2009.03.09. Monday , 21:04:51 |
|
|
Vendég |
CBF 125 tapasztalatok második köre: - Rájöttem, hogy az indexkapcsoló mégsem akadozik, csak nem a tövét, hanem a végét kell tolni (vagy 100 km alatt bejáratódott). - Meglepetés volt a fék, kicsit jobbra számítottam, de annak is még össze kell kopnia, meg meg is kell még szoknom, hogy mennyire húzhatom/taposhatom. - A kormány végén lévő "dugó" szerintem nincsen jól feltéve, de az is lehet, hogy ilyennek kell lennie, majd rákérdezek a szervízben. - A visszapillantó tükör szárát kellett állítani és meghúzni, szerintem jól beállítható. - Eddig többet használtam esőben, mint szárazon , ezért koszos lett , de eddig mindenkinek tetszett, aki látta. Ha önmagában áll, komoly motornak tűnik, ha mellette áll egy nagy motor, akkor pedig elmosolyodsz, olyan aranyos - Már írtam, de továbbra is kiemelném, hogy mindene finoman működik (sajnos a fék is), a motor/váltó nagyon összhangban van, 50-től már 5. sebességben lehet krúzólni, nem tudtam olyan sebesség+sebességfokozat kombinációt kapcsolni, ahol rángatott volna, legfeljebb lassabban gyorsult. - Nekem a kis 1 henger+kipuff hangja nagyon tetszik, bár még csak bukóban hallottam értelem szerint, de szerintem kívülről sem lehet rossz. - Jó ötlet, hogy ha már nincsen fordulatszámmérő (viszont van benzinszint mérő!), a fokozatok maximumát jelölték a sebességmérő skáláján. - Az nem tudom, hogy minek minősül, hogy alapjáraton láthatóan gyengébb a fényszóró ereje. - Kényelmes, az első telóra szerintem sokan azt mondanák, hogy nagyon puha, de végülis ez nem egy speed gép. - 80-90 km/h utazót simán tartotta, nem zavart a menetszél, a végét majd a bejáratás után próbálom.
folyt. köv. |
Vissza az elejére |
|
Koko |
2009.03.15. Sunday , 12:26:55 |
|
|
Vendég |
Sziasztok! Ma is teszteltem (végre 1 hét után) a Királylányt. Nekem a tükörszár akkor is kicsi, lehetne hosszabb. Viszont nagyon stabilnak mondható és kanyarba nagyon be lehet dönteni. Ez tetszik. Nagyon fújt a szél de a 80km/h utazót simán tartotta. Amit Resuah is írt 50km/nál 5-ikbe szépen egyenletesen húz. Ja ma 80km-t mentem. Üdv: |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2009.03.15. Sunday , 20:49:52 |
|
|
|
Grat! Használjátok csak minél többet! Én most a hétvégén 530km-ert tettem a sajátomba!
Az alapjáratnál jelentkező fényszórófényerőgyengülés ebben a ccm kategóriában teljesen normális!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Szöszi |
2009.03.19. Thursday , 14:10:57 |
|
|
Vendég |
Tegnap kaptam. Bár nálam nem jelentkezett ez a hiba, de viszem megmutatni ahogy az idő engedi.
|
Vissza az elejére |
|
Koko |
2009.03.19. Thursday , 16:33:59 |
|
|
Vendég |
Legalább tájékoztattak ez szinpatikus |
Vissza az elejére |
|
Resuah |
2009.03.19. Thursday , 20:47:04 |
|
|
Vendég |
CBF 125 tapasztalatok: - fogyasztási adatokra még várni kell egy kicsit, nagy a tank, és nincsen szívem korán tankolni, egyenlőre 3 liter alattinak tűnik - már párszor lassítás-megállásnál szerintem nem kapcsoltam vissza teljesen időben, ekkor az 1-est nem akarta bevenni, gázfröccs+2-esben elindulással egy picit, vagy határozottabb rátaposással sikerült berakni, persze ekkor már rég zöld a lámpa, én meg beálltam természetesen a kocsisor elé - sokszor szeretnék még 5-ösből egyet feljebb kapcsolni - nincsen rajta elakadásjelző - nem elakadtam, csak köszöngetni használnám, de azért már használom a kezemet is - jó a szélessége (keskenysége) a kocsisorok között, és általában jó magasságban van a visszapillantó tükre az autók tükréhez képest - a váltót eddig az észrevétlen csendtől kezdve a nagy csattanásig minden hanghatással tudtam kezelni, ez nyilván rajtam múlik, erre is majd visszatérek még több tapasztalattal, hogy pontosan mikor mit szeret
folyt. köv. |
Vissza az elejére |
|
Koko |
2009.03.19. Thursday , 21:12:51 |
|
|
Vendég |
Sziasztok! A ford mérő hiányzik! Írtam már a tükörszárat ezt most hagyjuk. Fogyasztás: 150km-en 3/4 tankon áll a mutató Ezt azt hiszem elég jó! A króm lejött a hátsó telóról ezt majd a szervizben remélem korigálják. Nagyon jó a nyomatéka. Ma orkán erejű szél fújt persze hogy elkapott de a 90km/h -át tartotta. Ha túrákra mennénk akkor a 90-100 az nektek megfelel???? Mert sajna nem bír többet!!! Én szívesen mennék és szerintem Resuah is. Amúgy szerelmes vok bele meg az én feleségembe!!!! Juujjjjj de tényleg!!!!! |
Vissza az elejére |
|
Resuah |
2009.03.23. Monday , 11:07:08 |
|
|
Vendég |
CBF 125 tapasztalatok:
- Tegnap "barátaim", akik megtudták, hogy ilyet vettem, lerobogózták, azt mondták, hogy 125 ccm-ig minden robogó (persze nekik már "motorjuk" van) De a többségnek még mindig tetszik.
- Fogyasztás: pont 400 km-nél tudtam begurulni egy kúthoz, gondoltam, így menni fog fejben is a számolás Csurog a benya, katt. Nem létezik... Még fér bele... katt... katt... katt... Hát már tényleg nem fér bele... 8,61 liter. Nyolc egész hatvanegy század liter. Gyors fejszámolás.............. 2,15 liter/100 km
|
Vissza az elejére |
|
Twister |
2009.03.23. Monday , 11:52:43 |
|
|
|
Koko írta ...
.....Ha túrákra mennénk akkor a 90-100 az nektek megfelel???? Mert sajna nem bír többet!!! Én szívesen mennék és szerintem Resuah is.....
Szia,
A jó hír: figyelni fogunk a túrák összeállításánál a kisebb teljesítményű motorokra is, és biztosan lesz olyan kiírás ahol a Ti sebességetek, de inkább a gyorsulási képességetek is elegendő lesz.
A rossz hír: azt is látnotok kell, hogy a többség ettől tud jóval nagyobb tempót, így nem minden túra lesz alkalmas számotokra, mert különben a többiek unatkoznának vagy sokat várnának rátok.
Ezt úgy lehet feloldani, hogy legyetek aktívak és írjatok ki túrákat Ti, és persze akkor akik jelentkeznek tudomásul veszik az általatok diktált tempót.
A majálison biztosan lesz egy rövidebb és egy hosszabb távú túra is, így mindenki megtalálhatja a kedvére valót.
üdv, Twister
HONDA X-ADV |
Vissza az elejére |
|
Koko |
2009.04.01. Wednesday , 18:52:14 |
|
|
Vendég |
Twister! Szia megértettem amit írtál és tök oké! Remélem lesz jelentkező arra amit tervezek a barátommal! Székelyföld!!!
Augusztus vége szeptember eleje. Mi még nyáron végig megyünk és egyeztetünk (úticél , szállás stb) De a tempó max :100km/h (sajnálom) de nem bánjátok meg! Most nézem rossz topickba írtam bocs. |
Vissza az elejére |
|
Ottomotor |
2009.04.03. Friday , 20:34:04 |
|
|
|
Tudja vakaki, esetleg akinek 500-asa van, hogy mennyi a vége?
A végsebesség? Létezik hogy "csak" 180?
Vezess, kövess, vagy állj félre!
|
Vissza az elejére |
|
Koko |
2009.04.04. Saturday , 16:19:12 |
|
|
Vendég |
Sziasztok! Ma megint tankoltam és ezt kapd ki:362km-re 8.8liter!!! Akárhogy számolom az 2.4liter 100-on!! Lehet ,hogy nem adom még el?????!!!!! |
Vissza az elejére |
|
Doky |
2009.04.04. Saturday , 16:25:19 |
|
|
|
Ottomotor írta ... Tudja vakaki, esetleg akinek 500-asa van, hogy mennyi a vége? A végsebesség? Létezik hogy "csak" 180? Most már értem, hogy a csütörtöki minitalinkat miért pénteken este írtad be...: Németországban voltál autópályán végsebességet tesztelni...
|
Vissza az elejére |
|
Köme |
2009.04.04. Saturday , 19:03:26 |
|
|
|
Ottomotor írta ... Tudja vakaki, esetleg akinek 500-asa van, hogy mennyi a vége? A végsebesség? Létezik hogy "csak" 180? Én még csak 165-öt mentem vele, de lett volna még tartaléka...csakhát jött a nyomvályús szakasz a 81-esen...
"..Méricskélem a tű fokát, hogy átfer-e rajta a menekülő, hirtelen őszülő idő.." |
Vissza az elejére |
|
Ottomotor |
2009.04.04. Saturday , 19:42:10 |
|
|
|
Ja - ja!!!
Hmmm Doky...lebuktam... Németországban voltam autópályán végsebességet tesztelni...
Azért nem rossz a 180?...
Az 500-as megy mint a golyó...
Vezess, kövess, vagy állj félre!
|
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2009.04.06. Monday , 09:54:04 |
|
|
|
A CBF500 gyári adata 175km/h! A CB500é meg 185km/h!
Vesztettünk 2Le, és 500ford tartományt az Euro2 miatt!!! Szóval "sajnos" ennyi!
Ha belegondolsz, hogy 16Le+al a 600as 210el megy, akkor nem is olyan kevés az a 180!!!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
dodó |
2009.04.06. Monday , 10:24:25 |
|
|
|
Ottomotor írta ... Tudja vakaki, esetleg akinek 500-asa van, hogy mennyi a vége? A végsebesség? Létezik hogy "csak" 180?
A prosikban 190km/h szerepel 52kg-os tesztpilótával! Az enyém a sportdob elött 110kg-al kb.:178km/h volt. Most kb.:165km/h, viszont erősebb lett és nem csak 7000-es fordulatnál kezd húzni, hanem az elejétől. És a hangja...! |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2009.04.06. Monday , 10:39:24 |
|
|
|
Dodó! Jó volna, ha állítatnál a karbidon, mert sztm túl kevés benzint kap a mocid! Biztos hó fehér a gyertyád, az meg nagyon nem tesz jót a hengerfejnek! Nekem is jócskán visszaeset a végsebb a dobcsere után, hófehér gyertya, és durrogássorozat volt a motorféknél a jellemzők, de egy ügyes szerelő 1 karbiáfúvókázás után a gyertyám újból szép őzbarna, 196os végsebb, és csak pár durr maradt motorféknél!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
dodó |
2009.04.06. Monday , 11:27:46 |
|
|
|
Köszi! Többek között erről akartam beszélni amikőr nem jöttél. |
Vissza az elejére |
|
dodó |
2009.04.06. Monday , 11:58:24 |
|
|
|
Ja! Légyszíves akkor oszd meg velem a tuti szerelő elérhetőségét és a várható költségeket. (a sörön kívül, amire ezek után majd meghívlak)
Ui.:És a fogyasztásod változott?
[ Módosítva 2009.04.06. Monday , 12:13:02 ] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2009.04.06. Monday , 13:48:31 |
|
|
|
Hát nem occsó! Nekem 20eFt volt! Kanyar Mesternek hívom, és 06 20 433-8178 a száma, és a volt Csepel művek területén dolgozik!
Városban először megnőtt a fogyim 5.0ről 5.4re, mig rá nem jöttem, hogy az eddigi 3-4e ford helyett 4-7 között jártam vele, mert csodás volt hallgatni a dobot. Most városban szigorúan 3-4között tartva 4.8, pályán 140el 5l, és eddig még sosem evett 5.9nél többet, pedig többször nagyon is megdolgoztam érte. Szóval voltaképp csak a hang változott, a fogyim nem!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2009.04.06. Monday , 13:55:15 |
|
|
|
Madi írta ...
Én nem vettem észre, hogy szitál a kormány, pedig mentem vele eleget és nem kíméltem! Egyszer volt ilyen élményem, de akkor a keréknyomás alacsony volt.
Ebben az idomosoknak, és a nagy ccm-nek előnyük van! Nekik nagyobb az első kerék terhelésük! Pld. jó 40 kg-al nehezebb az 1000 idomos az 500as nakedhez képest! Szóval Madi Te valószinűleg sosem fogod megtapasztalni amit egy 500as 600as nakedes, esetleg idomos időnként átél!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Blake |
2009.04.06. Monday , 14:21:50 |
|
|
|
Nekem fejidomos van és szitál
always look on the bright side of life |
Vissza az elejére |
|
Madi |
2009.04.06. Monday , 14:39:12 |
|
|
|
Csaszi, volt CB 500-as idomos és VT 250-es idomos motorom, elég sok mindent tapasztaltam.
Nem számit, hogy milyen gyors, a lényeg, hogy milyen gyorsan mered hajtani! |
Vissza az elejére |
|
Kareszka |
2009.04.06. Monday , 14:42:20 |
|
|
Vendég |
Használt CBF 500, a kopó alkatrészeken kívül semmi extra. 80-nál szitál a kormány, de durva centírozás lesz a vége , valamint a műszerfal-tartó műanyag fogacskák megadták magukat... műanyagos kb 5ezerért helyreteszi. |
Vissza az elejére |
|
sumo100 |
2009.04.06. Monday , 14:43:41 |
|
|
Vendég |
Tisztelt Hölgyeim és Uraim!
3 nappal ezelőtt hazafelé motorozva egy kereszteződés előtt előztem egy személygépkocsit és egy traktort. Tartottam a szgk-tól ezért kicsit jobban odahúztam az elején. A traktor mellé érve azt vettem észre, hogy a motor leállt. Az olajnyomás lámpa volt az egyetlen, ami a műszerfalon kigyulladt. A motorfék hatására pár mp múlva a motor újraindult és a továbbiakban nem volt semmi gond. Hazaérve ellenőríztem az olajszintet, ami normális volt. A 24 ezres szervíz óta kb 2000 km -t mentem. Üzemanyag volt bőven. Kicsit aggódni kezdtem, de azóta mentem már a motorral (igaz csak kb. 100 km-t) és miden jól működött. Van-e ötlet? Remélem egy egyszeri és nem megismétlődő jelenség volt. A Honda Hornet fórumon olvastam már hasonlót, de nem jött a jelenségre válasz, vagy tipp. Ez vajon mitől lehetett?
|
Vissza az elejére |
|
Vitya |
2009.04.06. Monday , 18:23:56 |
|
|
Vendég |
Nem értelek titeket emberek:-)! Valakinek szitált már be úgy a kormánya, hogy normál körülmények közt használta a motort és fogta a kormányt? Az hogy elengeditek a kormányt és szitál én nem tekintem hibának mivel nincs olyan forgalmi szituáció sehol semikor mikor el kell engedni a kormányt! |
Vissza az elejére |
|
Tepe-R |
2009.04.06. Monday , 19:33:29 |
|
|
Vendég |
Madi írta ...
Csaszi, volt CB 500-as idomos és VT 250-es idomos motorom, elég sok mindent tapasztaltam.
|
Vissza az elejére |
|
Blake |
2009.04.06. Monday , 20:41:18 |
|
|
|
Vitya, nem is tudám elengedni a kormányt, mert szitál az eleje Tehát, ha kicsit lazábban tartom, már is érzem a vibrálást! Persze csak alacsony sebességnél érezhető!
always look on the bright side of life |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|