|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Tipusjellemzők, avagy mi jó ill. rossz a mocimon Oldal:
[1]
2
3
... 11
12
13
|
|
Csaszi04 |
2007.12.28. Friday , 14:39:52 |
|
|
|
Na! Most mindenki leírhatja, hogy mi jó illetve esetleg rossz az Ő mocijában. Lényege, hogy aki CBF-et szeretne venni az itt elolvashatja, hogy mik az álltala kivállasztott tipus jellemzője!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2007.12.28. Friday , 14:44:13 |
|
|
|
Én jellenleg csak olvasni fogom ezt a topikot, mivel az 500-asomban még csak 390km-er van! Szóval nincs sok a tapasztalatom! De a moci szépen jár, jól és könnyen kezelhető, 6.ban is szépen húz, 2 személlyel sem lehet rá panaszom, szóval eddig csak pozitív élményről tudok beszámolni. Nagyon jó kis városi-kiruccanós-kirándulós moci.
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Zolee_70 |
2007.12.28. Friday , 14:49:57 |
|
|
|
Nekem a naked motorok a kedvenceim, de a chopperek is tetszenek. Kipróbáltam ezt is, azt is (Dragstar750, Suzuki SV650, kis-Bandit), és végül a CBF mellett döntöttem. Nagyot szólt a CBF mellett, hogy gyakorlatilag új gépet kaptam, bejáratva, gyári állapotban, kb 500eFt-al olcsóbban. Hamar megismerkedtünk, meg vagyok vele elégedve, de ma már inkább az S verziót venném, kell a szélvédelem. Kényelmes, nekem kicsit magas (170cm), utassal gyenge. Gyári dobbal a hangja siralmas (villanymotor). Városban, országúton, autópályán is jó barát, engedelmes, jóindulatú. Mindig azt teszi, amit elvársz tőle, nem okoz meglepetéseket, de sokan pont ezért nem szeretik (állítólag nem egyéniség...) 2010-ig nem fogom eladni, addigra remélem megtanulok úgy motorozni, hogy bátran felülhetek egy 1000-nél nagyobb gépre. Mindenképp fejidomos (annak ellenére, hogy a naked szebb)+ABS változat lesz (CBF 1000, CB1300, Hornet, vagy ki tudja...) |
Vissza az elejére |
|
Jimy |
2007.12.28. Friday , 18:43:13 |
|
|
Vendég |
CBF500A, a tökéletes motor! akrapovics titán kipuffal, bukócsővel, középsztenderrel, nagy plexivel, lámpa kapcsolóval, más dudával, füst színű index burával,
egy bajja van az ülés, nagyából jó, mert elég nagy + nem puha, nem süppedős, DE nincs eleje = kemény a tank - fékezés, sőt döccenő - és hideg a benzin, én a kis varadéró után ezt tudom kritizálni, tettem is rá egy keskeny ezüst szigetelő csíkot, illetve többen is már átszabatták az egész ülést, persze ez nem el van rontva, hanem a Honda inkább sportosabbra vette az ülést mint túrásra!
ui.:tegnap a szokásos téli, heti bemelegítést végeztem a fűtött motorkerékpár tárolómban és teljesen elolvadtam a motoromtól, pontosabban a hangjától, még pontosabban attól, hogy a beszívot levegő és a felrobbant levegő hangján kívül egy elegáns surrogást hall csak a dolgozó, na ez a Honda. áldom az eszem - és BIKE-R barátom szavait, hogy Honda után csakis Honda jöhet - hogy Hondát vettem, nekem műszerész, gépész embernek nagyon fontos jellemző a minőségre, hogy az a sok fém alkatrész milyen hangon képes dolgozni, nem akarok más motorokat fikázni, de akinek ez fontos figyelje meg más gépek hangját! a másik, hogy az 500-as teljesen más stílusú moci mint a 600-as - persze csak abból a szempontból, hogy két hengeres röffögős vagy 4 hengeres villanymoci, nagyon nem mindegy, nálam ez nem volt kérdés - csakis röfögős moci lehetett - de akinél nem egyértelmű feltétlenűl próbálja ki mind a kettőt, de egyébként is komoly teszt-vezetés nélkül nem szabad motorot venni , ne hajtson bele a vásárlásba a könnyű hitellehetőség! a többi dolgott, ha majd szóba kerül |
Vissza az elejére |
|
jaga |
2007.12.30. Sunday , 14:07:43 |
|
|
Vendég |
nekem nem volt nagyon összehasonlítási alapom, mivel életem elsö élménye a nagymotorokkal utasként egy 400-as bandit volt, amiröl természetesen azt hittem - miután adrenalintól megrészegedve leszálltam -, hogy a világ legerösebb gépe. aztán a következö egy 600-as hornet, amin már "rutinos" (2. alkalom) utasként nézelödtem. aztán a motorsuliban egy cb 400-asra ültem fel elöször, és végül is nem okozott gondot a murvás, kavicsos (!) gyakorlópályának csúfolt terepen róni a köröket. és aztán kb 10 kör után át is küldtek a rutin pályára, ahol is folytattam az ismerkedést a motorozás technikájával, majd pár óra múlva átültem egy cbf 500-ra. elsöre furcsa volt, de hamar meg lehetett szokni. kényelmes, jól irányítható mocci volt, amely döntöen meghatározta, hogy miért is választottam a cbf 600-at.
no, e kis bevezetö után elönyök, hátrányok.
elöny: szerintem nagyon jól összerakott motort kapunk ezért az árért. bár nálam még nincs hosszú ideje, azért sokat olvastam utána, és körbekérdezösködtem, egyöntetüen az a vélemény, hogy a mocci egyben van, megbízható. és ez nagyon fontos. én a teljesítményével is ki vagyok békülve, egy kezdönek tökéletesen elég. mire ezt kimotorozom, pont jöhet a következö lépcsöfok. ha pedig dinamikusan akarok motorozni, akkor kicsit jobban kell pörgetni. azért 78 LE nem kevés. kényelmes, és nem csak a vezetönek, hanem az utasnak is, erröl bármelyik utas be tudna számolni. okosan van kitalálva a kapaszkodó, és az ülés is elég nagy ahhoz, hogy ne ülje szegény utas kockásra a seggét. nekem ezidáig a fékek is elegendönek bizonyultak, a dupla tárcsába jól harapnak a fékpofák. azt hiszem ehhez a teleszkóphoz nem is nagyon illene keményebb fék, nem tudnának összedolgozni. a fogyasztásával sem volt bajom, ha megtéptem a száját - ami a csövön kifér -, akkor mondjuk 7-8 liter közé is felment, de a nyugdíjas utazótempónál (110 km/h) 5-tel is beéri. a design nekem kifejezetten tetszik, ez is döntö volt.
hátrányok: lehetne lágyabb keverékü a gumi, bár mondjuk ez inkább túra mocci, azért nyárra valszeg lecserélem, jobban érezném magam a kanyarokban. a szivató. nos, nem igazán kedvelem, hogy szivatózni kell, bár ez elsösorban kényelmi szempont. mást nem tudnék kiemelni negatívumként, majd ha lesz, akkor szólok |
Vissza az elejére |
|
Dui |
2007.12.31. Monday , 21:33:42 |
|
|
|
Nekem is az első nagymotorom, előtte egy er-5 kawasakin tanultam. Az a motor is nagyon tetszett, bár ramaty állapotban volt. Mikor felültem a cbf 600-ra, mintha egy másik dimenzióba kerültem volna. A fejidomos modellt a szélvédelme miatt választottam, alapjába véve is jobban tetszenek a fejidomos motorok. Eddig 4000km-t mentem vele, jó a szélvédelme, ennek ellenére én a gyári plexit kicseréltem egy givi túraplexire, majd tavasszal derül ki, hogy igazán megérte-e. A motor inkább nyomatékra hangolt,alacsony fordulaton is szépen teljesít. Ritkán megyek két személlyel és a tudásomnak is bőven elég a 78 lóerő. Általában 3000-6000-ig terjedő fordulatszámtartományt használom, néha egy-egy előzésnél belecsúszok 7-8000-be, ott jön meg igazán az ereje. A futóműről nem tudok véleményt alkotni, nincs összehasonlítási alapom, végzi a dolgát feltűnés nélkül, úgy ahogy kell. A fékek nagyon jók, finoman adagolhatóak. Az ABS lehet, hogy hiányzik belőle... A kényelemre sem lehet semmi panasz, az üléspozíció túrás, egyenes háttal ülök, csuklót nem terheli. Az ülés kicsit lehetne puhább, de talán az idő múlásával felveszi a hátsóm formáját. Az "anyósülésen" még csak a garázsban ültem, de eddig arról is csak jót hallottam. Nekem egy gyári 45l-es hátsó doboz van a motoron, így a pakolhatóság is jónak mondható, távlati terveimben szerepel egy oldaldoboz szett is. Az ülés alatt csak pár apróság fér el. Értelmes motorozással, 100-as túratempónál 4.5-5 literrel beéri, ha nagyon odafigyel rá az ember, 4litert is el lehet érni. Mások tapasztalatai alapján gazdaságos motor, a kötelező szervízeken kívül csak egy kis odafigyelést igényel és sokáig hű társ marad. Összességében nagyon szeretem ezt a típust,örülök, hogy ezt választiottam és nem a banditot vagy a fazert(azok is nagyon jó motorok). Szerintem egy kezdőnek is ideális a cbf, nem büntet, ha esetleg hibázik egy kicsit a vezetője. Sok tesztben írják, hogy ez egy unalmas motor. Abból a szempontból unalmas, hogy teszi a dolgát, úgy ahogy kell. Aki túrázásra használja a motorját, annak talán pont ez a tulajdonsága a fontos. Remélem sok szép helyre eljutok majd vele jó társasággal. |
Vissza az elejére |
|
George |
2008.01.24. Thursday , 03:02:37 |
|
|
Vendég |
Nekem is az első 'nagy' motorom. Előtte Simsonoztam, majt 250es ETZvel tekertem. Ezekhez képest ég és föld. Bár leszögezem, nem mentem még vele csak 400 km-t, mivel tavaly novemberben sikerült megvennem. eddigi tapasztalatom nekem is a szivatóval van, nagyon kényelmetlen. Nem értem, hogy egy ilyen kategóriájú motorra miért nem tudtak automata szivatót tenni. Ezzel bajlódom, de majd talán az idei "szezonban" belejövök, és összeszokunk. Az eddigi utazási tapasztalatok: Nagyon lágyan veszi a kanyarokat, a fékek naggggyon jók, bár enyém nem ABS-es, de szerintem nem is feltétlen szükséges rá. A gyorsulás, hát szerintem egész kényelmes, és NYOMATÉKOS! Nagyon csodálkoztam rajta, hogy 6.ban szépen 50-60nal lehet menni. A hangjával nem vagyok kibékülve, mert túl halk. Nagyon szerettem volna sor2-est venni, de sajnos ugyanannyiba kerülnek szinte mint ezek, így inkább a plusz 20 LE mellett döntöttem ugyanannyi pénzért. A hangjával meg majd hamarosan alkotok egy Akra dobot. Az üléspozíció számomra is nagyon kényelmes. Bár közel 2 m vagyok, de kényelmesen ülök rajta, nem terhelem a csuklóimat. Hogy miért választottam a CBF-et? Jogsimat egy CBF 500zal tettem le, amibe "beleszerettem" Nézelődtem a piacon, hogy milyen Naked, szép kinézetű, viszonylag erős és nyomatékos motorok vannak, és erre esett a választás. Nekem a burkolatos nem nagyon jön be, de ezt mindenki maga választja meg. Tehát ezzel nem szidom a burkolatosokat Majd még kiegészítem ezen mondandómat, ha lesz még tapasztalatom a motorról. Remélem sok időm lesz idén motorozni, és az idő is kedvezni fog nekünk. |
Vissza az elejére |
|
buchhalter |
2008.01.29. Tuesday , 19:52:05 |
|
|
Vendég |
Jó idő volt, végre kiguríthattam a 2007-es CBF 1000-t. Keveset járhattam még vele, de 83-tól a tapasztalatok más motorokon már megvannak, így hát megosztanám veletek: Rendkívül jó súlyelosztású gép, a viszonylag keskeny gyári hátsó gumi kanyarban nagy stabilitást eredményez. Gumi - a gyárilag szerelt Bridgestone gumik minősége sokat javult, ezeket a gépeket azonos márkajelöléssel, de lényegesen jobb papucsokkal szerelték, mint a korábbiakat. Iszonyatos a nyomatékrugalmasság, 2000 fordulatszámtól hatodikban is egyenletesen tol, mint állat, ha akarod. Kiválóan adagolható a gáz és a fék, utóbbi miatt az ABS nekem felesleges luxusnak tűnik. Állítólag nehéz a gép, de mint oktató barátom mondja, nem a vállunkon kell vinni a gépet. Kemény 167 cm magasságommal és 60 kg testsúlyommal könnyedén kezelhető a gép. Az ülések és az üléspozíció nagyon kényelmes, hosszú távú túrákhoz kiválóan alkalmas. Jól szerelvényezhető nem gyári dobozokkal is, bár az ülés alatti idom oldalirányú kiemelkedése korlátozza a szabvány nyeregtáskák használatát. A fejidom szélvédelme még 200 felett is megfelelő testtartásssal majnem egy autóénak felel meg.Egyedüli, a tipusnak felróható gyári hiba - mint mások is megemlítették - hogy érthetetlen okokból a szalonból a motorok úgy kerülnek ki, hogy iszonyatos a gáz holtjátéka / 4-5 mm/. Aki nem szokott keleti gépekhez, annak ez egy csapás, amúgy kezelhető, beállítható. Nekem ez az első injektoros motorom, élvezem az automata szivatót, valamint a sokkal egyenletesebb gázadagolást. Ne egykerekezz vele, ne indulj vele gyorsulási versenyeken, de ha az autópályán beér egy BMW, nem kell lehúzódnód, elég, ha meghúzod a szarvát... Nekem bejött, remélem más is ezt választja. |
Vissza az elejére |
|
András |
2008.01.30. Wednesday , 09:14:17 |
|
|
Vendég |
Amit hiba felróható, (nálam) az a lánc feszesség állítás! Azokkal a csavarokkal, amelyek a villa végén vannak, csak feszíteni lehet. Valószínű, mindenki ugyanúgy állítgatja a láncot, ahogy én, ezért nem írom le a menetét, (kilazítot, beütögeted, méred, meghúzod, nem egyezik a két oldal, megint lazítod, ütögeted, méred meghúzod, stb.) Beiktathattak volna egy kontra anyát, amivel lazítod, így egyszerűbb, és pontosabb lehetne a lánc feszesség állítás. |
Vissza az elejére |
|
tomicham |
2008.02.06. Wednesday , 22:16:55 |
|
|
|
Én középiskola óta nem motoroztam (14 éve), mindig elköltöttem autóra a pénzem. Akkor is zömében Simsonok voltak, de nagyon jó alap volt. Múlt nyáron letettem a jogsit, és mivel az autó hitele már ki lett fizetve, jöhetett az oly sok év óta dédelgetett álom. Ismerőseim túlnyomó része a Hondát javasolta. A CBF már az elején is univerzális motornak tűnt, rendkívül sokoldalú. 1000-est nem mertem kezdőként, de a 600-hoz viszont ragaszkodtam, olvastam, hogy kezdők számára is bevállalható. CB400-on tanultam én is, van azért különbség, de ugyanúgy, ahogy USÁ-ban nagymamik vezetnek V8-as terepjárókat, ezt is simán elvezeti az ember kis rutinnal. Jótékony, megtanít nagymotorozni. 2000 km-t mentem csak vele eddig (egy szürkeimportos mellényúlásom miatt csak nyár végén vehettem át végül márkakereskedésből), de tetszik, lehet vele állatkodni is, kényelmes túratempóban pedig észre sem veszed, mintha számítógépen szimulálnál, nekem nagy élmény. Kanyarokra, előzésekre csak gondolni kell. A múltkor együtt indultunk a zöldnél egy lelkes BMW autós kollégával, kettőig félgázzal nyugodtan gyorsultam, ő tolta, na így voltunk pariban. Mondom akkor mutassuk meg mire jó a bike, húztam egy végfokot, 3-4-5, a visszapillantóbam már összemosódtak a fényszórói. Az elkövetkező 5-6 percet folyamatos vigyorral töltöttem. -5 fok hidegben nehezen indul, de olvastam, hogy ez jellemző a precíz karbis motorokra, kicsapódik a benzin a karbiban, akksi sem volt 100%-os (riasztó csipegeti). A láncon már érdemes korán utánaállítani. Fogyasztás nekem 5-6 liter. Szélvédelem 140-ig jó egyenes háttal. 8000 felett már húz és aranyosan morog. Fordulatok ha jól emlékszem: 120-6000, 140-7000, 160-8000, 180-9000, 200-10500. Városban túl csendes, gázfröccs nélkül nem hallanak meg. Egyben van és tényleg minőségi élményt ad. ABS eddig észrevétlen, necces helyzetem még nem volt, az első fékhatás tetszik. Leghosszabb utam eddig 300 km egy nap, kényelmes volt, a végén sem nyafogtam.
Motorozom, tehát vagyok. |
Vissza az elejére |
|
tekergő |
2008.02.12. Tuesday , 16:22:17 |
|
|
|
a 2005-ös verzióju cbf-el legnagyobb bajom, a kényelem hiánya. az ülés egyszerüen nem elég puha. nagy melegben, városban az 1. sebességet kicsit nehezen vette.
a 2008-as változatban már állitolag kényelmesebb az ülés |
Vissza az elejére |
|
Madi |
2008.02.12. Tuesday , 18:51:29 |
|
|
|
Az én mocimban azt nem szeretem, hogy hidegben majd megfagyok motorozás közben.
Nem számit, hogy milyen gyors, a lényeg, hogy milyen gyorsan mered hajtani! |
Vissza az elejére |
|
Doky |
2008.03.09. Sunday , 12:28:42 |
|
|
|
Az info@ postaládába jött egy kérdés, tudja valaki a katalógusadatokat? ======== Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy megtudnátok mondani hány kilóval lett könnyebb a 2008-as CBF600?
Már mindenhol kerestem de sajna sehol sem találtam, nagyon fontos lenne. Előre is köszönöm szépen.
Üdv.:N. Zoli ========
|
Vissza az elejére |
|
Dui |
2008.03.09. Sunday , 14:37:34 |
|
|
|
219 kg van a forgalmimban, a 2008-as pedig 217 kg a Honda oldal szerint, tehát kemény 2 kg a különbség. (ezek teletankolt tömegek) |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2008.05.02. Friday , 13:13:09 |
|
|
|
Eljutottam oda, hogy most már megosszam a tapasztalataimat a kedves érdeklődőkkel. Bár még mindig csak 2300 km van a vasban, de volt minden ebben a pár km-ben. Kivétel pályamotorozás! CBF500-at vettem, és ebből adódóan naked verziót. Magas 192 cm, és átlagos testalkatú vagyok, 86 kg. A moci méreteimnek jó, nem érzem a mocit törpének alattam. Végül is ugyan az a váz, ülés, mint a 600 és 1000 verzióban. Ülés jó, bár 300 km után azért jó leszállni róla. A lábtartó full kényelmes, kezelőszervek kényelmesek, szépek, jól és határozottan működnek, ennél többet nem is kívánhatunk tőlük. Bár az indexet azért a mai napig 10-ből 1x rosszul nyomom ki, ezért bekapcsolva marad. A gumi ehhez a teljesítményhez tökéletes, vizes - száraz úton jól tapad, a lábtartó simán leér a kanyarban, a futómű elég pontos visszajelzést ad, ezért mindennemű megcsúszást könnyedén le lehet reagálni. Igazi élménymocivá teszi ez a képessége! Túrásan használva tényleg unalmas a moci. Kényelmes, biztonságos érzést sugároz. Teszi a dolgát, és kész! A futómű ilyenkor egy kicsit feszes, ezért az úthibákat könnyen megutálja az ember, bár ez inkább nekünk fáj, mint a mocinak, mert az minden idegesség, zörgés, nyekkenés nélkül leküzdi az akadályokat. De kanyarodjunk vissza a sportosabb életérzéshez. A motor ebben a "kaszniban" a leggyengébb, de S2 révén nagyon nyomatékos! Annyira, hogy 3000 alatt rángatózós érzést ad le nekünk, pedig csak érezni minden egyes robbanás erejét, ahogy elhagyja az alsó fordulatszám tartományt a gép. Van már olyan moci is, amiben már több, mint 300.000 km van (CB500 1993-2007 tartósteszt)! Szóval tartós is a kicsike! 1 személlyel 100-at pillanatok alatt elhagyja, 140-ig nagyon jól húz 160-at is szépen eléri, onnéttól viszont már érdemes ráharapni a kormányra, hogy tovább menjen a szekér. 2 személlyel megpakolva a 140 nem gond, onnét még jól gyorsul, csak nagyon huzatos a folyamatos haladáshoz. Városban - országuton normál használat mellett a fogyasztás simán 5 liter alatt marad, és hajszolás alatt sem fogyasztott nekem eddig 5.8 liternél többet. Szóval nagyon elégedett vagyok a vassal, nem is fogom lecserélni nagyobbra. Kár, hogy az euro3 szabvány miatt a Honda, (remélem egyelőre!) megszüntette a gyártását...
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Daró |
2008.12.23. Tuesday , 21:16:37 |
|
|
Vendég |
Ha már lehetőség van, akkor megragadom. Hosszú úton jutottam el mostani CBF 600 NA ABS-es motoromhoz.Csak sorban 1:miniromett 2:Mz 125/150 3:Jawa 350 4:Kawasaki GPX750 5: pedig a jelenlegi. Mint látszik a létrát kijártam, sőt mikor a szalonokban motort kerestem mindenki kérdezte miért nem 1000-est veszek.Szerintem mindenki olyan motort vegyen amit adottságaihoz képest ki tud használni. Megtapasztaltam hogy milyen a 105LE jó volt szép volt de nekem a 78 is bőven elég. Két személlyel csomagokkal hegynek völgynek számomra teljesen ideális.Miért pont ez a motor lehet sokan kinevettek most de ez hasonlít legjobban az első MZ-hez. Nekem nagyon megtetszett ez a NAKED típus. De hogy a lényegre térjek mi jó és mi rossz ebben a motorban. Jó tulajdonságai: -szép, -formatervezett, -kényelmes (az utasnak is), -keveset fogyaszt, -minimális a szervízigénye, -van megjelenése(szerintem), -és csak teszi a dolgát ahogy kell. Rossz tulajdonságai:
Műszerfalvilágítás izzójának cseréje 2 óra és szinte az egész elejét szét kell szedni.:-( meg folyton kifogy a benzin belőle (300-340km), bár az igazat megvallva olyat még nem láttam amit nem kellett tankolni. Végső tanács:Aki ilyen motort akar venni bátran vegye meg nem fogja megbánni. Én egy életre tervezem ezzel a motorral, feltéve ha nem nyerek a lottón. Köszönöm a lehetőséget a hozzászóláshoz Daró |
Vissza az elejére |
|
tomicham |
2009.01.25. Sunday , 22:33:16 |
|
|
|
Egy gyorsulásos/végsebességes CBF600 (karbis) videó a "jutúbról", bizonyára sokan láttátok már. Nem feltétlen így kell használni hűséges gépállatunkat, de érdekesek lehetnek az adatok, jóllehet óra szerint, vezető/motor/útviszonyok paramétereitől/állapotától függően:
10000-es fordulathoz tartozó sebességek az egyes fokozatokban:
1 ~75 2 110 3 135 4 160 5 185
6 200
fordulatszámok 6-dikban a megadott sebességeknél, illetve végsebesség:
120 6000 140 7000 160 8000 180 9000 200 10000 220 10700 225 11000
Motorozom, tehát vagyok. |
Vissza az elejére |
|
Szöszi |
2009.01.27. Tuesday , 11:10:36 |
|
|
Vendég |
Láttam én is, sajnáltam is a gépet! Tudomáson szerint az enyém az első bordó '08-as, amit az országban eladtak. Eddig 8800km-t raktam bele, kb. 5000-t utassal. Tapasztalataim megosztanám veletek. Bocs ha untatok valakit. Megfogadtam a szerelők tanácsát a bejáratást illetően. 1000km-6000-
ig 2000km-8000-ig pörgettem. 1 és 6 ezres szervizre vittem,gyári olaj, szűrő,csere,átvizsgálás.Javíta
ni nem volt mit!!! Kezelő szervek jól kézre állnak,ülés pozíció jó, nem bántja kezet, csuklót. Szélvédelem 140-150-ig jó, az után kell csak beledőlni. Ülése kényelmes, bár egy kis párnását elbírt volna még.Az utasé minden szempontból jó. ABS-Dual fék pazar! Jól adagolható,nagyot fog,de nem csúszik!Váltója finoman, precízen jár.Nem verseny motor, elég a 78LE. Dinamikusan megy 2 fővel is, főleg ha a fordulat 4000 felett van. Fogyasztása vegyes használat során terhelten is 5-5,3.Futómű gyári beállítása jó, felesleges tekergetni.Gyári kipuffal a hangja kellemesen mély,de nem zavaró. A motor olyan mint ez a honlap: egyszerűen JÓ!!! Köszönet érte!
[ Módosítva 2009.01.27. Tuesday , 15:45:27 ] |
Vissza az elejére |
|
Doky |
2009.01.27. Tuesday , 15:48:59 |
|
|
|
Gratula a géphez, és köszönjük a dícséretet! A jó lap önmagában még kevés, jó tartalommal kell megtölteni, ez pedig csakis RAJTATOK múlik! Én is köszönöm, és csak bíztatatok mindenkit a további tartalmas hozzászólásokra!
|
Vissza az elejére |
|
Koko |
2009.03.02. Monday , 06:17:11 |
|
|
Vendég |
Sziasztok! CBF-125:Tegnap mentem vele 70km-t ami nem sok de nekem nagyon tetszett. Tehát:hibaként felróható hogy nincs fordulatszám mérője úgyhogy a hangjára figyelni kell. Formája nagyon dizájnos a füst plexi minimális szélvédelmet nyújt , a fékek jók az ülés az nagyon kényelmes bár nem tom hogy 300km után is ezt mondanám. Nem szúnyog hangú már most leszögezném.Gyönyörű hangja van. A motorját pörgetni kell (finoman) és akkor húz. Futómű rendben van mentem elég ramaty úton és nekem stabilnak tűnt. 60-70 volt az utazóm de a benzin mutató meg sem mozdult a 70km után.A fogyasztása biztos szuper lesz. Sima egyenes szakaszon a vége 100km/h volt de csak max2km mentem igy. |
Vissza az elejére |
|
Koko |
2009.03.02. Monday , 06:19:41 |
|
|
Vendég |
Most csak ennyi de remélem majd lesz több infóm is. |
Vissza az elejére |
|
Csaszi04 |
2009.03.02. Monday , 09:03:56 |
|
|
|
Ezek tényleg nagyon jó hírek, mert nem sok 4ü 125 megy 100 fölé, de a bejáratós időszakra viszont nagyon figyelni! Féket nem cibálni, mert excenrikusan kopik be a tárcsa, és a sebeséggel is csak óvatosan! Én az 500mal 300km-er után mentem csak előszőr 100al!
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Koko |
2009.03.03. Tuesday , 06:51:50 |
|
|
Vendég |
Sziasztok! Tegnap mentem 40km-t gyönyörű idő volt. Hát kicsik a tükrök a 125-ös ön.Nem is a tükör inkább a szára. Nagyon szépen megy 60-70km/h között suhantam. A hátsó rugókat 3-om fokozatban lehet állítani nekem a középsőben van. Ja és a lényeg 110km-re 2,90-et tankoltam! Ha lesz még valami írok sziasztok |
Vissza az elejére |
|
Tepe-R |
2009.03.04. Wednesday , 21:16:14 |
|
|
Vendég |
Típusjellemzők, avagy mi jó ill. rossz a motoromon: most kaptam meg a "súlyadós" aka teljesítményadós csekkemet. Az egyik szemem sír a másik meg nevet... |
Vissza az elejére |
|
Lali |
2009.03.05. Thursday , 14:45:37 |
|
|
|
CBF 1000A: Szerintem tökéletes motor, leszámítva a kormányszitálást. |
Vissza az elejére |
|
Madi |
2009.03.05. Thursday , 14:55:27 |
|
|
|
Én nem vettem észre, hogy szitál a kormány, pedig mentem vele eleget és nem kíméltem! Egyszer volt ilyen élményem, de akkor a keréknyomás alacsony volt.
Nem számit, hogy milyen gyors, a lényeg, hogy milyen gyorsan mered hajtani! |
Vissza az elejére |
|
sumo100 |
2009.03.05. Thursday , 16:06:42 |
|
|
Vendég |
Már én is megfigyeltem, hogy elengedett kormánynál tapasztalható a kormányszitálás. Nem vészes. Csak ne kezdjen el zsibbadni tőle az ember keze. |
Vissza az elejére |
|
Vitya |
2009.03.05. Thursday , 17:19:37 |
|
|
Vendég |
Az elengedett kormánynál fellépő kormányszitálásról az a véleményem, hogy nincs olyan forgalmi szituáció, amikor mindkét kézzel el kell engedni a kormányt!
|
Vissza az elejére |
|
Lali |
2009.03.05. Thursday , 19:32:25 |
|
|
|
Azért egy HONDA ilyet ne csináljon. Sajnos ez típushiba, teszteken a súlypont változásokkal magyarázzák. Annyit azért megfigyeltem, hogy hátsó doboz nélkül kevésbé van jelen. Zsibbadást soha nem okozott, egyébként is ez legyen a legnagyobb problémánk. |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|