|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Saját motorjaink Oldal:
1
2
3
... 52
53
[54]
|
|
Csaszi04 |
2017.01.29. Sunday , 01:14:26 |
|
|
|
És most? Milyen az új 500as?
Jobb egy pillanatra elzárni a gázt és gyávának lenni, mint egész hátralevő életedben halottnak. CBF500 [klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Chrisy |
2017.09.11. Monday , 13:19:05 |
|
|
|
Most, hogy közeledik Sárgaság elsö születésnapja, és tulvagyunk a 8ezer km-en… már talán felhatalmazva érzem magam a véleményirásra!
Egy percre se bántam meg, nagyon jo motorka. Elvitt az otthontol légvonalban 385km-re (meg persze vissza is hozott – tudom, nemsok, de ez volt eddig a legmesszebb), felvitt 2000 méter magasra, több nap egymásután motoroztunk 450-500 km-t minden nyekk-nyiff-nyaff nélkül.
Az egy év összes „szerelése” a láncspricc és a guminyomás-figyelés volt. Még láncot-gázt… sem, semmit nem kellett állitani a kezdeti ota. (Ez a V2 VTR után meglepö, az ette a láncot és a gázbowdent.)
Kedves, kezes, „szofogado”, soha semmi meglepetést nem okozott. Akaratos VTR után sok bátorságot adott, megtanitott bizni a fizikában. A válto melegen kicsit kavar (egyes-üres-kettes – de ez asszem hondabetegség), az ABS vizesen kicsit hamar beleszol és nehezen pakolhato csomagokkal (se vázdarab, se pöcök… semmi), de ezt leszámitva tökéletes.
Imádom a széles kormányt (a többi méretéhez képest a szélessége meglepö 79 cm), a 165 centimhez a lábtarto-ülés szöget, azt hogy állithato a fékkar, hogy kéken világit a müszerfal (állithatos a fénye!), hogy motorfékre nem hagyom el a fejem, hogy hatosban 80-rol simán elöz, 2-8ezer rpm között bármikor bármit stabilan, hörgés és csusszanás nélkül….
Nyomaték a hegyen sem fogyott el (csak lefelé a motorfék a Katchbergen! „Kapcsolj egyest!”, ja… kettesben is rakta a fenekét, de a hármas meg nem volt elég), de az autopályázást nem szereti (én sem, és valszeg én vagyok a gyengébbik láncszem); a floating display és az enduros üléspoz nem jo páros 110 km/h felett! (VTR ugyan kereklámpás volt, de hasalos is a hosszu tankja miatt, ott ezt a szélnyomást nem éreztem) A ritka hegyilevegö fel sem tünt neki, és a szakado esöt is birja. Zsizsgés nincs, zsibbadás nincs, de napi 8-9 ora motoron után agyban „bugyborog” a dolog, dehát végülis sorkettö, vagymi!
A D222 gumi nekem tökéletes. Hömérsékletre kicsit érzékeny ugyan (a popom meg a guminyomásra), és mégegy szezon után kuka (max 18 ezret saccolok bele), de szerintem ehhez a motorhoz pont jo (bár nem vagyok egy lábtarto-koptato tipus). Futomü gyárilag itthonra kemény (cserében pontos), de hegyre és felcuccolva tökéletes, igy inkább nem állitgatom (pedig még elöl is állithato-kiabál is messziröl a kék telovég).
Motorféken jo a hangja; hörög, néha visszdurran (ha hirtelen és durván alávált az ember), de amugy nagyon csendeske; nem az a hagyományos sorkettö hangu.
Nem volt olyan parkolo vagy benzinkut, ahol ne kiabálták volna meg, hogy „Dejo,szines!”, „Deszép, miez?”, „Ez az uj CB?” A benzintyukok folyamatosan popozták… „Apuka, ilyet vegyél nekem, ezzel mennék én is!”
Fogyasztási rekord 2,89 (liter/100 km) Hallod, BobMaster? Turaátlag 3,05, hétköznapi nagyátlag 3,25 (java város és autopálya) környéke.
Szoval szeretem a Sárga Méhecskét!
Csajoknak és nyugis, egyedül utazo pasiknak (bár inkább csak max 170 centiig) ajánlom!
Akit még érdekel, olvassa BobMaster tesztjét, mindenben igaza van! [klikk ide]
|
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2018.08.08. Wednesday , 19:12:40 |
|
|
|
Chrisy írta ...
Elvitt az otthontol légvonalban 385km-re (meg persze vissza is hozott – tudom, nemsok, de ez volt eddig a legmesszebb), felvitt 2000 méter magasra, több nap egymásután motoroztunk 450-500 km-t minden nyekk-nyiff-nyaff nélkül.
Néha a forgalom miatt énn is szeretnék egy olyan motort, ami elvisz légvonalban |
Vissza az elejére |
|
erkman |
2018.09.06. Thursday , 07:33:16 |
|
|
|
Sziasztok! Új vagyok, és most kostolgatom az A1 jogsi izét. Napi munkábajáráshoz vettem (tekintve hogy egyre rosszabb a budapesti agglomerációs közlekedés. A választásom a takarékos Honda CB125F lett, bár eléggé lavíroztam a Yamaha YBR utódján is... Honda Dream márkakereskedésben vettem, 1 hónap után át is vehettem, külföldről hozták be.
|
Vissza az elejére |
|
Chrisy |
2018.11.14. Wednesday , 07:48:56 |
|
|
|
Sárgaság 2. éve is eltelt... Sajnos az idén nem volt tul változatos, de majd jövöre belehuzunk! 12 ezres szerviz hiba nélkül lement, minden rendben-csendben. Sajnos a gumi lassan kuka (16-18 ezer km lesz a vége), valami tartosabb kell legközelebbre (PR3?) . Idei tapasztalatok: 8 ezer rpm körül életre kell, van hangja meg minden... nem is varrogép! A fék néhol kevés, de előrelátással és motorfékkel jol kompenzálhato. ABS viszont (vagy pont ezért??) lelkesen teszi a dolgát. Idén már nem durrant akkorát, már nem "simogatták" a parkolokban. De én továbbra is szeretem, egyenlöre marad! És még mindig bejövös a szine (is).
|
Vissza az elejére |
|
Köme |
2018.11.15. Thursday , 17:04:47 |
|
|
|
Chrisy írta ... Sárgaság 2. éve is eltelt... Sajnos az idén nem volt tul változatos, de majd jövöre belehuzunk! 12 ezres szerviz hiba nélkül lement, minden rendben-csendben. Sajnos a gumi lassan kuka (16-18 ezer km lesz a vége), valami tartosabb kell legközelebbre (PR3?) . Idei tapasztalatok: 8 ezer rpm körül életre kell, van hangja meg minden... nem is varrogép! A fék néhol kevés, de előrelátással és motorfékkel jol kompenzálhato. ABS viszont (vagy pont ezért??) lelkesen teszi a dolgát. Idén már nem durrant akkorát, már nem "simogatták" a parkolokban. De én továbbra is szeretem, egyenlöre marad! És még mindig bejövös a szine (is). Húúúúúúúúúúúúú! De csúnya helyekre vitt el!
"..Méricskélem a tű fokát, hogy átfer-e rajta a menekülő, hirtelen őszülő idő.." |
Vissza az elejére |
|
Tyson |
2019.07.24. Wednesday , 13:03:57 |
|
|
|
Sziasztok!
Tervezem egy 600-as CBF beszerzését, de élőben még sosem láttam, csak neten. Leginkább a frissebb injektoros érdekelne, kezdőként mindenképpen ABS-sel. Nem tudom eldönteni, hogy az N vagy az S tetszik-e jobban. Szeged környékén tudtok-e valakit, akinek körbe lehetne nézni egy kicsit a mociját, és dumcsizni róla? Köszi! |
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2019.07.29. Monday , 20:15:10 |
|
|
|
Szia Tyson!Nekem ezredes van de volt 600-as is tudunk róla beszélni meg megmutogatni dolgokat.Szegeden vagyok minden nap.
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Doky |
2020.02.18. Tuesday , 20:03:38 |
|
|
|
Coming out: hivatalos, 2 hete már rendszáma is van, és ennyi idő alatt majd 400km benne van köszönhetően az enyhe télnek. Íme az új családtag:
2014-es Crosstourer. A kékség tavasszal eladósorba kerül, én meg C vágányra
|
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2020.02.20. Thursday , 14:09:35 |
|
|
|
Gratulálok! Egyébként lassan mindenki c vágányra kerül, mivel a cbf elég sok éve nem kapható és igazi utód nélkül szűnt meg. Ez látszik is a fórumon, hónapok telnek el mire felkerül egy friss poszt.
[ Módosítva 2020.07.28. Tuesday , 09:50:28 ] |
Vissza az elejére |
|
rolikacsa |
2020.03.26. Thursday , 20:01:14 |
|
|
|
Szia!
Szép motor!
s.szilasi írta ...
Gratulálok! Egyébként lassan mindenki c vágányra kerül, mivel a cbf elég sok éve nem kapható és igazi ütős nélkül szűnt meg. Ez látszik is a fórumon, hónapok telnek el mire felkerül egy friss poszt.
Mert mindenki egy motorral akar mindent megoldani és ezt a motorgyártók is felismerték.Túrasport gyakorlatilag megszűnt...
[ Módosítva 2020.03.26. Thursday , 20:02:30 ]
[klikk ide] |
Vissza az elejére |
|
Józsi |
2020.03.29. Sunday , 18:28:06 |
|
|
|
Lassan át lehetne alakulni C-Vágány Egyesületté! CVE.
"Akárhogy is, ezeket a motorokat épelméjű emberek készítik épelméjű embereknek." /Motorozás mesterfokon/ |
Vissza az elejére |
|
AntonKA |
2020.07.28. Tuesday , 07:41:15 |
|
|
|
Nagyszerű fotók, oly sok gép, egész nap megnézheti.
Do you wanna feel more secure on motorcycle ? Strong gusts of wind or driving rain won't be scary for you when you will mount best quality windscreen HONDA CB600F HORNET straight from Motorcyclescreens.eu.
[ Módosítva 2020.09.09. Wednesday , 10:33:21 ] |
Vissza az elejére |
|
Motoman |
2022.07.08. Friday , 12:06:25 |
|
|
|
Mert kellett egy jó kis városi járgány!:D Honda CB 125 F. (Bár az összes okmányában CBF 125 M-ként szerepel...!lol)
[ Módosítva 2022.07.11. Monday , 09:04:02 ]
Soha ne menj olyan gyorsan, hogy a védőangyalod lemaradjon! |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|