|
Milyen gyakran látogaod a CBF Egyesület honlapját?
- Naponta egyszer
- Naponta többször is ránézek
- Hetenten többször
- Hetente maximum egyszer
- Max. havonta egyszer
- Csak akkor ha valamit meg akarok kérdezni
- Ha kapok valakitől privát üzenetet csak akkor
- Nem látogatom...
A szavazás korlátozva csak tagoknak
szavazat: 147 hozzászólás: 2
Korábbi szavazások
|
|
/*
+------------------------------------------------------------------------------+
| e107 Mobile v1.5 by Martinj
| June 2010
| Visit www.martinj.co.uk for help and support
|
| For the e107 website system visit http://e107.org
+------------------------------------------------------------------------------+
*/
if($_SESSION['e107mobile'] == "e107_core_theme") {
if(file_exists(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php")) {
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/".e_LANGUAGE.".php");
include_once(e_PLUGIN."mobile/languages/English.php");
}
$text="";
$text .="
".LAN_EMP_10." ";
$ns -> tablerender(LAN_EMP_9, $text);
}
?>
|
|
Nikolaj |
2012.07.18. Wednesday , 10:43:07 |
|
|
|
Csak egy mostani tapasztalat. Dolomitok túra, Garmin Zümo 220. Napi útvonalak, szállások előre betervezve, és szépen végig motoroztuk. Takkra. A Poit is használtam vagy 5ször, kifogástalan. De emlékezhettek, amikor Kehidára mentünk, szépen elvezettem a társaságot a susnyásba. Persze le kellett volna ellenőrizni az útvonalat, úgyhogy az is az én hibám volt. Most újra szeretem a Garmint!
|
Vissza az elejére |
|
dodó |
2012.07.18. Wednesday , 10:46:39 |
|
|
|
Emlékszünk! Meg arra is, hogy milyen gyorsan mentél! A susnyásba! |
Vissza az elejére |
|
Tibor |
2012.07.18. Wednesday , 12:34:40 |
|
|
|
Nikolaj ! A kehidai út után azt mondtad , hogy soha többet nem mégy elől. Akkor is mondtuk, hogy no problem. Hogy navigálhat a többi Ulti MC-s
Üdv: Tibor |
Vissza az elejére |
|
koki |
2013.01.05. Saturday , 21:03:01 |
|
|
Vendég |
Sziasztok!
Véleményetek szerint van értelme ill.lenne értelme egy Garmin Zümo 550-es navihoz LifeTime-ot venni? |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2013.01.05. Saturday , 21:10:43 |
|
|
|
Szerintem van értelme... nekem csak egy nüvi250 volt, de évekig vertem a fejem a falba amiért nem a lifetime frissítést vettem meg 90€-ért, hanem a onetime-ot 60-ért.... ha nem frissíted akkor egy idő után nem sok értelme lesz a használatának, főleg külföldön ahol azért gyakrabban épülnek új utak mint nálunk. |
Vissza az elejére |
|
vasparipa |
2013.01.07. Monday , 19:18:20 |
|
|
Vendég |
Üdv mindenkinek!
Szeretnék tőletek kérni egy kis technikai segítséget. Szívesen fogadom mindenki ötletét,aki tud esetleg valami jó infóval szolgálni az kérem ossza meg velem. A Samsung Galaxy S2 telómon van IGO Primo navi rendszer. Ezzel kapcsolatban az volna a kérdésem,hogy mi módon lehetne úgy össze hozni a dolgot,hogy a sisakon belül halhassam a navigáció utasítását és láthassam a kijelzőt is közben.Vagy esetleg a telefonról időnkét zenét hallgatni.A telón van Bluetooth funkció is.Mivel azt tudom,hogy a GPS használata telórol eléggé szívja az aksiját ezért valahogyan annak a töltését is meg kellene oldani.Láttam a neten több olyan típusú sisakba beépíthető mikrofonos egységet ami hasonló képen működik csak azt nem tudom milyet érdemes venni ami jól működik is. A sisakom jelenleg egy Nolan N103 . Válaszaitok nagyon köszönöm előre is. Üdv Vasparipa!
|
Vissza az elejére |
|
Adopapa |
2013.01.07. Monday , 20:40:03 |
|
|
|
En ehhez csak annyit tudok hozzaszolni, amit itt olvastam a forum topicok kozott, h lehet felszerelni usb-s toltot es szivargyujto toltot is, ezaltal a toltes relative konnyen megoldhato. A BT csatlakozasokhoz max auto-telefon es headset-telefon szinten ertek, igy ez a tudasom itt nem teljesen relevans
Adó "A nagyság az állandóságban van!" |
Vissza az elejére |
|
xehomo |
2013.01.17. Thursday , 12:32:47 |
|
|
Vendég |
Tibor írta ...
Érdemes. Én megvettem kb 30 USD volt.
Hol kaptál annyiért, én most 110dodóért találtam csak a hivatalos honlapon nüMaps Lifetime-ot |
Vissza az elejére |
|
Tibor |
2013.01.17. Thursday , 13:13:38 |
|
|
|
xehomo írta ... Tibor írta ...
Érdemes. Én megvettem kb 30 USD volt.
Hol kaptál annyiért, én most 110dodóért találtam csak a hivatalos honlapon nüMaps Lifetime-ot
Utána számoltam nem 30 USD volt, hanem majdnem 30K HUF. A Te árad az igazi .
Üdv: Tibor |
Vissza az elejére |
|
Alibiman |
2013.05.26. Sunday , 13:31:54 |
|
|
|
Beszereztem egy Zümo 350-est és gondoltam leírom róla a tapasztalataimat.
Külsőjében merőben más, mint a korábbi modellek, elpusztíthatatlannak látszik, mintha gumival öntötték volna körbe. Nekem tetszik, hogy ennyire kihangsúlyozzák azt, hogy mostoha körülmények közé való. A kijelző mérete és felbontása megegyezik a többi Zümoéval. Nehéz, mint az ólom, ami kicsit hátrányos (ld. később). Sokkal nehezebb, mint az 550, vagy a 220, a 660-al megegyező tömegű.
Rögzítési lehetőség. A dobozban található autós és motoros használathoz való rögzítő készlet. A motorhoz a kormányra való rögzítést találták ki. Ehhez RAM gyártmányú készletet mellékeltek. Imádom a RAM cuccokat, hihetetlen erősek és jó minőségűek. Azonban nekem a kormányra rögzítés nem jön be. Az a bajom vele, hogy nagyon kiesik a látómezőmből a képernyő. Persze az ember nem nézegeti folyamatosan, de én teljesen rákaptam a soron következő útszakaszok folyamatos figyelésére, mennyire meredek kanyarok jönnek majd, kereszteződések, stb. Kb, úgy nézek a képernyőre, mint a tükörbe, 5 másodpercenként. Persze ez egyéni probléma, szóval másnak bejöhet a kormányra rögzítés. Én mindenesetre is készítettem egy egyedi konzolt a baloldali tükör tartója alá, ami egyben további 5 mm-el kiemeli a tükröt. Ehhez nem csak fúrás-faragásra van szükség, hanem egy RAM gömbfejre is, amit nem tartalmaz a csomag. A képen látható ez az alkatrész, ahogy imbusz csavarral csatlakozik az alumínium konzolhoz, és a csomagban lévő "rövid" szorítószárhoz.
A rövid szorítószárnak az a baja, hogy ugyan a kijelző már feljebb kerül, de még mindig nincs a látómezőben. Szerencsére nekem van még további kettő ilyen RAM száram. A képen a legrövidebb, amit a 350-eshez ad a Garmin.
A hosszúnak az a baja, hogy habár ezzel a kijelző már látómezőben van, a szár hosszúsága és a 350-es nagy tömege miatt rossz úton rezeg a kép, ami nehezíti az olvashatóságot. Egyelőre a két hosszabbal kísérletezem. A rögzítéshez még hozzátartozik, hogy a tartójába pattintva a töltés is megoldódik, már ha a kábelét bekötöttük a motor elektromos rendszerébe.
Kezelhetőség. Ebbe beleértem a láthatóságot napfényben. Ami jó, de határeset, ha pont beletűz a nap. Igaz, más (nem motorosoknak szánt) navik képernyője ilyenkor már egyáltalán nem látható. Egyéb körülmények között kiváló a cucc fényereje, kontrasztja. Alapesetben a fényerő kicsit komplikáltan szabályozható. A funkcióhoz be kell menni a beállítás menübe, és elvánszorogni a fényerőhöz, ami persze nem az első oldalon van. Ez a probléma megoldható, ha a fényerőszabályzás ikonját kitesszük a térképre, ekkor viszont valamelyik másik funkció ikonját (pl. hangerő, vagy navigáció vége) veszítjük el. Talán az automata fényerő szabályzás lenne a legjobb, de a 350-es nem rendelkezik ilyen funkcióval. Nem tudom, hogy a többi Zümónak van-e. Egyébként az érintőképernyő nagyon jól használható szinte bármilyen vastag kesztyűvel, az ikonok nagyok, a szenzor kellően érzékeny. A kezelhetőséget könnyíti, hogy készenlét üzembe kapcsolható. Szóval nem kell hosszú másodperceket várni a bekapcsoláshoz. Biztos sokaknak jól jöhet az, hogy – a gyártó ígéret szerint – akár hét órát képes akkumulátorról üzemelni. Ami két órával több, mint pl. a 660 esetében. Engem nem igazán hat meg a dolog, mert egyből telepítettem a mocira a töltővezetéket. Tetszik, hogy a Hova menüpont alatt a parancsikonok szabadon testre szabhatók, nem csak a helyük, hanem újabbakat is rakhatunk ki. Azt is hasznosnak találom, hogy a térkép alján megjelenő információ sáv tartalma (aktuális sebesség, hátralévő idő, vagy távolság a célig, fordulópontig, magasság, stb. ) és kinézete szabadon konfigurálható. Mármint az, hogy navigáció alatt, vagy csak sima térkép üzemmódban mi legyen látható, és milyen elrendezésben.
Útvonal tervezés. Többek között azért vettem meg a Zümot, mert fontosnak tartom azt, hogy előre megtervezzem a túra fordulópontjait. A motorosnak nem mindig a legrövidebb útvonal a legmegfelelőbb, sokkal inkább a legkanyargósabb jön be. Az első próbálkozásoknál nem igazán tudtam zöld ágra vergődni sem a BaseCamp szoftverrel, sem magával az eszközzel. A BaseCamp - szerintem - sok sebből vérzik. Ebből csak néhányat emelnék most ki. Elsősorban az nem tetszik, hogy brutálisan és idegesítően lassú, még akkor is, ha a térkép felbontása közepesre van állítva. Nekem egy nagyon gyors i7-es gépem van, amin nem ilyen csigalassúságot várnék. Aztán nem tetszik az sem, hogy ha nem rakok le ún. waypoint-okat, hanem csak sima fordulópontokat, akkor azokat nem tudom átnevezni, és maga a szoftver néha nem túl fantáziadús neveket ad. Pl. 009 - Fő út, vagy 009 - út - út. A waypaoint-okat át lehet nevezni, viszont ez azzal a hátránnyal jár, hogy a készülékre áttöltéskor, feleslegesen elszaporodnak az elemek a kedvencek menüben. A fordulópontokat egyébként át lehet nevezni más módszerrel. Ha kiexportáljuk az útvonalat, a kapott gpx fájl, nem más, mint egy sima xml fájl, amit akár egy Notepaddal is szerkesztgethetünk. A <name> mezőt kell átírni, aztán menteni, majd importálni a BaseCamp-al, vagy csak simán átmásolni a Zümoba (belső memóriájába, vagy az SD kártyára, mindegy). Másik módszer, hogy hagyjuk a fenébe a BaseCamp-ot, és inkább a Tyre-t használjuk, amiben viszont megadható a fordulópontok neve. Ez a szoftver ráadásul sokkal gyorsabban működik. Viszont nem szeret a Zümora menteni - annak ellenére, hogy hangsúlyozottan kompatibilis a Garmin cuccokkal. Ezt meg úgy lehet áthidalni, hogy kiexportáljuk az útvonalat vinyóra, majd onnan csak áthúzzuk a Zümora. Már korábban utaltam arra, hogy volt némi nehézségem a részletes útvonal tervezéssel. A gondot az okozta, hogy a Zümo nem viselkedik egyértelműen, félreérthető. Miután rátöltöttem az útvonalat, azt kiválasztottam a MENJ gombbal, felkínálta a fordulópontokat. Én ezt úgy értelmeztem, hogy ki kell választanom, hogy hova megyünk. Tovább fokozta a zavaromat, hogy a kiválasztást követően újraszámolta az útvonalat, ami nekem meg azt jelentette, hogy talán valami rövidebb vagy gyorsabb útvonalat tervezett. Ezt az is megerősítette, hogy ha az útvonal utolsó fordulópontjára böktem, akkor kiszámolt egy direkt utat abba az irányba, nem vette figyelembe egyik előtte lévő fordulópontot sem. Aztán rájöttem, hogy minden esetben az első fordulópontot kell megadni, majd amikor azt elértem, automatikusan ugrik a következőre. Azért áll neki számolni, mert. pl. meg kell vizsgálnia, hogy a BaseCamp-ban megadott és a készülékben beállított útvonal tervezési szempontoknak megfelel-e a megadott útvonal (fizetős út, komp, etc.). Szóval végül is jól működik ez a funkció.
Blue Tooth. Itt kompromisszumot kell kötni. Az eszköz nem képes hídként üzemelni a mobil és a sisak között. Kizárólag arra képes, hogy az utasításokat átküldje a sisakba. Bevallom, ezt nem próbáltam ki, mert nekem általában nem igazán kell az utasítás hangja. Elég, ha látom, merre kell fordulnom. A sisakot inkább a mobil telefonnal párosítom, így van telefon kihangosításom, és zenét is tudok hallgatni. Ha mégis kritikussá válik, hogy halljam az utasításokat, akkor legfeljebb átkapcsolok a Zümora.
MP3 lejátszás nincs. Ami nem nagyon zavar, mert a mobilomról hallgatom a zenét. Igazából nem is értem, hogy mire jó az, hogy rakhatok bele microSD kártyát. A megtervezett útvonalak csak nem foglalnak olyan sok helyet. Mindegy, én raktam bele egyet, majd kiderül.
Nem olcsó, 175 000 jó magyar forintot kérnek érte. Ez sokkal drágább, mint a 220-as, vagy 550-es, de valahogy nekem ez jobban bejön. Érdemes a Garmin oldalán az összehasonlítást elvégezni. Igaz, lényegesen drágább a nála – elméletileg – sokkal több szolgáltatást, funkciót kínáló TomTom Rider-nél, de abban meg egyelőre nem bízom. Elolvastam pár tesztet róla, pl. Pirosért is, és az a meggyőződésem alakult ki, hogy ugyan a készülék nagyon ígéretes, az ára is kellemes, de még nem elég stabil. Ez meg nekem nagyon fontos. Nálam Garmin még soha nem fagyott le, nem csinált hülyeséget, béta teszter meg nem szeretnék a pénzemért lenni. Biztos jó lesz a Rider, de most inkább ezt nem várnám ki.
(Csák Morritz AKA Alibiman.) |
Vissza az elejére |
|
PirosBp |
2013.05.26. Sunday , 23:02:28 |
|
|
|
vasparipa írta ...
Üdv mindenkinek!
Szeretnék tőletek kérni egy kis technikai segítséget. Szívesen fogadom mindenki ötletét,aki tud esetleg valami jó infóval szolgálni az kérem ossza meg velem. A Samsung Galaxy S2 telómon van IGO Primo navi rendszer. .......
A telefon telefonálásra van, a navigáció pedig navigálásra. Motoron max autós navit érdemes használni, telefont semmiképpen sem. Zenehalgatás BT-s fejhallgatóval simán megy, de van aki úgy hallgat zenét, hogy kis mini fülest - vezetékest - használ, mobil a zsebben és ennyi. A töltése a telefonnak pont úgy megoldható a szivargyújtó kivezetésről, mint a többi készüléké, de célszerű motoron tartón, táskában, bárhol tartani, mert simán el lehet feledni és leszállsz a zsebedben lévővel, miközben a töltő zsínórja meg kirántja a zsebedből. Navigációra már csak azért sem használnék telefont motoron, mert kesztyűben akkor sem tudod kezelni, ha felrakod tartóra. A többi apróságról, hogy se a rázkódást, se a nedvességet nem bírja úgy, mint a GPS, már nem is beszélek. A Nolanhoz lehet kapni euromotorban interkomot, de annyira drága, hogy inkább nomamet keress az ebayen.
---- Ép testben szép a lélek, vigyázok rá két keréken ---- (K.P.) „Tegyél valami jót a testeddel, hogy a lélek kedvet kapjon ahhoz, hogy benned lakjon!" (Avilai Szent Teréz, 1515-1582) |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2013.05.27. Monday , 16:32:16 |
|
|
|
PirosBp írta ... vasparipa írta ...
Üdv mindenkinek!
Szeretnék tőletek kérni egy kis technikai segítséget. Szívesen fogadom mindenki ötletét,aki tud esetleg valami jó infóval szolgálni az kérem ossza meg velem. A Samsung Galaxy S2 telómon van IGO Primo navi rendszer. .......
A telefon telefonálásra van, a navigáció pedig navigálásra. Motoron max autós navit érdemes használni, telefont semmiképpen sem. Zenehalgatás BT-s fejhallgatóval simán megy, de van aki úgy hallgat zenét, hogy kis mini fülest - vezetékest - használ, mobil a zsebben és ennyi. A töltése a telefonnak pont úgy megoldható a szivargyújtó kivezetésről, mint a többi készüléké, de célszerű motoron tartón, táskában, bárhol tartani, mert simán el lehet feledni és leszállsz a zsebedben lévővel, miközben a töltő zsínórja meg kirántja a zsebedből. Navigációra már csak azért sem használnék telefont motoron, mert kesztyűben akkor sem tudod kezelni, ha felrakod tartóra. A többi apróságról, hogy se a rázkódást, se a nedvességet nem bírja úgy, mint a GPS, már nem is beszélek. A Nolanhoz lehet kapni euromotorban interkomot, de annyira drága, hogy inkább nomamet keress az ebayen. Ez attól is függ, hogy ki mennyit használja, és mik az anyagi lehetőségei... biztos, hogy a legjobb megoldás a motoros navi, de én pélkdául abban a néhány esetben amikor kell akkor a telefont használom, egy cellular line vízhatlan tartóban, a kormányra szerelve. Az tény, hogy le kell venni a kesztyűt a beállításhoz. Nekem nem gond, mert tényleg évi 4-5 alkalommal használom csak motoron. A sisakban viszont nekem a gyári nolan (x-lite) bt kit van. Drága, nagyon drága. A minősége viszont tökéletes, kb. 100-as tempóban telefonálva eddig még senkinek nem tűnt fel, hogy motoron vagyok, semmi zaj, és én is tökéletesen hallok vele. Ezen túl tudja a motor-motor közötti kommunikációt és van benne fm rádió is (ez a két funkciója engem abszolút nem érdekel) A Nolan-hoz meg lehet venni viszonylag olcsón csak a sisakba való részt (hallgatók, mikrofon, stb) és akkor nem kell kívül rászerelned univerzális interphone-t, hanem ahhoz tudod vezetékkel csatlakoztatni a telefont. |
Vissza az elejére |
|
tyutyesz |
2013.10.21. Monday , 07:32:49 |
|
|
Vendég |
Valaki találkozott már ilyennel: [klikk ide] Mennyire használható?
[ Módosítva 2013.10.21. Monday , 08:57:32 ] |
Vissza az elejére |
|
PirosBp |
2013.10.21. Monday , 11:15:56 |
|
|
|
tyutyesz írta ... Valaki találkozott már ilyennel: [klikk ide]Mennyire használható? Elolvastam a leírását. Valami noname, de attól még pont ugyanott csinálhatják, ahol a branded cuccokat. A procija kicsit gyenge, tehát nem lesz iszonyat gyors, de én nem látok benne semmi olyat, amit rossznak ítélnék olvasásban. Ami jó, hogy BT mellett van jack csatija is. Én olyat kaptam tesztre, ami csak BT-s és így nem is tudtam egyszer sem félrevezetni vele magam Egyetlen olyat láttam, ami szerény, ez pedig a felrögzítője. Úgy látom, hogy nem több csuklós, és nem is bővíthető, így elképzelhetőnek tartom, hogy egy nagyobb tanktáskának már útban lesz. Nekem nagyon tetszik a vízállókban az, hogy simán kesztyűben is precízen működnek. Ha a készülék új, akkor viszont nem értem a 6 hónap garit. Nekem ez az egyetlen visszatartó egy ilyen vásárlásakor, mert 40e forint az nem kis pénz.
---- Ép testben szép a lélek, vigyázok rá két keréken ---- (K.P.) „Tegyél valami jót a testeddel, hogy a lélek kedvet kapjon ahhoz, hogy benned lakjon!" (Avilai Szent Teréz, 1515-1582) |
Vissza az elejére |
|
PirosBp |
2013.10.21. Monday , 11:17:10 |
|
|
|
amatoregy írta ... Ez milyen? [klikk ide]Azon gondolkodok veszek egy használtat azért nem kár, ha valami lesz vele. Garminban úgy emlékszem, hogy a Tibor a járatos.
---- Ép testben szép a lélek, vigyázok rá két keréken ---- (K.P.) „Tegyél valami jót a testeddel, hogy a lélek kedvet kapjon ahhoz, hogy benned lakjon!" (Avilai Szent Teréz, 1515-1582) |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2013.10.21. Monday , 17:55:31 |
|
|
|
tyutyesz írta ... Valaki találkozott már ilyennel: [klikk ide]Mennyire használható?
Akkor amit fentebb Koki irt ugyanannyiért 1 év garival még jobb is lehet. |
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2013.10.21. Monday , 18:04:18 |
|
|
|
amatoregy írta ... tyutyesz írta ... Valaki találkozott már ilyennel: [klikk ide]Mennyire használható? Akkor amit fentebb Koki irt ugyanannyiért 1 év garival még jobb is lehet.
Visszavonon az állításom. Legalább a fáradtságot vették volna, hogy a két cégnek különböző legyen a mail cime. Kinai (?) ügyvezető..... 2012-es indulás....
|
Vissza az elejére |
|
amatoregy |
2013.11.10. Sunday , 10:07:07 |
|
|
|
Úgy látom kár itt használtban görcsölni. 15-20 között már van (van amin ismert szolgáltató térképe is van) új. Ha leesik ennyiért meg nem kár. |
Vissza az elejére |
|
agisz |
2013.11.10. Sunday , 11:49:40 |
|
|
|
Na igen.Gyakoris használtság.Engem a nyáron,tökéletesen kiszolgált a Samsung Galaxy Y okos telom,IGO-val.Teljesen ismeretlen környéken(Ausztriában,Horvátor
szág,Szlovénia))egészen jól elnavigált.
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
Vissza az elejére |
|
agisz |
2013.11.10. Sunday , 11:50:38 |
|
|
|
Ja,és sohasem bízom magam 100%ban a GPSre.Térkép mindig van nálam:)
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
Vissza az elejére |
|
Laci30 |
2014.04.28. Monday , 12:41:22 |
|
|
|
Sygic navigácio tapasztalat. Husvétkor 50%-os akco volt rá, megvettem egész Europát.( Amugy kifejezetten IGo és Waze párti vagyok de jó áron volt.) Utánaolvastam a drágának, hogyan lehetne PC-n megtetvezett utvonalat betolten, mert mindig ez idegesitett a navikban hogy utkozben kellet macerálni. Szoval találtam egy ITN converter nevu programot amely a Google maps-on megtervezett utvonalat áttalakitja Sygic kompatibilisre. A konverter által késztett fájlt beolvastatjuk a Sygiccel és indulhatunk is. Igy bármennyi köztespontot be tudunk elore táplálni.
[ Módosítva 2014.04.28. Monday , 12:42:07 ]
" Élj lazán, ne dolgozz túl sokat, mert egyszer csak azt veszed észre, hogy a templomban mindenki énekel, csak te fekszel a hátadon. " |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2014.04.28. Monday , 12:45:59 |
|
|
|
Laci30 írta ...
Sygic navigácio tapasztalat. Husvétkor 50%-os akco volt rá, megvettem egész Europát.( Amugy kifejezetten IGo és Waze párti vagyok de jó áron volt.) Utánaolvastam a drágának, hogyan lehetne PC-n megtetvezett utvonalat betolten, mert mindig ez idegesitett a navikban hogy utkozben kellet macerálni. Szoval találtam egy ITN converter nevu programot amely a Google maps-on megtervezett utvonalat áttalakitja Sygic kompatibilisre. A konverter által késztett fájlt beolvastatjuk a Sygiccel és indulhatunk is. Igy bármennyi köztespontot be tudunk elore táplálni.
Brrrrrrrrrr.... húsvétig kibírtam volna én is... előtte kb. 10 nappal vettem meg, ezek szerint teljes áron?
|
Vissza az elejére |
|
Laci30 |
2014.04.28. Monday , 12:47:48 |
|
|
|
Nemtudom mikor kezdödött az akcio, de kb 24,99 evro körul volt az europa, mikor én vettem. Leirás az ITN converterrol: [klikk ide]
[ Módosítva 2014.04.28. Monday , 12:54:05 ]
" Élj lazán, ne dolgozz túl sokat, mert egyszer csak azt veszed észre, hogy a templomban mindenki énekel, csak te fekszel a hátadon. " |
Vissza az elejére |
|
s.szilasi |
2014.04.28. Monday , 12:56:58 |
|
|
|
Egyébként nem vagyok elszállva tőle... a Nokia ingyenes navigátora simán jobb volt mindenben. A Sygic kereső funkciója szégyenletesen rossz. Beírom pl. Spar Vác... futnak a %-ok a kijelzőn és nem talál semmit. Viszont Vác Avar utca 6 és kiírja "Spar" akkor tudtad vazze? Miért nem szólsz? Az útvonal választása is megkérdőjelezhető, nem is kicsit... pl. szfvári tesco parkolóból a Balaton felé "gazdaságos"-ra állítva simán megkerültette velem a várost a körgyűrűn, pedig ha a Shell-nél megyek fel az autópályára az 3km-rel rövidebb (és időben is kevesebb) lett volna, még a saját sygic számítása szerint is...mégsem arra vitt. Többször is tapasztaltam nála logikátlan navigálást. Szándékosan ismerős helyeken próbáltam, idegenben ugye én sem tudom, hogy merre logikusabb... az egyetlen előnye, hogy offline is működik, de ezt sem tudod kiválasztani a beállításokban, ha meg a telefonon tiltod le a mobil adatforgalmat akkor az email-t sem kapod meg. Így utólag egyébként nem venném meg féláron sem. |
Vissza az elejére |
|
Laci30 |
2014.04.28. Monday , 23:38:56 |
|
|
|
Sajat tapasztalat alapjan az IGo és klonjai terveznek a legjobban, Garminnal sok tapasztalatom nincs, csak hackelni szoktam oket, navigalni nem. Ráadásul IGOban berakható korlatlan koztespont, ami ugyebár nagy segitseg.
" Élj lazán, ne dolgozz túl sokat, mert egyszer csak azt veszed észre, hogy a templomban mindenki énekel, csak te fekszel a hátadon. " |
Vissza az elejére |
|
PirosBp |
2014.04.29. Tuesday , 15:18:03 |
|
|
|
Az Igo Primotól jobbal még nem találkoztam. Az Igo8 az nekem nagyon gáz volt.
---- Ép testben szép a lélek, vigyázok rá két keréken ---- (K.P.) „Tegyél valami jót a testeddel, hogy a lélek kedvet kapjon ahhoz, hogy benned lakjon!" (Avilai Szent Teréz, 1515-1582) |
Vissza az elejére |
|
Moderátorok: admin, Natan, Doky, Blake, Twister, Dui
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
OttomotorJan 08 : 16:09Sziasztok! Fiamnak keresek CBF125-ös motort. ....valakinek lenne eladó?......
TwisterDec 26 : 18:17Kellemes ünnepeket!
sutyi.1Dec 22 : 19:46Kellemes ünnepeket kívánok! Küldök képet a Túrázók, gurulások topikba egykori majálisaink színhelyéről.
amatoregyApr 28 : 05:57s.szilasi: Tudom kevés (vagy nulla) régi CBF-es van már a fórumon. Viszont lehet jó lett volna egyet sztorizgatni akár van motorja akár nincs.
s.szilasiApr 23 : 20:55Sajnos ennél sokkal nagyobb fórumok is agonizálnak, a tingavert-en 335 ezer taggal egyre kevesebb új post van. ez a magyar CBF fórum egy nagyon kis szelet volt, és az utolsó CBF-ek is legalább 10 évvel ezelőtt futottak ki. (tudom, most van újra) A régi tagok többsége már másra váltott. Mostanában a facebook csoportokban zajlik némi élet, bár motoros csoportban ott nem vagyok, de autó, kajak, sítúra stb csoportok ott működnek. Gondolom, ott jóval olcsóbb ezeknek a fenntartása is.
amatoregyApr 14 : 17:58Elengedem ezt a jubileumi találkozót. Ha ennyien nem olvassák az oldalt felesleges az erőlködés.
Kár érte.
A következő lépés lesz (mint általában a kihaló fórumokon), hogy nem fizetnek a tárhely szolgáltatónak és megszúnik az oldal és eltúnik a tartalom is. (Kivéve ha valakinek a privát gépén van ingyen...)
amatoregyFeb 28 : 17:39Sziasztok, nem nagy élet van itt manapság az tény. Lassan egy éve vetettem fel egy 15 éves találkozó lehetőségét. Hát nem sokan láttak benne fantáziát az tény...
Laci30Jun 18 : 17:57Natan , eeenemhiszem.... bizonyitékot kérek
NatanJun 15 : 17:22Én voltam!
Laci30Apr 18 : 12:04Srácok, melyik csirkefogó volt a Márki Csaba féle Tatai vár túrán?
Csaszi04Mar 06 : 11:25Jó ötlet Amatoregy, elemennék rá, szóval ha valaki néz egy helyet és időpontot akkor elmegyek rá. 15 éves a Club, 15 éves a motorom és 15 éve van Nálam! Jubilálás van rendesen. Megöntözöm egy flakon vizzel a talin!
amatoregyFeb 05 : 14:30Ha jól látom lassan 15 éves a Club. Egy találkozó lehetőségét (már aki még motorozik jövőre) nem lenne célszerű megfontolni?
KömeJan 01 : 20:00BÚÉK fiatalok!
PirosBpDec 24 : 07:02A kérdőjel egy fenyőfa akarna lenni
PirosBpDec 24 : 07:01Motorosan, avagy motortalanul, de mindenképpen meghitt Karácsonyt kívánok ?
fakopacs60Jul 26 : 08:22A Hondám hírdetését megtaláljátok a "használtautó.hu" oldalon. Hírdetés kódja:16550789. Annyi módosítással hogy áprilisban vizsgázott újra így két év újra használható.
fakopacs60Jul 26 : 08:03Kedves Hondások! Eladóvá vált kedvelt CBF 1000-esem fiatalabbra váltás miatt. Részletekért telefonon adok infót, 06 30 5351577
amatoregyApr 16 : 05:58Juhi600 válaszoltam privátban. Persze ha nem olvasod a fórumot akkor nehéz. Igaz akkor kérdezni is felesleges..
fakopacs60Apr 11 : 17:12Kedves Mindenki! Korábban írtam 1000-es Hondámról hogy eladó. Új vizsga lett rajta, így aki meg veszi, két évig gond nélkül gurulhat vele. Elérhetőségem:30 5351577
amatoregyApr 04 : 13:28Ennél azért több infót irjál: - hidegen és melegen is csinálja - nem megy minden henger - egyéb?
Juhi600Apr 02 : 17:05Sziasztok, alapjárati problémával szeretnék kérdezni tapasztalt hozzáértőtől, mivel nincs nagy tapasztalatom, de problémám van vele. Köszönöm előre is ha jelentkezik valaki..:)
dave0723Mar 24 : 12:13Sziasztok! Kiváló állapotú Honda CBF 500 eladó! Keresd fórum Eladó? - megveszem! részénél!
BRobert74Mar 18 : 15:49Sziasztok! Jó állapotú CBF600S-t keresek, 2008-as évjárattól (injektorosat), lehetőleg ABS-szel. Aki tud ilyen eladó mocit, kérem jelezze felém. Köszi szépen! 30/9304513
amatoregyMar 06 : 11:59Szia fakopacs60!
igy azert nehéz lesz, hacsak innen valaki nem ismeri a motorodat innen. SE Évjárat, se ár, se felszereltség semmi info. Legalább egy linket tegyél be ahol hirdeted...
|
|
|