|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
amatoregy |
2017.10.08. Sunday , 16:03:50 |
|
|
|
gyula írta ...
üdv minden motoros társnak.segítséget szeretnék kérni.2005.ös cbf600s-ről van szó.a víz meleg a hűtőben is de a ventilátor kapcsoló nem kapcsol be (vadi új,működik,leteszteltem)annak ellenére,hogy a vízműszer jócskán a pirosban van.tudna valaki segíteni mil ehet az oka .előre is köszönöm gyufa.
válasszuk kétfelé a problémát:
1)
- húzd le a hőgombáról mindkét vezetéket. Add rá a gyújtást. Zárd rövidre (érintsd össze) a hő gomba két vezetékét. Ha megy a ventilátor akkor a hőgomba a rossz vagy nem ér bele vízbe.
-ha nem megy : a) nézd meg, hogy kézzel mozgatva elforog-e a ventiáltor, nem szorul, nem ér bele semmibe b) adjál neki direktben külön vezetken áramot. Ha igy megy akkor a vezeték hibás valahol (hőgombától vagy ahonnan a áramot kapja - ezt kapcsolási rajzon tudod követni)
Ha időnként megy és időnként nem akkor lehet, hogy engedi a vizet valahol a motor. Ha leveszed a hűtő sapkáját és tele toltod majd alapjáraton melegíted akkor fogy belőle a víz?
A hondák menetközben csak lassú menetnél vagy városban melegszenek. Országúton normál tempó mellett nem.
Ha a gombát kiveszed és beledugod forrásban lévő vízbe akkor megy?Ha igen akkor a hűtőben nincs elég viz.
1) |
Vissza az elejére |
|
Akos83 |
2017.10.08. Sunday , 16:44:41 |
|
|
|
Csaszi04 írta ...
VÁKUMCSAP!!!
Ha elöregszik a vákumcsap, vagy a vákumcső bereped akkor nem nyit ki eléggé a benzincsap, és nem kap elég benyát a vas! CBF600nál az elektronika sosem romlik el, max a gyújtótrafó - gyújtáskábel!
Leteszteltem ma a vákumcsapot, alló helyzetben a vakumcsőbe beleszívtam, egyből engedte a benzint a benzincsövön. Ki is cseréltem a vákumcsövet, de a probléma így is megvan. Mentem vele egy nagyobb kört, és úgy tűnik igazából nem egy fordulatszám tartományhoz köthető a probléma. Kettesben 8-9 ezerig is kiforog (egy kis visszahúzást ítt is érezni), de ötösben pályán 130-nál egyszerűen nem megy többet (az olyan 6-7 ezres fordulat). Lehet hogy tényleg vákumcsap probléma ami csak nagyobb terhelésen jön elő, mert ahogy mondtam állóhelyzetben teljesen jónak tűnik.
Úgyhogy a következők ki lettek zárva mint a probléma okozói: - Karburátor - A szerelő kitisztitotta - Gyújtásvezérlő - ki lett cserélve - Vákumcsap - Letesztelve (habár csak állóhelyzetben), és a vákumcső cserélve
Trafót és kábelt lehet valahogy tesztelni?
Köszi, Ákos |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2017.10.28. Saturday , 20:18:44 |
|
|
|
Kettesben elég kevesebb erő is, hogy jobban forogjon a paripa, de 6.ban kell a teljes power, különben 6-7e fölé nem fog menni a verkli!
Ha üzemanyag szegénység van akkor a motor nem rángat, csak elgyengül. Ha mennél 10-20km-t nyélgázon aztán hirtelen leállítod a vasat akkor minden gyertyáknak fehéreknek kellene lennie, ha a nem kap elég üzemanyagot esetből indulunk el. Ettől függetlenül nem javaslom az előbbi próbát! Hideg az idő, veszélyes dolog ez!
Én továbbra is a vákum benzincsapban látom a hibát! Szedd szét a vákumcsapot, és vedd ki belőle a rugót. Akkor nem fog zárni a csap, vagyis dőlni fog a lé a karbikba folyamatosan!
Ha trafó baja lenne akkor rángatna, 3 hengerezne elméletem szerint.
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.10.30. Monday , 17:57:11 |
|
|
|
Sziasztok,
találkozott már valaki ilyennel?
CBF 600, karbis. Hidegen az 1-es henger nem mindig ment (szivatóval sem), de pár másodperc melegedés után igen.
Kicsit karcos hangon gyorsult (mint a rally videokban a lada vfts-ek) de ment mint a mérgezett egér.
nagyszerviz, szelephézagok rendben lapkák, gyári értéken.
A karbi miatt kapott egy tiszítást (ultrahangost) és szinkront (nálam 40.000 km alatt nem volt karbi szinkronon, mert jól fogyasztott (600 ccm, kb 4.5-5,3 között). Jól gyorsult, jól ment. A gyorsulása kicsit karcos volt (mintha egy henger nem vette volna ki a részét annyira a dologból, de mindegyik henger ment):
1 napi tapasztalatok
Most ezek után össze lett rakva. Hidegen szívató nélkül indul, szépen kereken jár, alapjáratról teljes gázra tiltásig villámgyorsan felpörög.
Eddig általában 6-7 ezer környékén felváltottam. Ez lényeges. Próbakör. Iszonyúan gyorsul 6000-es fordulatig.
MInden ok, elvittem. Rögtön 5 km-en belül elnéztem egy előzést és tovább forgattam. A motor 6000-es fordulattól el kezd gyengülni (mintha hosszú áttétele lenne).
Kiváncsiságból egy egyenes úton (5 km-ről beszélünk) huztam egy csutka gázt és csutkán is hagytam. A motor nem megy többet 6-ban 150-nél és ha jön az emelkedő akkor lassul.
Addig is (hogy nyugodtan aludjak) ki mire tippel: - hideg szívató nélkül is szépen jár - alapjáratról csuklás nélkül pörög fel tiltásig - 6000 ezres fordulatig nagyon megy - nem pruszköl, nem tüsszög, nem durrog vissza gázelvételkor -karbi szinkron gyári értékeken, kétszer is ellenőrizve - szelephézag jó
És karbi szinkron előtt végig volt erő, de nem forgott ilyen szépen.
Ujabb tapasztalatok: A motor 10 fokban egynapi allas utan indul szivato nelkul es szepen jar. Ha hidegen rahuzom a szivatot semmilyen hatassal nincs a motor fordulatszamara.
Ha uzemmelegen rahuzom a szivatot azonnal leall.
Magas fordulaton olyan mintha nem kapna eleg benzint - valami "huzza vissza" a motort.
Ma a nagy szelben kiforgattam. 2-esben elforog 11-ig, 3-asban csak 10-ig, de 8-9 kozott egy-ket masodpercre becsuklik. Ezt csak 3-ban csinalta.
Azóta újabb állítás, a szívató már jól működik, viszont a többi hibajelenség továbbra is fennáll. Újabb szétszedés újabb szinkron, a hiba maradt. És mindezt egy karbi tisztítás után kezdte produkálni, tehát igen kicsi a valószínűsége egy más jellegű meghibásodásnak.
Megjegyzem nem kezdő szerelőnél van (nem irok nevet) csak őt is bosszantja engem meg idegesít. És ahogy telik az idő egyre kisebb lehetősége lesz kipróbálni, hogy végsebességre jobb lett-e?
További ötletek?
|
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.10.30. Monday , 18:03:44 |
|
|
|
Akos83 írta ... Köme írta ... Akos83 írta ...
Sziasztok,
A 2006-os CBF600-as karburátoros motorom mostanában olyan hibát produkál hogy magas fordulaton megakad a gyorsulás, és ha tartom a fordulatot finom rángatást érezni. Mindeközben pedig elég hangos bugó hangja van a motornak. Ez a probléma minden sebességnél jelentkezik, kivéve üresben. Bizonyos esetekben ha ezen a fordulaton (6500-7500) tovább erőltetem, le is fullad. Az említett fordulatszám tartománynál alacsonyabb fordulaton úgy gyorsul ahogy kell. Szervízben járt már, akkor a karbikat kitisztították, egy kicsit jobb lett (a probléma olyan 5-6000-es fordulaton jelentkezett előtte).Mikor visszakaptam a motort a szervízből, a szerelő említette, hogy ha még mindig jelentkezik a probléma, akkor az valami elektronikai probléma lesz, szerinte lehet hogy a vezérlés (a komputer) rosszul adja a gyújtást (bár ezt én kétlem, de mondjuk nem vagyok motorszerelő).
Mi okozhatja ezt a problémát?
Köszönettel, Ákos
Nekem gyújtó trafó okozott hasonló jelenséget ,amikor bemelegedett a gép... Miután beszéltem a szerelövel, vettem egy használt gyujtásvezerlö dobozt (CDI). Annyira nem volt vészes az ára, olyan 12e körül volt. Ma kicseréltem, és a test ride alatt elég jól ment a gép, 8-9 ezerig kipörgött, bár 9-nél még mindig érezhetö volt egy kis finom visszahúzás. Persze a cseréhez a tankot le kellett venni, úgyhogy az összes csövet le kellett csatlakoztatni, lehet hogy ott is valami megoldódott. Ja még azt is eszrevettem, hogy a benzincsapra menö vakuumcsönek kicsit szét van menve a vége. Ugyhogy azt is jobban felcsúsztattam és megkötegeltem. Most körülnézek, hátha valahol le tudják tesztelni a régi CDI-t, hogy lássam tényleg az okozta a problémát. Meg akkor ezt a gyujtótrafót is megnézem hogy lehetne letesztelni. Köszönöm a tanácsokat. nos mi lett a vége?
|
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2017.11.07. Tuesday , 23:08:00 |
|
|
|
amatoregy írta ...
Sziasztok,
találkozott már valaki ilyennel?
......
További ötletek?
Melegítsd be a motort, majd egy jó hosszú szakaszon padlógáz. Kb 5-6 percig. Majd azonnal megáll, és a motort leállít. 10 perc várakozás, majd gyertakulccsal 1 gyertya kivesz, és megnéz a színe! Ha fehér akkor kevés nafta, ha kormos akkor sok a nafta. Sztm fehér lesz!!!!!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.11.12. Sunday , 20:24:23 |
|
|
|
Csaszi04 írta ... amatoregy írta ...
Sziasztok,
találkozott már valaki ilyennel?
......
További ötletek?
Melegítsd be a motort, majd egy jó hosszú szakaszon padlógáz. Kb 5-6 percig. Majd azonnal megáll, és a motort leállít. 10 perc várakozás, majd gyertakulccsal 1 gyertya kivesz, és megnéz a színe! Ha fehér akkor kevés nafta, ha kormos akkor sok a nafta. Sztm fehér lesz!!!!!
Képtelenség ilyen időben csutka gázon menni 5-6 percet.
De ha találnék is ilyen szakaszt, akkor se tudok minden gyertyát kivenni a helyszínen. |
Vissza az elejére |
|
Akos83 |
2017.11.12. Sunday , 21:27:14 |
|
|
|
amatoregy írta ... Csaszi04 írta ... amatoregy írta ...
Sziasztok,
találkozott már valaki ilyennel?
......
További ötletek?
Melegítsd be a motort, majd egy jó hosszú szakaszon padlógáz. Kb 5-6 percig. Majd azonnal megáll, és a motort leállít. 10 perc várakozás, majd gyertakulccsal 1 gyertya kivesz, és megnéz a színe! Ha fehér akkor kevés nafta, ha kormos akkor sok a nafta. Sztm fehér lesz!!!!! Képtelenség ilyen időben csutka gázon menni 5-6 percet. De ha találnék is ilyen szakaszt, akkor se tudok minden gyertyát kivenni a helyszínen.
Szia amatoregy,
Esküszöm én ugyanevvel a problémával küzdöttem az elmúlt 3 hónapban. Magas fordulaton a motor nem gyorsul, és a végsebessége is limitált (nekem olyan 120 környéke volt.) Cseréltettem gyertyákat, leellenőriztem a vákumos benzincsapot, még gyujtásvezérlőt is cseréltem benne (a szerelő javaslatára). Végül múlthéten 1 hétre bennthagytam a mocit szervizben. A szerelő megnézte a szelephézagot, minden ok volt. Végül légszűrő nélkül ment vele egy kört és mondta hogy úgy még szarabb, úgyanis a moci túl sok levegőt kap. Így eljutott oda hogy rendelt bele egy original Honda légszűrőt (utángyártott, de hozzá való volt benne), és azzal a probléma meg is szünt (Legalábbis a szerelő ezt mondta, nekem még a városban nem volt alkalmam 7-8 ezer felé kergetni.) Úgyhogy a légszűrőt is csekkold meg és rendelj bele originált ha nem az.
Üdv, Ákos
|
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.11.13. Monday , 15:10:59 |
|
|
|
Szia,
evek ota hiflo szuro van benne. kivettem, ugy nez li mint az egy eves szurok szoktak. nekem ultrahangos tisztitas utan lett ez, elotte ugyanilyen tipusu szurokkel 5 evig es 40 ekm-en semmi baj nem volt. de cserelem, csak kiprobalnu nem tudom mar |
Vissza az elejére |
|
Akos83 |
2017.11.13. Monday , 20:23:42 |
|
|
|
amatoregy írta ...
Szia,
evek ota hiflo szuro van benne. kivettem, ugy nez li mint az egy eves szurok szoktak. nekem ultrahangos tisztitas utan lett ez, elotte ugyanilyen tipusu szurokkel 5 evig es 40 ekm-en semmi baj nem volt. de cserelem, csak kiprobalnu nem tudom mar
Szia,
Ma hazafelé megküldtem a gépnek, és a szerelőnek tényleg igaza volt, semmi csuklást nem tapasztaltam, 8-9 ezerig simán elforgott. Végigolvasva az első kommentedet, a kérdés hogy a karbiszinkron alatt állítva lett-e a benzin levegő állító csavar. Szerintem az (is) tud ilyen problémákat okozni, ha egy kicsit is felborul az arány. A légszűrő eredetire cserélése mindenképpen megér egy próbát.
|
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.11.13. Monday , 21:43:27 |
|
|
|
Nekem éveken át BMC fém, mosható légszűrő volt benne, nem okozott semmi gondot. |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.11.14. Tuesday , 18:26:04 |
|
|
|
Akos83 írta ... amatoregy írta ...
Szia,
evek ota hiflo szuro van benne. kivettem, ugy nez li mint az egy eves szurok szoktak. nekem ultrahangos tisztitas utan lett ez, elotte ugyanilyen tipusu szurokkel 5 evig es 40 ekm-en semmi baj nem volt. de cserelem, csak kiprobalnu nem tudom mar
Szia, Ma hazafelé megküldtem a gépnek, és a szerelőnek tényleg igaza volt, semmi csuklást nem tapasztaltam, 8-9 ezerig simán elforgott. Végigolvasva az első kommentedet, a kérdés hogy a karbiszinkron alatt állítva lett-e a benzin levegő állító csavar. Szerintem az (is) tud ilyen problémákat okozni, ha egy kicsit is felborul az arány. A légszűrő eredetire cserélése mindenképpen megér egy próbát. Tehát úgy érted, hogy 5.-ben és 6-ban is kiforgott addig?
Mert nekem nem áll össze a kép.
Adott két motor (a Tiéd és az enyém). Jól működik mindkettő a nem gyári levegőszűrővel. Aztáncsak egyszer előjön ez a hibajelenség.
A szerelőd azt mondja, hogy sokat (mármint levegőt) kap.
Holott a levegőszűrő az idő előre haladtával egyre kevesebb levegőt bocsát/enged át. Tehát amikor új volt akkor még több levegőt engedett át akkor ment. Ha meg kivették és még több levegőt kapott akkor meg nem?
És ahogy öregedett a szűrő egyre kevesebb levegőt engedett át (de még mindig sokat) és azért nem ment?
Mert akkor -ha sok levegőt kapott - a gyári új honda szűrő kevesebb levegőt enged át mint a használt nem gyári?
Nekem ez nem áll össze.
|
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.11.14. Tuesday , 19:07:58 |
|
|
|
Nekem sem, ezért írtam, hogy nekem fém hálós szűrő volt, ami több levegőt enged át. Ha a leírt esetben a szűrő cseréje gyárira megoldotta a problémát, akkor nem lehetett esetleg sérült a szűrő, és a cseréje egy bármilyen másikra ugyanúgy megoldotta volna? Egy márkaszerviz szerelője meg naná, hogy a gyárit javasolja... |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.11.14. Tuesday , 20:26:02 |
|
|
|
es pont az ilyen jatekokat akarom elkerulni.
volt egy gyertyacsere , lehet nem kellett volna.
egy gyujtasvezerlo csere , meg forumon se olvastam.
szokasos tisztitasok. ok, artani nem art csak belekerult ez is 30 ezerbe.
igy mennyinel tartunk most osszesen munkadojakkal egyutt? |
Vissza az elejére |
|
Akos83 |
2017.11.15. Wednesday , 21:40:34 |
|
|
|
Sziasztok,
Az az igazság hogy magam sem tudom mikor keződött a probléma, ugyanis városban nem nagyon jött elő, mivel abban a fordulatszám tartományban nem használtam lakott területen. Aztán nyár környékén mikor elkezdtem kijárni a városból, akkor éreztem hogy valami nem stimmel. De akkor volt olyan hogy hirtelen kigyorsításkor hármasban olyan 6-7 ezer környékén megakadt és amikor tovább erőltettem le is fulladt teljesen.
Akkor elvittem a szerelőhöz (aki egyébként független szaki, nem márkaszervizes), ő kitisztitotta a karbit meg lecsekkolta a gyújtást. Azután 1 fokkal jobb lett, de magasabb fordulaton még mindig megakadt, és a végsebessége is 120 körül volt. Ezután a szerelő javaslatára raktam bele egy másik gyújtásvezérlőt (használtan olyan 10es körül volt), de az sem segített. Megnéztem és kicseréltem még a vákumcsövet, de semmi változás.
Igy használtam pár hónapot, gondoltam majd rosszabb lesz és akkor kiderül hogy mi a probléma, de nem rosszabbodott a szitu. De mivel engem basztatott a dolog, végül bevittem megint a mocit a szervizbe, egy hétig volt ott(persze összesen végül kb 2 órát melózott vele a szerelő), kicserélte a gyertyákat (ezen a ponton már én mondtam hogy cseréljük ki, ő korábban azt mondta hogy azok jók), végül a légszűrő cserével lett olyan a moci mint volt.
Szóval lehet hogy a koszos karbi és az elégtelen légszűrő együtt okozta a problémát. Én sem tudom megmagyarázni teljesen mert nem vagyok szerelő, így inkább leírtam a full sztorit.
Amúgy a moci egy 2006-os CBF 600, ABS-szel.
Tény hogy nem ingyen volt mindezt kinyomozni, de elég zavaró volt egy idő után hogy a gép nem úgy megy ahogy kellene, és mivel 6 év alatt eléggé hozzám nőtt, így nem annyira sajnáltam (főleg így hogy már jó) azt az 20-30e forintot amit szerelőre meg alkatrészre költöttem.
Üdv, Ákos |
Vissza az elejére |
|
petidanone |
2017.11.17. Friday , 20:11:03 |
|
|
|
Sziasztok! Van fent valakinek a gépén (cbf600) gyóri top case tartóval plx174-es tartó? Arra lennék kíváncsi, hogy ebben az esetben a legfelső rögzítési pont hogy történik. A lemezkét a tartó alá teszed be, vagy fölé? Köszi előre is |
Vissza az elejére |
|
bazsa777 |
2017.11.19. Sunday , 12:11:21 |
|
|
|
Sziasztok!Egy kis 250-es cbf tulaja vagyok sajnos nem találok róla magyar leírást hogy milyen olaj való bele, volt ahol20w50-et ill10w40-et és a legtöbb olajajánló 10w30 at írt hozzá/nem kevés ez a nyári melegben? Illetve márkára való ajánlást is szívesen veszek/Repsol,Motul,Eneos stb. Előre is köszönöm!
[ Módosítva 2017.11.19. Sunday , 12:26:44 ] |
Vissza az elejére |
|
Akos83 |
2017.11.19. Sunday , 18:09:07 |
|
|
|
petidanone írta ...
Sziasztok! Van fent valakinek a gépén (cbf600) gyóri top case tartóval plx174-es tartó? Arra lennék kíváncsi, hogy ebben az esetben a legfelső rögzítési pont hogy történik. A lemezkét a tartó alá teszed be, vagy fölé? Köszi előre is
Szia,
Én is jártam ebben a cipőben mikor megvettem a gépet. De végül vettem 3 használt givi dobozt ebayen valami 50 ezerért, és a felső doboztartó így kompatibilis volt az oldalsókkal. Lehet hogy össze lehet párosítani honda top case tartóval is a plx 174-et , de én sem akkor, sem most nem találtam róla semmi leírást. De lehet valaki más csinált már hasonlót.
Üdv, Ákos |
Vissza az elejére |
|
petidanone |
2017.11.19. Sunday , 18:22:32 |
|
|
|
Akos83 írta ... petidanone írta ...
Sziasztok! Van fent valakinek a gépén (cbf600) gyóri top case tartóval plx174-es tartó? Arra lennék kíváncsi, hogy ebben az esetben a legfelső rögzítési pont hogy történik. A lemezkét a tartó alá teszed be, vagy fölé? Köszi előre is
Szia, Én is jártam ebben a cipőben mikor megvettem a gépet. De végül vettem 3 használt givi dobozt ebayen valami 50 ezerért, és a felső doboztartó így kompatibilis volt az oldalsókkal. Lehet hogy össze lehet párosítani honda top case tartóval is a plx 174-et , de én sem akkor, sem most nem találtam róla semmi leírást. De lehet valaki más csinált már hasonlót. Üdv, Ákos
Szia! Köszi a választ, összelehet az tuti, egy PLX 174 kit nevű cucc kell hozzá. Csak nem egyértelmű hoyg a benne levő lemezt hova teszed be a gyári topcase tartó rögzítésénél. |
Vissza az elejére |
|
Akos83 |
2017.11.19. Sunday , 18:36:49 |
|
|
|
bazsa777 írta ...
Sziasztok!Egy kis 250-es cbf tulaja vagyok sajnos nem találok róla magyar leírást hogy milyen olaj való bele, volt ahol20w50-et ill10w40-et és a legtöbb olajajánló 10w30 at írt hozzá/nem kevés ez a nyári melegben? Illetve márkára való ajánlást is szívesen veszek/Repsol,Motul,Eneos stb. Előre is köszönöm!
Szia,
A motorhoz kapott használati útmutatóban benne kellene lennie hogy gyárilag mit ajánlanak hozzá. Találtam a neten egy 2005-ös CBF 250-es angol használati útmutatót (csatoltam), abban érdekes módon SAE 10W-30-at ajánlanak, de a 10W40 is meg van említve (68-69 oldal). Én a CBF 600-asba Motul 10W40-et használok.
Üdv, Ákos |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.11.19. Sunday , 19:29:42 |
|
|
|
nekem plx174 van. nem aldoztam penzt erre a lemezre. lakatos hajlitott 2 mm-es lemezbol es szinterezve. igy a gyari csomagtarto aljahoz lett csavarozva. kepek itt valahol 2014 februar-aprilis kozott |
Vissza az elejére |
|
Mark91 |
2017.11.20. Monday , 19:15:05 |
|
|
|
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata ilyen plexivel: [klikk ide]
Tudomásom szerint a Puig gyártja. Vagy inkább az Mra varioval próbálkozzak? |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.11.21. Tuesday , 08:56:42 |
|
|
|
Mark91 írta ... Sziasztok! Valakinek van tapasztalata ilyen plexivel: [klikk ide]Tudomásom szerint a Puig gyártja. Vagy inkább az Mra varioval próbálkozzak? Tapasztalatom ugyan egyikkel sincs, az ízlés meg ugye egyéni dolog...de nekem attól az mra vario toldastól kevereg a gyomrom. Biztos, hogy nem tennék olyat a motoromra, ha annyira zavarna a szél akkor inkább autóval mennék. (Mondom, egyéni vélemény, de novemberben voltam Szardínián mindenféle plexi nélkül, 130-ig így sem észlelhető a szél) Tehát esztétikai alapon szerintem a puig, a többi meg a te dolgod |
Vissza az elejére |
|
Mark91 |
2017.11.21. Tuesday , 22:29:14 |
|
|
|
s.szilasi írta ... Mark91 írta ... Sziasztok! Valakinek van tapasztalata ilyen plexivel: [klikk ide]Tudomásom szerint a Puig gyártja. Vagy inkább az Mra varioval próbálkozzak? Tapasztalatom ugyan egyikkel sincs, az ízlés meg ugye egyéni dolog...de nekem attól az mra vario toldastól kevereg a gyomrom. Biztos, hogy nem tennék olyat a motoromra, ha annyira zavarna a szél akkor inkább autóval mennék. (Mondom, egyéni vélemény, de novemberben voltam Szardínián mindenféle plexi nélkül, 130-ig így sem észlelhető a szél) Tehát esztétikai alapon szerintem a puig, a többi meg a te dolgod
195 centivel azért tud zavaró lenni a szél
|
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.12.12. Tuesday , 18:02:54 |
|
|
|
Akos83 írta ... amatoregy írta ... Csaszi04 írta ... amatoregy írta ...
Sziasztok,
találkozott már valaki ilyennel?
......
További ötletek?
Melegítsd be a motort, majd egy jó hosszú szakaszon padlógáz. Kb 5-6 percig. Majd azonnal megáll, és a motort leállít. 10 perc várakozás, majd gyertakulccsal 1 gyertya kivesz, és megnéz a színe! Ha fehér akkor kevés nafta, ha kormos akkor sok a nafta. Sztm fehér lesz!!!!! Képtelenség ilyen időben csutka gázon menni 5-6 percet. De ha találnék is ilyen szakaszt, akkor se tudok minden gyertyát kivenni a helyszínen. Szia amatoregy, Esküszöm én ugyanevvel a problémával küzdöttem az elmúlt 3 hónapban. Magas fordulaton a motor nem gyorsul, és a végsebessége is limitált (nekem olyan 120 környéke volt.) Cseréltettem gyertyákat, leellenőriztem a vákumos benzincsapot, még gyujtásvezérlőt is cseréltem benne (a szerelő javaslatára). Végül múlthéten 1 hétre bennthagytam a mocit szervizben. A szerelő megnézte a szelephézagot, minden ok volt. Végül légszűrő nélkül ment vele egy kört és mondta hogy úgy még szarabb, úgyanis a moci túl sok levegőt kap. Így eljutott oda hogy rendelt bele egy original Honda légszűrőt (utángyártott, de hozzá való volt benne), és azzal a probléma meg is szünt (Legalábbis a szerelő ezt mondta, nekem még a városban nem volt alkalmam 7-8 ezer felé kergetni.) Úgyhogy a légszűrőt is csekkold meg és rendelj bele originált ha nem az. Üdv, Ákos
Nos szétborítottam a karbit. Nem kellett volna, de annyira fatális hibát találtam, hogy inkább szétszedtem.
Kipróbálni nem tudtam, de a amit láttam az simán okozhatta a bajt.
Köze nem volt a légszűrőhöz...
|
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.12.13. Wednesday , 19:47:43 |
|
|
|
s.szilasi írta ...
Kicsit bővebben?
Atomjaira bontottam a karbit service manual alapján.
Igazából nem kellett volna, de mivel olyat láttam, hogy amit még sohasem igy inkább magam akartam összerakni.
Szóval az 1-es gyertya kormos volt. Mert az egyes karbi főfúvókája a csészében volt kiesve.
|
Vissza az elejére |
|
petidanone |
2017.12.16. Saturday , 18:04:31 |
|
|
|
Sziasztok! Olyan problémám keletkezett, hogy ha sebességbe akarom beindítani a motort, úgy hogy húzom a kuplungot, akkor valamiért nem akar beindulni, ki kell tennem üresbe. Régebben pedig indult úgy is, meg kellene is neki. Sztender nincs lent. Mi lehet a probléma? |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.12.17. Sunday , 12:33:58 |
|
|
|
Kuplung karnál van egy kis kapcsoló, szerintem az nem kapcsol. Kontakt spray |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|