Főmenü
· Fórum
· Linkek
Keresés
Szavazás

Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?

- Naponta egyszer

- Naponta többször is ránézek

- Hetenten többször

- Hetente maximum egyszer

- Max. havonta egyszer

- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni

- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor

- Nem látogatom...

A szavazás korlátozva csak tagoknak

szavazat: 143 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
e107mobile ".LAN_EMP_10.""; $ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text); } ?>
Fórumok
Magyar Honda CBF Egyesület :: Fórumok :: CBF Motoros Fórum
<< Előző téma | Következő téma >>   

Tipusjellemzők, avagy mi jó ill. rossz a mocimon

Oldal:  1 [2] 3 ... 11 12 13
Szerző Üzenet
Vitya
2009.03.05. Thursday , 20:06:57
Vendég Az a helyzet, hogy nem tudnak olyan futóművet csinálni ami minden tartományban egyformán működik, van ahol jobb van ahol rosszabb! A kormányszitálásra igen ráerősíthet a hátsó doboz, kormánycspágy állapota és a gumi nyomás is! Addig nincs gond míg úgy nem jelentkezik, hogy fogod a kormányt, ha már akkor is az már probléma!!
Vissza az elejére
Resuah
2009.03.09. Monday , 21:04:51
Vendég CBF 125 tapasztalatok második köre:
- Rájöttem, hogy az indexkapcsoló mégsem akadozik, csak nem a tövét, hanem a végét kell tolni (vagy 100 km alatt bejáratódott).
- Meglepetés volt a fék, kicsit jobbra számítottam, de annak is még össze kell kopnia, meg meg is kell még szoknom, hogy mennyire húzhatom/taposhatom.
- A kormány végén lévő "dugó" szerintem nincsen jól feltéve, de az is lehet, hogy ilyennek kell lennie, majd rákérdezek a szervízben.
- A visszapillantó tükör szárát kellett állítani és meghúzni, szerintem jól beállítható.
- Eddig többet használtam esőben, mint szárazon , ezért koszos lett , de eddig mindenkinek tetszett, aki látta. Ha önmagában áll, komoly motornak tűnik, ha mellette áll egy nagy motor, akkor pedig elmosolyodsz, olyan aranyos
- Már írtam, de továbbra is kiemelném, hogy mindene finoman működik (sajnos a fék is), a motor/váltó nagyon összhangban van, 50-től már 5. sebességben lehet krúzólni, nem tudtam olyan sebesség+sebességfokozat kombinációt kapcsolni, ahol rángatott volna, legfeljebb lassabban gyorsult.
- Nekem a kis 1 henger+kipuff hangja nagyon tetszik, bár még csak bukóban hallottam értelem szerint, de szerintem kívülről sem lehet rossz.
- Jó ötlet, hogy ha már nincsen fordulatszámmérő (viszont van benzinszint mérő!), a fokozatok maximumát jelölték a sebességmérő skáláján.
- Az nem tudom, hogy minek minősül, hogy alapjáraton láthatóan gyengébb a fényszóró ereje.
- Kényelmes, az első telóra szerintem sokan azt mondanák, hogy nagyon puha, de végülis ez nem egy speed gép.
- 80-90 km/h utazót simán tartotta, nem zavart a menetszél, a végét majd a bejáratás után próbálom.

folyt. köv.
Vissza az elejére
Koko
2009.03.15. Sunday , 12:26:55
Vendég Sziasztok!
Ma is teszteltem (végre 1 hét után) a Királylányt.
Nekem a tükörszár akkor is kicsi, lehetne hosszabb.
Viszont nagyon stabilnak mondható és kanyarba nagyon be lehet dönteni. Ez tetszik. Nagyon fújt a szél de a 80km/h utazót simán tartotta. Amit Resuah is írt 50km/nál 5-ikbe szépen egyenletesen húz.
Ja ma 80km-t mentem.
Üdv:
Vissza az elejére
Csaszi04
2009.03.15. Sunday , 20:49:52

Grat! Használjátok csak minél többet! Én most a hétvégén 530km-ert tettem a sajátomba!

Az alapjáratnál jelentkező fényszórófényerőgyengülés ebben a ccm kategóriában teljesen normális!

Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni,
mint egész hátralevő életedben halottnak.
CBF500 [klikk ide]
Vissza az elejére
Szöszi
2009.03.19. Thursday , 14:10:57
Vendég Tegnap kaptam. Bár nálam nem jelentkezett ez a hiba, de viszem megmutatni ahogy az idő engedi.

Vissza az elejére
Koko
2009.03.19. Thursday , 16:33:59
Vendég Legalább tájékoztattak ez szinpatikus
Vissza az elejére
Resuah
2009.03.19. Thursday , 20:47:04
Vendég CBF 125 tapasztalatok:
- fogyasztási adatokra még várni kell egy kicsit, nagy a tank, és nincsen szívem korán tankolni, egyenlőre 3 liter alattinak tűnik
- már párszor lassítás-megállásnál szerintem nem kapcsoltam vissza teljesen időben, ekkor az 1-est nem akarta bevenni, gázfröccs+2-esben elindulással egy picit, vagy határozottabb rátaposással sikerült berakni, persze ekkor már rég zöld a lámpa, én meg beálltam természetesen a kocsisor elé
- sokszor szeretnék még 5-ösből egyet feljebb kapcsolni
- nincsen rajta elakadásjelző - nem elakadtam, csak köszöngetni használnám, de azért már használom a kezemet is
- jó a szélessége (keskenysége) a kocsisorok között, és általában jó magasságban van a visszapillantó tükre az autók tükréhez képest
- a váltót eddig az észrevétlen csendtől kezdve a nagy csattanásig minden hanghatással tudtam kezelni, ez nyilván rajtam múlik, erre is majd visszatérek még több tapasztalattal, hogy pontosan mikor mit szeret

folyt. köv.
Vissza az elejére
Koko
2009.03.19. Thursday , 21:12:51
Vendég Sziasztok!
A ford mérő hiányzik!
Írtam már a tükörszárat ezt most hagyjuk.
Fogyasztás: 150km-en 3/4 tankon áll a mutató
Ezt azt hiszem elég jó!
A króm lejött a hátsó telóról ezt majd a szervizben remélem korigálják.
Nagyon jó a nyomatéka.
Ma orkán erejű szél fújt persze hogy elkapott de a 90km/h -át tartotta.
Ha túrákra mennénk akkor a 90-100 az nektek megfelel????
Mert sajna nem bír többet!!!
Én szívesen mennék és szerintem Resuah is.
Amúgy szerelmes vok bele meg az én feleségembe!!!! Juujjjjj de tényleg!!!!!
Vissza az elejére
Resuah
2009.03.23. Monday , 11:07:08
Vendég CBF 125 tapasztalatok:

- Tegnap "barátaim", akik megtudták, hogy ilyet vettem, lerobogózták, azt mondták, hogy 125 ccm-ig minden robogó (persze nekik már "motorjuk" van) De a többségnek még mindig tetszik.

- Fogyasztás: pont 400 km-nél tudtam begurulni egy kúthoz, gondoltam, így menni fog fejben is a számolás Csurog a benya, katt. Nem létezik... Még fér bele... katt... katt... katt... Hát már tényleg nem fér bele... 8,61 liter. Nyolc egész hatvanegy század liter. Gyors fejszámolás..............
2,15 liter/100 km
Vissza az elejére
Twister
2009.03.23. Monday , 11:52:43

Koko írta ...

.....Ha túrákra mennénk akkor a 90-100 az nektek megfelel????
Mert sajna nem bír többet!!!
Én szívesen mennék és szerintem Resuah is.....

Szia,

A jó hír: figyelni fogunk a túrák összeállításánál a kisebb teljesítményű motorokra is, és biztosan lesz olyan kiírás ahol a Ti sebességetek, de inkább a gyorsulási képességetek is elegendő lesz.

A rossz hír: azt is látnotok kell, hogy a többség ettől tud jóval nagyobb tempót, így nem minden túra lesz alkalmas számotokra, mert különben a többiek unatkoznának vagy sokat várnának rátok.

Ezt úgy lehet feloldani, hogy legyetek aktívak és írjatok ki túrákat Ti, és persze akkor akik jelentkeznek tudomásul veszik az általatok diktált tempót.

A majálison biztosan lesz egy rövidebb és egy hosszabb távú túra is, így mindenki megtalálhatja a kedvére valót.

üdv,
Twister

HONDA X-ADV
Vissza az elejére
Koko
2009.04.01. Wednesday , 18:52:14
Vendég Twister!
Szia megértettem amit írtál és tök oké!
Remélem lesz jelentkező arra amit tervezek a barátommal!
Székelyföld!!! Augusztus vége szeptember eleje.
Mi még nyáron végig megyünk és egyeztetünk (úticél , szállás stb)
De a tempó max :100km/h (sajnálom) de nem bánjátok meg!
Most nézem rossz topickba írtam bocs.
Vissza az elejére
Ottomotor
2009.04.03. Friday , 20:34:04

Tudja vakaki, esetleg akinek 500-asa van, hogy mennyi a vége?

A végsebesség?
Létezik hogy "csak" 180?

Vezess, kövess, vagy állj félre!

Vissza az elejére
Koko
2009.04.04. Saturday , 16:19:12
Vendég Sziasztok!
Ma megint tankoltam és ezt kapd ki:362km-re 8.8liter!!!
Akárhogy számolom az 2.4liter 100-on!!
Lehet ,hogy nem adom még el?????!!!!!
Vissza az elejére
Doky
2009.04.04. Saturday , 16:25:19

Ottomotor írta ...

Tudja vakaki, esetleg akinek 500-asa van, hogy mennyi a vége?

A végsebesség?
Létezik hogy "csak" 180?

Most már értem, hogy a csütörtöki minitalinkat miért pénteken este írtad be...: Németországban voltál autópályán végsebességet tesztelni...

Vissza az elejére
Köme
2009.04.04. Saturday , 19:03:26

Ottomotor írta ...

Tudja vakaki, esetleg akinek 500-asa van, hogy mennyi a vége?

A végsebesség?
Létezik hogy "csak" 180?

Én még csak 165-öt mentem vele, de lett volna még tartaléka...csakhát jött a nyomvályús szakasz a 81-esen...

"..Méricskélem a tű fokát,
hogy átfer-e rajta a menekülő,
hirtelen őszülő idő.."
Vissza az elejére
Ottomotor
2009.04.04. Saturday , 19:42:10

Ja - ja!!!

Hmmm Doky...lebuktam... Németországban voltam autópályán végsebességet tesztelni...

Azért nem rossz a 180?...

Az 500-as megy mint a golyó...

Vezess, kövess, vagy állj félre!

Vissza az elejére
Csaszi04
2009.04.06. Monday , 09:54:04

A CBF500 gyári adata 175km/h!
A CB500é meg 185km/h!

Vesztettünk 2Le, és 500ford tartományt az Euro2 miatt!!!
Szóval "sajnos" ennyi!

Ha belegondolsz, hogy 16Le+al a 600as 210el megy, akkor nem is olyan kevés az a 180!!!

Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni,
mint egész hátralevő életedben halottnak.
CBF500 [klikk ide]
Vissza az elejére
dodó
2009.04.06. Monday , 10:24:25

Ottomotor írta ...

Tudja vakaki, esetleg akinek 500-asa van, hogy mennyi a vége?

A végsebesség?
Létezik hogy "csak" 180?


A prosikban 190km/h szerepel 52kg-os tesztpilótával! Az enyém a sportdob elött 110kg-al kb.:178km/h volt. Most kb.:165km/h, viszont erősebb lett és nem csak 7000-es fordulatnál kezd húzni, hanem az elejétől. És a hangja...!
Vissza az elejére
Csaszi04
2009.04.06. Monday , 10:39:24

Dodó! Jó volna, ha állítatnál a karbidon, mert sztm túl kevés benzint kap a mocid! Biztos hó fehér a gyertyád, az meg nagyon nem tesz jót a hengerfejnek! Nekem is jócskán visszaeset a végsebb a dobcsere után, hófehér gyertya, és durrogássorozat volt a motorféknél a jellemzők, de egy ügyes szerelő 1 karbiáfúvókázás után a gyertyám újból szép őzbarna, 196os végsebb, és csak pár durr maradt motorféknél!

Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni,
mint egész hátralevő életedben halottnak.
CBF500 [klikk ide]
Vissza az elejére
dodó
2009.04.06. Monday , 11:27:46

Köszi! Többek között erről akartam beszélni amikőr nem jöttél.
Vissza az elejére
dodó
2009.04.06. Monday , 11:58:24

Ja! Légyszíves akkor oszd meg velem a tuti szerelő elérhetőségét és a várható költségeket. (a sörön kívül, amire ezek után majd meghívlak)

Ui.:És a fogyasztásod változott?

[ Módosítva 2009.04.06. Monday , 12:13:02 ]
Vissza az elejére
Csaszi04
2009.04.06. Monday , 13:48:31

Hát nem occsó! Nekem 20eFt volt! Kanyar Mesternek hívom, és 06 20 433-8178 a száma, és a volt Csepel művek területén dolgozik!

Városban először megnőtt a fogyim 5.0ről 5.4re, mig rá nem jöttem, hogy az eddigi 3-4e ford helyett 4-7 között jártam vele, mert csodás volt hallgatni a dobot. Most városban szigorúan 3-4között tartva 4.8, pályán 140el 5l, és eddig még sosem evett 5.9nél többet, pedig többször nagyon is megdolgoztam érte. Szóval voltaképp csak a hang változott, a fogyim nem!

Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni,
mint egész hátralevő életedben halottnak.
CBF500 [klikk ide]
Vissza az elejére
Csaszi04
2009.04.06. Monday , 13:55:15

Madi írta ...

Én nem vettem észre, hogy szitál a kormány, pedig mentem vele eleget és nem kíméltem! Egyszer volt ilyen élményem, de akkor a keréknyomás alacsony volt.


Ebben az idomosoknak, és a nagy ccm-nek előnyük van! Nekik nagyobb az első kerék terhelésük! Pld. jó 40 kg-al nehezebb az 1000 idomos az 500as nakedhez képest! Szóval Madi Te valószinűleg sosem fogod megtapasztalni amit egy 500as 600as nakedes, esetleg idomos időnként átél!

Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni,
mint egész hátralevő életedben halottnak.
CBF500 [klikk ide]
Vissza az elejére
Blake
2009.04.06. Monday , 14:21:50

Nekem fejidomos van és szitál

always look on the bright side of life
Vissza az elejére
Madi
2009.04.06. Monday , 14:39:12

Csaszi, volt CB 500-as idomos és VT 250-es idomos motorom, elég sok mindent tapasztaltam.

Nem számit, hogy milyen gyors, a lényeg, hogy milyen gyorsan mered hajtani!
Vissza az elejére
Kareszka
2009.04.06. Monday , 14:42:20
Vendég Használt CBF 500, a kopó alkatrészeken kívül semmi extra. 80-nál szitál a kormány, de durva centírozás lesz a vége , valamint a műszerfal-tartó műanyag fogacskák megadták magukat... műanyagos kb 5ezerért helyreteszi.
Vissza az elejére
sumo100
2009.04.06. Monday , 14:43:41
Vendég Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

3 nappal ezelőtt hazafelé motorozva egy kereszteződés előtt előztem egy személygépkocsit és egy traktort. Tartottam a szgk-tól ezért kicsit jobban odahúztam az elején. A traktor mellé érve azt vettem észre, hogy a motor leállt.
Az olajnyomás lámpa volt az egyetlen, ami a műszerfalon kigyulladt. A motorfék hatására pár mp múlva a motor újraindult és a továbbiakban nem volt semmi gond.
Hazaérve ellenőríztem az olajszintet, ami normális volt. A 24 ezres szervíz óta kb 2000 km -t mentem. Üzemanyag volt bőven. Kicsit aggódni kezdtem, de azóta mentem már a motorral (igaz csak kb. 100 km-t) és miden jól működött.
Van-e ötlet? Remélem egy egyszeri és nem megismétlődő jelenség volt.
A Honda Hornet fórumon olvastam már hasonlót, de nem jött a jelenségre válasz, vagy tipp. Ez vajon mitől lehetett?
Vissza az elejére
Vitya
2009.04.06. Monday , 18:23:56
Vendég Nem értelek titeket emberek:-)!
Valakinek szitált már be úgy a kormánya, hogy normál körülmények közt használta a motort és fogta a kormányt?
Az hogy elengeditek a kormányt és szitál én nem tekintem hibának mivel nincs olyan forgalmi szituáció sehol semikor mikor el kell engedni a kormányt!
Vissza az elejére
Tepe-R
2009.04.06. Monday , 19:33:29
Vendég
Madi írta ...

Csaszi, volt CB 500-as idomos és VT 250-es idomos motorom, elég sok mindent tapasztaltam.

Vissza az elejére
Blake
2009.04.06. Monday , 20:41:18

Vitya, nem is tudám elengedni a kormányt, mert szitál az eleje
Tehát, ha kicsit lazábban tartom, már is érzem a vibrálást! Persze csak alacsony sebességnél érezhető!

always look on the bright side of life
Vissza az elejére
Oldal:  1 [2] 3 ... 11 12 13
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Facebook
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj


amatoregy
Mar 15 : 12:27
CBF 1000 service és user manual link mindkét tipusra. Nem tudom meddig érhető el.

[klikk ide]

amatoregy
Feb 10 : 07:18
Szia Agisz!

A regi szamod nem el. Kuldenel privatban egy elerhetoseget? (Viber, messenger, mail, stb)

amatoregy
Jan 31 : 20:22
+ valaki Taksony környékéről ir ide esetleg?

amatoregy
Jan 31 : 20:21
Sziasztok,

tudtok olyan linkeket ahol a külföldi (külföldről behozott) motorok km futás teljesítményét lehet(ne) ellenőrizni alvázszám vagy a kinti rendszám alapján?

Köme
Jan 01 : 09:23
BÚÉK mindenkinek!

Doky
Dec 31 : 20:53
BÚÉK 2020

FeSa
Dec 24 : 14:43
Áldott békés,boldog Karácsonyt kívánunk mindenkinek!
Szeretettel !: FeSa & Zita

Doky
Dec 14 : 20:19
E10 benzin info:
Honda
All Honda motorcycles and mopeds produced for the EU market since 1993 can use ethanol-blended gasoline up to 10% although carburettor-equipped models could experience poor driveability in cold weather conditions.

agisz
Nov 16 : 09:54
Nékem még CBF 600 SA van. Csak a távolság nőtt meg.

amatoregy
Nov 16 : 09:05
Kihaltak a CBF-ek mint a dinoszauruszok?

Ha nyitó gurulást kellene szervezni lehet senki se jönne már el, mert más motorja van?

scorpyo
Oct 12 : 12:41
Sziasztok!
Közben megérkezett, és jó lett az 1000-es fejidom (64210-MFA-D000 ) a 600-asra.

amatoregy
Oct 11 : 17:00
"Sziasztok!
e-bay-en rendelt fokozatkijelzővel kapcsolatban kinek van tapasztalata. Nem tudom feltanítni, F betű villog. CBF 600 PC 43" van hozzá leírás? Keres tanítási útmutatót a gipro univerzális kijelzők között.

amatoregy
Oct 11 : 16:59
Melyik évjárat?

scorpyo
Oct 06 : 07:06
Sziasztok !
Segítség kellene. Valaki meg tudná mondani, hogy a CBF 1000-es fejidomja jó lenne-e a CBF 600-ra ? Az a rész amiben a lámpa van.

csontimontir
Oct 05 : 09:11
Nekem Gipro fokozatkijelző van, ami tökéletesen működik, Igaz, én az aktuális olajcsere mellett a szervizben rakattam fel.

glev
Oct 03 : 10:42
Sziasztok!
e-bay-en rendelt fokozatkijelzővel kapcsolatban kinek van tapasztalata. Nem tudom feltanítni, F betű villog. CBF 600 PC 43

Mark91
Jul 24 : 14:28
Még nem késő!
Köszönöm szépen !

PirosBp
Jul 24 : 11:53
Márk! Ha még aktuális, akkor egyetlen egy embert javaslok. Sebestyén Andrást. Korrekt. Javítás megkezdése előtt árajánlatot ad. Nekem a karasnában és a szallerbeckben is rossz tapasztalatom volt, amit hosszú lenne leírni, mert egyik helyre évekig jártam, bízva, hogy majd velem tuti korrektül bánnak. Hát nem. Szóval Őt keresd, és várd ki inkább az időpontját, mint bevidd egy kóklerhez: [klikk ide]

Mark91
Jul 18 : 18:11
Köszi a válaszokat! Lehet még nagyobb műtét elébe is néz majd a vas, mert rettenetesen elkezdett rezonálni a lábtartó. Csavarok pedig megvannak húzva és a láncfeszesség is jó.

CsotiGabi
Jul 13 : 08:53
Karasnában nekem úgy számolták fel az olaj- és szűrőcserét, hogy az olajszűrő ugyanolyan koszos volt, mint ahogy bevittem. Ezek után már az olaj lecserélésében sem bízok!

csontimontir
Jul 10 : 18:01
Én a Karasnába hordom, és eddig nem okoztak csalódást.

Mark91
Jul 09 : 07:35
Igy h ennyire ketes a hiruk egyeb javaslatokat is szivesen meghallgatok.

Mark91
Jul 08 : 06:20
Koszonom a valaszod!

csiko70
Jul 05 : 19:55
Hali!
A Wilkerbe egy lábbal hajtós gyerek motort sem vinnék, az biztos! A másik kettőről nincs személyes szerviz tapasztalatom. Karasna alkatrész értékesítés viszont eddig ötös.
Üdv, Csiko

Mark91
Jul 04 : 19:13
Sziasztok!
Bocsi hogy ide írom, de a wilker karasna szallerbeck trióból ki mit ajánl 54.000-es szervízhez? A Dreamben teltház van...


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, ami a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.
-= © 2007 - 2020 CBF Egyesület =-
-= Hungarian HONDA CBF Club =-

   
Oldal létrehozási idõ: 0.0685 másodperc, 0.0151 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 32. Memória használat: 1,654kb