|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Zeeman |
2017.08.03. Thursday , 14:18:31 |
|
|
|
peti710 írta ...
Sziasztok Szeretném megosztani a tapasztalataimat lánckerék cserével kapcsolatban 16/41 került rá. A karakterisztikája kis mértékben változott meg . Nyugodtabb lett ,nem annyira pörgős,túrásabb ,kevesebb fordulattal megyek vele hasonló sebességgel mint a csere előtt. Fogyasztása nem változott . Nekem bevált ,jobban tetszik így a karakterisztikája.
Viszont ma történt valami az autópályán amit nem tudok hova tenni. (karbis 600s.) 120-130 nál megtorpant a gép mintha elment volna belőle az erő .Hiába húztam a gázt nem gyorsult, kicsit inkább lassult,a gázt folyamatosan tartottan kb 10 másodpercig semmit csak a stagnálás meg erővesztés majd megindult ismét mint a golyó. Ezt többször is megcsinálta de csak nagyobb sebességnél. Beérve pestre már semmi baja. Kicsit aggaszt mert még sosem volt ilyen és nem szeretnék lerohadni a semmi közepén.Meg előzéskor is gáz. Volt már valakinek hasonló gondja ? Mi történhetett?
Köszönöm
Szia! Ez a megtorpanós probléma nálam is megvan. A szerelőm már utána érdeklődött! Ez egy típushiba, az utolsó generációs karburátoroknál jelentkezik csak. A megoldása pedig hogy egyel nagyobb méretű fúvókákat rakatsz bele. Ez az infó konkrétan a gyári Honda szervíztöl van. Megnyugtatott hogy ettől még üzembiztos a motor nem fog otthagyni sehol, és nem csinálok kárt sem a motorban, ezért én elnapoltam a javíttatást a szezon végére. Mondjuk nekem annyira nem zavaró csak ha húzok egy teligázt akkor torpan meg egy másodpercre. Megnézheted még a szívócsonknál a karburátorba csatlakoztatott légbeömlő csöveket, nálam ott szívott falsot az egyik mert elöregedett és kikeményedett mint a bakelit. Nálam ez a probléma szintén okozott megtorpanást 110 körül. Az sokkal drasztikusabb volt mint a jelenlegi. Remélem tudtam segíteni!
|
Vissza az elejére |
|
gyszak |
2017.08.09. Wednesday , 19:43:07 |
|
|
Vendég |
Sziasztok! Új vagyok nálatok, így gyorsan új tagként bemutatkozom egy kérdéssel. Amúgy 1 éve van egy 500-as masinám, aminek cseréjén erősen agyalok, de azt sem tartom kizártnak, hogy egy kis alakítgatással nem akarnám eladni. Tehát a kérdés: A 600as dupla első tárcsás kerekének beépítésével, a féknyergek-csövek cseréjével és a plusz egy tárcsával szerintetek megúszható az átalakítás a dupla első fékesre? Elsőre egyformának tűnik az említetteket kivéve minden... Az átalakítás oka: 80% esztétikai (sokkal jobban tetszik a motor dupla tárcsával), 20% fékteljesítmény... Mit gondoltok erről? |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2017.08.09. Wednesday , 21:40:00 |
|
|
|
Anno én is agyaltam ezen, mára elengedtem! Jól mondod, 80% esztétika, és 20% fékteljesítmény! 2x addig bírja a fékbetét, és a féktárcsa, de fele annyiba kerül a cseréje. A végeredmény ugyan az!
A 20% fékteljesítmény difit simán lehet felezni egy jó szinter fékbetéttel, és fémfékcsővel! Én így használom, és sokkal elégedettebb vagyok!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
gyszak |
2017.08.10. Thursday , 03:54:31 |
|
|
Vendég |
Jól sejtettem, hogy nem Én vagyok az egyetlen 500 tulaj akinek eszébe jutott ???? Gondoltam erre is, de az a 80% állati erős ???? A kis 500 olyan anya motorja kinézetű, míg talán ezzel kicsit apájévá lehet tenni... A 600 már jóval komolyabban néz ki, amibe szerintem nagyon sokat számít a dupla tárcsa. Így is tele vagyok komplexusokkal amikor nagyobb társasággal elmegyünk motorozni... komolyabbnál komolyabb gépek vannak én meg a bicikli fékekkel tolom. A motor ereje elég és nagyon szeretem a karakterisztikáját is, főleg, hogy nyitott rendszer van rajta és át van fúvókázva (szerintem 60LE símán megvan), de valahogy a megjelenés kevés. Amúgy köszi a gyors választ |
Vissza az elejére |
|
Dui |
2017.08.10. Thursday , 08:45:56 |
|
|
|
Szerintem anyagilag jobban jössz ki, ha eladod az 500-as és veszel egy hatszázast, és időt is biztos sokat spórolsz, mert kereket, féknyerget, teleszkópot találni nem hiszem, hogy könnyű, az új alkatrészek horribilis árúak, a másik pedig az, hogy egy hatósági vizsgán nem feltétlenül néznék jó szemmel a fék/futómű átalakítását. |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.08.10. Thursday , 16:18:23 |
|
|
|
Dui írta ...
Szerintem anyagilag jobban jössz ki, ha eladod az 500-as és veszel egy hatszázast, és időt is biztos sokat spórolsz, mert kereket, féknyerget, teleszkópot találni nem hiszem, hogy könnyű, az új alkatrészek horribilis árúak, a másik pedig az, hogy egy hatósági vizsgán nem feltétlenül néznék jó szemmel a fék/futómű átalakítását.
Hát, kb hasonlót akartam írni, pontosabban azt, hogy erre 1 évvel ezelőtt kellett volna gondolni és eleve 600-ast venni, nem hiszem, hogy olyan nagy a különbség árban, mint amennyibe ez az átalakítás kerül. A műszakin egyébként nem hiszem, hogy valakinek feltűnne, többnyire nem értenek hozzá annyira, és nem néznek utána. Tőlem például a kipufogó engedélyét akarták kérni a CB-re, de mondtam, hogy gyári és úgy már jó is volt. (tényleg gyári)
|
Vissza az elejére |
|
gyszak |
2017.08.10. Thursday , 18:23:34 |
|
|
Vendég |
Igen, tudom, hogy jobb lenne eleve egy hatszázas, de az a baj, hogy értelmes pénzt nem adnak érte, elkótyavetyélni meg nem akarom mert annyira szép állapotban van. Mondjuk az túlzás, hogy nem adnak érte értelmes pénzt... Még meg sem nézte senki és hívni is csak ketten hívtak rá... Arra meg, hogy akkor kellett volna gondolni... Utólag mindig okos az ember. |
Vissza az elejére |
|
Daccsika |
2017.08.11. Friday , 15:48:41 |
|
|
Vendég |
Sziasztok, 2005ös cbf600n-re nem tud valaki első indexet? Sajnos a nap megsütötte és a gumi rezgéscsillapitoja elgyengült... Köszönöm |
Vissza az elejére |
|
Sanyi |
2017.08.16. Wednesday , 08:56:46 |
|
|
Vendég |
Sziasztok.Cbf 500 ra keresek első indexeket, jobb és bal oldalit.Tudna valaki segiteni? |
Vissza az elejére |
|
hakos |
2017.09.15. Friday , 12:51:15 |
|
|
|
Sziasztok!
Ma megadta magát a kuplung bowdenem (CBF500). Állítólag nem létezik hozzá utángyártott, tehát vagy veszek egyet a Hondánál vagy gyártatok egyet egy bowdenessel. Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel, tényleg így van?
Ákos
|
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.09.15. Friday , 16:52:23 |
|
|
|
Nekem a CBF600-on kb 1 évig volt ideiglenesen egy univerzális bowden huzal, a felső vége fix, forrasztott volt, az alsón meg az a bizonyos csavaros-szorítós. Jól bírta, bár azonnal megrendeltem a gyárit, de úgy gondoltam, hogy amíg az ideiglenes bírja addig hagyom. Amikor eladtam a motort tavaly ősszel, és Bp-re vitték, akkor indulás előtt gyorsan lecseréltük, nehogy pont a városi forgalomban adja meg magát egy kezdő pilóta alatt (én előtte pár nappal még bejártam vele fél Toscana-t, meg Elbát) Ha egy ugyanolyan erős szálút találsz mint a gyári, akkor a szorítós módszerrel is évekig bírhatja, egyébként nem volt vészes a gyári sem 6-7 ezer Ft-nak megfelelő pénz. |
Vissza az elejére |
|
dewil666 |
2017.09.17. Sunday , 13:13:44 |
|
|
|
petidanone írta ... s.szilasi írta ...
11 év után megváltam tőle, CB1000R van, olaj ugyanaz, gyertyát még nem cseréltem de ebben gyárilag iridium van
Ja értem. És 10W30-as olajat használsz benne? Valami olyan kéne nekem amivel 7000-et legalább el lehet futni, mert augusztusban indulunk angliába és menet közben nem szeretnénk olajat cserélni
Szia!
Csak ha hidegben használod akkor tegyél bele 10W30-as olajat! Az első szám a sűrűséget a második szám a hőtűrést jelenti. Én 40 és 50-es olajat használnék inkább. Általában a verseny olajok is 50-60-as olajok nem véletlen
|
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2017.09.17. Sunday , 21:12:35 |
|
|
|
hakos írta ...
Sziasztok!
Ma megadta magát a kuplung bowdenem (CBF500). Állítólag nem létezik hozzá utángyártott, tehát vagy veszek egyet a Hondánál vagy gyártatok egyet egy bowdenessel. Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel, tényleg így van?
Kb 6 év használat után ment gajra a kuplung bowdenem. Szintén CBF500! Gyártattam egy után-gyártottat, házastul mindenestül került kb 4000 Ft-ba, majd miután beleraktam a gyári házba is tetettem egy új bowdent. A mai napig 4 éve az után-gyártott van benne, a félig gyári várja a beépítését, ha gond adódna!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2017.09.17. Sunday , 21:19:18 |
|
|
|
gyszak írta ...
Jól sejtettem, hogy nem Én vagyok az egyetlen 500 tulaj akinek eszébe jutott ???? Gondoltam erre is, de az a 80% állati erős ???? A kis 500 olyan anya motorja kinézetű, míg talán ezzel kicsit apájévá lehet tenni... A 600 már jóval komolyabban néz ki, amibe szerintem nagyon sokat számít a dupla tárcsa. Így is tele vagyok komplexusokkal amikor nagyobb társasággal elmegyünk motorozni... komolyabbnál komolyabb gépek vannak én meg a bicikli fékekkel tolom. A motor ereje elég és nagyon szeretem a karakterisztikáját is, főleg, hogy nyitott rendszer van rajta és át van fúvókázva (szerintem 60LE símán megvan), de valahogy a megjelenés kevés. Amúgy köszi a gyors választ
Megjelenés?
Hát ez egy igásló! Semmi extra szépség nincs benne! Bár nekem nagyon bejön, de majd minden második nagy-motor szebb nála! Pláne erősebb is!
Az 500ban a fogyasztása, a tartóssága, a fenntarthatósága, az hogy minden körülmények között elvisz A-ból B-be ezek az előnye!
Én 0km-es kora óta nyúzom, most 52000km van benne, milliószor el akartam cserélni nagyobbra, de milliószor jöttem rá, hogy nem kell több! Ez van! Ilyen ez az 500!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Laki |
2017.09.19. Tuesday , 06:41:59 |
|
|
|
Visszatérve az 500 első fék átalakításra. Visszaolvasod a fórumot anno alakítottam át egy párat. Nem egy nagy dolog igazából a munka része. Inkább az alkatrészek. Most például az 500ba rakom bele az ülés magasság állítót és jövő hónapba Abs beépítés is lesz. Kinek mit érnek meg ezek az extrák el kell dönteni, mert a bontott alkatrészek ehhez a típushoz nem túl olcsók. 500- 600n közt nincs nagy súly eltérés és én szerintem kicsit kevés az első 1 darab fék elöl, de kinek a pap kinek a papné |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.09.19. Tuesday , 07:31:18 |
|
|
|
Nem vagyok sem rendőr, sem műszaki vizsgáztató, de a fékrendszeren való módosítás csak úgy simán átmegy? Egy tárcsa helyett kettő, ABS utólag... vagy csak "úgysem veszik észre" alapon? Mondjuk a műszaki állomásokon a személyzet nem túl tájékozott, tőlem a kipufogó engedélyét akarták kérni, pedig gyári. Csak ők még nem láttak ilyen rövidet (mármint kipufogót) |
Vissza az elejére |
|
Laki |
2017.09.19. Tuesday , 08:29:23 |
|
|
|
s.szilasi írta ... Nem vagyok sem rendőr, sem műszaki vizsgáztató, de a fékrendszeren való módosítás csak úgy simán átmegy? Egy tárcsa helyett kettő, ABS utólag... vagy csak "úgysem veszik észre" alapon? Mondjuk a műszaki állomásokon a személyzet nem túl tájékozott, tőlem a kipufogó engedélyét akarták kérni, pedig gyári. Csak ők még nem láttak ilyen rövidet (mármint kipufogót)
Nem tudom voltál már műszaki vizsgán motorral és végignézted mi hogyan történik. Nevetséges. Fogalmuk nincs a dolgokról. A módosításokra meg visszatérve semmi barkácsolás nem történik. Minden alkatrész gyári és fel kell csavarozni. Mennyi motor rohangászik Cafe racernek átalakítva és senki nem foglalkozik velük. Pedig ott fúrni faragni kell
|
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.09.19. Tuesday , 08:41:03 |
|
|
|
Én értem, hogy semmi barkácsolás, nem is vonom kétségbe, hogy tökéletesen működik...csak néha a szabályok mást mondanak. Mondjuk külföldön ezekhez simán engedély kellene, meg egyedi műszaki stb. |
Vissza az elejére |
|
peti710 |
2017.09.19. Tuesday , 14:49:07 |
|
|
|
Sziasztok Hátsó fékpofa cseréjéhez kérnék segítséget! Még soha nem cseréltem most kell először. Köszönöm
Peti710 |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.09.22. Friday , 18:44:44 |
|
|
|
peti710 írta ...
Sziasztok Hátsó fékpofa cseréjéhez kérnék segítséget! Még soha nem cseréltem most kell először. Köszönöm
[klikk ide]
megnézed |
Vissza az elejére |
|
Akos83 |
2017.09.24. Sunday , 19:24:13 |
|
|
|
Sziasztok,
A 2006-os CBF600-as karburátoros motorom mostanában olyan hibát produkál hogy magas fordulaton megakad a gyorsulás, és ha tartom a fordulatot finom rángatást érezni. Mindeközben pedig elég hangos bugó hangja van a motornak. Ez a probléma minden sebességnél jelentkezik, kivéve üresben. Bizonyos esetekben ha ezen a fordulaton (6500-7500) tovább erőltetem, le is fullad. Az említett fordulatszám tartománynál alacsonyabb fordulaton úgy gyorsul ahogy kell. Szervízben járt már, akkor a karbikat kitisztították, egy kicsit jobb lett (a probléma olyan 5-6000-es fordulaton jelentkezett előtte).Mikor visszakaptam a motort a szervízből, a szerelő említette, hogy ha még mindig jelentkezik a probléma, akkor az valami elektronikai probléma lesz, szerinte lehet hogy a vezérlés (a komputer) rosszul adja a gyújtást (bár ezt én kétlem, de mondjuk nem vagyok motorszerelő).
Mi okozhatja ezt a problémát?
Köszönettel, Ákos |
Vissza az elejére |
|
Köme |
2017.09.26. Tuesday , 19:25:06 |
|
|
|
Akos83 írta ...
Sziasztok,
A 2006-os CBF600-as karburátoros motorom mostanában olyan hibát produkál hogy magas fordulaton megakad a gyorsulás, és ha tartom a fordulatot finom rángatást érezni. Mindeközben pedig elég hangos bugó hangja van a motornak. Ez a probléma minden sebességnél jelentkezik, kivéve üresben. Bizonyos esetekben ha ezen a fordulaton (6500-7500) tovább erőltetem, le is fullad. Az említett fordulatszám tartománynál alacsonyabb fordulaton úgy gyorsul ahogy kell. Szervízben járt már, akkor a karbikat kitisztították, egy kicsit jobb lett (a probléma olyan 5-6000-es fordulaton jelentkezett előtte).Mikor visszakaptam a motort a szervízből, a szerelő említette, hogy ha még mindig jelentkezik a probléma, akkor az valami elektronikai probléma lesz, szerinte lehet hogy a vezérlés (a komputer) rosszul adja a gyújtást (bár ezt én kétlem, de mondjuk nem vagyok motorszerelő).
Mi okozhatja ezt a problémát?
Köszönettel, Ákos
Nekem gyújtó trafó okozott hasonló jelenséget ,amikor bemelegedett a gép...
"..Méricskélem a tű fokát, hogy átfer-e rajta a menekülő, hirtelen őszülő idő.." |
Vissza az elejére |
|
kockatu |
2017.09.27. Wednesday , 05:36:14 |
|
|
|
nézd meg az üzemanyag ellátást lehet, hogy a karbit tisztították kicsit segített de az utánpótlás nem elegendő, elfogy a karbiból a benzin azt írod még mindig jelentkezik csak most magasabb fordulaton de minden fokozatban próbáld meg előszőr, hogy terhelésnél nem kezdi-e korábban a jelenséget, több üzemanyagot használ az utánfolyás nem elégséges hamarabb rángat, lejtőn lefelé hátszéllel meg szinte minden rendben? szerintem tisztítsd ki a tanktól a karbiig is
egy barátomnál ez volt a megoldás üdv kockatű |
Vissza az elejére |
|
Akos83 |
2017.09.30. Saturday , 19:07:21 |
|
|
|
Köme írta ... Akos83 írta ...
Sziasztok,
A 2006-os CBF600-as karburátoros motorom mostanában olyan hibát produkál hogy magas fordulaton megakad a gyorsulás, és ha tartom a fordulatot finom rángatást érezni. Mindeközben pedig elég hangos bugó hangja van a motornak. Ez a probléma minden sebességnél jelentkezik, kivéve üresben. Bizonyos esetekben ha ezen a fordulaton (6500-7500) tovább erőltetem, le is fullad. Az említett fordulatszám tartománynál alacsonyabb fordulaton úgy gyorsul ahogy kell. Szervízben járt már, akkor a karbikat kitisztították, egy kicsit jobb lett (a probléma olyan 5-6000-es fordulaton jelentkezett előtte).Mikor visszakaptam a motort a szervízből, a szerelő említette, hogy ha még mindig jelentkezik a probléma, akkor az valami elektronikai probléma lesz, szerinte lehet hogy a vezérlés (a komputer) rosszul adja a gyújtást (bár ezt én kétlem, de mondjuk nem vagyok motorszerelő).
Mi okozhatja ezt a problémát?
Köszönettel, Ákos
Nekem gyújtó trafó okozott hasonló jelenséget ,amikor bemelegedett a gép...
Miután beszéltem a szerelövel, vettem egy használt gyujtásvezerlö dobozt (CDI). Annyira nem volt vészes az ára, olyan 12e körül volt. Ma kicseréltem, és a test ride alatt elég jól ment a gép, 8-9 ezerig kipörgött, bár 9-nél még mindig érezhetö volt egy kis finom visszahúzás. Persze a cseréhez a tankot le kellett venni, úgyhogy az összes csövet le kellett csatlakoztatni, lehet hogy ott is valami megoldódott. Ja még azt is eszrevettem, hogy a benzincsapra menö vakuumcsönek kicsit szét van menve a vége. Ugyhogy azt is jobban felcsúsztattam és megkötegeltem. Most körülnézek, hátha valahol le tudják tesztelni a régi CDI-t, hogy lássam tényleg az okozta a problémát. Meg akkor ezt a gyujtótrafót is megnézem hogy lehetne letesztelni.
Köszönöm a tanácsokat.
|
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2017.09.30. Saturday , 20:57:13 |
|
|
|
VÁKUMCSAP!!!
Ha elöregszik a vákumcsap, vagy a vákumcső bereped akkor nem nyit ki eléggé a benzincsap, és nem kap elég benyát a vas! CBF600nál az elektronika sosem romlik el, max a gyújtótrafó - gyújtáskábel!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Akos83 |
2017.10.01. Sunday , 17:48:36 |
|
|
|
Csaszi04 írta ...
VÁKUMCSAP!!!
Ha elöregszik a vákumcsap, vagy a vákumcső bereped akkor nem nyit ki eléggé a benzincsap, és nem kap elég benyát a vas! CBF600nál az elektronika sosem romlik el, max a gyújtótrafó - gyújtáskábel!
Köszi a tanácsokat.
A vakumcsövön gondolkodok hogy kicserélem. A vakumcsaphoz van valami felujitó készlet?
|
Vissza az elejére |
|
gyula |
2017.10.08. Sunday , 06:22:07 |
|
|
|
üdv minden motoros társnak.segítséget szeretnék kérni.2005.ös cbf600s-ről van szó.a víz meleg a hűtőben is de a ventilátor kapcsoló nem kapcsol be (vadi új,működik,leteszteltem)annak ellenére,hogy a vízműszer jócskán a pirosban van.tudna valaki segíteni mil ehet az oka .előre is köszönöm gyufa. |
Vissza az elejére |
|
gyula |
2017.10.08. Sunday , 06:26:45 |
|
|
|
üdv minden motoros társnak.segítséget szeretnék kérni.2005.ös cbf600s-ről van szó.a víz meleg a hűtőben is de a ventilátor kapcsoló nem kapcsol be (vadi új,működik,leteszteltem)annak ellenére,hogy a vízműszer jócskán a pirosban van.tudna valaki segíteni mil ehet az oka .előre is köszönöm gyufa.
|
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.10.08. Sunday , 07:17:56 |
|
|
|
Ha a kapcsolót tesztelted, akkor azt kizárhatjuk. (ha jól tesztelted, forró vízben, és akkora hőfoknál kapcsolt be, amekkoránál kell neki) A ventilátort tesztelted közvetlenül 12V-ra kapcsolva? Ha az is megy, akkor van-e benne elég víz? Mert ha netán levegős volna arendszer és a gomba nincs is vízben akkor nem fog bekapcsolni. Más nem nagyon lehet, vagy legalábbis nem jut eszembe más lehetőség. |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|