|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Mit tanultam ma... Oldal:
1
2
3
... 15
[16]
17
18
|
|
csiko70 |
2014.01.18. Saturday , 22:16:13 |
|
|
|
Ezen a kérdésen (kuplung) már több, magát szakértőnek valló vez tech. oktató is vitába keveredett, és váratlan fordulatként, nem tudták egymást meggyőzni a maguk igazáról. A RILI-s oktatók egyértelműen preferálják a hirtelen kikerülésnél a kuplung behúzását, míg mások nem javasolják. A magam részéről, tapasztalat, vagy inkább próbák után a RILI-s véleményt osztom. A vészfékezésnél is megoszlanak a vélemények. Pro és kontra lehet sorolni az érveket, én tuti nem húzom be, de sem szakértő nem vagyok, sem oktató. Üdv Csiko |
Vissza az elejére |
|
Robi |
2014.01.20. Monday , 08:38:42 |
|
|
Vendég |
Tunde írta ...
Vészfékezéskor tuti nem húztunk kuplungot, vagy én tudom rosszul? A motorfék az rásegít vagy nem? Kíváncsi vagyok a véleményetekre ezzel kapcsolatban!
Ez -véleményem szerint- azon ritka esetekben jó, amikor tisztán vészfékezéssel megoldható a baleseti szituáció elkerülése, tehát itt arra gondolok, hogy kijönnek eléd, és pusztán fékezéssel el tudod kerülni a balesetet. Ha már irányváltás is szükségessé válik, -általában ez a legsűrűbben előforduló eset-, akkor behúzott kuplunggal jobban tudod uralni a gépet, de ezt mindenki maga dönti el, hogy melyik válik be jobban neki. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen döntésre a másodpercek töredéke áll rendelkezésedre.
Minden vezetéstechnika hoz magával jót, és kevésbé kényelmeset, az pedig már a vezetőn múlik, hogy neki melyik fekszik jobban.
[ Módosítva 2014.01.20. Monday , 08:39:31 ] |
Vissza az elejére |
|
csiko70 |
2014.01.22. Wednesday , 18:04:04 |
|
|
|
Robi profi és PONT. Hangsúlyozom, SZEMÉLYES VÉLEMÉNYEM szerint, Ők azok akik a legmagasabb szinten bírják a teoretikus tudás papírlapjain megjelenő ismeretek átültetésének a képességét a gyakorlati, a mindennapi közlekedésbe (ráadásul motoron). Az elmélet ezen papírlapjai közé sorolom a zárt, napról napra semmit nem változó gyakorlópályát, a tökéletes minőségű ( biztosan olajmentes, kátyúmentes) aszfaltot, a tutira boruló bójákat, a szabad mozgásban abszolút nem korlátozó, oldalzsebes túra (NEM motoros túra) gatyát, az "egyszálinget" és a fogorvosok álmát megtestesítő nyitott sisakot, hogy a közúti közlekedésben résztvevő egyéb, félkegyelmű, csökkent képességű, agresszív vagy csak szimplán "honnan tudhattam volna, hogy maga is erre fog jönni, ráadásul pont ma?!" baromfiak kizárhatóságát! Én a magam részéről hiszek nekik, de ha motoszkál bennem a kisördög, fogom magam és kipróbálom a technikákat. Hely van, motor van, bőröm van. Most még... . Kicsit hosszú lett, sorry, de ha élet és gyakorlat, akkor motoros-járőrök/helyszínelők/ delegációzók/felvezetők/zárók/
egyéb biztosítók etc = RILI! Bacca meg! Mégis állást foglaltam.. Hmmm pardon! Üdv Csiko |
Vissza az elejére |
|
Tunde |
2014.01.22. Wednesday , 23:23:58 |
|
|
|
Köszönöm, Nektek! Így már értem és ennek megfelelően gyúrok majd rá fejben.
Rilisen még nem voltam, a Safety 1-es szintű után viszont konkrétan tapasztaltam, hogy az ott tanultak (hallottak) beépültek a gyakorlatba. Nem is mindig tudatosan, de mikor gyorsan kellett cselekedni, annak megfelelően reagáltam, amit (akár elméletben) ott elsajátítottam. Ezért is tartom fontosnak legalább magamban tisztázni a a felmerülő kérdéseket, és néha kétségbe tud ejteni, ha az általam tisztelt és elismert emberektől ellentmondó információt kapok, főleg, ha a biztonságról van szó.
Igen, Robi valóban profi, erről már máskor is tett tanúbizonyságot!
Csikó, Tőled kérhetném, hogy a személyes véleményed legközelebb fejtsd ki nekem személyesen kicsit bővebben?
"A szeretet semmire sem vágyik. A szeretet nem csak elfogadja a másikat úgy, ahogy van, hanem örömöt lel benne úgy, ahogy van. " |
Vissza az elejére |
|
csiko70 |
2014.01.23. Thursday , 16:15:52 |
|
|
|
Hölgyem, állok rendelkezésére, amennyiben valóban érdekli a véleményem. Bár az is lehet, hogy csak a többieket szeretné megóvni a néha kicsit hosszúra sikeredő fejtegetéseimtől. No mindegy, valaki így is úgy is hálás lesz Önnek érte! |
Vissza az elejére |
|
Robi |
2014.01.24. Friday , 10:04:17 |
|
|
Vendég |
Őszintén örülök, és egyben köszönöm a megtisztelő véleményeteket, jólesik azt látni, hogy a(z egyen) ruha mögött az embert, és nem az ellenséget látjátok bennem.
Most kissé pironkodom, hogy profi jelzővel illettetek, hiszen bőven van még mit tanulnom,és bőven van még hová fejlődnöm... én inkább azt mondanám, hogy szerencsés helyzetben vagyok, mert van kitől tanulnom.
De ha már profikról ejtünk szót, akkor hadd mutassak két embert, akik ténylegesen azok, az egyikük (fehér kesztyűben) az ország összes motoros rendőrének oktatója, a másikuk pedig Európa bajnok motoros rendőr:
Egy kis ízelítő videó
[klikk ide]
[ Módosítva 2014.01.24. Friday , 10:08:33 ] |
Vissza az elejére |
|
MrBez |
2014.01.24. Friday , 11:19:39 |
|
|
Vendég |
Robi írta ... Őszintén örülök, és egyben köszönöm a megtisztelő véleményeteket, jólesik azt látni, hogy a(z egyen) ruha mögött az embert, és nem az ellenséget látjátok bennem. Most kissé pironkodom, hogy profi jelzővel illettetek, hiszen bőven van még mit tanulnom,és bőven van még hová fejlődnöm... én inkább azt mondanám, hogy szerencsés helyzetben vagyok, mert van kitől tanulnom. De ha már profikról ejtünk szót, akkor hadd mutassak két embert, akik ténylegesen azok, az egyikük (fehér kesztyűben) az ország összes motoros rendőrének oktatója, a másikuk pedig Európa bajnok motoros rendőr: Egy kis ízelítő videó [klikk ide]
Ez nagyon király!!! Mennyi idióta, akikre külön rá kell szólni, mert vursliban pecázták a jogsijukat.
|
Vissza az elejére |
|
Tunde |
2014.01.24. Friday , 16:34:01 |
|
|
|
Jóóó ez a videó Robi! Ami számomra különösen szimpatikus, hogy bármikor fordultunk Hozzád kérdéseinkkel, Te készségesen segítettél, ezért külön köszönet!!!
"A szeretet semmire sem vágyik. A szeretet nem csak elfogadja a másikat úgy, ahogy van, hanem örömöt lel benne úgy, ahogy van. " |
Vissza az elejére |
|
Tunde |
2014.01.24. Friday , 16:36:04 |
|
|
|
csiko70 írta ...
Hölgyem, állok rendelkezésére, amennyiben valóban érdekli a véleményem. Bár az is lehet, hogy csak a többieket szeretné megóvni a néha kicsit hosszúra sikeredő fejtegetéseimtől. No mindegy, valaki így is úgy is hálás lesz Önnek érte!
Óh, én mindig is éreztem, hogy a marcona külső mögött, egy ízig-vérig úriember rejlik!
"A szeretet semmire sem vágyik. A szeretet nem csak elfogadja a másikat úgy, ahogy van, hanem örömöt lel benne úgy, ahogy van. " |
Vissza az elejére |
|
agisz |
2014.02.12. Wednesday , 15:33:50 |
|
|
|
Érdekes videófelvétel.Maximálisan kihasználva a motorkerékpár előnyeit,határozzottan,jól haladva ért a helyszínre.Ahogy a felvételt elnéztem,volt egy-két necces elhaladás a félreálló járművek mellett,de az is lehet,hogy csak optikai csalódás.Eléggé összevissza álltak félre járművek.Nem könnyű mindenre figyelni:)
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
Vissza az elejére |
|
MrBez |
2014.02.12. Wednesday , 16:53:51 |
|
|
Vendég |
Asszem öregednék minden nap 1 évet ezzel a tempóval. |
Vissza az elejére |
|
csiko70 |
2014.02.12. Wednesday , 20:27:59 |
|
|
|
Hát, furcsa... Az nem furcsa, hogy (ismét) látom ezt a rengeteg, belső sávba bebetonozott gyökeret, akik még a megkülönböztetett jelzés észlelése ellenére sem hajlandóak kitakarodni a külső sávba. Sajnos azt sem kell furcsállni, hogy mennyi 3.5 tonna feletti teherautó "ragadt" a belső sávban, bár semmi keresnivalójuk sincs ott. Amit viszont tényleg furcsállok, hogy a fene tudja honnan ugrasztanak egy motorost, hogy, szerényebb felszereltséggel, másodikként kiérkezzen egy látszólag nem túl súlyos esethez. Persze, lehet hogy tévedek, nem ismerem a részleteket. |
Vissza az elejére |
|
Natan |
2014.02.13. Thursday , 08:48:01 |
|
|
|
Istenem!!!!! Mennyi sötét tahó! Érdemes megfigyelni, hogy még a segíteni akarók közül is milyen kevés jut el odáig, hogy legalább az index-szel jelezze, merre akar lehúzódni! Egyszer, egy viszonylag üres úton húzódtam le indexelve mentő elöl, amikor a gyerek megkérdezte, miért indexeltem (bőven volt hely). Mondtam a gyereknek, hogy azért, mert ilyenkor az index-szel azt is mutatom neki, hogy látom, észrevettem. Szörnyű, hogy milyen sok vezető nem képes felismerni egy megváltozott forgalmi helyzetet.
Széles utat, gumifákat |
Vissza az elejére |
|
Robi |
2014.02.13. Thursday , 15:27:56 |
|
|
Vendég |
Azért jók ezek a videók, mert így egy "külsős" is láthatja, hogy milyen is egy vonulás, hogyan tudja azt elősegíteni.
Csikó70: "honnan ugrasztanak egy motorost, hogy, szerényebb felszereltséggel, másodikként kiérkezzen egy látszólag nem túl súlyos esethez" Én sem vagyok teljesen szakavatott e kérdéskörben, de amit biztosan tudok, az az, hogy egy ilyen mentőmotor esetkocsi felszereltségű, és minden esetben doktori végzettségű személyzettel rendelkezik, tehát bármilyen jellegű sérülés ellátására képes.
A videón -még egyszer hangsúlyozom: nem vagyok szaki- elképzelhető, hogy az ott látható mentőautó "csak" un. szállító autó, de a sérült állapota miatt ettől magasabb szintű felszerelés, és személyzet jelenléte vált szükségessé, esetkocsi nem volt a közelben, ezért küldték a motorost.
Ez ugyanaz, mint nálunk, amikor egy baleset helyszínére kiérkezik a legközelebbi járőr, megállapítja, hogy súlyos sérüléses a baleset, így a helyszínelést nekem kell lefolytatnom. Ez is úgy néz ki kívülről, hogy a rendőrautó már ott van, akkor a motoros minek...
[ Módosítva 2014.02.13. Thursday , 15:37:59 ] |
Vissza az elejére |
|
csiko70 |
2014.02.13. Thursday , 21:29:19 |
|
|
|
Mondtam én, hogy nem értek hozzá, csak agyalgatok. Mindazonáltal az én apró kis fejem úgy gondolkodik, hogy egy ilyen mentőmotor + orvos személyzet funkciója nagyjából egy combat medic szinten mozoghat, tehát nyújtson elsősegélyt a könnyű sérülteknek, a súlyosabbakat pedig próbálja meg életben tartani a kiemelésig. Ez viszont azt feltételezi, hogy Ő legyen ott elsőnek, hisz pont ez a pláne benne, hogy motorral gyorsabban lehet a helyszínre juttatni a képzett személyzetet. Bááár lehet, hogy csak azt fájlalom, hogy egy esetkocsi megelőzte a motort. No, mindegy, a motorost biztos Záhonyból ugrasztották... . |
Vissza az elejére |
|
Guta217 |
2014.03.10. Monday , 17:22:52 |
|
|
|
Ma sikerült találkozni a bürokrácia rögös zagyvaságaival. Név szerint azzal a bűvös "e" betűvel, vagyis annak nem létével. Műszakira vittem a vasat, gondolván, h megvan, mert már 2x volt ott. Erre érkezéskor kiderült, h nincs rajta, ráadásul herélt is a kipuff. Na, gyorsan haza, gyári fel (mert szerencsére megvolt a szekrény tetején). Épp az eladásán gondolkoztam, de már szó sem lehet eladásról. Porosodhat tovább! Na, de haza érvén gyári egyből le! |
Vissza az elejére |
|
agisz |
2014.03.10. Monday , 18:06:19 |
|
|
|
Pontosan ezért,tavaly meg sem reszkíroztam a műszakit sportdobbal.Inkább kértem kölcsön egy gyárit.Igaz Adópapa.?Tuti volt a vizsga.Még 1x köszönet Adópapának
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
Vissza az elejére |
|
Alibiman |
2014.03.19. Wednesday , 08:00:59 |
|
|
|
Most nem tanultam semmit. .
Tegnap jövök ki egy parkolóból, szépen megállok, mert látom bent áll a busz jobb kézre a megállóban. Kicsit előre gurulok lábhajtással, előre hajolok, hogy kilássak a busz mögé, hátha valami boyracer ki akarja kerülni a záróvonal ellenére, erre nekiáll jobbra dőlni a motor. Hőőő, te állj már meg! Nem állt meg. Most tankoltam, szóval + 20 kiló volt még a tetején, szépen lassan letettem.
Egy karcolás sem lett rajta, de azért ketten kellettünk a felállításhoz, mert éreztem, hogy a derekamnak nem tett jót, hogy meg akartam tartani.
Fogalmam sincs mit történt. Egyszerűen elvesztettem a balanszot valahogy. Előfordul az ilyen, csak korábban erősebb is voltam, meg a motor is könnyebb volt. Így jártam. Most fáj a derekam.
(Csák Morritz AKA Alibiman.) |
Vissza az elejére |
|
Madi |
2014.03.19. Wednesday , 08:11:37 |
|
|
|
Az történt, hogy amikor megálltál, a kormányod kicsit jobbra volt fordítva és ilyenkor rögtön dől a motor. Már különösen figyelek, ha megállkk, akkor egyenesen legyen a kormány.
Nem számit, hogy milyen gyors, a lényeg, hogy milyen gyorsan mered hajtani! |
Vissza az elejére |
|
Madi |
2014.03.19. Wednesday , 08:13:33 |
|
|
|
Sajnos ilyen előfordul.
Nem számit, hogy milyen gyors, a lényeg, hogy milyen gyorsan mered hajtani! |
Vissza az elejére |
|
Tunde |
2014.03.19. Wednesday , 09:01:42 |
|
|
|
Alibi, jobbulást! Vigyázz a derekadra!
"A szeretet semmire sem vágyik. A szeretet nem csak elfogadja a másikat úgy, ahogy van, hanem örömöt lel benne úgy, ahogy van. " |
Vissza az elejére |
|
s.pancsi |
2014.03.20. Thursday , 18:23:33 |
|
|
|
Alibi, nehéz a crosstourer, az lett volna csoda, ha megtudod tartani Jobbulást!
Pancsi |
Vissza az elejére |
|
Alibiman |
2014.03.20. Thursday , 22:16:08 |
|
|
|
s.pancsi írta ... Alibi, nehéz a crosstourer, az lett volna csoda, ha megtudod tartani Jobbulást!
Ja, nehéz mint a sár, és az én kondim se a legjobb. Ez így nem túl jó kombináció.
(Csák Morritz AKA Alibiman.) |
Vissza az elejére |
|
Alibiman |
2014.03.20. Thursday , 22:31:50 |
|
|
|
s.pancsi írta ... Már kipróbáltam Nem tetszik. Magas és nincs kuplung, maradok a réginél Az automatának (brrr). Nekem nem automata van. Az automatával szar szlalomozni. Vagy öreg vagyok már az új trükkök megtanulásához.
Magasnak viszont valóban nagyon magas, nincs mese. És a CrossRunner?
(Csák Morritz AKA Alibiman.) |
Vissza az elejére |
|
lasarus |
2014.03.25. Tuesday , 07:34:34 |
|
|
|
Ugyan nem ma, hanem tegnap, de attól még maradandó "élményben" volt részem.
Az Árpád hídról éppen a Szentendrei útra kanyarodtam a jobb oldali sávban, amikor is hátra néztem, hogy van-e mellettem hely. Előttem egy kocsi araszolt, ki szerettem volna előzni.
Nagy hiba volt. Ugyebár arra megyünk amerre nézünk és mire újra előre néztem már a bal oldali sáv közepén voltam. Persze rögtön megijedtem és elkövettem az a hibát, hogy fékezni kezdtem a kanyarban. A motor ennek megfelelően megpróbált felállni és a szalagkorlát vészesen közeledni kezdett. Mire kapcsoltam, hogy engedjem már el a féket és döntsek jobban addigra a korlát már majdnem elérte a bal tükröt.
Szerencsére baj nem történt, de utána azért kiálltam pihegni egy kicsit.
Ismerőssel amúgy is terveztük, hogy idén Safety-re megyünk, azt hiszem megkaptam a löketet hozzá.
Végül egy ide illő idézet: "A motorbiciklin a legtöbb műszaki hibát az az alkatrész okozza, ami a gázkart köti össze az üléssel."
|
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|