|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
peti710 |
2017.06.10. Saturday , 17:27:05 |
|
|
|
Helló Néztem azt az oldalt és ismerem is Meg is rendeltem délelőtt. Az van írva hogy 2-8 nap. De van e? Tudnak e szerezni?Ez a nagy kérdés. Azért kérdeztem hátha tud valaki mást is. Egyébként nem eredeti sem az első sem a hátsó (JT 15/43) Hátra meg van a 41 fogas holnap rakja be a szerelő. Szerintem a ha hátsó 2 foggal kisebb nem annyira számottevően változtatná meg. Mindössze 5% . Ha az első is változna 1 foggal nagyobbra úgy már 12%, az már inkább számottevő.
Peti710 |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2017.06.10. Saturday , 18:25:57 |
|
|
|
peti710 írta ...
Helló Néztem azt az oldalt és ismerem is Meg is rendeltem délelőtt. Az van írva hogy 2-8 nap. De van e? Tudnak e szerezni?Ez a nagy kérdés. Azért kérdeztem hátha tud valaki mást is. Egyébként nem eredeti sem az első sem a hátsó (JT 15/43) Hátra meg van a 41 fogas holnap rakja be a szerelő. Szerintem a ha hátsó 2 foggal kisebb nem annyira számottevően változtatná meg. Mindössze 5% . Ha az első is változna 1 foggal nagyobbra úgy már 12%, az már inkább számottevő.
[klikk ide]
szamold ki. szerintem megöllöd a 600-as karakterisztikáját.
Ez nem V2 és nem s4 1400-as gep. |
Vissza az elejére |
|
peti710 |
2017.06.10. Saturday , 18:37:37 |
|
|
|
Tényleg nem tudom hogy milyen lesz. Ki kell próbálni Ha nem tetszik visszateszem a gyári méretet.
Peti710 |
Vissza az elejére |
|
csdani1982 |
2017.06.12. Monday , 06:57:32 |
|
|
|
APeti írta ...
Sziasztok! Ezredesen generátorral volt már valakinek problémája? Nekem a gyári generátor 35000km után adta meg magát, majd a csere után egy után gyártott került be ami most kb 3000Km után fáradt le. Ötletelnék, hogy mi okozza a problémát, de ezekből kifogytam. A motoron nincs semmi olyan berendezés szerintem és a szerelő szerint sem ami túl terhelné a rendszert. Minden fogyasztónak meg van a saját jó értékű biztosítója. A csatlakoző sincs meg égve ami a generátor és a fesz szabályzó között van.
Szia!
Mikor én vettem az 1000-est, előtte olvastam és a szerelőmtől is hallottam, hogy elő-előforduló hiba a generátor probléma az 1000-esnél. Nem kell hozzá különösebb terhelés, saját magától is képes lenyúvadni. Ahogy fentebb írtam, az enyémen van feszültségmérő felszerelve. Az előző tulaj tette fel és szerintem nem is ok nélkül. Talán neki is megvolt az előzménye egy kis generátor móka formájában. Most van a gépben 50 000 km. Annak kellene utána járni, hogy van-e lehetőség a gyári felújítására. Az utángyártott szerintem attól fingott le, hogy utángyártott.
|
Vissza az elejére |
|
APeti |
2017.06.12. Monday , 16:29:11 |
|
|
|
csdani1982 írta ... APeti írta ...
Sziasztok! Ezredesen generátorral volt már valakinek problémája? Nekem a gyári generátor 35000km után adta meg magát, majd a csere után egy után gyártott került be ami most kb 3000Km után fáradt le. Ötletelnék, hogy mi okozza a problémát, de ezekből kifogytam. A motoron nincs semmi olyan berendezés szerintem és a szerelő szerint sem ami túl terhelné a rendszert. Minden fogyasztónak meg van a saját jó értékű biztosítója. A csatlakoző sincs meg égve ami a generátor és a fesz szabályzó között van.
Szia! Mikor én vettem az 1000-est, előtte olvastam és a szerelőmtől is hallottam, hogy elő-előforduló hiba a generátor probléma az 1000-esnél. Nem kell hozzá különösebb terhelés, saját magától is képes lenyúvadni. Ahogy fentebb írtam, az enyémen van feszültségmérő felszerelve. Az előző tulaj tette fel és szerintem nem is ok nélkül. Talán neki is megvolt az előzménye egy kis generátor móka formájában. Most van a gépben 50 000 km. Annak kellene utána járni, hogy van-e lehetőség a gyári felújítására. Az utángyártott szerintem attól fingott le, hogy utángyártott.
Sajna a gyári teljesen leégett, nem lehet felújítani. A fesz mérővel sem vagy előrébb, mert amikor azon azt látod, hogy nincs töltés akkor lámpa nélkül jó akksival kb 40-60km amit meg tudsz tenni. azzal meg haza érni nem lehet.
_ Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében. _ |
Vissza az elejére |
|
ki27 |
2017.06.12. Monday , 19:16:59 |
|
|
|
csdani1982 írta ... ki27 írta ... csdani1982 írta ... ki27 írta ... Sziasztok! A probléma a következő: kb. 1 hónapja túráztunk a motorral(cbf1000) teljesen feltöltött akkuval ami 14 hónapos volt, a tavalyi évben sem volt semmi probléma. Ma reggel indultunk volna , de se kép se hang akku ki rámér, 5,1 volt!!! nekem meg egymillió . Mi lehet a gond, ami működik az az óra és az indításgátló, de eddig miért nem? Hogy lehet megmérni a generátor töltését? Esetleg tudtok megbízható motorvillamossági szerelőt Miskolcon? Üdv Kató. Szia! Nekem is ezres CBF van (2007). Amennyire tudom ennél viszonylag gyakran előforduló hiba a generátor probléma. Az elpőző tulaj talán pont ezért szerelt fel egy digitális töltésjelzőt a motorra. Nyilván rajta is hagytam. Tehát, járó motornál egy egyszerű multiméterrel rá tudsz mérni a töltésre, az akkumulátor pólusain keresztül. 13.7 körül kell töltenie alapjáraton és 14.0 körül fordulaton. De, mileőtt "pánikba" esnél, nekem már 2 alkalommal fordult elő, hogy a szinte új akksi egyszerűen megadta magát, egyik pillanatról, a másikra. Mindkét esetben cellazárlat. Egyszer autó, egyszer motor. Nem túl neves akkuk esetében fordult elő, azt hiszem, hogy Exide és Jász akkuk voltak. Cserélték gariban. Tehát simán lehet neked is csak egy egyszerű cellazárlat. Töltsd fel, indítsd be, mérj rá (Nem kell autóvillamosságis, egy egyszerű villanyszerő is megméri neked, általában van multiméterük, de még egy autószerelőnek is) és kiderül hol a turpisság. Ha tölt, akkor az akku halott (vagy valami zárlat miatt leszívja, de ha gyári minden, akkor inkább az akku ludas), ha nincs töltés, akkor generátor. Köszönöm a választ, ez az akku is Exide volt, próbáltam feltölteni először intelligens töltővel, de 6voltosnak érzékelte, 7.1 nél nem ment tovább, majd a brútál töltővel: az akksi kinyúvadt. Már megrendeltem a következőt, addig szerzek multit, és rámérek. Még egyszer köszönöm a válaszokat. Széles utat Nektek, üdv: Kató Majd írd meg, hogy mi lett a történet vége... Nos a történet vége: megérkezett az új akku, rámérve a generátorra az tökéletesen működik, a régi akkuval volt a probléma az egyik cella összeomlott Most minden tökéletesen műkszik, csak megy- és megy- és megy....!lol |
Vissza az elejére |
|
rva |
2017.06.13. Tuesday , 14:42:53 |
|
|
|
ha már akku, muszáj megvenni 15 ezerért a Yuasa-t, vagy lehet 8-9 ezerért Exide-ot vagy Bosch-t venni?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J. P. Morgan
|
Vissza az elejére |
|
peti710 |
2017.06.13. Tuesday , 15:51:54 |
|
|
|
Helló! Nekem a yuasa nem bírta sokáig még egy évig sem ,sajnos a garancia ma magyar országon sz...r-t sem ér. Hiába jártam a nyakukra nem tudtam a garanciát érvényesíteni. Vartát vagy bosch-t ajánlok (mindkettőnek 100A a indítóárama, ja és egy gépsorról jön le mindkettő) fele annyiba kerül és ugyan addig tart. A dupla árú yuasa nem bír ki dupla időt. Nálam a gyári yuasa 8 évet bírt. A polcról levett meg se közelíti azt amit a gyárba a motorba tesznek. Soha többet yuasa.
Peti710 |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.06.13. Tuesday , 21:32:02 |
|
|
|
Hát nekem nem volt baj a Yuasa-val, a CBF-ben én is kb 8 év után cseréltem a gyárit, igaz a következőt csak 3 évig használtam, aztán eladtam a motort, tehát igazán nem tudom utána meddig bírta/bírja. Most a CB-ben viszont elég hamar megadta magát a gyári Yuasa, ha huzamosan csak munkába jártam (kb 2km) akkor nem töltött annyit utána amennyit elvett az indítás, ősz felé már hetente kellett töltögetnem, amíg aztán elegem lett és egy új Yuasa áránál olcsóbban vettem egy lítiumos Magnetti Marelli-t. Élettartamról még korai lenne nyilatkozni, október óta használom. Súlya talán fél kb sincs, novemberben kivettem és bevittem a lakásba, tavasszal vissza szereltem, nem töltöttem rá, és pöccre indult vele. Eddig meg vagyok elégedve, és olyan ajánlotta, aki elég extrém körülmények között megy rengeteg km-t a cbf 600-zal (Facebookon rá lehet keresni érdekességként is, szerintem még kevesen láttatok cbf 600-t sílécekkel) Alessandro Wizz vagy In viaggio by Wizz néven |
Vissza az elejére |
|
csdani1982 |
2017.06.14. Wednesday , 06:09:22 |
|
|
|
ki27 írta ... csdani1982 írta ... ki27 írta ... csdani1982 írta ... ki27 írta ... Sziasztok! A probléma a következő: kb. 1 hónapja túráztunk a motorral(cbf1000) teljesen feltöltött akkuval ami 14 hónapos volt, a tavalyi évben sem volt semmi probléma. Ma reggel indultunk volna , de se kép se hang akku ki rámér, 5,1 volt!!! nekem meg egymillió . Mi lehet a gond, ami működik az az óra és az indításgátló, de eddig miért nem? Hogy lehet megmérni a generátor töltését? Esetleg tudtok megbízható motorvillamossági szerelőt Miskolcon? Üdv Kató. Szia! Nekem is ezres CBF van (2007). Amennyire tudom ennél viszonylag gyakran előforduló hiba a generátor probléma. Az elpőző tulaj talán pont ezért szerelt fel egy digitális töltésjelzőt a motorra. Nyilván rajta is hagytam. Tehát, járó motornál egy egyszerű multiméterrel rá tudsz mérni a töltésre, az akkumulátor pólusain keresztül. 13.7 körül kell töltenie alapjáraton és 14.0 körül fordulaton. De, mileőtt "pánikba" esnél, nekem már 2 alkalommal fordult elő, hogy a szinte új akksi egyszerűen megadta magát, egyik pillanatról, a másikra. Mindkét esetben cellazárlat. Egyszer autó, egyszer motor. Nem túl neves akkuk esetében fordult elő, azt hiszem, hogy Exide és Jász akkuk voltak. Cserélték gariban. Tehát simán lehet neked is csak egy egyszerű cellazárlat. Töltsd fel, indítsd be, mérj rá (Nem kell autóvillamosságis, egy egyszerű villanyszerő is megméri neked, általában van multiméterük, de még egy autószerelőnek is) és kiderül hol a turpisság. Ha tölt, akkor az akku halott (vagy valami zárlat miatt leszívja, de ha gyári minden, akkor inkább az akku ludas), ha nincs töltés, akkor generátor. Köszönöm a választ, ez az akku is Exide volt, próbáltam feltölteni először intelligens töltővel, de 6voltosnak érzékelte, 7.1 nél nem ment tovább, majd a brútál töltővel: az akksi kinyúvadt. Már megrendeltem a következőt, addig szerzek multit, és rámérek. Még egyszer köszönöm a válaszokat. Széles utat Nektek, üdv: Kató Majd írd meg, hogy mi lett a történet vége... Nos a történet vége: megérkezett az új akku, rámérve a generátorra az tökéletesen működik, a régi akkuval volt a probléma az egyik cella összeomlott Most minden tökéletesen műkszik, csak megy- és megy- és megy....!lol
Helyes! |
Vissza az elejére |
|
Topi1118 |
2017.06.15. Thursday , 10:54:15 |
|
|
Vendég |
Elmesélem a tanulságos történetemet.
Elvittem Wolfgangot éves szervizre. Én otthon mindent megcsináltam, mert az a biztos, csak a fékolajcseréért és a pecsétért mentem. Meg mégiscsak, ha azt elizélom, az komolyan tud fájni, szó szerint.
Ki is cserélték - mintegy negyed-fél óra alatt - az első és a hátsó folyadékokat. Kifizettem, motort átvettem, elindultam.
És a soron következő első lámpánál a jóisten fogott csak meg, majdnem felkenődtem az előttem megálló kocsira.
Hazamentem valahogy és otthon mindkét féket újra kellett légtelenítenem. Már érzésre is kar/pedál puha volt. Most határozott és kemény nyomáspontok vannak elől, hátul.
Persze kipróbálhattam volna indulás előtt, de nem gondoltam volna, hogy "ilyen" munkát végeznek.
Szóval csak óvatosan.
|
Vissza az elejére |
|
Topi1118 |
2017.06.15. Thursday , 11:57:40 |
|
|
Vendég |
Natan írta ... Topi1118 írta ...
csak a fékolajcseréért és a pecsétért mentem. Szóval csak fékolajcseréért mentél, légtelenítésért nem! Viccet félre, felháborító! Kívácsi lennék, ha ilyenkor összetöri az ember a motort, akkor van-e felelőssége a szerviznek? Márkaszerviz volt?
Igen, persze, az egyik legjobb hírű csapat Bp-en. Nem is mentem vissza cirkuszolni, mert egyébként bírom őket, de vagy sok a munkájuk és kevés az szerelőjük és/vagy fáradt a szerelő, de ez így veszélyes manőver.
|
Vissza az elejére |
|
Daccsika |
2017.06.17. Saturday , 23:19:33 |
|
|
Vendég |
Sziasztok, USB töltőt szeretnék feltenni a motorra. Kerdesem az lenne, hogy hova kellene kotnom, hol lenne a legpraktikusabb. Nezegettem a kapcs rajzat van egy ures csati az ules alatt az nem tudom mire van fenntartva, neten se találtam infót rola. Rendeltem bizti foglalatot ha más nem marad gyurusaruval bekotom direktbe az akksira, de ez a vegso megoldas lenne... |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.06.18. Sunday , 07:53:51 |
|
|
|
Daccsika írta ...
Sziasztok, USB töltőt szeretnék feltenni a motorra. Kerdesem az lenne, hogy hova kellene kotnom, hol lenne a legpraktikusabb. Nezegettem a kapcs rajzat van egy ures csati az ules alatt az nem tudom mire van fenntartva, neten se találtam infót rola. Rendeltem bizti foglalatot ha más nem marad gyurusaruval bekotom direktbe az akksira, de ez a vegso megoldas lenne...
Szerintem a többség egy gyújtás alatti +ra kötötte. Az én USB csatlakozóm vezetékein ott volt a saru, ami passzol az akksira, és egy biztosíték is van benne, én rákötöttem egy az egyben, DE az ülés alá betettem egy kapcsolót neki. |
Vissza az elejére |
|
hammer |
2017.06.18. Sunday , 14:03:04 |
|
|
|
Sziasztok, van egy CBF 500-asom (2007-es), de nem tudom eldönteni, milyen olajat vegyek bele. Repsol Moto Sintetico 10W40 vagy Motul 5100 10W40? Ki milyet használ? Nem találok sehol leírást vagy véleményt, örülnék, ha valakinek lenne megosztható tapasztalata. |
Vissza az elejére |
|
Daccsika |
2017.06.19. Monday , 09:59:41 |
|
|
Vendég |
hammer írta ...
Sziasztok, van egy CBF 500-asom (2007-es), de nem tudom eldönteni, milyen olajat vegyek bele. Repsol Moto Sintetico 10W40 vagy Motul 5100 10W40? Ki milyet használ? Nem találok sehol leírást vagy véleményt, örülnék, ha valakinek lenne megosztható tapasztalata.
Szia, Én eneost 10w40et tettem a 600asomba. Bar tapasztalatom nincs mással, de nincs vele bajom. |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2017.06.19. Monday , 14:21:03 |
|
|
|
Én évek óta Bardahl XTC C60 10W-40,est használok, cbf 600-ban is, és most a cb1000-ben is az van. Szerintem a prémium olajok között nincs az a hatalmas különbség, bár a Castrol nekem nem tetszett, azzal úgy tűnt, hogy nagyobbakat csattant a váltó, de a Tesco gazdaságos és hasonló olajakat hagyjuk, Motul Bardahl, Repsol, stb szerintem mind jó olajok. |
Vissza az elejére |
|
Scywrath |
2017.06.19. Monday , 20:13:57 |
|
|
|
hammer írta ...
Sziasztok, van egy CBF 500-asom (2007-es), de nem tudom eldönteni, milyen olajat vegyek bele. Repsol Moto Sintetico 10W40 vagy Motul 5100 10W40? Ki milyet használ? Nem találok sehol leírást vagy véleményt, örülnék, ha valakinek lenne megosztható tapasztalata.
Helló!
Én a sajátomban épp a mostani olajcserekor váltottam az eddigi Repsol helyett a Motul 5100-ra, és nekem határozottam simábban jár a váltó vele. 10W40 volt mindkettő. |
Vissza az elejére |
|
Scywrath |
2017.06.19. Monday , 20:21:54 |
|
|
|
Üdvözletem mindenkinek!
Van esetleg valakinek tippje, hogy a CBF500-asom (2004, kb. 45000 km) 4000-res fordulat körül egy bizonyos (kissé nyitott, sima haladós) gázkar-állásnál miért rángathat? Karburátorok elvileg szinkronban vannak, amikor egy éve csináltam a szinkront, mintha egy kicsit alábbhagyott volna, de csinálta gyári és Roads kipufogóval is, amióta csak megvan. |
Vissza az elejére |
|
hammer |
2017.06.20. Tuesday , 14:36:07 |
|
|
|
Köszi!
Scywrath írta ... hammer írta ...
Sziasztok, van egy CBF 500-asom (2007-es), de nem tudom eldönteni, milyen olajat vegyek bele. Repsol Moto Sintetico 10W40 vagy Motul 5100 10W40? Ki milyet használ? Nem találok sehol leírást vagy véleményt, örülnék, ha valakinek lenne megosztható tapasztalata.
Helló! Én a sajátomban épp a mostani olajcserekor váltottam az eddigi Repsol helyett a Motul 5100-ra, és nekem határozottam simábban jár a váltó vele. 10W40 volt mindkettő.
|
Vissza az elejére |
|
csdani1982 |
2017.06.21. Wednesday , 12:13:55 |
|
|
|
Daccsika írta ...
Sziasztok, USB töltőt szeretnék feltenni a motorra. Kerdesem az lenne, hogy hova kellene kotnom, hol lenne a legpraktikusabb. Nezegettem a kapcs rajzat van egy ures csati az ules alatt az nem tudom mire van fenntartva, neten se találtam infót rola. Rendeltem bizti foglalatot ha más nem marad gyurusaruval bekotom direktbe az akksira, de ez a vegso megoldas lenne...
Szia!
Nekem a hátsó lámpámhoz van kötve. Így csak gyújtásra üzemel. Egy biztosíték közbe van iktatva, a lámpa és a töltő közé. Már így vettem, az előző tulaj kötötte be. Működik a dolog. |
Vissza az elejére |
|
csdani1982 |
2017.06.21. Wednesday , 12:18:30 |
|
|
|
Topi1118 írta ...
Elmesélem a tanulságos történetemet.
Elvittem Wolfgangot éves szervizre. Én otthon mindent megcsináltam, mert az a biztos, csak a fékolajcseréért és a pecsétért mentem. Meg mégiscsak, ha azt elizélom, az komolyan tud fájni, szó szerint.
Ki is cserélték - mintegy negyed-fél óra alatt - az első és a hátsó folyadékokat. Kifizettem, motort átvettem, elindultam.
És a soron következő első lámpánál a jóisten fogott csak meg, majdnem felkenődtem az előttem megálló kocsira.
Hazamentem valahogy és otthon mindkét féket újra kellett légtelenítenem. Már érzésre is kar/pedál puha volt. Most határozott és kemény nyomáspontok vannak elől, hátul.
Persze kipróbálhattam volna indulás előtt, de nem gondoltam volna, hogy "ilyen" munkát végeznek.
Szóval csak óvatosan.
Én azért szóvá tettem volna. Ha másnem azért, hogy a szervízt végő emberke is tisztában legyen vele, hogy majdnem bajt okozott a hanyagsága. Így legközelebb talán másképp áll hozzá. Persze az is benne van a pakliban, hogy kirúgják miatta, azt meg nyilván senki nem akarja...Egyébként ABS-es a gép? |
Vissza az elejére |
|
Topi1118 |
2017.06.21. Wednesday , 16:32:57 |
|
|
Vendég |
csdani1982 írta ... Topi1118 írta ...
Elmesélem a tanulságos történetemet.
Elvittem Wolfgangot éves szervizre. Én otthon mindent megcsináltam, mert az a biztos, csak a fékolajcseréért és a pecsétért mentem. Meg mégiscsak, ha azt elizélom, az komolyan tud fájni, szó szerint.
Ki is cserélték - mintegy negyed-fél óra alatt - az első és a hátsó folyadékokat. Kifizettem, motort átvettem, elindultam.
És a soron következő első lámpánál a jóisten fogott csak meg, majdnem felkenődtem az előttem megálló kocsira.
Hazamentem valahogy és otthon mindkét féket újra kellett légtelenítenem. Már érzésre is kar/pedál puha volt. Most határozott és kemény nyomáspontok vannak elől, hátul.
Persze kipróbálhattam volna indulás előtt, de nem gondoltam volna, hogy "ilyen" munkát végeznek.
Szóval csak óvatosan.
Én azért szóvá tettem volna. Ha másnem azért, hogy a szervízt végő emberke is tisztában legyen vele, hogy majdnem bajt okozott a hanyagsága. Így legközelebb talán másképp áll hozzá. Persze az is benne van a pakliban, hogy kirúgják miatta, azt meg nyilván senki nem akarja...Egyébként ABS-es a gép?
Igen az, azért nem mertem magam megcsinalni. Öreg vagyok én már hogy másnak keresztbe tegyek...
Jó hír, hogy megjött Wolfgang riasztója, amit ma be is szereltem. Igazán praktikus darab. Tiszta plug and play.
Elfelejtettem rendelni hozzá környezet érzékelőt, azt betenni már nek olyan veszedelmes.
|
Vissza az elejére |
|
csdani1982 |
2017.06.22. Thursday , 07:43:49 |
|
|
|
Topi1118 írta ... csdani1982 írta ... Topi1118 írta ...
Elmesélem a tanulságos történetemet.
Elvittem Wolfgangot éves szervizre. Én otthon mindent megcsináltam, mert az a biztos, csak a fékolajcseréért és a pecsétért mentem. Meg mégiscsak, ha azt elizélom, az komolyan tud fájni, szó szerint.
Ki is cserélték - mintegy negyed-fél óra alatt - az első és a hátsó folyadékokat. Kifizettem, motort átvettem, elindultam.
És a soron következő első lámpánál a jóisten fogott csak meg, majdnem felkenődtem az előttem megálló kocsira.
Hazamentem valahogy és otthon mindkét féket újra kellett légtelenítenem. Már érzésre is kar/pedál puha volt. Most határozott és kemény nyomáspontok vannak elől, hátul.
Persze kipróbálhattam volna indulás előtt, de nem gondoltam volna, hogy "ilyen" munkát végeznek.
Szóval csak óvatosan.
Én azért szóvá tettem volna. Ha másnem azért, hogy a szervízt végő emberke is tisztában legyen vele, hogy majdnem bajt okozott a hanyagsága. Így legközelebb talán másképp áll hozzá. Persze az is benne van a pakliban, hogy kirúgják miatta, azt meg nyilván senki nem akarja...Egyébként ABS-es a gép? Igen az, azért nem mertem magam megcsinalni. Öreg vagyok én már hogy másnak keresztbe tegyek... Jó hír, hogy megjött Wolfgang riasztója, amit ma be is szereltem. Igazán praktikus darab. Tiszta plug and play. Elfelejtettem rendelni hozzá környezet érzékelőt, azt betenni már nek olyan veszedelmes.
Épp erre gondolok, hogy elképzelhető, hogy nincs teljesen képben a szerelő az ABS-es légtelenítésével. Ezért is lenne érdemes megemlíteni, mert így lehet hogy a köovetkezőt is elszúrja. Ha én lennék a szerelő, örülnék ha valaki szólna, mielőtt lesittelnek. De persze az is lehet, hogy csak most az egyszer hibázott....
Mi az a környezet érzékelő?
|
Vissza az elejére |
|
Topi1118 |
2017.06.22. Thursday , 11:15:38 |
|
|
Vendég |
Akkor meg beszólnak, hogy: "ne okoskodjon a vendég, különbe' is mi már akkor is ezt csináltuk, mikor Te (vendég) még azt sem tudtad, hogy van nem lábbalhajtós motor is."
Erre meg nincs szükségem.
A motor (állítható méretű) környezetében megjelenik valamilyen új tárgy, akkor ezt érzékeli és csipogni kezd a motorod. A legjobb védelem, mert aki csak úgy odaáll, hogy: "Megnézem, mennyive' megy?" ilyen csipogáskor azért az is hátrébb lép.
|
Vissza az elejére |
|
csdani1982 |
2017.06.22. Thursday , 11:38:49 |
|
|
|
Topi1118 írta ...
Akkor meg beszólnak, hogy: "ne okoskodjon a vendég, különbe' is mi már akkor is ezt csináltuk, mikor Te (vendég) még azt sem tudtad, hogy van nem lábbalhajtós motor is."
Erre meg nincs szükségem.
A motor (állítható méretű) környezetében megjelenik valamilyen új tárgy, akkor ezt érzékeli és csipogni kezd a motorod. A legjobb védelem, mert aki csak úgy odaáll, hogy: "Megnézem, mennyive' megy?" ilyen csipogáskor azért az is hátrébb lép.
Hm....nem rossz. Mennyibe fáj egy ilyen komplett szett? Riasztó, érzékelő, stb? |
Vissza az elejére |
|
Topi1118 |
2017.06.22. Thursday , 12:53:03 |
|
|
Vendég |
~ 80 GBP szallítással.
Olcsó és nem kell vágni semmit. Csak dugogatni.
|
Vissza az elejére |
|
Kiskopasz |
2017.06.22. Thursday , 20:32:22 |
|
|
Vendég |
Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne, hogy van egy cbf 250-es motorom, és a hátsó kereket hogy tudnám a legegyszerűbben beállítani hogy egyenesen fusson. Mitől kéne mérni? |
Vissza az elejére |
|
Topi1118 |
2017.06.23. Friday , 06:28:57 |
|
|
Vendég |
Ugyanúgy, mint a nagyobbak esetében
|
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|