|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Karesz |
2021.02.26. Friday , 21:14:18 |
|
|
|
s.szilasi írta ...
Csak itt a környéken, nem volt sok időm... Csesznek felé voltam, de nekem több mint 100km-t motorozni 2-3 kanyarért kicsit sok. Tapolca-Veszprém is szép, de nem merek belefeküdni egy kanyarba sem, mert olyan az aszfalt. Szép helyek vannak, persze.
Nekem 190km volt a cseszneki kör |
Vissza az elejére |
|
Karesz |
2021.03.16. Tuesday , 08:19:38 |
|
|
|
Igazából nem ebbe a fórumba való téma de talán ezt még nézi valaki.Mély megdöbbenéssel olvastam egy másik fórumon hogy Zolee70 fórumtársunkat legyőzte a vírus.A régi tagok talán személyesen is ismerték.Én csak a hozzászólásait olvastam.Nyugodjék békében! |
Vissza az elejére |
|
Natan |
2021.03.16. Tuesday , 12:24:13 |
|
|
|
Uhh! Ezt hol olvastad? Nekem elkerülte a figyelmemet. Igen ismertük! Szörnyű!
Széles utat, gumifákat |
Vissza az elejére |
|
Karesz |
2021.03.16. Tuesday , 12:26:16 |
|
|
|
Natan írta ...
Uhh! Ezt hol olvastad? Nekem elkerülte a figyelmemet. Igen ismertük! Szörnyű!
Motorozz.hu "Meghalt"c.topik. |
Vissza az elejére |
|
Karesz |
2021.03.31. Wednesday , 19:47:42 |
|
|
|
Sziasztok! Motorozik valaki? Nekem ma volt az idei első 1000.km Úgy tűnik az 1csepp/perc jó beállítás nincs összefröcskölt felni,a lánc olajos , a tartályból optimális a fogyás. A spray fújkálás nem hiányzik. Nem bántam meg a Scottoiler beruházást.
|
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2021.04.04. Sunday , 13:28:00 |
|
|
|
Karesz írta ... Sziasztok! Motorozik valaki? Nekem ma volt az idei első 1000.km Úgy tűnik az 1csepp/perc jó beállítás nincs összefröcskölt felni,a lánc olajos , a tartályból optimális a fogyás. A spray fújkálás nem hiányzik. Nem bántam meg a Scottoiler beruházást.
Szia Karesz, van egy kicsi (talán 125 ml-es) scottoiler olajom. Ajándékba odaadom - hosszú történtet, hogy hogy került hozzám. Irjál privát üzit.
|
Vissza az elejére |
|
ki27 |
2021.04.07. Wednesday , 17:04:57 |
|
|
|
Sziasztok! Szakmai-tapasztalati kéréssel fordulok hozzátok. Beszereztem egy feszültségmérőt, és szeretném megtudni, hová érdemes bekötni, hogy csak gyújtás ráadása után kapjon delejt. Vagy közvetlenül az akkumulátorra egy kapcsoló közbeiktatásával érdemes megoldani? A generátor és fesszabályzó rendben, kimérés és szemrevételezés után. Előre is köszönöm a válaszokat , segítséget!
|
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2021.04.08. Thursday , 16:26:18 |
|
|
|
ki27 írta ... Sziasztok! Szakmai-tapasztalati kéréssel fordulok hozzátok. Beszereztem egy feszültségmérőt, és szeretném megtudni, hová érdemes bekötni, hogy csak gyújtás ráadása után kapjon delejt. Vagy közvetlenül az akkumulátorra egy kapcsoló közbeiktatásával érdemes megoldani? A generátor és fesszabályzó rendben, kimérés és szemrevételezés után. Előre is köszönöm a válaszokat , segítséget!
Szia,
attól függ mi a távlati cél: - csak feszültség mérő lesz vagy később teszel fel mást is előre (gps, szivargyújtó töltő). - most esküszöl, hogy nem fogod elfelejteni lekapcsolni de elfogod.
Én a következő képpen oldanám meg (ezek egyike vagy valamilyik kombinációja). - a rendszámtábla világításró lelopnám a pozitivat. Ezt bekötném egy négylábú relébe. Ez csak akkor ad áramot ha gyujtás alatt van.
És innen már több féle lehetőség van: - én a reléig elmentem egy biztosítékkal. Innen a pozitiv belement egy 4-es mini biztosíték dobozba ahonnan igény szerint (és méretű biztosítékkal) mentem tovább a fogyasztókig: - ködlámpaű -gps - feszültségmérő és szivargyújtó töltő
Ha bonyolult az akksihoz hozzá férni célszerű az ülés alatt kiépíteni egy a vezérlést megkerülő de biztosítékkal védett szivargyújtó ajzatot amivel télen töltöd.
Én egy ilyet rendeltem.
[klikk ide]
|
Vissza az elejére |
|
ki27 |
2021.04.09. Friday , 08:00:18 |
|
|
|
Köszönöm szépen az információt! Vízmentes töltő már bekötve az akkumulátorra egy biztivel. Csak a feszmérőt szeretném még bekötni. Marad a rendszámtábla világítás, vagy az első lámpa. |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2021.04.09. Friday , 09:20:52 |
|
|
|
ki27 írta ...
Köszönöm szépen az információt! Vízmentes töltő már bekötve az akkumulátorra egy biztivel. Csak a feszmérőt szeretném még bekötni. Marad a rendszámtábla világítás, vagy az első lámpa.
Létfontosságú körre (nekem az első lámpa annak számít) nem kötnék semmit, mert ha véletlenül a kütyü kicsapja a biztit akkor nem lesz első lámpád sem, ami nappal is gáz, sötétben meg még inkább. Szerintem ezért javasolták neked a rendszámvilágítást, mert lehet nélküle is élni. (bár nem tudom, hogy külön biztije van-e) |
Vissza az elejére |
|
ki27 |
2021.04.09. Friday , 10:52:40 |
|
|
|
Igazad van! Marad a rdsz.vil. pozitívja. Már csak a megcsapolás mikéntjén gondolkodom. |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2021.04.09. Friday , 16:44:52 |
|
|
|
ki27 írta ...
Köszönöm szépen az információt! Vízmentes töltő már bekötve az akkumulátorra egy biztivel. Csak a feszmérőt szeretném még bekötni. Marad a rendszámtábla világítás, vagy az első lámpa.
Nem tudom hová van téve a vizmentes töltő, de ha jól látható helyen fennáll a veszélye annak, hogy valaki rádug valamit és szépen leszivja az akksit éjjel egy túrán.
Megcsapolás: - szétvágod, belekötsz egy vezetéket és összeforrasztod )nem elegáns - az előbbi megoldás és léteznek már forrasztásos (csak melegíteni kell) toldók is - szépen lehántod, rátekered, ráforrasztod és szigeteled - vannak megcsapoló szettek, ezt rápattintod.
Én azért montam a relét, mert csak a vezérlést adja, nem terheli a vezetéket és közvetlenül az akksitól viheted oda az áramot.
[klikk ide]
[klikk ide]
|
Vissza az elejére |
|
Lali |
2021.04.09. Friday , 17:05:40 |
|
|
|
Arra érdemes figyelni, hogy a felhasznált vezeték mekkora ellenállást fejt ki. Amikor bekötöttem, megmértem az akkumulátor feszültségét ill. megnéztem a bekötött műszeren mutatott értéket. Utóbbi 0,5 v-al kevesebbet mutatott. Nagyobb keresztmetszetű vezetéket kellet használnom, hogy a két érték azonos legyen./kezdésnél összehasonlítottam a két műszer pontosságát, akkunál mérve azonos pontosságúak voltak/ |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2021.04.09. Friday , 19:43:46 |
|
|
|
amatoregy írta ...
Nem tudom hová van téve a vizmentes töltő, de ha jól látható helyen fennáll a veszélye annak, hogy valaki rádug valamit és szépen leszivja az akksit éjjel egy túrán.
Én azért montam a relét, mert csak a vezérlést adja, nem terheli a vezetéket és közvetlenül az akksitól viheted oda az áramot.
Nekem a töltő kapcsolóval van (ülés alatti kapcsoló) mert sajnos ezek fogyasztanak akkor is amikor nincs beledugva semmi, tehát vagy gyújtásra, vagy kapcsolóval, vagy mindkettő. Én a kapcsolót azért is tettem bele, mert kicsit szkeptikus vagyok a kínai USB aljzat kupakjával hátha mégsem vízálló, esőben biztos nem kapcsolom be.
[ Módosítva 2021.04.09. Friday , 19:45:44 ] |
Vissza az elejére |
|
Karesz |
2021.04.09. Friday , 20:42:03 |
|
|
|
s.szilasi írta ... amatoregy írta ...
Nem tudom hová van téve a vizmentes töltő, de ha jól látható helyen fennáll a veszélye annak, hogy valaki rádug valamit és szépen leszivja az akksit éjjel egy túrán.
Én azért montam a relét, mert csak a vezérlést adja, nem terheli a vezetéket és közvetlenül az akksitól viheted oda az áramot.
Nekem a töltő kapcsolóval van (ülés alatti kapcsoló) mert sajnos ezek fogyasztanak akkor is amikor nincs beledugva semmi, tehát vagy gyújtásra, vagy kapcsolóval, vagy mindkettő. Én a kapcsolót azért is tettem bele, mert kicsit szkeptikus vagyok a kínai USB aljzat kupakjával hátha mégsem vízálló, esőben biztos nem kapcsolom be.
Neked az aljzaton nincs külön egy vízálló kapcsoló amivel "áramtalanítod"?Azt lekapcsolva nem vettem észre áramfogyást. Természetesen az ülés alá is raktam egy kapcsolót épp az általad is említett okok miatt.Ja és gondolom Te is ezen keresztül töltöd az akksit (ha kell)
|
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2021.04.09. Friday , 20:46:33 |
|
|
|
Nem, nekem egy sima aljzat van, nincs rajta semmilyen kapcsoló. Kb ilyen, mint az itt:
|
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2021.04.10. Saturday , 07:05:32 |
|
|
|
Karesz írta ... Ha már 1000-es generátor:ez csak úgy,hátha valakit érdekel,és még nem olvasta: [klikk ide]
Részben ennek a megoldására irtam a kb 5.000 ft-os megoldást.... |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2021.04.10. Saturday , 07:07:12 |
|
|
|
Karesz írta ... s.szilasi írta ... Nem, nekem egy sima aljzat van, nincs rajta semmilyen kapcsoló. Kb ilyen, mint az itt: Telóhoz GPS-hez,egyéb dolgok töltéséhez használod? Ezen van egy "tájékoztató" mérő Azért mondom hogy tájékoztató ,mert a kici kínai nem mér pontosan:0.3V-ot mindig hozzá kell adni.(multiméterrel kimértem)
Nincs jelentősége, hogy mennyit mér (pontosan). Kb. mint a km óra. Ha az addig mutatott értéktől el kezd eltérni akkor lehet keresni a hiba okát.
|
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2021.04.10. Saturday , 10:22:44 |
|
|
|
Telefon töltésére használom, és szükség esetén a telefont használom GPS-nek is. Valójában nagyon ritkán kapcsolom be, nem kell gyakran töltögetnem a telefont. |
Vissza az elejére |
|
Karesz |
2021.04.10. Saturday , 10:45:46 |
|
|
|
s.szilasi írta ...
Telefon töltésére használom, és szükség esetén a telefont használom GPS-nek is. Valójában nagyon ritkán kapcsolom be, nem kell gyakran töltögetnem a telefont.
Ja kéremszépen akinek szupi telefonja van....!lol Mondjuk én telót talán nem is töltöttem róla.Az USB-t kamerához használom a szivargyújtósról a moci aksit töltöm.GPS az akksiról kap lét. |
Vissza az elejére |
|
ki27 |
2021.04.10. Saturday , 14:40:39 |
|
|
|
amatoregy írta ... Karesz írta ... Ha már 1000-es generátor:ez csak úgy,hátha valakit érdekel,és még nem olvasta: [klikk ide] Részben ennek a megoldására irtam a kb 5.000 ft-os megoldást.... Igen, voltam is Debrecenben, sikerült beszerezni és beszerelni a speciális csavart. (A hőre zsugorodó hüvelyt választom, mert elegáns és vízmentes) Még egyszer köszönöm Nektek a sok segítséget!!!!! |
Vissza az elejére |
|
Karesz |
2021.04.11. Sunday , 16:17:08 |
|
|
|
s.szilasi írta ... Karesz írta ...
Ja kéremszépen akinek szupi telefonja van....!lol
Alig 4 éves De navigátor nem kell folyamatosan, pl. ha Bp-re mész egy címre akkor azért a városhatárig eltalálsz, onnan meg bekapcsolod. (csak példa volt, oda nem megyek motorral) A népszerűségem meg olyan alacsony, hogy napokig nem hív senki. Mitől merülne le?
Biztos sokan nem értenek velem egyet,de én pl.a GPS-t nem (csak) navigálásra használom hanem zenehallgatásra ha egyedül vagyok.Persze olyan hangerővel a fülemben hogy a kivülálló zajokat halljam.Sziréna stb...
|
Vissza az elejére |
|
Egoka |
2021.04.14. Wednesday , 08:33:39 |
|
|
|
Sziasztok!
Köszi a befogadást!
Vettem egy 2010-es 1000-est, szép a moci, viszont azt vettem észre, hogy a kormány nagyon minimálisan, de jobbra áll, a gyújtáskapcsoló is a fejidomhoz képest, márpedig a fejidom áll egyenesben, menet közben is azt érzem, hogy a kormány ferde, nem áll derékszögben a menetiránnyal. Tehát ha jól érzem az egész ferde kissé. Nincsenek hiú ábrándjaim arról, hogy ez állítható lenne, esésnek egyébként nincs nyoma, és annak sem, hogy gyári cuccok le lennének cserélve. Nem tudom mennyire találkoztatok esetleg ilyesmivel, próbálok majd lazítani, és a telók csavargatásával tesztelni, hátha...egyébként nem ráz, nincs húzása, semmi egyéb...
Köszi, ha van hasznos tipp...
üdv.
Norbert
|
Vissza az elejére |
|
Karesz |
2021.04.14. Wednesday , 20:21:15 |
|
|
|
Egoka írta ...
Sziasztok!
Köszi a befogadást!
Vettem egy 2010-es 1000-est, szép a moci, viszont azt vettem észre, hogy a kormány nagyon minimálisan, de jobbra áll, a gyújtáskapcsoló is a fejidomhoz képest, márpedig a fejidom áll egyenesben, menet közben is azt érzem, hogy a kormány ferde, nem áll derékszögben a menetiránnyal. Tehát ha jól érzem az egész ferde kissé. Nincsenek hiú ábrándjaim arról, hogy ez állítható lenne, esésnek egyébként nincs nyoma, és annak sem, hogy gyári cuccok le lennének cserélve. Nem tudom mennyire találkoztatok esetleg ilyesmivel, próbálok majd lazítani, és a telók csavargatásával tesztelni, hátha...egyébként nem ráz, nincs húzása, semmi egyéb...
Köszi, ha van hasznos tipp...
üdv.
Norbert
Szia! Szerintem nem volt itt a fórumon ilyen probléma. Attól hogy esésnek nincs nyoma, még lehet a kormány görbülve. Én legalábbis itt kutakodnék ... A telók csavargatásán nem tudom mit értesz, de nem látok esélyt arra hogy ott érsz el eredményt. Egy másik fórumról idéznék ( bár a tiéd nem húz félre )de hátha ad némi támpontot :
" ha ferde a kormány és húz a motor,azt már szemre is látni,tedd középállványra a motort és állítsd be az első kereket úgy,hogy szemből nézve tökéletesen vonalban álljon a hátsóval,ehhez használhatsz lécet,bármit ami kb két méter hosszú és egyenes.(ha nem egy nyomon fut a két kerék,akkor kezdhetsz gyanakodni a vázra) ha beállítottad,akkor máris láthatod ha ferdén áll a kormány. oldalról nézve a telókat meg az látszik,hogy görbék-e,takarják-e egymást. nekem pl sem a kormánycsere,sem a telócsere nem segített,végül kiderült,hogy az alsó villahíd (aminek része a villanyak is) csavarodott el,gondolom esés miatt. kicseréltem és tökéletes lett. ezek persze csak házilagos módszerek,nyilván jobb szakműhelybe vinni,de nekem segített a hibafeltárásban." Azért majd jelezd mire jutottál!
|
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|