|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Ubal |
2018.04.26. Thursday , 18:17:49 |
|
|
|
yano írta ... Ubal írta ... yano írta ...
Aktuális lett első fékbetét csere is számomra. Ki milyet használ? Cbf500-hoz tudtommal szinteres kell hozzá.
Semelyik Bremboot nem javaslom (nekem piros van ) !!! Sőt már az alkatrész kereskedők sem javasolják , utóbbi időkben silánnyá vált a minőség... Értem. És neked melyik vált be?
Sokat nem próbáltam , sajnos én is a brembootól vártam többet, de rá kellett ébrednem , hogy hiába... EBC-t ajánlgatják újabban , de úgy vélem az 500-ason semmilyen betét nem tud csodát tenni (egy tárcsa , 2 dugattyú) , max ha felteszel mellé még egy tárcsát , vagy valami extrém puha sport betétet bele , persze csak ha kapni hozzá....
Ludolph-féle szám : 3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 |
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.04.26. Thursday , 18:35:26 |
|
|
|
Ubal írta ... yano írta ... Ubal írta ... yano írta ...
Aktuális lett első fékbetét csere is számomra. Ki milyet használ? Cbf500-hoz tudtommal szinteres kell hozzá.
Semelyik Bremboot nem javaslom (nekem piros van ) !!! Sőt már az alkatrész kereskedők sem javasolják , utóbbi időkben silánnyá vált a minőség... Értem. És neked melyik vált be? Sokat nem próbáltam , sajnos én is a brembootól vártam többet, de rá kellett ébrednem , hogy hiába... EBC-t ajánlgatják újabban , de úgy vélem az 500-ason semmilyen betét nem tud csodát tenni (egy tárcsa , 2 dugattyú) , max ha felteszel mellé még egy tárcsát , vagy valami extrém puha sport betétet bele , persze csak ha kapni hozzá....
Párom EBC használ az 500-ba igaz az 3 dugattyus abs-es.Szerintem elég jó fékhatása van.Volt előtte valami másik márka is de 1000 km után kuka volt nem fogott.
[ Módosítva 2018.04.26. Thursday , 18:36:02 ]
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
yano |
2018.04.28. Saturday , 00:45:32 |
|
|
|
rolikacsa írta ... Ubal írta ... yano írta ... Ubal írta ... yano írta ...
Aktuális lett első fékbetét csere is számomra. Ki milyet használ? Cbf500-hoz tudtommal szinteres kell hozzá.
Semelyik Bremboot nem javaslom (nekem piros van ) !!! Sőt már az alkatrész kereskedők sem javasolják , utóbbi időkben silánnyá vált a minőség... Értem. És neked melyik vált be? Sokat nem próbáltam , sajnos én is a brembootól vártam többet, de rá kellett ébrednem , hogy hiába... EBC-t ajánlgatják újabban , de úgy vélem az 500-ason semmilyen betét nem tud csodát tenni (egy tárcsa , 2 dugattyú) , max ha felteszel mellé még egy tárcsát , vagy valami extrém puha sport betétet bele , persze csak ha kapni hozzá.... Párom EBC használ az 500-ba igaz az 3 dugattyus abs-es.Szerintem elég jó fékhatása van.Volt előtte valami másik márka is de 1000 km után kuka volt nem fogott.
Abs-s az enyém is.Akkor lehet kipróbálom az EBC-t. Még gyári betét van benne igy biztos nem lesz olyan jó egyik sem. |
Vissza az elejére |
|
Frigyes Mester |
2018.04.28. Saturday , 05:56:07 |
|
|
|
yano írta ... rolikacsa írta ... Ubal írta ... yano írta ... Ubal írta ... yano írta ...
Aktuális lett első fékbetét csere is számomra. Ki milyet használ? Cbf500-hoz tudtommal szinteres kell hozzá.
Szia! Nekem hátul EBC van, semmi gond vele, teljesen jó, nyugodtan megveheted. Ha tudsz, azért inkább vegyél gyárit. F.M. Semelyik Bremboot nem javaslom (nekem piros van ) !!! Sőt már az alkatrész kereskedők sem javasolják , utóbbi időkben silánnyá vált a minőség... Értem. És neked melyik vált be? Sokat nem próbáltam , sajnos én is a brembootól vártam többet, de rá kellett ébrednem , hogy hiába... EBC-t ajánlgatják újabban , de úgy vélem az 500-ason semmilyen betét nem tud csodát tenni (egy tárcsa , 2 dugattyú) , max ha felteszel mellé még egy tárcsát , vagy valami extrém puha sport betétet bele , persze csak ha kapni hozzá.... Párom EBC használ az 500-ba igaz az 3 dugattyus abs-es.Szerintem elég jó fékhatása van.Volt előtte valami másik márka is de 1000 km után kuka volt nem fogott. Abs-s az enyém is.Akkor lehet kipróbálom az EBC-t. Még gyári betét van benne igy biztos nem lesz olyan jó egyik sem.
|
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2018.05.01. Tuesday , 10:02:08 |
|
|
|
Sziasztok,
akinek cbf 600 van ra nezne ket dologra?
1) Nekem a legszurohazba meno, a karbira csatlakozo gumi harangok legszurohaz feloli resze ugy nez ki, mintha 2-3 mm vekonyan korbe lenne kenve valamivel. Az ebay-on is hasonlokat latok. A tietek us ugy nez ki?
A benzincso a karburatorhoz az 1-2 henger szivocsonkja kozott megy vagy a 2-3-as kozott?
Alul a benzincso becsatlakozasa a sikban van a karbikbol lejovo csovvel vagy inkabb elore dol a blokk fele. |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2018.05.01. Tuesday , 16:38:14 |
|
|
|
+ kérhetnék képet ahol a benzincsap (vákumcsap) látszik a csövekkel együtt? |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2018.05.01. Tuesday , 18:48:05 |
|
|
|
amatoregy írta ...
Sziasztok,
akinek cbf 600 van ra nezne ket dologra?
1) Nekem a legszurohazba meno, a karbira csatlakozo gumi harangok legszurohaz feloli resze ugy nez ki, mintha 2-3 mm vekonyan korbe lenne kenve valamivel. Az ebay-on is hasonlokat latok. A tietek us ugy nez ki?
A benzincso a karburatorhoz az 1-2 henger szivocsonkja kozott megy vagy a 2-3-as kozott?
Alul a benzincso becsatlakozasa a sikban van a karbikbol lejovo csovvel vagy inkabb elore dol a blokk fele.
Igen be van kenve az 500on is és az általam olajozóval felszerelt 600on is. A benzincsőre nem emlékszem.
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2018.05.01. Tuesday , 18:56:15 |
|
|
|
yano írta ... rolikacsa írta ... Ubal írta ... yano írta ... Ubal írta ... yano írta ...
Aktuális lett első fékbetét csere is számomra. Ki milyet használ? Cbf500-hoz tudtommal szinteres kell hozzá.
Semelyik Bremboot nem javaslom (nekem piros van ) !!! Sőt már az alkatrész kereskedők sem javasolják , utóbbi időkben silánnyá vált a minőség... Értem. És neked melyik vált be? Sokat nem próbáltam , sajnos én is a brembootól vártam többet, de rá kellett ébrednem , hogy hiába... EBC-t ajánlgatják újabban , de úgy vélem az 500-ason semmilyen betét nem tud csodát tenni (egy tárcsa , 2 dugattyú) , max ha felteszel mellé még egy tárcsát , vagy valami extrém puha sport betétet bele , persze csak ha kapni hozzá.... Párom EBC használ az 500-ba igaz az 3 dugattyus abs-es.Szerintem elég jó fékhatása van.Volt előtte valami másik márka is de 1000 km után kuka volt nem fogott. Abs-s az enyém is.Akkor lehet kipróbálom az EBC-t. Még gyári betét van benne igy biztos nem lesz olyan jó egyik sem. Én Lucas szintert használok, és elégedett vagyok vele! Elég az 1 tárcsa még utassal is! Mondjuk 300ról lehet kevés lenne versenypályán, de hétköznapra, sőt egy kis ringezéskor is megállja a helyét. Mondjuk én fel-fémfék-csöveztem a sajátomat! És az enyém csak 2 dugós ABS nélküli! EBC-t is próbáltam abból is a szintert (az a gyári ajánlás!!), az is jó! 1x lehülyéztek, hogy szinterrel szétkoptatom a féktárcsát, így akkor kipróbáltam a sima fékbetétet is! Hát kékre égett a tárcsa és a fékhatás is elmaradt, így azonnal dobtam a motorról! Az gáz volt!!! "Kösz a jó tanácsot!"
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Csizi |
2018.05.07. Monday , 19:43:02 |
|
|
|
Üdv!
Találkozott már valaki Honda cbf1000 2007-es évjáratnál, hogy a generátor leégett? 50.000 km van benne eddig.
Esetleg tudja valaki, hogy mire vezethető vissza ez a hibajelenség?
[ Módosítva 2018.05.07. Monday , 19:47:25 ] |
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.05.07. Monday , 19:58:19 |
|
|
|
Csizi írta ...
Üdv!
Találkozott már valaki Honda cbf1000 2007-es évjáratnál, hogy a generátor leégett? 50.000 km van benne eddig.
Esetleg tudja valaki, hogy mire vezethető vissza ez a hibajelenség?
Üdv! Sajnos semmire nem vezethető vissza.A nagy mörfi törvénye ami elromolhat el is romlik előbb vagy utóbb persze soha nem jön jól se egy feszszabályzó se egy generátor de mindkét hiba miatt az út szélén marad az ember.Mondhatni tipusbaj.Egyszerűen arról van szó hogy melegszik a forgórész és kész túl hevül meggyengül a lakkozás elpattan majd összesül.Minden előjel nélkül (ha jól tudom).Nem kimondottan cbf baj ez szinte minden motornál előfordulhat nem is km függő.Olvastam olyat is aki 10000 km után cserélt tekercset van itt nálunk egy cbf rendőrmotor sok km es és soha nem volt generátoros még.Talán annyit lehet tenni az ügy érdekében bizonyos km után levenni a deknit és megnézni ha már el van szineződve a lakkozás akkor valószínű nem sok élet van benne de ugye minden ilyen le fel rakás tömítéssel jár hiszen olaj megy ott is hűtés gyanánt ha jól tudom.Tipusjellemzők topikot ajánlom figyelmedbe épp most van kérdés a témában.
[ Módosítva 2018.05.07. Monday , 20:06:51 ]
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
yano |
2018.05.10. Thursday , 10:36:23 |
|
|
|
Csaszi04 írta ... yano írta ... rolikacsa írta ... Ubal írta ... yano írta ... Ubal írta ... yano írta ...
Aktuális lett első fékbetét csere is számomra. Ki milyet használ? Cbf500-hoz tudtommal szinteres kell hozzá.
Semelyik Bremboot nem javaslom (nekem piros van ) !!! Sőt már az alkatrész kereskedők sem javasolják , utóbbi időkben silánnyá vált a minőség... Értem. És neked melyik vált be? Sokat nem próbáltam , sajnos én is a brembootól vártam többet, de rá kellett ébrednem , hogy hiába... EBC-t ajánlgatják újabban , de úgy vélem az 500-ason semmilyen betét nem tud csodát tenni (egy tárcsa , 2 dugattyú) , max ha felteszel mellé még egy tárcsát , vagy valami extrém puha sport betétet bele , persze csak ha kapni hozzá.... Párom EBC használ az 500-ba igaz az 3 dugattyus abs-es.Szerintem elég jó fékhatása van.Volt előtte valami másik márka is de 1000 km után kuka volt nem fogott. Abs-s az enyém is.Akkor lehet kipróbálom az EBC-t. Még gyári betét van benne igy biztos nem lesz olyan jó egyik sem. Én Lucas szintert használok, és elégedett vagyok vele! Elég az 1 tárcsa még utassal is! Mondjuk 300ról lehet kevés lenne versenypályán, de hétköznapra, sőt egy kis ringezéskor is megállja a helyét. Mondjuk én fel-fémfék-csöveztem a sajátomat! És az enyém csak 2 dugós ABS nélküli! EBC-t is próbáltam abból is a szintert (az a gyári ajánlás!!), az is jó! 1x lehülyéztek, hogy szinterrel szétkoptatom a féktárcsát, így akkor kipróbáltam a sima fékbetétet is! Hát kékre égett a tárcsa és a fékhatás is elmaradt, így azonnal dobtam a motorról! Az gáz volt!!! "Kösz a jó tanácsot!"
Akkor maradok Lucas vagy EBC-nèl. A lényeg hogy szinteres legyen. Nekem normál felhasználásához kell de azért fontos a jó fèkhatás !
|
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.05.15. Tuesday , 17:26:59 |
|
|
|
Üdv! Hozzáértőkhöz lenne némi kérdésem.Ezen a generátor mizérián elmélkedtem.Mennyire segíthetne az pl hogy telente vagy év elején amikor bütykölgetünk otthon a motoron olajcsere előtt kivenni a tekercset majd elvinni egy tekercselőshöz és lakkoztatni rajta.Mert ugye a lakk a hő hatására gondolom elpattan a legvékonyabb pontján és akkor sül össze.Na ilyenkor kellene elgondolkodni miért is nincs olajhűtő pluszba a fene egye meg.
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Dui |
2018.05.15. Tuesday , 18:20:33 |
|
|
|
Sok mindent meg lehet csinálni, pénz és idő kérdése. Egyébként kicsit túlspirázottnak érzem a problémát, jópár cbf-et hajtunk, hajtottunk itt, és nem igen hallottam generátor problémáról, pedig voltak itt 70-80 ezret futott példányok is. |
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.05.15. Tuesday , 18:43:46 |
|
|
|
Üdv! Főként az 1000-nél jellemző.Én ezredesembe 40000 km van.Sajnos már ez is túl esett egy gerjesztő tekercs cserén 27000 km nél.Szerintem ennél többet kellene bírnia.Persze értem millió egy más miatt is ott lehet maradni az út szélén egy lánc szakadás vagy fesszab baj miatt is de az ritkább.cbf600 ba 60000 felett volt és soha nem volt baj vele ezzel a részével hozzá teszem nem is melegedett így.Másrészről úgy vagyok vele ha van rá megoldás miért ne.Motorozás amugy se olcsó hobbi tekercs olcsóbb mint egy karton cigi
Roli
[ Módosítva 2018.05.15. Tuesday , 18:45:22 ]
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Köme |
2018.05.15. Tuesday , 20:12:36 |
|
|
|
Dui írta ...
Sok mindent meg lehet csinálni, pénz és idő kérdése. Egyébként kicsit túlspirázottnak érzem a problémát, jópár cbf-et hajtunk, hajtottunk itt, és nem igen hallottam generátor problémáról, pedig voltak itt 70-80 ezret futott példányok is.
Két legénnyel voltunk 2016-ban Ausztriában, mindkét ezredes leégett abban az évben.... Sőt, az egyik először utángyártottal próbálkozott, 3 ezer km-t bírt.......
[ Módosítva 2018.05.15. Tuesday , 20:13:54 ]
"..Méricskélem a tű fokát, hogy átfer-e rajta a menekülő, hirtelen őszülő idő.." |
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.05.23. Wednesday , 17:10:44 |
|
|
|
Üdv mindenkinek!
Hétvégén megvolt az első nagyobb motorozásom az ezredessel (jó volt).Viszont müszerfal oldalánál mindkét oldalt sikerült elhagyni a rögzítő bolhákat.Tudja valaki milyen bolhák azok.
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
rva |
2018.06.04. Monday , 08:17:10 |
|
|
|
gyors kérdés: CBF600 (pc38) mennyi olajat kér cserekor? 4L Motul 5100 10W-40 elég lesz? Castrol-t cserélek, az nem volt olyan jó a váltónál, hangosabban is váltott meg mintha csörgött is volna, de a szervizben az volt, azt kaptam. Most vinnék én csak nem tudom mennyit. Köszi
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J. P. Morgan
|
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.06.04. Monday , 08:20:13 |
|
|
|
rva írta ... gyors kérdés: CBF600 (pc38) mennyi olajat kér cserekor? 4L Motul 5100 10W-40 elég lesz? Castrol-t cserélek, az nem volt olyan jó a váltónál, hangosabban is váltott meg mintha csörgött is volna, de a szervizben az volt, azt kaptam. Most vinnék én csak nem tudom mennyit. Köszi Üdv!
Nekem cbf 600 hoz elég volt sőt úgy emlékszem nem is kellett mind.
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
rva |
2018.06.04. Monday , 08:31:45 |
|
|
|
rolikacsa írta ... rva írta ... gyors kérdés: CBF600 (pc38) mennyi olajat kér cserekor? 4L Motul 5100 10W-40 elég lesz? Castrol-t cserélek, az nem volt olyan jó a váltónál, hangosabban is váltott meg mintha csörgött is volna, de a szervizben az volt, azt kaptam. Most vinnék én csak nem tudom mennyit. Köszi Üdv! Nekem cbf 600 hoz elég volt sőt úgy emlékszem nem is kellett mind. közben meglett, amit amatoregy linkelt: LINK és köszi a segítséget, ezzel megerősítetted, hogy elég elsz a 4L
[ Módosítva 2018.06.04. Monday , 08:32:55 ]
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J. P. Morgan
|
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.06.12. Tuesday , 16:10:18 |
|
|
|
Csizi írta ...
Üdv!
Találkozott már valaki Honda cbf1000 2007-es évjáratnál, hogy a generátor leégett? 50.000 km van benne eddig.
Esetleg tudja valaki, hogy mire vezethető vissza ez a hibajelenség?
Na nem bírtam magammal elmentem a hondához.Kicsit okosabb lettem.Elmondták nem egyedi probléma.Szerelő azt mondta nem volt visszahívás soha a motornál viszont generátor besülés sok baj volt(nem csak honda ).Legtöbb használati problémából fakad.Elmondta az egyik a leállítás nem használják az áramtalanítót.Ez elég gyorsan vagy a feszszabot nyírja ki vagy a generátort.Másik főbb baj az hogy nem mernek menni a motorral.Elmondása szerint méréseket végeztek és megállapították az ilyen nagy nyomatékos visszafojtott motoroknál nem lehet kis fordulaton menni.Egyszerűen azért nem erre van tervezve.Mérések alapján 2800 fordulat alatt nincs kellő olajnyomás a motorban és így nincs hűtés.Sportmotoroknál azért nem jelentkezik ez a baj mert ott mennek is vele.Ugye a cbf 1000 egy sportblokk visszafojtva. Sok gerjesztő tekercs abból fakadt első motornak vette a tulaj és megijedt mennyire megy és nem is mertek vele menni.Arra van tervezve hogy pörögjön.Plusz a rengeteg tötymörgés leállítás indítás is haza vágja.Mondta ha városban is megyek vele ne 3000 fordulat alatt használjam.Na ennyit tudtam meg pesze ez se garancia.
[ Módosítva 2018.06.12. Tuesday , 16:11:18 ]
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.06.22. Friday , 16:39:14 |
|
|
|
Üdv Mindenkinek!
Kicseréltem a tükröket az ezredesen.Már a 600-on is zavart a szűk láthatóság és idegesített mindig a könyök behúzás.Kiemelő amit néztem annyira nem esztétikus nekem így végül rápróbáltam egy cbr tükröt.Sokkal jobb lett szélesebb és látok magam mögé rendesen.
Roli
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
akela |
2018.06.23. Saturday , 01:10:50 |
|
|
|
Sziasztok! Találtam féktárcsát előre párban,mert ütött a jobbos./bontottat/.A szétszerelésnél,a jobb munkahenger felfogatásánál mindkét csavar alól kiesett egy-egy alátét. De a bal oldalon-azt fent hagytam a telón-,ott nem láttam.Ekkor vettem észre,hogy ami tárcsát leszereltem az balos volt csak fordítva felszerelve.;) Próbánál az első fékezés elég nehézkes volt,majd javult.Viszont kigyuladt az ABS lámpa.Sebaj gondoltam biztosan az alátét a hibás,ki tudja,hogyan mit mókoltak rajta korábban..Kivettem,újabb próba,és már nem nehézkes behúzni a fékkart,elsőre is műkszik rendesen,de az ABS továbbra is világít. És mielőtt megáll a kerék, elkezd nyikorogni.De gondolom ezt egy új garn.betét orvosolni fogja. Van valami ötlet? |
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.06.23. Saturday , 07:16:07 |
|
|
|
Üdv! Helyedben nem is használnám egy ismeretlen kopott tárcsát egy másik tárcsa altal bekoptatott betétjeivel.Tegyél rá új betétet és lehetőleg gyári minőséget.Abs el kapcsolatban csak a jeladónál lehet gond amikor szétszedted valami érzékelési baj van.Nem érzékeli a forgást főleg ha előtte rendesen működött.
Roli
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
yano |
2018.06.25. Monday , 14:25:18 |
|
|
|
yano Sziasztok! Újjabb feladat adódót. Gázbowdent kell cserélnem, pontosabban a vissza húzó bowdent mert kidörzsölődőt és már elég gyengének tűnik. Ahogy néztem e nélkül is működik így ha elszakadna lehet nem volna vész de azért inkább cserélem. Kérdés, hogy a tank leszerelésnél illetve a gázmarkolat szerelésénél kell e vmire figyelni? Cbf500
[ Módosítva 2018.06.25. Monday , 15:25:53 ] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2018.06.29. Friday , 02:10:08 |
|
|
|
akela írta ...
Sziasztok! Találtam féktárcsát előre párban,mert ütött a jobbos./bontottat/.A szétszerelésnél,a jobb munkahenger felfogatásánál mindkét csavar alól kiesett egy-egy alátét. De a bal oldalon-azt fent hagytam a telón-,ott nem láttam.Ekkor vettem észre,hogy ami tárcsát leszereltem az balos volt csak fordítva felszerelve.;) Próbánál az első fékezés elég nehézkes volt,majd javult.Viszont kigyuladt az ABS lámpa.Sebaj gondoltam biztosan az alátét a hibás,ki tudja,hogyan mit mókoltak rajta korábban..Kivettem,újabb próba,és már nem nehézkes behúzni a fékkart,elsőre is műkszik rendesen,de az ABS továbbra is világít. És mielőtt megáll a kerék, elkezd nyikorogni.De gondolom ezt egy új garn.betét orvosolni fogja. Van valami ötlet?
ABS, igen 2 hiba szokott lenni, vagy elkoszolódnak a jeladók, vagy a biztosíték megszakad!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2018.06.29. Friday , 02:18:48 |
|
|
|
yano írta ...
yano Sziasztok! Újjabb feladat adódót. Gázbowdent kell cserélnem, pontosabban a vissza húzó bowdent mert kidörzsölődőt és már elég gyengének tűnik. Ahogy néztem e nélkül is működik így ha elszakadna lehet nem volna vész de azért inkább cserélem. Kérdés, hogy a tank leszerelésnél illetve a gázmarkolat szerelésénél kell e vmire figyelni? Cbf500
Alapesetben nem, azaz nincs semmi különleges. A benzincsapnál 2 cső van bal oldalt és jobb oldalt is 2 cső van, azok a túlfolyók. Ezen kívül van még a 2 elektromos csati is ami az üres tank jelzéshez kell. Szétszedéshez hátulról kell menni, azaz hátsó ülés, aztán első ülés, aztán a 2 oldalelemet lepattintani, és ezután jön a tank. A tanknak csak 1 átmenő csavarja van és semmi más. Ezután hátra fel lejön a tank. A tank legyen minnél üresebb, mert 20 lityónak van súlya!
Készíts fotókat, hogy mi merre megy és visszafele ugyan úgy rakd össze ahogy volt! Bolondbiztos!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.06.29. Friday , 16:53:52 |
|
|
|
Csaszi04 írta ... yano írta ...
yano Sziasztok! Újjabb feladat adódót. Gázbowdent kell cserélnem, pontosabban a vissza húzó bowdent mert kidörzsölődőt és már elég gyengének tűnik. Ahogy néztem e nélkül is működik így ha elszakadna lehet nem volna vész de azért inkább cserélem. Kérdés, hogy a tank leszerelésnél illetve a gázmarkolat szerelésénél kell e vmire figyelni? Cbf500
Alapesetben nem, azaz nincs semmi különleges. A benzincsapnál 2 cső van bal oldalt és jobb oldalt is 2 cső van, azok a túlfolyók. Ezen kívül van még a 2 elektromos csati is ami az üres tank jelzéshez kell. Szétszedéshez hátulról kell menni, azaz hátsó ülés, aztán első ülés, aztán a 2 oldalelemet lepattintani, és ezután jön a tank. A tanknak csak 1 átmenő csavarja van és semmi más. Ezután hátra fel lejön a tank. A tank legyen minnél üresebb, mert 20 lityónak van súlya! Készíts fotókat, hogy mi merre megy és visszafele ugyan úgy rakd össze ahogy volt! Bolondbiztos!
Szia Csaszi!
Te mint nagy cbf 500-as.Vezérműláncfeszítő kb mennyibe fáj?
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2018.07.02. Monday , 18:11:21 |
|
|
|
Cserélnem még nem kellett, de ha jól emlékszem 27eFt-ot hallottam 1x, hogy annyiba fáj! De! A lánc hamarabb megy tönkre! Kb. 3 lánc után kell cserélni a patront! Nálam most volt lánccsere 52000km-nél!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2018.07.02. Monday , 19:32:52 |
|
|
|
Üdv!
Mint ismeretes korábban beszéltük azt a csörgős hangját, tipp alapján feszítő hangja van volt.Ki lett cserélve tegnap és lám megszűnt a hang, láncnak semmi baja.Érdekes, szerelőm mondta mostanság egyre több feszítőt cserél.Ja és 42000 volt.
Roli
[ Módosítva 2018.07.02. Monday , 19:34:04 ]
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|