|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Tipusjellemzők, avagy mi jó ill. rossz a mocimon Oldal:
1
2
[3]
4
... 11
12
13
|
|
Tibor |
2009.04.07. Tuesday , 06:32:57 |
|
|
|
A kormány szitálásról a tapasztalataim: Teljesen egyetértek Vityával, nem kell a kormányt elengedni. Ha jó a centírozás és jó a nyomás a következőket tapasztltam: Dobozok nélkül elengedett kormánnyal szinte a megállásig lassulhatok, nem szitál. Dobozzal van egy tartomány 50-70 között ahol szitál. Ezta jelenséget az előző motoromnál is tapasztaltam, szrintem normális. Akit nagyon zavar és sokat akar elengedett kormánnyal motorozni (nem közúton! ) az szereljen fel kormánytelót.
Üdv: Tibor |
Vissza az elejére |
|
gabisz |
2009.04.07. Tuesday , 08:06:54 |
|
|
Vendég |
Én azóta vettem észre a szitálást mióta a Continental Road Attack van rajta. 3x voltam centírozni (utoljára Vityáéknál, de akkor még nem ismertem Őt), azt mondták rendben van a centír, keréknyomással is játszottam már sokat, de továbbra is érezhetően szitál. Ez főleg a safety oktatás óta zavar, mert figyelek rá, hogy teljesen laza legyen a kezem a kormányon, ezért érzem a szitálást. |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2009.04.07. Tuesday , 08:47:13 |
|
|
|
Nem akartam újból elővenni a témát, csak Madinak akartam megírni, hogy Ő a saját mocijánál sztm. sohasem fogja megtapasztalni ezt, a moci tömegeloszlása végett, bár látom félreértette, de azt is látom már, hogy nagyon sokunknak szúrja a szemét e jelenség! Nekem eddig 2x jött elő a jelenség! 1x a keréknyomás hiánya miatt, és másodszor valószinűleg egy úthiba kezdte, de a moci ezt felerősítette! Azt tudom, hogy a moci kormányában hatalmas, és nagyon nehéz kormányvégsúlyok vannak, és amikor a kormányom kicseréltem nagyon figyeltem rá, hogy az eredeti jó súlyos kormányvégeket vissza tudjam paszírozni a kormány belsejébe! Sztm a következő dolgok segíthetnek a kormányszitálás megelőzésében: - Megfelelő guminyomás, vagy 1 kicsivel több - Hegyesebb gumi, vagyis sportgumi - centírozás - kormánycsapágyellenőrzés - párhuzamos villaállás - nehéz kormányvégsúlyok és ami már nehezebb megoldani: - Meredekebb villaszög - Nehezebb első traktus. = akár 2 kg súly a moci elejébe! - Hosszabb hátsó villa - stb...
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2009.04.07. Tuesday , 09:00:25 |
|
|
|
sumo100 írta ...
Tisztelt Hölgyeim és Uraim!
3 nappal ezelőtt hazafelé motorozva egy kereszteződés előtt előztem egy személygépkocsit és egy traktort. Tartottam a szgk-tól ezért kicsit jobban odahúztam az elején. A traktor mellé érve azt vettem észre, hogy a motor leállt. Az olajnyomás lámpa volt az egyetlen, ami a műszerfalon kigyulladt. A motorfék hatására pár mp múlva a motor újraindult és a továbbiakban nem volt semmi gond. Hazaérve ellenőríztem az olajszintet, ami normális volt. A 24 ezres szervíz óta kb 2000 km -t mentem. Üzemanyag volt bőven. Kicsit aggódni kezdtem, de azóta mentem már a motorral (igaz csak kb. 100 km-t) és miden jól működött. Van-e ötlet? Remélem egy egyszeri és nem megismétlődő jelenség volt. A Honda Hornet fórumon olvastam már hasonlót, de nem jött a jelenségre válasz, vagy tipp. Ez vajon mitől lehetett?
Ez valamijen elektromos bibi lehetett, mert ha 1 karbi áll le akkor a többi továbbra is dolgozna, ha meg a tanknál lenne gond akkor meg nem egyenletesen hanem párat rángatva, akadozva jönne vissza az élet a szívbe! Szóval valami elekromos cucc szakíthatta meg a gyújtásod egy kis időre! Sztm nézesd meg a moci elekromos megszakítóit! Ilyenek a jobb kéznél lévő gyújtásmegszakító, a kitámasztóban lévő megszakító, és a gyújtáskulcsban lévő megszakító...
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
gabisz |
2009.04.07. Tuesday , 11:06:22 |
|
|
Vendég |
Sumo, nekem is volt ilyen. Pont ahogy leírtad, csak magas fordulatnál, ugyanis akkor volt olyan magas az olajnyomás ami már szivárgást okozott. A blokk bal oldalán van egy csavar ami lezár egy olajalagutat, ott volt a szivárgás. A csavarhoz nem tartozik tomítés, csak annyit csináltak a Takobernél, hogy kicsavarták, bekenték csavarragasztóval és visszacsavarták. Azóta (kb 15ezer km óta) tökéletes. |
Vissza az elejére |
|
sumo100 |
2009.04.07. Tuesday , 12:16:42 |
|
|
Vendég |
Üdv!
A fordulat nálam is magas lehetett. Pontosan ugyan nem tudom mennyi,de jóval 7 ezer fölött lehetett. Szerintem 140 fölött mehettem egy rövid ideig. Ezt a csavart miről lehet megismerni?
Tisztelettel: Sumo |
Vissza az elejére |
|
gabisz |
2009.04.07. Tuesday , 12:35:33 |
|
|
Vendég |
Remélem ebből látszik, elég rossz minőségű a kép. Tehát a blokk jobb oldalán alul egy elég nagy imbusz csavar. Nekem szivárgott itt az olaj, nagyon minimálisan (csak ha pörgettem a blokkot utána lehetett észrevenni, hogy a csavar környéke olajpárás) Nem lehet eltéveszteni.
|
Vissza az elejére |
|
Reddly |
2009.04.17. Friday , 06:18:27 |
|
|
Vendég |
emberek! SOS válasz kellene!
milyen izzó van CBF 600 SA ban? 2004 es H1 vagy H7?
THX! Reddly |
Vissza az elejére |
|
Resuah |
2009.04.22. Wednesday , 07:05:08 |
|
|
Vendég |
Koko, nem szeretnéd az elmúlt 2 hónap tapasztalatait összefoglalni? |
Vissza az elejére |
|
Kareszka |
2009.04.22. Wednesday , 08:50:54 |
|
|
Vendég |
Sumo: Nekem egy suzukis ismerősöm mesélt hasonlókat, és nála az oldaltámasznál lévő megszakítónál voltak problémák.. kb meg kellett húzni egy csavart.. Esetleg azt is ellenőriztesd. |
Vissza az elejére |
|
Kareszka |
2009.04.22. Wednesday , 08:54:46 |
|
|
Vendég |
Csaszi:
A világért sem szeretnék kötekedni , de a hegyesebb gumi szerintem nem segít a kormányszitáláson. Amenniyre én tudom, a hegyesebb gumi egyenesfutása kevésbé jó, mint egy laposabb túráé. A hegyesebbek kanyarban fekszenek jobban. |
Vissza az elejére |
|
Koko |
2009.04.22. Wednesday , 14:42:51 |
|
|
Vendég |
Sziasztok! Resuah kérésére: Imádom a királylányt, szeretek vele menni ,keveset fogyaszt, városban verhetetlen, kényelmes,és persze gyönyörű és most nem akarom eladni!De most nem hajtom addig míg le nem vizsgázok (04.28-án kresz). Resuah és te??? |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2009.04.22. Wednesday , 21:26:21 |
|
|
|
Kareszka írta ... Csaszi: A világért sem szeretnék kötekedni , de a hegyesebb gumi szerintem nem segít a kormányszitáláson. Amenniyre én tudom, a hegyesebb gumi egyenesfutása kevésbé jó, mint egy laposabb túráé. A hegyesebbek kanyarban fekszenek jobban. Persze, persze, semmi gond. DE!!! A hegyesebb minden körülmények között jobb a laposabbaknál, egyes-egyedül a tartósság terén nem, és pont ezért gyártanak (a nagyobb futásteljesítményért) túraguminak laposabbat! Gondolj csak bele, az alacsonyabb nyomású abroncs jobban szitál. Olyan mint ha még laposabb volna az ív! Szóval, gyere ki a hóra!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Kareszka |
2009.04.23. Thursday , 08:23:40 |
|
|
Vendég |
Hát jó! Elég! Nem vitatkozok Csaszival, legyen Neki igaza (mint mindig )
OFF:
Tudtok esetleg valami infót nekem a bikeparts.hu -ról. M&D Kft. asszem, március 30-án rendeletem tőlük a féktárcsát, azóta semmi. Igérgették nekem minden hétre, de még mindig semmi... Most már teszek rá, ha holnap nem jön, akkor bemegyek és megveszem 62x annyiért máshol, csak legyen máááááá A tudjátok mim is kivan má
Vége |
Vissza az elejére |
|
Dui |
2009.04.23. Thursday , 09:17:59 |
|
|
|
Teljesen felesleges tovább firtatni ezt a kormányszitálás témát, nem kell elengedett kézzel motorozni, akinek meg úgy is szitál, hogy fogja a kormányt, vigye szervízbe. |
Vissza az elejére |
|
gabisz |
2009.04.23. Thursday , 12:22:40 |
|
|
Vendég |
Azért a legközelebbi guruláson gyertek majd be mellém megmutatom hogy szitál az enyém. |
Vissza az elejére |
|
Vitya |
2009.04.23. Thursday , 17:51:17 |
|
|
Vendég |
Kormány szitálási hajlam csökkentése végett beszereztem egy kúpgörgős kormánycsapágy szettet! Kíváncsi vagyok az eredményre!
|
Vissza az elejére |
|
Blake |
2009.04.24. Friday , 07:31:34 |
|
|
|
Vitya, erre én is! Ha eredményes, jövök hozzád egy cserére!
always look on the bright side of life |
Vissza az elejére |
|
Blake |
2009.04.24. Friday , 07:40:13 |
|
|
|
Vagy leveszem a túra plexim..
always look on the bright side of life |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2009.04.24. Friday , 08:39:59 |
|
|
|
Nem javítani kell a kormány forgathatóságát, hanem rontani! Mondjuk 1 kis homok a csapágyak közé! Tuti elmarad a szitálás!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Vitya |
2009.04.24. Friday , 10:11:22 |
|
|
Vendég |
Én sem a jó csapágyat cserélem ki, hanem a beverődött gyári csapágyat! Ha be van verődve a csapágy az felerősíti a szitálási hajlamot, és azért cserélem kúpgörgősre mert annak hosszabb az élettartalma! |
Vissza az elejére |
|
sumo100 |
2009.04.26. Sunday , 13:12:20 |
|
|
Vendég |
Szerbusztok!
A minap motormosás közben azt vettem észre, hogy a kipufogó dob belső oldala horpadt. Nem nagyon van ötletem, hogy mitől lehet. Szerintetek 2 személlyel, valami kátyúba belemenve összeüthet úgy a rugózás, hogy a hátsó tengely elérje a kipufogót? A sérülés helye nagyon ott van. |
Vissza az elejére |
|
Vitya |
2009.04.26. Sunday , 15:26:41 |
|
|
Vendég |
sumo100 írta ...
Szerbusztok!
A minap motormosás közben azt vettem észre, hogy a kipufogó dob belső oldala horpadt. Nem nagyon van ötletem, hogy mitől lehet. Szerintetek 2 személlyel, valami kátyúba belemenve összeüthet úgy a rugózás, hogy a hátsó tengely elérje a kipufogót? A sérülés helye nagyon ott van.
A féknyereg nyomhatta meg eldőlés miatt! |
Vissza az elejére |
|
Vitya |
2009.04.26. Sunday , 15:29:06 |
|
|
Vendég |
Sziasztok! Jelentem a kormánycsapágy cserével teljesen megszűnt a kormányszitálásom! A régi már be volt verődve és rohadva, ami fel erősíthette a szitálási hajlamát a motornak! |
Vissza az elejére |
|
sumo100 |
2009.04.26. Sunday , 15:51:02 |
|
|
Vendég |
A motor nem dőlt el. Azt észre vettem volna, ha úgy kell kikecmeregnem alóla. |
Vissza az elejére |
|
Vitya |
2009.04.27. Monday , 17:56:21 |
|
|
Vendég |
Jah, azt hittem nem új kora óta a tiéd!
|
Vissza az elejére |
|
sumo100 |
2009.04.28. Tuesday , 07:15:59 |
|
|
Vendég |
Jól hitted, de a kipufogó ( Laser duó-tech) már nálam lett felrakva. |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|